Az EA megvette a Quake III engine-jét

Az EA megvette a Quake III engine-jét

2000. január 26. 23:30, Szerda
Az Electronic Arts megvette a Quake III grafikai motorjának liszenszjogait az id Software-től. Terveik szerint több PC-s játék fejlesztésénél fel fogják használni, köztük a "A világ nem elég" című James Bond film számítógépes átdolgozásához és az American McGee's Alice-hoz, az Alice Csodaországban fantáziaváltozatához is. Mindkét termék már fejlesztés alatt áll, megjelenésük még idén várható. A 3d engine további felhasználásáról az EA később fog nyilatkozni. A Q3A fejlett grafikai motorja képes realisztikus 3D környezetet - hajlított felületeket, nagyrészletességű textúrákat, ködöt és fényeket - megjeleníteni. Az EA fejlesztőit főleg speciális effektjeivel fogja segíteni, és fejlettebb kölcsönhatásokat tesz lehetővé a játékos és környezete között.

Forrás: Avault

Listázás a fórumban 
Adatvédelmi beállítások