Basszus!! Az elsõ felét megnéztem a videónak. Valami nagyon jól van megcsinálva. Igaz méretes darab, de wmv így ha csak egy részét töltöd le is meg lehet nézni. DAP-al is... Nem csak CS-fanoknak. Tényleg nagyon állat! Amúgy itt a videó: Videó!
hát persze, de gondolom azoknak akarják, akik szépet is akarnak nem csak jót és lesz benne szingli... Gondoltam, hogy nem lesz nagyon brutál motorváltás...
nem is azért készül. A CS-t sem az egetrengetõ grafért szeretjük. Mondjuk szerintem kifejezetten nem ronda, de mondjuk realtime árnyék meg ilyesmi király lenne.
Ez a gém szerintem már lassan-lassan Duke kategória lesz! Meg a Team Fortress 2 is eljutott egy jó darabig, aztán jól leállították!
Ennek a játéknak már kész kéne lennie! Amúgy a képek alapján meg nem lesz egy tömör gyönyör, hisz DX7-es engine lesz. Kb úgy nézhet ki, mint a Vietcong.
Szal én már szkeptikus vagyok....
ja vagy aki nagyon nem akar érte sokat adni az vesz egy sima HL-t 2000 Ft ért!
hát ez az. Húzzák, mint a rétestésztát. Mondjuk abból a szempontból jó, hogy nagyot akarnak alkotni, de azért ez lassan túlzás. Mondjuk az is igaz, hogy azt ígérik, hogy kompatibilis lesz a CS-vel, azaz mondjuk egy szerveren lehet játszani mondjuk a dust2-n, az egyik srácnak Cs-je, a másiknak meg CZ-je van. Annyi lesz elméletileg a különbség, hogy a CZ szebb... Mondjuk ez igaz lehet, mert ha a képeket nézzük a régi modellek feltupírozott változatai is megtalálhatóak...
egyébként már nem annyira húzós 5-6-ért meg lehet venni a Collection-t amiben a Blue Shift meg egyéb apróságok vannak benne. Én még ezt vettem meg anno 7-ért akcióban, de mostanra már mint mondtam 5-6ért meg lehet kapni...
Egyébként (már ha kijön ez a game valamikor) Az eddigi infók alapján Single Playerre lesz kihegyezve: valami olyasmit akartak a készítõk hogy: cS feeling single player módban.
CZ... ha megkérdeznek valakit CS-s HL es körökbõl szerinte mikor jön ki a CZ ... csak röhögni fog egyet :)
ez a puska túl nagy, nekem kicsi robosztus shotgun kell amivel jól telibekaphatom a népet. De amúgy jobb mint a régi modell :P
ahamm tök jo mert kba host első 10 betűje látszik és nemtudom kihuzni hogy lássam az egészet
Kódot sajnos nem lehet csak úgy adni, mert egy kód ára 2500 HUF, szóval azt nem osztogatja csak úgy az ember :) A szerverekhez, meg általában ki van írva zárójelben, hogy WON-os-e: NOWON, ha nem (értelemszerűen), és WON vagy WONID, ha kér kódot!
de adjatok kodot hogy tudja játszani mindehol étem amit mondasz köszike és honnan tudom melyik jelszós melyik nem?? amugy köszi!!!
Csocso baszki ne értetlenkedj már! Leírtam már neked, hogy játsz olyan szerveren, ami nem WON ID-s! Ezeknek ugyanis nem kell key! Ilyen páldául a : crusher.counter-strike.hu De még van egy pár csak nem tudom melyik, mert nekem eredeti játékom van.
nekem is mert nemtok a neten gamezni sehol!!!:( köszi elöre is!
>>Anee
Jóvan nem kötöszködni akartam! Te meguntad, ok. Én már egy éve nem tudom megunni és még mindig napi 4-5 órát játszok vele! (mondjuk ebben az is benne van, hogy keményen küzdök a jobb helyezésért a ranglistán!
>>>Csocso
Persze, az INFben rengeteg jó ötlet van! Csak a készítőknek nem sikerült olyan jól eltalálniuk az összhangot, mint a CSben és ezért nem olyan sikeres!
De ne menjünk bele ebbe a CS a legjobb dologba! Szubjektyv! Mindenkinek van kedvence. Nekem a CS, de nem kell, hogy másnak is az legyen. Szóval esetleg le is zárhatnánk a vitát, nem? Elvégre ez Condition Zero topic...
Írtam neked a Counter Strike topicban! Ezen felül még ajánlani tudnám az agyzúzó féle Upgrade-t (neve nem jut eszembe), ami baró high end (és valósághű) skineket és modelleket tartalmaz! Meg még egyebeket... De sajnos pár dolog jobb eredetiben! Például a hangok, néhány fegyver skin (pl M41A), stb. Ezért készíts biztonsági mentést a modells és a sound könyvtárról, majd kipróbálás után írkáld felül a neked nem tetszőket!
