Age of Wonders II: The Wizard's Throne

Age of Wonders II: The Wizard's Throne

2001. február 4. 14:04, Vasárnap
A Gathering of Developers bejelentette az Age of Wonders II: The Wizard's Throne-t PC-re.

Az 1999-es körökre osztott stratégia Age of Wonders folytatásában a szerepjátékos és stratégiai elemek a birodalomépítő és háborús játékok vonásaival keverednek. A játékosok a géppel (AI) vagy egymással is összemérhetik az erejüket LAN-on és az Interneten, illetve hot seat, vagy e-mailen keresztüli módban is, mindezt egy továbbfejlesztett szimultán körökre osztott rendszerben. A PopTop Software-rel konzultálva az AoWII:TWT-t a Triumph Studios fejleszti és a megjelenés 2002 elejére várható.

Az Age of Wonders II: The Wizard's Throne-ban a szerepjáték, a fegyveres és mágikus küzdelem, illetve az építkezés lesz a feladatunk, miközben egy ősi fantasy birodalmat kell irányítanunk. Hogy az összeomlás szélén álló világot helyrerázhassuk, és bejuthassunk a Circle of Evermore-ba (halhatatlan mágusok körébe), varázslóknak, harcosoknak és munkásoknak parancsolhatunk. Ahogy a történet halad előre, rivális mágusokkal, különböző ellenfelekkel (akár kisebb istenekkel is), és szövetségesekkel kerülünk kapcsolatba, mindegyikük saját történettel, személyiséggel rendelkezik. A különleges szereplőkkel kötött vagy éppen felrúgott szövetségeinken múlhat, hogy ténykedésünk eredménye végső siker vagy a totális vereség lesz-e. Barátaink bölcs megválasztásával, a mágia okosan felügyelt kutatásaival, erőink, erőforrásaink helyes hasznosításával azonban nem elérhetetlen cél a világ meghódítása, és a Rend megszilárdítása.

Az AoWII:TWT irányítása az ígéretek szerint egy nagyon könnyen kezelhető, jól átgondolt rendszerben történik majd, így a birodalomkormányzás minden egyes apró területén nehézségek nélkül osztogathatjuk majd a parancsainkat. A mikromenedzselés gondjai-bajai nélkül tudunk majd építkezni, hadsereget képezni, varázslatokat kifejleszteni, szövetségeket kötni-felbontani, aminek következtében a kategóriában megszokottól eltérően nagy iramú, lendületes játékmenetre számíthatunk. Ugyancsak ezt segíti elő a játék szimultán megoldású rendszere. A Direct3D-ben dolgozó grafikus motor szépen renderelt, magaslatokkal tűzdelt tájak megjelenítését teszi lehetővé, egy gazdag környezetet teremtve ezáltal a játékosoknak, ami a puszta felfedezést is élvezetessé teszi. Ráadásul az Age of Wonders II: The Wizard's Throne maximális újrajátszhatósága is biztosítottnak tűnik a véletlenszerűen generált pályák miatt, és az editor mellékelésével.

Listázás a fórumban 
Adatvédelmi beállítások