Mari néni épen a földet kapálta, amikot óriási robajra lett figyelmes. Mozdulatlanul
állt és figyelte amint, a kapa bele-beleszánt a földbe, pedig ő nem mozdul, kővé
dermedve figyeli a történéseket. Hirtelen beesteledik, ami már mari nénénknek is
sok, hiszen az előbb még a madarak csicsergése mellett boronálta a dinnyeföldet.
Körbenéz, de nem lát semmit, csak két nagy mozgó oszlopot... szél támad, leviszi
fejéről a szalmakalapot... az egyik, majd a másik acéloszlop elsuhan mellette s
hirtelen újra kivilágosodik, amikor felészlel, hogy két óriási részen belegyepálta az a
valami a dinnyét a földbe. Ez már neki is sok volt, letépte hét ruháját és a pincébe
vonult, hogy beüljön Black Widow fedőnevű kétlábújába...
Nem szó sincs a MechWarrior sorozat folklór változatáról, csupán a negyedik rész
saját készítésű bevezetőjéről van szó. A Microsoft nem tétlenkedett, egy kis pénz
injekcióval ösztönözte a fejlesztőket, hogy az eddigieknél szebbet, jobbat
alkossanak Mech szimulátor terén. A harmadik résznél azon gondolkodtunk, miként
lehet ezt tovább fokozni, most pedig azon, hogy a képek alapján milyen lesz ez
élőben?!
A legújabb MechWarrior részben teljesen új, heroikus történettel várják a
játékosokat. Küzdj a szabadságért, ám ha elbuksz hősként emlékeznek majd rád a
krónikákban.
A Mecheket vadonás új fegyverekkel, szenzorokkal és egyéb kütyükkel láthatjuk el.
A fejlesztők nagyobb hangsúlyt fektettek a Mechek gyengéire, egyedi
képességeikre, így a játékosoknak minden küldetés előtt megfontoltan kell
választaniuk a küldetés teljesítése érdekében. A csatatéren is megváltozott a
helyzet. Nem elég jól céloznod, vezetőként is meg kell állnod a helyed!
S végül a bénítóan ható grafika: