Sorozatrészek közötti reklámokat tesztel a Netflix

Sorozatrészek közötti reklámokat tesztel a Netflix

2018. augusztus 24. 13:18, Péntek
A vállalat arra kíváncsi, hogy miként reagálnak a felhasználók arra, ha az egyes sorozatrészek között különböző hirdetések jelennek meg.

A Netflix nem idegen termékeket reklámoz, hanem a saját sorozatainak előzeteseit népszerűsíti. Mindez azután nyert megerősítést, hogy a Redditen többen is jelezték, hogy a Rick és Morty két része között a Better Call Saul előzetesét látták. A nézők ezenkívül beszámoltak arról is, hogy a hirdetéseket nem lehetett átugrani, igaz, ezt később a Netflix cáfolta. A társaság hangsúlyozta, hogy egy tesztüzemről van szó és a reklámok nem láthatók mindenki számára, hanem csak bizonyos kiválasztott területeken jelennek meg.

A vállalat szóvivője közölte továbbá, hogy arra is kíváncsiak, hogy miként reagálnak az emberek a hirdetésekre. Amennyiben a többség pozitívan fogadja az új megoldást, akkor bevezetik a rendszert, amely így mindenkit érinteni fog. A Better Call Saul előzetese egyébként Nagy-Britanniában az LG az egyik készülékén, ezen belül a Netflix okostévé-alkalmazásán keresztül jelent meg. A Bob burgerfalodája két epizódja között az I Am A Killer sorozat előzetese volt látható.

Az egyelőre kérdéses, hogy a felhasználók hogyan fogadják az új rendszert, miként az is, hogy a Netflix mennyire ragaszkodik majd mindenáron a reklámok megjelenítéséhez.

Kapcsolódó linkek

Listázás a fórumban 
Adatvédelmi beállítások