Hi! Ismeri valaki ezt az állat kis progit? Nekem nagyon bejön, csak jó lenne tudni, hogy is működik.
Én ismerem! Állatul működik, csak nem tudom, hogyan folytathatom a 3d szerkesztést mentés után! És azt sem tudom, hogy lehet szőr-objektet benyomni egy 3d objektre! Nem tudsz segíteni??
Na mi van, az egész országban ketten használjuk?
Eleg lite-os a prg...
Ezt mire mondod? Mert attól, hogy 30 mega az egész, nem szar dolgokat tud. Nézted már a Sculpting Zscripteket?
Eléggé komolyak a képecskék a zbrush.com-on. full 3d-sek 3D-s programmal sem lehet szebbeket rednelni. Bár nem tudom hogy melyiket lehet gyorsabban kitanulni?
Felhozom a témát a süllyedésbõl...
Valaki már próbálgatta a 2.0-t ?
ya, szuper jo.
Igen, Nenad. Ha jó lesz, berakja ide is a képet a fejrõl, amit csinált.
Én is próbáltam, nekem is tetszik, de nekem nagyon hiányzik egy tablet hozzá. Gondolom azokat a baromi jó képeket, amiket néha látni lehet itt-ott, azokat mind tablet-el csinálták... Vagy nem ?
nemhinnem, egerrel is fasza, legalabbis en is azzal nyomulok. Persze nem mondom hogy nem lenne egyszerubb tablettel.. :)
Ja igen, közben én is rájöttem, és írtam egy e-mailt Strike -nak (biztosan láttátok a munkáit , brutálisan jók http://www.designpicture.com), megkérdeztem, hogy õ hogyan dolgozik, és mondta, hogy neki se telik tabletre, csak egy kétgombos egeret használ...
Lenne egy kérdésem, ha egy 3d object-nél edit módban gyurmázok :), akkor hogyan lehet a brush-ra alphát tenni ? Remélem érthetõ a kérdésem... 2D-ben sima rajzolásnál mukodik, de modelezésnél nem akar menni.
nem vilagos, de szerintem probalkozz a projection masternel.onnantol kezdve az osszes brush mukodik 3dben is..
Ha lesz idõm, kipróbálom, nekem van tablet, még photoshophoz vettem, de általában satírozáskor, retuskor jön jobban, amúgy bõven elég az egér.
A cavity material baromi jó. :))) Ez az egész nagyon tetszik, csak még nagyon nem értek hozzá, de hamar bele lehet tanulni ugy erzem.
en igazabol csak modellezesre hasznalom, de abban is joval jobb lett... Tokre olyan mintha az ember szobraszkodna es ez nekem nagyon bejon.
Magyarosítottam a ZBrush szót... ...Zecset
:)
Nagyon leült a fórum... Nincs kedvetek mefmutatni ki mire jutott az új ZBrush-sal?
nem csinaltam most semmit, de szeretnek valami iszonyat ronda szornyet csinalni,... hehe emlekszem egyszer annyira beleltem magam, hogy mar szabalyosan rosszul erzetem magam. :))
mondjuk most valami olyasmit szertnek csinalni ami elszakad a kez lab arc, fogalmaktol, de valamilyen igazan undoritot :)) tudom fura, De mindig arra torekedtem hogy szepet csinaljak es most szeretnem majd megmutatni, vagyis tulszarnyalni azt amit eddig ugy altalaban elkepzeltek az emberek. De nem ember vagy eloleny torzitasaval (azt nem komalom) hanem vmi ujjal :D
Nenad! Hol lehet megnézni miket csináltál eddig? Én már annyira kíváncsi vagyok! :-) De komolyan.
sehol,nem rakom ki oket, zbrushos munkaim nemigen vannak, vagyis szerintem mar letoroltem oket. Teganp letoroltem a multkori fejet is. Amivel nem vagyok megelegedve annak elobb utobb ez a sorsa :)
Nem csak ZBrush érdekelne. Minden.
Még én se csináltam vele semmi "mutatnivalót" :), nincs idõm most a zh-k miatt.
Hogy lehet újra kijelölni egy testet? mert elkalandozok és arra ébredek hogy nem tudom tovább toszogatni a testet... :))) Elõre is köszi
edit.. ha kikapcsolod az edit modot akkor az a layerre automaikusan rakerul 2.5d-s lesz, tehat ne kapcsold ki.. :) a dolgodat pedig a save tool-al mentheted el, nem a save document-el, (ha fenn akaros tartani 3ds editalas lehtoseget tovabbra is)
de alltalabaz az aktiv tool az amarad amit utoljara csinaltal, ugyhogy ha el is rontottad, csak clear layer, es tedd ra ujbol a shift nyomva tartasaval (ezzel lehet alignolni valamely tengely menten) es utan nyomd meg megint az edit gombot.
