Half-Life 3: ne számítsunk rá

Half-Life 3: ne számítsunk rá

2014. január 6. 20:51, Hétfő
A Half-Life 3 vagy az Episode Three a játékiparban mostanra szinte már viccnek számít.

A Valve annyit szórakozott már a Half-Life sorozat következő bejegyzésével kapcsolatban, hogy az már nevetségesnek mondható. Gabe Newell minderre pedig rátett ma egy lapáttal, mikor megpróbálta megmagyarázni, pontosan miért is nem készült el eddig a folytatás. "Mikor elkezdtük, kimondottan szóló kampányra építő alkotásokkal foglalkozó fejlesztőnek számítottunk, akik kimondottan sikeresek lehettek volna az egymást követő Half-Life folytatások készítésével. De egyöntetűen azt mondtuk, hogy próbálkozzunk meg a multis piaccal, holott addig nem volt kimondottan sikeres alkotás eme ágon."

"Aztán megpróbáltuk megalkotni a Steamet. Sokan gondolták azt a cégnél is, hogy ez egy rossz ötlet ám ennek ellenére sem akarta megszabni az ezen dolgozók idejét. Amíg a Half-Life 2 is készült, nem sok vezetőt érdekelt, min dolgoznak szabadidejükben a többiek. Ennek ellenére azt gondolták, hogy a Steam puszta időpazarlás." Mint tudjuk a Steam kirobbanó siker lett, ám Newell ezek után azt is elmagyarázta, miért nem történt meg eddig a Half-Life 3.

"Szóval ha valaki X-projekt vezető menedzsere lesz, akkor képesnek kell lenni nemet mondani bizonyos dolgokra, még ha nagy tömeg is szeretné azt. De természetesen nem vagyunk süketek, halljuk a rajongók hangját. Nagyon hangosak, nagyon elszántak és nagyon őszinték."

A legtöbben ebből azt szűrték le, hogy a Vale túl sokáig várt a Half-Life folytatásával és most egyszerűen fél a projekttől, hiszen ha nem olyan lesz, amilyennek a rajongók várták, annak komoly következményei lehetnek (radikális Steam-bázis csökkenés például).

Listázás a fórumban 
Adatvédelmi beállítások