a gond az hogy minden blokk idõvel elvetemedik,ahol a csavarok húzzák ott pupok keletkeznek benne mert nyúlik az öntvény
ez történik a hengerfejjel is melegen befeszül hidegen visszalazul ezért szinte minden 20 év feletti motor ugyanezzel küzd
a csavarok is nyúlnak és a deformálódott fémrács szakítószilárdsága már töredéke az eredeti értéknek így többszöri levétel után már nem képes tartani ugyanazt az erõt
lehet hogy egy-két évet bír,lehet hogy annyit sem
szerintem itt egyedül csak a blokk hengerfej tökéletes síkolása+ új tõcsavarok segítenek
/blokk ki-fõtengely ki-rohadt nagy meló/
ehhez komoly marósmunka kell,olyan aki direkt erre van ráállva
tömítésbõl is érdemesebb akkor már valami komolyabbat venni,mert sok a gagyi
itt a spórolás az igazi pénzkidobás mert elõrõl kell kezdeni az egészet ha valami nem tökéletes