Köszi!
amugy a design21 nekem is ez a velemenyem, sok okostojas.
"sok okostojas." Hihi.... :o)
Huh, most nézegettem csak végig a ZBrush 2 nyálcsorgatóit. Hááát, újfent lenyûgözött. Nem tudom, de eddig nemigen láttam olyan ZBrush-al készült modellt, ami nem egy nagy adag öszetapizott gyúrmára emlékeztetett volna, de most ilyeneket is megcsodálhattam. Cool.
Télleg, a progi, mint textúrázó progi sem utolsó. Errõl még nem is szóltatok. :))
nahat szerintem eppen ez a poen benne, amigy csinalhatsz sima mesht is de az tul snassz, azt minden programmal konnyu... viszont "osszetapizott gyurma" feeling az mar igen! :)
Van 2 pdf tutorialom Zbrush academy neven, ha van ra igeny, felrakom, linkelem. Korrekt, van benne minden, kb 13mega/pdf
Részemrõl van rá igény :))) Elõre is köszi!
---------- D21 meg jól indult, én ott voltam az elején :DD De aztán jött pár emberke aki vitte a kötözködõs vonalat... Aztán annyira eldurvult hogy mindennapossá vált a moderálás. :/ Most meg csak úgy csordogál a fórum... de a híreket mindennap megnézem...
Ezek vannak még, kicsi, de annál hasznosabb tutorialok, texturázás, mapolás, stb. Ha találok még, felrakom! De aztán jöjjenek a képek, hogy leessen az állam!!! :) Vegyes tutorialok
Vélemény a tutorokról? Szereztem egy 300 oldalas full tutorialt az 1.23-as változathoz. Gondolom az alapokhoz jó az is. Ha kell, írjatok.
Szia PeteSilver! Lemaradtam a tegnapi ZBrush tutorialokról (az elsõ kettõrõl). Már nem mûködik a két link. Feltennéd még egyszer? Vagy esetleg valaki más?
Valamiért torolte a tar a fajlokat. Ha visszarakom ugyanugy, akkor a linkek ujra élnek ugye? Este ha sikerul felrakom ujra. Van akinek sikerult letolteni?
en letoltottem 2 darabot,
hi..lehet hogy láma a kérdés de melyik Deep paint müxix max 6 alatt,mert a nálam lévö verzio mindig a 4 ver.-t keresi... a másik láma kérdésem:az általam produkált munkákat hogyan tudom 3ds-formátumba menteni mert a bodypaint -ba szeretném tenni......ha tul gázos a kérdés akkor szoljatok és azonnal szepukkut követek el...
bodypainthez van plugin, maxon oldalarol ingye'n letoltheto. (max 6 verzio) az 5-shoz a maxon/cinema4d/ vagy /bodypaint2 konyvtarak valamelyikeben van.
ok....idöközben megindult...köszi. már csak az a gondom ,hogy a müvemet texturázva ill.anélkül exportáltam 3ds-be.be is hivtam a body-ba de nem lesz aktiv rá a festõeszköz...viszont egy letöltött /tehát nem én csináltam/3ds modellen simán müxik...na mit qrhattam el?
az uvw mapot, valoszinuleg, (marha betoltotted a texturat)
Mindenkinek!...ööööö...szoval bocsi amiért néha olyan dolgokat kérdezek ami számotokra elemi,de nekem szinte mindenre magamtol kellet rájönnöm,vagy itt a forumot figyelva csipek el részinformáciokat,és kapok töletek segitséget...nagyon tisztelem ezért a teljes forumot,de most be is fejezem az "önostorozást".....aki esetleg a hétvégén lazit,annak kellemes husvéti ûnnepeket kivánok.
Emberek! Valaki belemélyedt már a ZBrush 2-be? A displacement map érdkelne. Hogy hogyan lehet korrekten átvinni Max6-ba. Segítsen valaki, aki már próbálgatta. Köszi!
