Igen, nekem is a belefásulás szokott lenni a fő probléma. Olyankor ráunok és hetekig elő se veszem. Az elején még olyat is csináltam, hogy munkást sem vettem fel, de embertelenül unalmas volt úgy játszani. Most már az unalmasabb melókat kiadom a munkásnak, esetleg besegítek egy kicsit, hogy gyorsabban menjen. Nehéz módban viszont a munkabér is nagyon sokba kerül és többször volt már olyan, hogy a termény eladása után aznap nullszaldóra jöttem ki. Erősen kellett gondolkodni, hogy mit csináljak másképp, hogy pénz is maradjon a kasszában. Ez végülis jó móka, az előző részek ilyen szempontból könnyebbek voltak.
Nagy rákfenéje viszont ennek a játéknak, hogy a talaj 2d-s és undorítóan unalmas így a szántás, vetés, aratás. Ez kellett volna a játék fejlesztése során az egyik alap legyen, mert egy 3d-s talajjal már nagyon szórakoztatóvá válna a játék. Elakadás, billegések, hepehupák, folyamatos korrigálás, igazi móka lenne. Ami jelenleg van, hogy kikúszik oldalra az orra, az nagyon gyenge próbálkozás a készítők részéről, de úgy emlékszem az előző részben ez sem volt, mintha üveglapon ment volna a traktor. Nagy ritkán előveszem az agrar simulatort, ha egy jót akarok szántani, boronálni. Földmunkákban a farming sajnos egy nagy nulla.