(Incite) Végy egy keveset a Myth II csatamezőiből, a nemlétező-erőforrás
menedzsmentet a MechCommander-ből, és a szakasz-méretű erőket a Force
21-ből, mindezt kombináld egy kis sci-fi-vel és máris a Ground Control világában
találod magad.
"A Ground Control egy gyorsütemű stratégiai játék, ahol a harcokon és az akción
van a hangsúly," mondta a Massive Entertainment elnöke Martin Walfisz.
"Alapjábanvéve ez egy virtuális csatatér, ahol a játékos számos csapatot irányíthat;
mozgasd őket stratégiád szerint és használd a megfelelő taktikát, hogy kicselezd az
ellenséget."
Természetesen, egy ilyen állítás minden producer, marketing menedzser és fejlesztő
szájából elhangzik nap, mint nap. Walfisz lelkesedésének azonban van némi alapja:
a Massive eliminálta a legunalmasabb valós-idejű beidegződést, az erőforrás
menedzsmentet. Szimplán kiválasztod, mely egységeket küldöd harcba, elveszted
őket és vége a küldetésnek, ilyen egyszerű a Ground Control felépítése.
A Massive szintén enyihítette a 75 StarCraft egység vagy az 50 Total Annihilation
K-Bot vezérléséből adódó frusztrációt. A Ground Control harcosai osztagokba
rendeződnek. "Mindegyik osztag legfeljebb nyolc különálló egységet tartalmaz,"
magyarázza Walfisz. "Későbbi küldetésekben a játékos maximum 12 osztagot
irányíthat."