Hi! Szeretném kipróbálni a zbrush exportáló funkcióját, de a demóban nem lehet. Tud valaki esetleg segíteni? :) Köszi!
juhhhéj:) Végre látom, nem csak engem érdekel a Zbrush:)
Ma kezdtem el komolyabban foglalkozni a Zbrushal. Nagyon tetszik, csak kellett az a kezdõ lökés ami egy videotutor képében jött :) Iszonyat jó vele dolgozni és egészen jól haladtam egy karakterrel Íme:
Minden szép és jó volt amíg újra nem indítottam a gépet. Akkor megint bejött a licenszelés és már nem tudok kulcsot generálni hozzá... valamiért nem jó kulcsot generál a keygen! Valaki segítene nekem???
Persze a modell már komolyabban néz ki, csak ez a legutolsó pscreen róla :(
Nagyon jól néz ki... van tableted, vagy csak sima egérrel nyomod ?
Sajnos a problémát csak windóz reinstallal tudtam megoldani. Remélem többet nem fordul elõ...
Itt egy kis frissülés :)
Ilyen nincs miert mindenki egy windoz reinstallban hisz? Ha megnezted volna a problemat akkor rajohettel volna hogy a licence egy "ELEMENT5" nevu licenc okozza. tehat keress ra a gepben /registry+file/ es megtalalhatod a "documents and settings/all user/element5/licences/*****.dat" na ezt kell torolni, hogy tudj uj kodot generalni, ezt leirni hoszabb volt mint megtenni.
A zbrush elonyei csak az organikus modellezesben csucsosodnak ki,vagy ugyanilyen gyorsan es hatekonyan lehet modelezni targyakat,kornyezetet is?
Nagyonjó Spotlamp! Megtudod mutatni, hogy mi a mesh, és mi a displacement? Vagy hogy melyik részt festetted, és nem modellezted?
Környezetet annyira nem, fõleg nagyon egyszerû, szögletes tárgyakat felesleges szvsz benne. Komplexebb mesterséges formákkal is - pl ûrhajók, autók, stb... - jól boldogul. Igazán extrém, és modern designokat lehet produkálni vele. :)
hello! Zbrush 2kene nekem, vki feltenne valahova hogy letolthessem, mert en nem talaltam sehol sajna. meg jok lennenek azok a tutorialok is amiket mar vki feltett csak már nem elérhetõek :)
elore is koszi!!!
Én felinstalláltam , mûködött is - egy napig Utána azzal indult el, hogy a license temporarily broken
Kér újabb kódot, amit sehol sem találok Valaki esetleg tudna segíteni, hogy hogyan lehetne életet lehelni újra a programba?
Basszus Nem vettem észre, hogy pont errõl írtál.. :-)
Amúgy már kitöröltem a registrybõl a bejegyzéseit kitöröltem a Program Files/Common files-ból, de innen az All Usersbõl pont nem.
Köszi!!
sziasztok! felteszem a zbrush 2-õt, és jön egy hibaüzenet, hogy az alkalmazás nincs megfelelõen konfigurálva és nem indul, majd kidob (angol üzenet, még semmit nem látok a programból). ötletek...? köszönöm elõre is.
mookid: nekem nics feltéve, nem tudok segíteni. Elméleti kérdés: A displacement festés úg történik mint egy 3d textúrázó programban(pl. deep paint)?
Frenkie szerintem errol kerdezd Oryont,mert ha minden igaz,o gondolt ra,hogy ir egy Zbrush Vs. Maya osszehasonlito tutorialt.Persze mostanaban igen csak el van havazva,de erre talan meg futja az idejebol.
Sziasztok! Szerintetek melyik 3D progival lehetne az alapokat megtanulni?
Mert szeretnék ezzel foglalkozni...
Maya P.L.E., 3DStudio MAX, Zbrush, Swift 3D
A swift 3d-vel még nem foglalkoztam (az nem valami webes 3d-s progi?) de a Zbrushal _szerintem_ nem. Remek program, de nem az alapokhoz. Nekem az alap valamilyen poly/nurbs/spline, tehát tradicionális modellezést jelent. A Zbrush,t szerintem nem erre találták ki. (Bár meglehet oldani, és egyes igen ügyes grafikusok pl poly modellezést is végeznek a programban.)
Amiket én ajánlanék az Maya, Studio max, Xsi, Modo, Silo, Cinema4d, Lightwave, wings3d, nendo. Legtöbbnek van demo verzioja amit kiválaszthatsz, az utolsó kettõ pedíg ha jóltudom ingyenes. De az alapok ezekben a programokban relatíve ugyan azok, a munkamenet, és a kezelõi felület az ami döntõ lehet.