Na belekezdtem, egész fasza... Kb a 10. óránál kezd beszívni. Átttetem advencedre a nehézséget, eddig a novicen volt, ez a default, így egyből jobb lett. Utoljára szerkesztette: Anonymusxx, 2022.06.14. 21:52:48
A gogon most akciós, csak az a baj hogy van 924 játékom, aminek kb 90 %-a érdekel. szóval em annyira férne bele...
Mert itt beszeltunk anno az azota csunya veget ert online verziorol is par eve, stb. Van koze hozza, de nyilvan nem szellemi orokose, csak egy (nagyon) tavoli rokon :) Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2020.01.17. 16:40:20
Betonszar röviden. Ilyen japán stílusú vackeráj, a képek alapján is annak tűnt de az ember reménykedik, hogy hátha - na itt nem jött be úgy, mint a férfi kéziseknél - az első dungeont sem volt kedvem végig hentelni ment is az uninstall... de hogy tavaly eredeti időpontban nem tudták kiadni valami licens probléma miatt ez kb. 8 éve lett volna versenyképes.
Egy egyszerűbb rpg makeres játéknak tűnik, az értékelések sem túl jók...
Tegnap megjelent a Wizardry: Labyrinth of Lost Souls PC-s (remastered) verziója STEAM-en és GOG-on, ha valaki bepróbálta, ne fogja vissza magát, meséljen! :)
Én egy harc- gyorsító modot használtam, illetve egy másik laptopon mást csináltam harc közben.
Szerintem új korában sem volt szép, de ettől még most sem zavar a grafikája. A túl sok és elnyújtott harc az egyetlen, ami bármikor is visszatartó tényező volt számomra.
Tok erdekes h meg mindig jatszotok ezzel. Par eve nekifutottam, de mar nem volt eleg jo a grafika szamomea. Anno meg nem volt vegigjatszas, elakadtam.
Kar h nincs grimrock motor alatt atirata
Sikerült reggel megcsinálnom, visszavonultam a bejárathoz, ott meg is tudtam idézni egy elementált, és ott egy olyan helyen álltam meg ahol egyszerre csak egy ellenfél fért hozzám...
Hát, az elején jó a harcos nagyon, és nem mondom, hogy a végén gyenge, de én változatosabb csapatokat pártolok, illetve ennyi közelharcos nem minden szituációban jut eléggé szóhoz (persze én is adtam mindenkinek íjat és muskétát is). Mindenesetre az én harcosom elég jól szerepelt rapaxok ellen is, ezért furcsállom, de tény, hogy nálam sokan tudtak gyógyítani.
Vi Domina nem pap, hanem valkűr. Elég jó is, de nálam egy bug miatt eltűnt az egész játékból, viszont úgyis volt egy saját dracon valkűröm.
Igen 4 fighter, és elírtam, 1 bárdom van, a félszemű nő-t akartam írni, aki talán pap ? legalábbis vannak papi varázslatai Utoljára szerkesztette: Anonymusxx, 2019.10.05. 22:55:40
A 4 harcos az 4 fighter? Érdekes leosztás lenne ez így, ráadásul a nindzsához érteni kell (illetve jól felhúzni), a bárd hangszerei mellett meg elhúznak a mágiahasználók és a gadgeteer, bár nem használhatatlan, és tolvajnak jó.
A felvehetők közül mondjuk a szerzetest vétek kihagyni, a második bárd pedig eléggé luxusnak hangzik.
Az nem derült ki, hogy kb. hányas szintű a csapat, de nekem Nessie sokkal nehezebb volt, bár többször nem kellett neki futnom. A varázshasználóim többnyire botokkal ütögettek a hátsó sorból, annyira nem okoztak vészt a rapaxok, ezért furcsállom, hogy neked problémát okoznak.
Normal fokozat, a partym kb 4 harcos, 1 bárd, 1 mágus, 1 ninja, és a felvehetők karakterek közül 1 tolvaj, 1 bárd... A Nessie -t kb 5.-re sikerült legyőznöm, szóval annyira nem lehet rossz a csapatom. Persze ha újrakezdeném nem raknék bele bárdot, és ninját sem, nem sokat érnek..