Nos szerintem a CS sikere a következőben rejlik:
Vannak ugye az abszolút Hent játékok (pl. Quake), amit az ember nagyon élvez, de csak ideig óráig, mert utána unalmas lesz! Meg vannak a taktikai játékok (pl Inf.), amik szintén nagyon jók, de a sok taktikázást is nagyon hamar megúnja az ember! A Cs sikere a kettő arányának tökéletes eltalálásán alapszik. Olyan jól van ötvözve a két játékstílus, ami t eddig még senkinek nem sikerült felülmúlni (persze ami késik nem múlik)!Ezért nem lehet megúnni a CS-t (CS gyűlölők kíméljenek) és ezért a világ legnépszerűbb multiplayer játéka!
amugy nekem is tetszik csak valaki adjon egy két cd-t rajta csomo pályával meg skinekkel meg minden kiegészitőkkel.... amugy meg amikor rányomok a refresh szerverre nem kéri le a szervereket:(( ezé Gamespy-t használok de egy ora mig az összes szervert lekérdezi igy ezé kellene a magyar szerverek meg masz ha tud valaki adni olyan szerevereket amik állandóak jo cimmel stb...
de mééééé??????? mitöl jo? az egy dolog hogy az egyik legrégibb ilyen falyta gamez de ma már vannak olyanok amik nem kicsit jobbak pl Inf..
''nemtom mé vagytok oda a CS ért!!semmi különöset nem mutat sehova!!''
Nos azért, mert a legélvezetesebb multiplayer játék, amit valaha kitaláltak! Röviden :)
nemtom mé vagytok oda a CS ért!!semmi különöset nem mutat sehova!! egy UT Infiltration!! nah azigen az egyedi!! mikor leteszed a földre a gránátot te jo messze elmész és kilövöd a gáránot jo meszire és megdeglik aki ott van!!amugy abromi jo hogy a HE gránát kb pont semmit nem ér!! nem lehet kihajolni kuszni meg egyébb okos dolgot csinálni mig az Infiltartionnal lehet!! az infiltartion már tud valamit de a CS...semi ujjat nem mutat...kb a Tactical Ops al ér fel! amugy nemtom mikor lesz ebből valami ez egy külön gamez lesz ami kompatibilis lesz a CS vel persze ahhozmajd nem kis pecs et kell majd letölteni!!
Ez egy új CS lesz olyan mint a Rogue Spear. 1 játékos leginkább.
Valami nagyon nagyon újat és ötleteset kell felmutatnia, ha le akarja taszítani a Counter Strike-ot a trónról
Egyébként meg : Counter Strike Púúúúúúúúúúwer
Én se nagyon értem mi lesz ebből. Majd meglátjuk...
Valóban igéretes. Ez most tulajdonképpen egy CS kiegészítő lesz vagy mi a szösz?
CSövi!! persze ez ig ynemigaz de valahogy be kell csalogatni az emebreket ide főleg a CS seket:) szal itt egy interjú:
Condition Zero interjú! Dixie Flatline, 14:31 - Játék: MOHA
A Computer And Video Games.com igen erős interjút készített a Condition Zero fejesével Randy Pitchford-dal. Kimazsoláztuk a releváns részeket, s lefordítva tálaljuk. A Half-Life motort használjátok, s ha igen milyen finomításokat eszközöltetek?
Fontos cél volt a Condition Zero esetében, hogy teljes egészében kompatíbilis legyen a Counter-Strike online-nal, tehát nem cserélhettünk motort. Azonban számos újdonsággal megspékeltük. Az Alpha Blendingnek köszönhetően részletes környezetet alkothattunk, míg a számos újfajta anyag és időjárási viszontagságok látványosabbá teszik a játékmenetet. Ezen kívül egy rakás kúlos cucc került a játékba, amivel hamarosan szembesülhettek.
Az időjárási viszontagságok befolyásolják a játékmenetet?
A csökkentett látási viszonyokat leszámítva, nem. Azonban az időjárási effektusok új hangulatot kölcsönöznek a játéknak.
LESZNEK ÚJ SZKINEK? A Condition Zero minden oldalhoz egy-egy új egységet kreált - az egyik oldalon egy Orosz Specnaz, míg a másikon egy szélsőséges militaristával kolbászolhatunk. Az új egységekhez, saját, a tájhoz illő uniformis is járul. Hóval borított területen mindenki sarkvidéki felszerkót visel, ami beleolvad a környezetbe. Dzsungelben vagy a sivatagban pedig megfelelő kemoflázs áll rendelkezésünkre. Továbbá a valós életbeli viseleten alapuló, klasszikus városi uniformist is felölthetnek az egyes egységek.
A Counter Strike játékstílusa jelentősen eltér a megszokott Megyek Oszt Hent játékoktól. A CS-ben ugyanis settenkedni és csapatmunkázni is kell. A számítógép AI-ja miként kezeli eme tényezőket?
