Az RTL megint elfenekelte a TV2-t

Az RTL megint elfenekelte a TV2-t

2020. április 21. 15:11, Kedd
Rögtönzött online tehetségkutatóval sem tudott mit kezdeni a TV2.

A TV2 lépett először, ami a karanténos műsorokat illet, azonban a #maradjotthon, bár tisztességesen hozott nézettségileg, alulmaradt az RTL Klubos konkurenciával szemben. Az RTL szombaton indította el első karanténos műsorán, a Made in Karantén című online tehetségkutató, amivel könnyedén győzte le a konkurenciát. Így kell minimális költségvetéssel és nézői tartalmakkal korrekt nézettségre szert tenni?

A Made in Karantén premierjét 671 ezren nézték, ami 15,2%-os közönségaránynak felel meg, a 18-49 éves korosztályban pedig a 260 ezer néző 16,7% SHR-t jelentett. A TV2 ellene a Csatahajó című hollywoodi látványfilmet küldte, mely 307 ezer nézőt ültetett le a képernyők elé, köztük 155 ezer fiatal. A közönségarányok 7,1 és 9,6%-osak voltak.

Listázás a fórumban 
Adatvédelmi beállítások