Amúgy most jöttem rá hogy nem kötelező ez a Rapaxos rész, csak nem a jó befejezést fogom kapni, akkor ha ez valóban így van, holnap megyek is innen... Utoljára szerkesztette: Anonymusxx, 2019.10.05. 22:01:38
Kitaláltam valami, odacsalogatom az ellenséget a kijárathoz, és ott ha sikerült megölnöm egy keveset, akkor kimegyek táborozni.
A kérdés csak az hogy mennyire termelődik vissza az ellenség...
Na igen, normálon kb. addig kihívás a játék, amíg nincsenek meg a buffok (addig a pacik és tündérek is életveszélyesek), utána én három tiszta varázshasználóval (mágus, püspök, alkimista) folyamatosan tápolni tudom a csapatot. A rapax kastélyban már elég magas szintű volt a csapatom, ott már nekik is elég volt közelharcolniuk. Sok ellenség volt itt, de inkább a gyors respawn volt az idegesítő.
Tehát igen, a mágus marha jó, de a többi varázshasználó* és a közelharcosok is. Sokféle kombináció működik. Portált nyitni pedig akkor már rég tudott a valkűröm és a nindzsám is.
*Az alkimistát nem érinti a silence, és tud táborozásnál porokat, bombákat, italokat gyártani, a püspöknek pedig kellő türelemmel minden varázslat megtanítható, és az alkimistáénál is szereplőknél a silence sem akadály. Tény, hogy közvetlen támadó varázslatokban a mágusnak a legjobb a választéka, de a többiek varázslatai is jók.
Az említett buffok és különböző gyógyító-feltámasztó varázslatok miatt lenyomhatatlanná tehető a csapat. Illetve én szerettem elementálókat is idézni, a mágusé mellett az alkimista könyvében is szerepel a spell. Mondjuk három elementál mellett már nehéz hozzá férni az ellenséghez, ha közelharcra is épít az ember.
Nincs nagyon hozzá, se cheat, se trainer, csak az 1.0-hoz. megpróbálok edtelni egy mentést..
Hogyha lenne 6 mágusom, akkor talán meg tudnám csinálni, a jéglabdával, hisz a víz -alapú támadásra érzékenyek, 2 kör alatt meglenne kb az egész... De így esélytelen, az ilyet nem tudom megérteni, hogy tehettek bele egy ilyen szívatást a játék készítői, , az előző helyszínen kb egyszerre 4-5 volt max, de ott lehetett idézni... Itt meg van egyszerre 20-30 ellenfél, ez mi?
De ahhoz is át kell jutnom rajtuk sajnos. Harc közben meg nem tudok menni sem, mert ellálják az utamat.
Amúgy a teleport sem működik, harc közben nem lehet használni.
Próbálkozok majd egy kicsit, és ha nem megy akkor használok kódot, vagy ilyesmit.
Kár hogy túltolták a Rapax kastélyt, elég esélytelen legyőznöm egyszerre 15 Rapaxot.. (szerk: Kiszámoltam, pontosan 26)
Közben viszont kitaláltam, hogy leraktam egy teleportot a közelben, és a harc közben használom, ha megöltem 1-2 ellenséget.. Utoljára szerkesztette: Anonymusxx, 2019.10.03. 13:28:19
Kár hogy a vége fele ismertem meg a fullasztás varázslatot, a legerősebb varázslat...
Legközelebbi végigjátszásnál lesz 3 mágusom, 1 papom a védelmi varázslatokra, a több meg harcos.
A 3 mágus a tűzlabdára, és elementál idézésre lesz elsősorban használva, egy tűzlabda általában az ellenfél életereje harmadát leviszi. Na meg nagyban megkönnyíti a mászkálást, a teleportok miatt.
Felesleges lenne hozzá, egyedül ergy harcot gyorsító modot érdemes hozzá használni.
Nem tudok rola, de teljesen jo a regi verzio, nalam a gogos es a steames is tokeletes fut. W7-nel a gold verzio detto. Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2019.09.21. 11:17:12
ennek nincs vmi átirata nwn, grimrock vagy dragon age motorra ?
úgy szivesen nekivágnék újra
Hat ennyire konkretan mar nem emlekszem, hogy zonahoz vagy partyhoz szintezte a jatek, csak azt tudom, hogy a w7-ben hasznalt Aspyx..akarmi (fulladas) az itt is megkonnyitette az eletemet elo/lelegzo ellenfelek ellen, a magusommal :) Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2019.09.17. 19:06:12
De zónánként be van lőve, hogy milyen szinteken milyen lények jönnek, hogyan skálázódnak. Ha sokat mászkál (grindol) az ember, akkor túlfejlődi a világot, a gyengébb zónákat anélkül is.
