A megjelenést követő pár nap múlva ragadtam kézbe a Lego Racers-t, a Lego Media betörését a verseny piacra. Fenn tud-e maradni ez a program, mely a híres gyermekjátékra alapoz, a többi PC autóversenyzővel szemben? Az összkép elég ígéretes.
A Sierra az utóbbi időben elég meleg helyzetben volt, de a Relic Entertainment-tel közösen mégis sikerült az év talán legeredetibb valós idejû stratégiáját megalkotnia, a Homeworld-öt. A cikkből megtudhatod miért kapta ez a játék az újságunk maximális pontszámát.
A Red Storm Entertainment ismét a 3D akciójátékok felé fordult az új Tom Clancy’s Rainbow Six: Rogue Spear-rel, ami az 1998-as siker a. A fejlesztők ismét telibe találtak.
Az Acclaim jó ideje sziporkáztatja az eddig készülőfélben lévő és a maga mûfajában egyedinek számító új autóverseny játékát a Re-Volt-ot, ami annyiban üt el a szokványos kategóriától, hogy itt az autót nem belülről, hanem kívûlről irányíthatjuk. A játék elkészült és a nagyközönség elé tárult, hogy meghódítsa a játékosokat ezzel az új stílussal. Nézzük mi lett belőle.
A Tiberian Sun, amely a Westwood valós idejû stratégiájának a a,
lassan emelkedett ki a játékok sorából. Bár a játék nem olyan forradalmi,
mint amilyennek gondoltuk, elég kidolgozott ahhoz, hogy elnyerje a hardcore
kedvelők tetszését.
Ebben a másoló világban ritka olyan játékkal találkozni, amelynek indulástól más a kinézete, a hangja, és a játszhatósága is. Nem is emlékszem mikor találkoztam utoljára ilyennel. Olyan nyomás nehezedik a gyártókra, hogy megfeleljenek a játékosok követelményeinek, hogy az eltérés a normától nem elfogadható rizikó. Az Outcast-nak, amit a belga Appeal fejlesztett és a francia Infogrames adott ki, ez sikerült.
Az Operational Art of War II: Modern Battles 1956 - 2000, a második rész Norm Koger sorozatában, ami számítógépre hozza a társasjátékot. Nagy munka minden olyat áthozni a PC-re egy szórakoztató programba mindazt, ami megragadja a komoly hadijátékosokat. Míg az első rész tartalmazott hibákat rendesen és egy kicsit hibás is volt abban, hogy többet akart elérni, mint ami elérhető volt, ez a továbbfejleszti az első részt új helyekkel, új egységekkel és pár új ötlettel. Semmiképpen sem tekinthető egy új kezdetnek, inkább a háborúk egy új korára koncentrál, így nyújtva új kihívást és lehetőségeket.
A Surreal nagyobbat robbant a játékvilágba, mint egy halálos lövés egy sárkány szájából, fantasy 3D akciójátékukkal, a Drakan-nal. Felmásztam erre a tûzfújó csodára és keresztül lebegtem ezen a göröngyös, de izgalmas úton.
Valaki már el is temette volna a kalandjáték mûfajt? Valószínûleg a Discworld készítői nem voltak jelen, mivel újból életre keltették ezt az őrült sorozatot a klasszikus fantasy minden jellemzőjével és egy csipetnyi film noir hangulattal.