A Porsche is megjelenik a Szilícium-völgyben

A Porsche is megjelenik a Szilícium-völgyben

2017. május 9. 08:43, Kedd
Helyi irodát nyitottak, melynek célja a kapcsolatteremtés és az IT-cégekkel való együttműködés.

A Porsche Digital elsődleges célja az, hogy vezető technológiai cégekkel, innovátorokkal és befektetési társaságokkal partneri kapcsolatot alakítson ki. Emellett előtérbe kerülnének az olyan kezdő vállalkozásokba való befektetések, amelyek a digitális jövőhöz kínálnak ötleteket és megoldásokat. Az elképzelések alapján a Porsche Digital Inc. a jövőben kereken 100 embert foglalkoztatna. A Porsche Digital Inc. a Porsche Digital GmbH amerikai irodája, az új telephely Santa Clarában lesz.

A cég reményei szerint a kitelepüléssel a jövőben gyorsabban felismerheti az amerikai piacon lévő digitalizálási stratégiákat és trendeket, illetve gyorsabban kifejlesztheti és tesztelheti a különböző megoldásokat az anyavállalat számára. Mindehhez különösen fontosak a közelben lévő technológiai konszernek és startupok. A legfontosabb területek a digitalizálás, a hálózatba kötöttség és az okosmobilitás.

Thilo Koslowski, a Porsche Digital ügyvezetője kijelentette, hogy egyértelműen az autó lesz a jövő mobil eszköze és a Szilícium-völgyben készül a jövő. Éppen ezért különösen fontos, hogy a vezető IT-vállalatok közvetlen közelében időben felismerjék a trendeket és befektessenek az új technológiákba. A saját innovációs potenciáljuk mellett elsősorban az erős partnereikre építenek. Már befektettek egy technológiai alapba, és a jövőben ezek a tevékenységek még intenzívebbé válhatnak.

Koslowski elmondta, hogy a Porsche Digital GmbH megalapítása után a kaliforniai központ létrehozása volt a következő logikus lépés a Porsche digitalizálási stratégiájában. Az új egység azonosítja és értékeli a trendeket, s ezáltal biztosítja a fontos technológiákhoz való hozzáféréseket. Gyakorlatilag egy interfész a Porsche és az innovátorok között. Ludwigsburg, Berlin és Santa Clara után Ázsia kerülhet a fókuszba. Koslowski egyébként korábban két évtizeden át volt a Gartner munkatársa és ismeri egyrészt az autóipart, másrészt az internetes és a technológiai ipart.

Kapcsolódó linkek

Listázás a fórumban 
Adatvédelmi beállítások