Persze aki meg az elején grindol a kolostorban, az utána az Arnika-Trynton úton szívja meg, mert emeltebb szintű lényeket kap :) (Nekem egy körökre osztott menekülés volt az az egész terület.)
teleportja a T'Rangeknek is, ha ahhoz teszed le az egyik sajátot, kapásból csomó helyre el tudsz jutni.
Ettől függetlenül tényleg messze túl sok töltelékharc és azok hossza idegesítő, de idővel gyorsabban szét lehet kapni őket. Az X-Ray spell segít abban, hogy már a térképen lásd az ellenséget, a chameleon meg abban, hogy ne vegyenek észre, de az utóbbi jól inkább stealthes csapattal vagy szólóban működhet szerintem.
Rendesen szivat ez a játék, azzal hogy a mágusok csak egy db teleportot képesek elhelyezni, illetve ezzel még nem is lenne gond, hanem az hogy kb félpercenként ellenfelekbe lehet botlani. Ez már kicsit túlzás. Most jöttem rá hogy valamit jó messze hagytam.
Legközelebb 3 mágussal játszom, a harcok jóval rövidebbek, és könnyebbek lesznek a körönkénti 3 tűzlabdának köszönhetően. Illetve legalább lesz 3 teleportom is.
Nem tudom hogy hogy lehet ezt a kunar - szálat megcsinálni.
Egy magyar végigjátszásból:
"Az umpani bázist a Northern Wildernessből közelíthetjük meg a hídon keresztül. Egyelőre ne soroztassuk be magunkat, inkább látogassuk meg a T’Rang árulót (Kunar). Őt mindenféleképpen meg kell ölnünk, különben elárul a T’Rangoknak, s nem lehetünk kettős ügynökök, sőt a játék végén még a békemissziót sem hozhatjuk össze. Az áruló szobájában találunk egy egyoldalú teleportot Marten’s Bluffbe, egyelőre azonban még ne használjuk. Itt az ideje, hogy jelentkezzünk katonának. A sorozó tisztnek említsük meg az áruló nevét, majd amikor bizonyítékot kér, adjuk oda neki Kunar hamis belépőkártyáját. Az első küldetésünk az lesz, hogy teljesítsük az umpani gyakorlópályát. Ezután kémkednünk kell egy kicsit, meg kell arról győződnünk, hogy a T’Rangok valóban a bolygóra érkeztek. "
De honnan lehet megszerezni kunar hamis belépőkártyáját?
Ez a játék jobb mint amire emlékeztem, kb 6-7 éve vihettem végig előzőleg.
A bárdom és a varázslóm elég hatásos lett, a tömegre ható varázslataival. A szamurájt viszont lehet nem kellett volna betennem. .
A magyarítás készítője Aryol, lefordította a két intrót:
az első:
A kezdetek előtt a Kozmikus Urak megalkottak három ereklyét.Az első volt az Astral Dominae, átitatva az Élet erejével.A következő a Chaos Moliri, minden változások forrása.Az utolsó a Destinae Dominus, az összes tudás tárháza.A Kozmikus Urak megalkották az első világot ezen ereklyék használatával, a Dominus bolygót, és elhelyezték azt a kozmikus Körben.Mikor a teremtőmunkájukat befejezték, az Urak elrejtették e tárgyakat a kozmikus Kohó használatával, így a titkuk rejtve maradt egy ideig, de ekkor elképzelhetetlen dolog történt.A kozmikus Kohóból ellopták az ott rejtegetett három mágikus tárgyat.A hírek szerint az ereklyék szétszóródtak számos világon, de ezek nem voltak többek hihetetlen szóbeszédnél.Aki megszerzi mindhármat, annak hatalmába kerülnek a kozmikus törvények.Az Astral Dominae volt az első a három közül, amit megtaláltak egy távoli világon, aminek eredménye egy keserű háború lett az militáns Umpanik, a fondorlatos T'rangok és a Dark Savant között. Végül a Dark Savant szerezte meg az Astral Dominae-t, amiben egy Dominusra mutató térképet talált.A Chaos Moliri-t egy fél galaxissal odébb fedezték fel. A Mookok találták meg az eszközt, amikor áttörtek egy közeli holdon hihetetlen erővel. Mikor a Mookok megszerezték a tárgyat, szintén felfedeztek benne egy térképet a Destinae Dominushoz, mely egy távoli kolostorban pihent a Dominuson megszámlálhatatlan éven át.Igazi hatalma, mely átjárót biztosított a mágikus Kohóhoz, rejtve maradt. De a Destinae Dominus nincs többé ott, mert azt beszélik, egy őrült ember, Martin, ellopta azt.És Martin eltűnt. Egy új kor kezdődik egy új oldallal a Sors Könyvében, a Felemekedés ideje és egy új sors hajnala. Ki fog méltónak bizonyulni, hogy egy kozmikus Úrrá váljon?
