Milyen lesz valójában a Star Wars Galactic Battlegrounds?

Milyen lesz valójában a Star Wars Galactic Battlegrounds?

2001. szeptember 13. 16:10, Csütörtök
A hadviselés (mondhatnánk: a lényeg) sok újdonságot tartogat, elég, ha végignézünk a harci egységek 7 osztályán, amiknek a Tech Levelekkel összhangban ugyancsak 4 szintje van:

  • Gyalogság: minden sereg derékhada. A SWGB-ban ezek között értelemszerűen többségben vannak a távolsági egységek, de akad persze néhány közvetlen sebzést okozó is a soraikban. A Galactic Empire gyalogos hadteste természetesen rohamosztagosokból áll, míg például a wookiek kiváló fizikális adottságaik miatt erősek ezen a téren.

    Klikk ide!     Klikk ide!

  • Mechanikus egységek: a gyalogságnál erősebb osztály, általában külön pilóták által irányított nagyobb méretű harci gépeket (mecheket) kell érteni alatta - ez alól a gungan faj kivétel, ők a Naboo bolygón őshonos bestiákat sorakoztatják fel ebben az osztályban. Minden újabb Tech Levelen nagyobbak és erősebbek lesznek ezek a gépek. A legszebb példa itt a birodalmi lépegető, amely először csak egy motorizált felfedező, majd AT-PT, aztán AT-ST válik belőle, hogy a negyedik szintre a félelmetes AT-AT lépegetőket lássuk viszont.

  • Légi egységek: ez az osztály az Age II-höz képest teljesen új, az eddigi két színterű (föld, víz) csatározásoknak egy harmadik dimenziót ad. Három fő típusa a fighter (vadászgép), bomber és a transport (légi csapatszállító). A Star Wars univerzum védjegyei, például az X- és Y-szárnyú vadász, a TIE Fighter vagy például a TIE Interceptor tűnnek fel ebben a kategóriában.

  • Vízi egységek: habár a filmekben a vizes helyszínek nem álltak éppen a középpontban, a Lucasartsnál teljeskörűen kidolgozták a hat civilizáció idevágó egységeit, tulajdonságait. A hajófajták - utility trawler (~halász), transport, frigate, cruiser, destroyer és antiair destroyer - kinézetben, méretben és szerepkörben is nagyon különbözőek, de összességében jól kiegyensúlyozottak. Például a part menti rombolásban élenjáró, hatalmas cruiserek hiába hatnak ijesztően méretükkel, ettől még a gyors és halálos destroyerek minden további nélkül el tudják őket takarítani az útból.

    Klikk ide!     Klikk ide!

  • Ostromfegyverek: ez az osztály az Age II ostromgyárának egységeihez hasonlítható. Első szinten nehéztüzérség, másodikon légvédelmi üteg, aztán mobil légvédelmi üteg, végül pedig hatékonyságban és szerepkörben (épületek letarolása) leginkább a faltörő koshoz hasonlítható szerkezetek válnak elérhetővé ebben a kategóriában.

  • Jedi: ugyan tekinthetőek a legerősebb gyalogosegységeknek is, szerintem megérdemlik a külön osztályt. Semmiféle távolsági támadással nem rendelkeznek, közvetlen közelről azonban halálosak, ezt erősíti nagyon sok hp-jük is. Az Age II szerzeteseihez hasonlóan a saját oldalukra tudják állítani az ellenséges egységeket, és akinek még ez sem elég, néhány faj Jedijei "lopakodó" (stealth) módban képesek észrevétlenek maradni mindaddig, amíg nem támadnak, illetve konvertálnak. Ellenszerük a külön a semlegesítésükre specializálódott fejvadászok (bounty hunter). A SWGB legsokoldalúbb szereplői a Jedik (a két gonosz oldal, a Galactic Empire és a Trade Federation esetében Sith Lordok), akik teljesen új stratégiai lehetőségeket hoznak a játékba.


     1 [2] 3 4 5  Következő oldal >>


  • Listázás a fórumban 
    Adatvédelmi beállítások