Magunkénak tudhatjuk a POD bot készítőjét, aki mondhatni a legjobb az FPS-ek területén. Hála neki, a Condition Zero AI-ja jelentős fazonírozáson esett ár. Az összes bot szerves részét képezi a játéknak és az egyjátékos módban is helyet kaptak. A tesztelések folyamán az emberek azt hitték, hogy valós hús-vér emberekkel küzdenek, pedig a szomszéd szobában dorbézoló POD kokkolínó macik keze volt a dologban.
Lesz mód a botok kizárására?
Többjátékos módban a botok külön helyet foglalnak el a ranglistán. Képtelenség egy szuper botot emberi játékosként feltüntetni. Továbbá a szerver operátor eldöntheti, hogy engedélyezi-e egyáltalán a botok jelenlétét.
Milyen csapat parancsok lesznek? Az AI által is ismert sztenderd rádió parancsok jelen vannak, melyeket továbbiakkal kívánunk kibővíteni.
A CZ-ben lesz lehetőségünk a klasszikus CS hentelésre? Lehet online botokkal együtt játszani?
A CS ingyenes változatához lesznek új peccsek a CZ megjelenését követően?
Igen. Kezdetben lesz egy kövér peccs, ami teljesen kompatíbilissé teszi a CS-t a CZ-vel. Ezenkívül folyamatos frissítések várhatók, melyek új technológiás és/vagy anticsít metódusokat rejtenek.
Az egyjátékos módban, miként alkottatok egy összefüggő egészet a küldetések között, illetve lesznek következményei egy félresikerült missziónak?
A küldetés alapú módusban egy narrátor adja tudtunkra miért is oly fontos az adott misszió. Minden egyes szcenárió megfelelő számú, teljesítendő feladatot tartalmaz. Az objektívák teljesítésével plusz pénzt kapunk, tehát többet költhetünk a felszerelésre, az egyes tagok trenírozására, stb. Az erőforrások és a felszerelés küldetésről, küldetésre vándorol.
Te választod meg a bot társaid felszerkóját vagy maguk döntenek felszereltségükről?
Csapatvezetőként vehetsz mindenféle cuccost a bot társaidnak vagy a küldetéstől függő, előre meghatározott csomagot oszthatod ki nekik. Viszont a harc hevében a botokon múlik, hogy felveszik-e az ellen által elhullajtott fegyvereket vagy sem.
Mondanál pár szót a missziókról? A küldetések változatosak és kellőképp extrémek. Az egyik küldetésben a londoni stadion öltözéjében harcolászhatunk, míg egy másikban az olajvezetéket rejtő hideg, szibériai tundrán szambázhatunk. Azonkívül lesz alkalmünk egy romokban álló, középkeleti városban és egy szélsőségesekkel tüzdelt bázison akciózni.
MILYEN PC KONFIGON FUT ZÖKKENŐMENTESEN A CZ? Nem fixáltuk az optimális konfigurációt. Akinek simán megy a Counter Strike, annak feltehetőleg nem lesznek teljesítménybeli gondjai. A poligonszámot 75%-kal nyomtuk fel, s a játék egyéb részei is átestek egy kis ráncfelvarráson. A gyengébb géppel rendlkezők örömére, állítható a részletesség (LOD).
MIKOR LESZ KÉSZ A JÁTÉK? Egyelőre nincs fix megjelenési dátum. Terveink szerint ezév telére elkészülünk.
Fegyverarzenál
A GearBoxos fijúkat lehurcolták a helyi lőtérre, s minden egyes lőhangot bedigiztek. Megszagolták, letapizták a fegyvereket, hogy biztosan visszaadhassák a valós életbei fegyverek hangulatát. Íme néhány kiragadott példa:
LAW RAKÉTA
Egylövetű, hordozható rakéta hajtású gránátvető. Becsapódáskor robban. Ezt mindig is hiányoltam a CS-ből. Nesztek részeg kemperek :D.
GALIL
Izraeli rohampuska. A Gearbox csapata túl sokat látta (nagyon jó pont :D) a HULLAHEGYEK FENEGYEREK C. MESTERMŰVET, így képtelenek voltak ezt a fegyvert kihagyni a játékból.
FA-MAS
A francia Speckóalakulat fegyvere.
Gázgránát
Gázmaszk nélkül ne szippantsuk be, ellenkező esetben látászavarok, fájdalom és kényelmetlen érzés kerít hatalmába.
Molotov Koktél
Benzinnel telített üveg, mely becsapódáskor mindent lángba borít... igen az ellent is :).
Ballisztikus Pajzs
A pisztollyan együtt használva a legtöbb lőfegyverrel szemben védettséget nyújt. A legtöbb pisztolylövedéket megállítja, illetve nagyban csökkenti az egyes puskák hatékonyságát. A pajzs igen hasznos az egyjátékos módban, továbbá jól szervezett multi csapatok között. Az igen kúlos plexin keresztül akár az ellen arcába is pisloghatunk :D.