A második:
Rimpac a Mook felbérelt titeket, hogy kísérjétek el egy hosszú utazásra, egy szót sem mondva arról, hova akar menni vagy, hogy milyen hosszú is lesz az. Meglepődtél, hogy ilyen hatalmas fémhajót látsz, Grimpac-nak nagyon nagy varázslónak kellett lennie, hogy létrehozzon egy ilyen bádogteknőt.Mikor beszálltatok a hajóba, az egyenesen felrepült, olyan hanggal, mint több ezer éhes sárkányé.Hosszú ideig utaztatok a végtelen éjszakában, míg végül Grimpac törte meg a hosszú csendet.- Eljött az ideje, hogy elmondjam utazásom célját. Luke barátom felfedezett egy rendkívül szokatlan ereklyét egy Dominusnak nevezett világon, mikor meghívták egy helyi szertartásra, melyet Felemelkedésnek neveznek. Megkértek engem, hogy segédkezzek ezen, de fenáll némi veszély. Szóval azért hoztalak magammal titeket, hogy megvédelmezzetek. Hamarosan leszállunk, ami kicsit rázós lesz.Amikor megkezdtétek az ereszkedést, hajótok a veszélyes Dark Savant és annak Fekete Hajója látóterébe került.- Mester, egy hajót érzékelünk.- Túl későn érkeztem, hogy megállítsak másokat, de ezek a betolakodók sosem fognak belépni a Körbe.- Mit tegyünk?- Pusztítsátok el őket!A támadás átröpített a hídon és egy időre minden elsötétült előtted.Az érzékeid lassan visszatértek, egy hullámverte parton tértél magadhoz füstölgő roncsok között.Szinte csoda volt, hogy életben maradtál, de egy nagyobb kalad állt előtted. A hajód odalett, egy különös világon álltál, és valahol messze a Dark Savant várt rád. Körbenéztél a parton és a következő lépésed tervezted.
Csak bemásolom ide, hátha másokat is érdekel ez.
Végre elértem oda ahol abba hagytam anno, csak fél nap kellett. A csapat úgy halad ahogy kell szerencsére.
De kell egy kis segítség hogyan tovább, 2 választás van és nem tudom eldönteni hová menjek, és melyik NPCket vegyem fel.
Lower Mona >> Upper Mona >> To Arnika >> Rattus Rattus >> Arnika +2 NPC >> Back to Mona >>> és most jön a temető és az első rejtet dungeon, utána nem is tudom hová menjek, talán trynton?
Ezt el sem olvastam :(, vagy lehet, csak nem emlékszem már rá, na mindegy.
Azóta sem vittem végig, de most már teljesen elegem lett hogy 4gb helyet foglal a vinyon szóval újra kezdtem és most már tényleg végig viszem.
