Milyen lesz valójában a Star Wars Galactic Battlegrounds?

Milyen lesz valójában a Star Wars Galactic Battlegrounds?

2001. szeptember 13. 16:10, Csütörtök


Kiadó: LucasArts
Fejlesztő: LucasArts

Rendszer Követelmények: Még nincs adat
Hasonló játékok: Age Of Empires II
Kategória: Real time stratégia
Megjelenés: 2001 November


Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de én megveszekedett Age of Empires II rajongóként erős fenntartásokkal fogadtam a hírt, hogy a Lucasarts úgy kívánja elkészíteni története első játszható Star Wars stratégiáját, hogy kedvenc játékom méltán népszerű motorjára építi fel az egészet. Attól tartottam, hogy veszik a sikeres Genie engine-t, átrajzolják a championokat jedikre, az íjászokat rohamosztagosokra, alárakják a népszerű filmzenét, és máris várják a dollárokat. Nos, úgy tűnik, megnyugodhatunk, a legújabb információk és beszámolók alapján messze nem erről van szó. Az alábbiakban az Age of Empires II-vel összehasonlítva mutatjuk be a Star Wars Galactic Battlegroundsot, hogy jobban látszódjanak a különbségek, illetve az, hogyan nyújt majd a Lucasarts reménysége az azonos motor ellenére is más, egyedi játékélményt.


Általánosságban elmondható, hogy az Age játékosok a SWGB-ban egyből otthon érzik majd magukat annyira, hogy máris a játék felfedezésébe kezdhessenek (ám amint egyre mélyebbre ássák magukat, rájönnek, hogy tényleg egy másik játékról van szó). A teljesség kedvéért először én is a hasonlóságokkal kezdeném, amikből természetesen rengeteget találunk majd. A kezelőfelület bár kinézetében teljesen más, szerkezetében nagyon hasonló lesz, használhatunk majd gyorsbillentyűket (hotkey), az egységek formációkba állnak, külön gombbal válthatunk az épp álló dolgozóinkra stb. A SWGB-ban is 4 alapanyag lesz: a food, a carbon (~fa), az ore (~kő) és a nova (~arany). Gazdaságunk itt is dolgozók (~villager) munkájára épül, különböző gazdasági és harci technológiákat fejleszthetünk, lesz piac, profitért kereskedhetünk, és anyagokkal segíthetjük egymást, lesznek csapatszállításra alkalmas transport egységek. A Galactic Battlegroundsban az Age II 4 korának, 4 Tech Level felel meg, amelyek kifejlesztésével itt is erőteljesen fejlődhetünk. A hat nagyszabású hadjárat mellet egyszeri játéknál az Age II-höz hasonlóan csaknem 20 térképtípus és jó pár játékmód közül választhatunk majd. Multiplayer módban 8-an játszhatunk együtt hálózatban vagy az interneten - konkrétabban a már megszokott Zone-on, de a hírek szerint a GameSpy játékrendszerén is lesz rá mód.

Az alapok tehát nagyon hasonlóak, de a felépítmény, mint mondtam, egyedi lesz. Itt van például a hat játszható nép (Rebel Alliance, Galactic Empire, Gungan, Wookie, Trade Federation, Royal Naboo) teljesen egyedi kinézetű épületekkel, egységekkel, saját technológiai fával és különböző játékstílussal. Az Age of Empires II-ben minden civilizáció villagere, militiája, archere és még egy csomó egysége teljesen ugyanúgy nézett ki. Itt még az azonos szerepkörű egységek is saját népük stílusában készülnek, a Trade Federation robotizált világával szemben például a gunganek összes egysége élőlény. Érdekesség, hogy ez utóbbiak a víz alá is építhetnek majd házakat. Gazdasági szempontból szinte semmi különbség nem lesz a népek között, négy közülük semmiféle ilyen előnnyel nem rendelkezik majd, a Trade Federation speciális tulajdonság az lesz, hogy nekik nem kell házakat építeniük, cserébe viszont sokkal lassabban tudnak csak carbont gyűjteni, míg a Royal Naboo tervezett különleges tulajdonságát éppen újragondolják a Lucasartsnál.


 [1] 2 3 4 5  Következő oldal >>


Listázás a fórumban