Axis Arena

Axis Arena

2001. július 6. 19:45, Péntek
A Real.com úgy döntött, tesz egy kísérletet arra, hogy egy hasonló koncepciójú játékkal meglovagolja az Unreal Tournament és a Quake III által gerjesztett hullámokat. Az Axis Arena felállása - khm - eléggé ismerős: a jövőben egy különleges, gyilkos sport keretében csapnak össze a mamutvállalatok képviselői egymással. Természetesen a játékosok bújnak a harcosok különleges mechanikus öltözékébe, hogy a különböző felszedhető power-upokkal fűszerezett pályákon egymás irtásába kezdhessenek az interneten.

Az Axis Arena egyetlen reménye talán az lehet, ha a játékmenet valami különlegeset tud majd nyújtani a két ismert etalonhoz képest. A képeket elnézve azonban nem jósolok túl nagy jövőt a Jamie System Development fejlesztésének: ilyen szemfolyasztó színkavalkáddal és erősen keleti stílussal legfeljebb csak Ázsiában lesz eladható a játék - persze lehet, hogy ez a készítőknek elég is - és akkor még a rettenetesen erős konkurenciáról nem is beszéltem.

A július 18-i megjelenés után mindenesetre kiderül, pontosan mit is tud az Axis Arena, addig is álljon itt a játék minimális gépigénye:

  • 266Mhz vagy annál nagyobb Celeron, illetve azonos teljesítményű processzor
  • 64 MB RAM
  • 8 MB-os 3D-s videókártya
  • Direct Sound kompatibilis, 16-bites hangkártya
  • internetes kapcsolat (TCP/IP), hálózathoz IPX protokoll

    Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide!
    Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide!


  • Listázás a fórumban 
    Adatvédelmi beállítások