Amire még emlékszem. Harcosnak str és vit kell aztán speed és dex Samunak meg dex és speed aztán str és int + vit, fura hogy nem kell sen, lehet rossz a sorrend? mármint ha sok instant killt akarok akkor pontosabban kéne ütnie, na mindegy. Rangernek meg 3 senses 2 dex és 1 str nem kell sok és fent van sas szem modeban, ha a senses fent van maxon lehet tölteni speed + vit. Gadgeteer azért ö és nem bart mert megfogod az hogy képes készíteni tárgyakat, bár mondjuk bart meg képes altatni, 2x sen + dex + speed aztán vit + int Mage egyszerű csak int és vit és speed aztán 3 szinttel később piety és senses, na de miért is senses egy magenek? leteszteltem úgy hogy nagy volt a különbség senses-ben, és nagy volt a sebzés különbség statisztikában. volt olyan magas sensesben hogy 3 kör alatt 3 szörnyet ölt meg, az alacsonynál a legjobb 4 kör volt. Fire az biztos, aztán water és talán earth, azért mert webre kevesebb a resist mob mint a sleepre, és jobb mert segíti a pontosabb célzást, és lv4 en van egy kemény sebző skill. És végül bishop faerie, nem értem miért mindenki ezt a fajt ajánlja de oké legyen ez, főleg segítőként akarom ezt a kasztot, nem akarom sebzésre használni, tápolja a partyt és gyengítse az ellenfelet, és gátolja a támadást. Szóval Water + Divine és persze kizárólag divinity iskolában, aszem ennyi elég neki, bár talán ez így nem elég, hisz bármit megtanulhat.
Lenne egy kérdésem, láttam egy solo partys videót, és ara gondoltam hogy bizonyára úgy fejlesztette magát hogy egyesével ölte meg minden mobot és így sikerült nagy stat bonust szereznie Ha így ölném meg minden mobot, mármint van egy hármas mobom és megölne egyet és elfutna hogy megszakadjon a meccs, így menyit érhetek el a hatos partyban? megéri?
Meg kb. 40 percig 2 dolcsiert viheto a W8. Akinek nem lenne meg.
http://www.gog.com/game/wizardry_8
én sokadszori újrakezdés után úgy csináltam, és most már végre múködõképes a dolog, hogy mindenkit arra specializálok, amiben erõs lesz valamennyire úgy 7-8. szintre
tehát a harcos típusoknál, fighter, samurai, ninja kell az erõ, fighternél vitality, samurainál speed, ninjánál sense a dupla kezes throwing critikal miatt
a samurainak elég úgy 6-9 mentalra terror miatt, másra nem kell, ninjánál earth ra és air re 6-9 itching skin, poison, és nem kell fejleszteni csak addig a wizardryt ill alchemyt nekik, amíg az ezeket meg nem kapják
indíts lovagot ahogy mondtam törpébõl,egybõl nevezd át papnak, és úgy 10. szintem vissza lovagnak hogy addigra tudjon varázsolgatni és majd verekedni is meg jó páncélokat felvenni. neki úgy a jó, hogyha az elején feltolod a divinityt, de mivel a túz reálmon kívül is van egy csomó jó papi varázslat, íyg azokat is told fel 10-ig hogy 2-3as szinten ott is tudjön sütögetni belõle ne rontsa el
a varázslót indítsd úgy, hogy írd ki hogy mennyi követelmény van a tulajdonságoknál a bishopnak, hogy késõbb ne legyen ezzel gond. aztán indísdt az elfet mágusként, 5-6 szintig ott marad és kizárólag wizardryt és fire magét és water magét fejlesztesz neki. aztán mehet bishopnak, adsz neki kevés divinityt hogy tudjun papi cuccokat is, továbbra is tolod a wizardryt és a fire magét a fireball addigra megvan, és talán az iceball is, jó nagyon még a levegõ, de mivel erõsítetted a divinitit is lesz ott magic missile
nem érdemes szerintem alchemyt és psionicot fejleszteni neki, mert úgyse lesz rá elég pont. levegõ és föld elemeknél ott lesz a ninjád és a papod, mentálnál is a papod
mire ide eljutsz, tehát kiirtod arnikát és kifosztod teljesen, a bankot is nyugodtan ki lehet rabolni !
addigra belejössz az igazi kaland a northern wildernessnél kezdõdik az umpaniknál
ez az amiben kéne segíteni, nem tudom hogy mire menyit töltsek. például a bishopnak annyira lehet tölteni, a magenél, ara kell sokat amelyiknek van támadó varázslatja, de úgy érzem nem teljesen jöttem rá hogy milyen arányba fejlesszem, a legnehezebb az hogy hogy kombináljam össze a két karakter skilljeit.
szal mire töltsek és mire ne, mondjuk a 10 szintig.
ha a wizardry, divinity, psionics, alchemy skillek nincsenek minden szinten 3 ponttal húzva, akkor lemarad a maximális mágiapontok tekintetében is, nem csak az új spellekhez kell növelni az értékét.
