Még több reklám lehet az Instagramon

Még több reklám lehet az Instagramon

2019. augusztus 27. 11:35, Kedd
Minderre a Facebook nyomására kerülhet sor.

A Tubefilter arról írt, hogy az Instagram már most is tesztel olyan hirdetéseket, amelyeket közvetlenül a történetek mögött jelennek meg. A döntés hátterében az áll, hogy a Facebook nyomást gyakorolt a leányvállalatára azért, hogy az eddiginél sokkal több reklámot helyezzen el az oldalain.

A The Information mindezt azzal egészítette ki, hogy a nyomásgyakorlás oda vezetett, hogy az Instagram már júniusban integrálni kezdte a rendszerébe a további hirdetéseket. A tavalyi esztendő hasonló időszakához képest már kétszer több reklám jelenik meg a portálon és a kiszivárgott információk alapján ez még csak a kezdet.

A reklámbevételek növelése mellett az is a Facebook célja, hogy egyre több felhasználót csábítson át az Instagramról a közösségi platformra. Néhány menedzser felhívta a figyelmet arra, hogy az Instagram a jövőben sikeresebb lehet a Facebooknál és ezt alátámasztotta az az év elejei felmérés is, amely szerint a két szolgáltatás közül már az Instagram a menőbb.

Kapcsolódó linkek

Listázás a fórumban 
Adatvédelmi beállítások