Ground Control

Ground Control

2000. március 1. 00:47, Szerda

(Incite) Végy egy keveset a Myth II csatamezőiből, a nemlétező-erőforrás menedzsmentet a MechCommander-ből, és a szakasz-méretű erőket a Force 21-ből, mindezt kombináld egy kis sci-fi-vel és máris a Ground Control világában találod magad.

"A Ground Control egy gyorsütemű stratégiai játék, ahol a harcokon és az akción van a hangsúly," mondta a Massive Entertainment elnöke Martin Walfisz. "Alapjábanvéve ez egy virtuális csatatér, ahol a játékos számos csapatot irányíthat; mozgasd őket stratégiád szerint és használd a megfelelő taktikát, hogy kicselezd az ellenséget."

Természetesen, egy ilyen állítás minden producer, marketing menedzser és fejlesztő szájából elhangzik nap, mint nap. Walfisz lelkesedésének azonban van némi alapja: a Massive eliminálta a legunalmasabb valós-idejű beidegződést, az erőforrás menedzsmentet. Szimplán kiválasztod, mely egységeket küldöd harcba, elveszted őket és vége a küldetésnek, ilyen egyszerű a Ground Control felépítése.

A Massive szintén enyihítette a 75 StarCraft egység vagy az 50 Total Annihilation K-Bot vezérléséből adódó frusztrációt. A Ground Control harcosai osztagokba rendeződnek. "Mindegyik osztag legfeljebb nyolc különálló egységet tartalmaz," magyarázza Walfisz. "Későbbi küldetésekben a játékos maximum 12 osztagot irányíthat."



És, hogy ne legyen félreértés egy rakat későbbi küldetés van. A 30 küldetésből álló Ground Control kampány lefedi a Krig-7B planétáért vívott 2419 csatát a Crayven Korporáció és az Új Szürkület Rendje között. Mind a kampány és többjátékos küldetések sivatagi 3D környezetben zajlanak. A többjátékos mód a szokott szcenáriók sokaságát és egy egyedi újítást tartalmaz: az új játékosokat bedobja a harc kellős közepébe.

A Ground Control a legjobb játékokat - pl. Myth II és Force 21 - egyesíti, mely végterméke egy játék, ami nem csupán különböző műfajokat kombinál, újat is alkot: a gyors Valós Idejű Stratégiát.


Listázás a fórumban 
Adatvédelmi beállítások