Pontot a bookra (wizardry, divinity stb.) érdemes tenni az elején, mert az többet nyom a latban az új varázslatok elérhetõségénél. A realmokat pedig mindet fel kell húzni sok használattal (sok plusz manát jelent). A magas int-pie kombó ebben sokat segít. Ekkoriban persze még nem lesznek hasonló szinten, ez normális.
nem, a mágiára értetem, a harmadik ablaknál, és csak a mage re és a bishopra.
De mi a probléma, Elmondhatnád, hogy mi okoz gondot, mert az nem világos. Nem volt idõm még teljesen átrágni, de elsõre nem látok semmi tragikusat. Persze pár spell nekem nagyon hiányzik, de hát azok ilyenkor még nem feltétlen elérhetõk.
Egyébként ha az attribútumok alatt astrenghtet, a dexterityt és társait érted, akkor azokat természetesen nem lehet mind erõltetni, a magic realmokat (pl. earth magic) viszont egyenesen muszáj. Ez utóbbiak fejlõdnek a használattól is, erre kell építeni.
háhá, még játszik vele valaki ? én most vettem elõ, és a kérdésem az lett volna hogy milyen moddal érdemes felturbózni. még sose játszottam végig, párzsor elkezdtem de elõször leírás hiányában elakadtam, aztán meg idõ hiáynában. most betegszabin vagyok, és kivégzem végre a dark savantot az életben legalább 1x :)
igen, a csapat nagyon fontos, az enyém soXXXX próbálkozás után a következõ :
lizardman fighter - str,vit,dex
dracon samurai - str,speed, dex/vit (elég neki a terror mint varázs)
hobbit ninja - str, senses, dex/vit elsõ szint ninja, utána pár szint alchemist hogy legyenek jó varázslatai (blinding flash, itching skin)
human bard nõ !- str, vit, késõbb lesz belõle ranger ha megvan a giant sword, addig zenélget
elf mage - úgy 8 szint után pár szint bishop hogy legyen pár jó papi varázslata is, azttán késõbb vissza mágussá mert kevesebbõl lép szintet
dwarf priest - lordként kezd, utána második szinttõl úgy 8-10ig pap hogy gyorsan fejlõdjön a varázslata, utána lehet harcra is fejleszteni lordként
tolvajt nem érdemes külön indítani, mert arnika elõtt csatlakozik myles, és teljesen jó karakter harcban és zárnyitásban is
+ a valkyrie VI domina, aki jó harcos, meg is van a csapat, nem nagyon kell mást felvenni csak ha egyes helyszínekre valaki nem jön velünk, és pótoli ideiglenesen a hiányt
a csapatból a samurai pótolható egy másik lizardman fighterrel, de akkor bukod az egzotikus cuccokat, mert a savköpetet, ami egész jópofa dolog elõnye nincs, cxsak legalább nem egyformák a karik
Csak nem bírtam ki. Kisebb vagy nagyobb hibát követem el, azt hittem hogy magenek és bishopnak minden attributeját lehet fejleszteni, de itt 10 szintnél rájöttem nem volt jó ötlet mindet fejleszteni. Régebben felöltöttem a képeket, itt megtudod a teljes csapatot nézni. http://imageshack.us/g/1/10315613/
Hogy kellett volna fejlesztenem a csapatot? Gondolom csak az attributeal van a gond, de ha nem akkor nyugodtan abban is adj tanácsot.
Azta hát jah egy rpg szerepjáték online világban.
A nevén kívül sok köze nincs a sorozathoz. És még finoman fogalmaztam :)
nekem megvan az eredeti dvd, abban van elég sok hasznos pdf fájl, mindjárt megkeresem és privin elküldöm neki :).
Idõvel visszajön ne aggódj. Végigjátszást meg valamelyik régi újság közölt a játékról magyarul de szerintem ha célirányosan rákeresel akkor a google is kidobja.
Üdv mind. Olyan kérdésem lenne,hogy Arnikában miután beszéltem a mook hologramal,elhagyott a mook-om. Miként tudom visszaszerezni? ÉS valahol találok Magyar nyelvû végigjátszást,leírást esetleg?
Nekem C64-en volt egy Wizardry címû játékom, de annak semmi köze nem volt ehhez a sorozathoz. Izometrikus nézetben kellett rohangálni egyetlen csókával, és õszintén lófaszt nem tudtam vele kezdeni. Néhány üres szobát be tudtam járni, azt' annyi.