Azért segítek. Nincs olyan hogy helybõl megállsz egy légüres térben. Mint ebben vagy a mai ilyen jelegû játékok zömében. A terran conflict ezt modellezte. A reunion az meg még sok is volt nekem.
Elég világosan leírtam, amit írtam. Nem olvastam meg nem is figyelem. Megnéztem ezt a videot és odatette ez kevés azért tényleges véleményt írni. A 90% ezt se teszi meg.
Végül meg vedd elõ azért a Terrant és ha utána se látsz különbséget a repülésben akkor nem tudok segíteni.
Ott te mikor láttál fizikát? Én nem akarok flamewart kezdeni, de ebben sem lesz kevesebb fizika, mint az X sorozatban. Azt szeretném megkérdezni, h a dev diary-k közül melyiket olvastad?
Azt kell mondanom az ûrszimulátorok csúcsát jó idõre az X3 Terran conflict és gondolom az x3-reunion jelenti majd. Ahhoz elég ez a video hogy lássam, ez nyomukba se fog érni. Sajnos a fizika kezd eltûnni ebbõl a világból. Pedig ez volt az egyik, amit élveztem az x3 terran conflict-ba.
És szidjuk az x rebirth-öt? Ez konzolosabb lesz mint az!!! + a radar jó cucc, ûrben való hajókázáshoz. - konzolos céllövöldének tûnik a rebirthöz képest. Persze ennyi még kevés releváns ítélethez.
ui: milyen érdekes :) Ha fikázni akarunk valamit akkor konzolos szar ha meg nem akkor letisztult? :)
Grafuikailag nem tunik valami nagy eresztesnek, viszont a cockpit letisztult es egyszeru, jo funkcionitasunak tunik. Raadasul plusz pont nalam, hogy az alapok megmaradtak, nem csinaltak uj dhajo designokat stb, igy mar eleve mosolyt csalt az arcomra a Cobra MK. III, a radar es a tobbi atemelt dolog.
Igen a newtoni fizika az ment a kukába. Sajnos egy multi játéknál nem megölné a játékélményt a dolog. A hangokat azzal magyarázták, hogy a hajó az érzékelõktõl kapott információk alapján szintetizálja a hangokat, hogy tudd mi folyik körülötted. Persze ez is bullshit, de egy picit jobban elfogadható. :)
Hangok az ûrben. Látom a realizmus azért nem cél. Mintha a newtoni világgal is szakítottak volna.
Ha esetleg valaki nem látta volna:
Engem megvett kilóra. :)
Csak, hogy valami érdemi infó is legyen a topicban itt van ár infó a mostani dev diary-ból:
Sounds in Space?! No sound is transmitted through a vacuum, and this is something we have been thinking long and hard about. We will be talking more about this in the future, but we have a solution that we think works well, and fits well with this. We wanted to convey the audio difference when entering an atmosphere or docking at a station, and were thinking how this would work.
What we have come up with is a solution where audio is used to augment your sense while flying. Your ship's systems however, are capable of synthesizing and conveying sound from external data gathered via sensor clusters, heightening your intuitive awareness of your tactical situation. You will, as you would expect, be able to customize and filter the scope and detail of such supplementary auditory input you receive. This is mixed in with real sounds, like debris hitting your ship, the sound of your engines and other internal systems (which you can hear as your ship is pressurized – or at least is pressurized for most of the time…).
Weapons: Lock and Load It’s dog-eat-dog in the vast Elite: Dangerous galaxy, so you will soon develop a particular affinity for your weapons systems! Weapons in Elite: Dangerous are attached to standard hard-point mountings on your ship’s hull, and you have a great variety of choice as you get tooled up in the shipyards.
Shipyards and weapons manufacturers are spread throughout human space and prices are dependent on which shipyard you are at, shipping costs from the manufacturer and so on. Of course there are some pretty-well standard universal options, but we think as soon as you’ve completed that first profitable trade run you’ll be shopping for some of the more specialist weapons tune-up services and exotic weapons types to maintain your combat advantage. And maybe will be motivated to seek out the more specialist manufacturers directly for a better deal on their latest wares.
Initially kinetic weapons will be cost effective, like this rail gun.
Some weapons can be gimbal mounted to aid tracking and targeting (generally you will have to fit a size smaller if you want a gimbal mount, for a given hard-point size)
As well as weapons, defensive measures are of course important. Hard-points can also be used to improve defensive capabilities – in fact the smallest hard-points are best used this way. You’ll also notice that thermal management is an issue – the more you burn your engines and fire your weapons, the more heat you will need to vent. But of course this makes you shine like a supernova to those who are looking for your heat signature. Help is at hand, though – on both fronts. There are many ways of dumping heat - attach a heat-sink launcher like the one below, and when things get too hot (!) you can jettison a red-hot pellet that also acts as a great decoy for heat-targeted munitions as well as lowering your ship’s thermal signature.
Kijöttek az elsõ képek a játékból.
Nem csak a Kickstarteren kapott £1,578,316-ból és a paypalos pénzekbõl készül a játék, hanem több befektetõt is szereztek, akiket lázba hozott az ötlet. Valószínû sokmillió fontot költenek David Brabenék a játékra!!! SQ42-höz hasonlóan több ûrhajó lehet a tulajdonunkban, de egyszerre csak egyet vezethetünk.
KAPITÁLIS ûrhajókon folyik majd a politikai barátkozás.
A naprendszer realtime mozog, a bolygók keringenek. Így az ûrben bámulhatjuk majd a napfelkeltét meg az alkonyatot. NEM LESZNEK LOADING képernyõk!!
Hajóinknak nevet adhatunk.
Hírnevet szerezhetünk bolygókon és ûrállomásokon.
Ez mobil telefonra jött ki elõször valószínû amiatt rövid, bár el lehet vele szöszmötölni, kihozni az achivmeteket, megvenni a legjobb hajót, meg bányászni össze-vissza és a mellékküldetés is lehet tolni. Ráadásul az ilyen ínséges idõkben, amikor nem nagyon jön ki ilyen játék addig ezt egész jónak mondható.
Természetesen azt eddig nem is néztem, hogy megadtak új célokat is, például 1.4 milliónál készítenének MAC-es verziót is, (bár ez nem annyira izgat) viszont 1.5 millánál 10 új játszható hajót is beletennének. Mondjuk nem sok esélyt látok, hogy ez meglesz, de már az is szép, ha az alap összejön és elég jól halad abban az irányba, hogy az meg is legyen.
Most cirka 35-40 perc alatt jött be kb kb. 8 ezer, szóval már lassan csak 35 ezer kell.
Én is kurva izgatott lettem ez hallatán hogy felpörög.
Egyre gyanúsabb, hogy mégis lesz ebbõl valami, bár már alig több, mint két nap hátra, de kezd felpörögni a összeg, még több, mint 40 ezer font hiányzik, de ahogy most figyeltem pár óra alatt nõtt az összeg 10 ezerrel, szóval még van esély, remélem össze fog jönni.
A különbözõ gameplay-felvételek után végre vágott kedvcsinálót is kaptunk az új Elite-bõl, az egyperces teaser pedig teljesíti is a feladatát: már most ûrhajóba pattannánk, hogy csencselni kezdjünk a galaxisban. A teaser elõtt engedjetek meg némi helyzetjelentést: az Elite: Dangerous Kickstarter-kampányából 15 nap van hátra, a fejlesztõk eddig a szükséges 1,25 millió fontból több mint 800 ezret kaptak meg. Nem állnak rosszul, de hogy felpörgessék kicsit az adakozási kedvet, bevezették a PayPal fizetési lehetõséget is. Mi szurkolunk!
az idén végre be lesz jelentve hivatalosan is?,vagy nem?
Hát igen elég hosszú idõ az ami az Elite 3 óta eltelt, de azért még visszahozhatják még a 4.-dik rész után.
Nem fogja megütni a szintet, erre nagyobb összegben mernék fogadni... Pl az X sorozatot tekinthetjük a spirituális folytatásnak, õk nem hagytak ki 20 évnyi fejlesztést és haladtak a korral, és ÍGY IS baromi unalmas a játékmenet, az ûrcsaták 99.999999%-a teljesen tökugyanúgy folyik. Pedig az alap Elite-hez, Frontier-hoz, meg First Encounters-hez képest az egy izgalmas, pörgõs játék.
Nem várok sok jót.
Csak jöjjön már!!!!
Már alig várom a nagy bejelentést.
Na nagyokosok most kapaszkodjon mindenki ugyanis elkészül a játék csak nézzétek a gamekapocsot meg a pc gurut.
Na errõl a játékról sem hallottunk a születésnapja után semmit sem, egy hír volt róla aztán szevasz, nem tudom mért nem jönnek belõle infók ha már egyszer megemlítették, hogy jön.
Halljátok ez a bux.to ez egy kurva jó, adja a lóvét, meg mindent megmutat, azt is hogy mikor regeltél be. Próbáljátok ki ti is megéri.
Még mindig semmi infó róla.
Na eljött az új év is, és remélem most már idén játszhatunk a játékkal.
Nincsen már ebben az évben már infó.
Infó valahol van???
Még mindig nem jött csak annyi hogy 25 éves a sorozat.
Na ez meg kimarad a kiállításból? Így csak 2010-ben játszhatunk vele.
Na pont ez a resze nem erdekel, ugyanis en korulbelul 10 eve kovetem az esemenyeket a http://www.frontier.co.uk/ oldalon ott kb mar azota igergetik.
Volt mar errol bejelentes, hogy 2005 es hogy mar elotte is tobb eve az alapokat keszitettek stb. A forumon Braben irt mar olyat, hogy MMO aztan, megsem szoval meg ok maguk sincsenek tisztaban a reszletekkel. Majd ha megjelenek belole a concept artok vagy kepek, esetleg a jatekrol bemutato, akkor majd lehet hinni benne, addig csak egy szep alom.
"Braben korábban már jelezte, hogy némi vonatozás - RollerCoaster Tycoon 3 -, meg egyéb pénzgyûjtõ projektek - a karácsonyi megjelenéssel tervezett The Outsider - után Next-Gen ELITE!-t szeretne gyártani. Néhányunknak talán lebiggyeszti ajkát azért, hogy MMORPG-t akar belõle gyúrni a játékfejlesztõ pápa. Dehát neki mindent elhiszünk! Kívánunk a David Braben vezette Frontier stúdiónak nagy sikert az Outsiderrel, hogy legyen mibõl nekünk készítendõ ELITE IV!!!!"
Na ha már ilyen jól beszélünk, akkor a régóta készülõ játékok topikjába is szeretettel várjuk az érdeklõdõket. Bár ezt már tényleg hivatalosnak mondható, hogy jönni fog, nem úgy mint a Duke Nukem Pöccs.
Hehe... nem mondtam hogy nem lesz Duke? Nem kellett hozza nagy elorelato kepesseg :)
A cikk amit belinkeltel, semmit sem mond. Gyakorlatilag el se kezdtek meg fejleszteni az Elite 4-et, manapsag egy garazsceg nem tud akkorat durrantani mint anno, amikor 2-3 ember is eleg volt egy jatek megirasahoz - MMO-hoz meg vegkepp keves ez.
Viszont a cikk alatti hozzaszolasokban volt egy nagyon erdekes link: