az országútiban az a lényeg, hogy mint a valóságban is vannak letérõk, keresztezõdések, szóval nem kötött az útpálya, hanem te alakíthatod, hogy milyen úton jutsz el a célig
Látom a Juiced-ot nyomod.Azon kívül nincs szvsz semmi tuningolós.Az 1épként milyen?Ahogy látom kint van már.Kormánnyal jó? Rally-s szintén nincs szerintem. Majd jönnek.
halo lenne gey kis kerdesem.. van mostansag valami jo autos jatek?? nfs undergrundon kivul... olyan erdekelne ami mar kint van szal ne mondjatok hogy mi fog jonni... van valami jo rally jatek? de mondhatnatok valami fasza touring carosat is! koszi elore is!
szimulátor ide vagy oda én a GTA Vice city-vel is kiegyeznék, ha lehetne vagy 100-an játszani multiplayerben (nemtom netkapcsolat bírná-e) gondoljatok bele, mekkorát lehetne hülyülni vele
A maga idejében mindennap játszottam vele, aztán már azt is csak moddoltam... (volt benne Ikarus busz, kispolszki, meg satöbbik) Ha már a GTA-nál kiakadtunk a topic címén, hadd kötekedjek: ez egy városi autószim (de inkább arcade) :-)
tudom, én nyitottam a topicot akkor inkább azt mondom, hogy vezetni szeretnék, nem csak versenyezni szóval nem kötött útpályásra gondolok mint pl. Toca,NFS:U hanem mint régen a Test Drive 3 volt (azóta sem láttam olyan játékot)
nem tudtok valamit amivel sokan lehet játszani online, és nem unalmas a járékmenet? arra gondolok, mint a Driver vagy GTA, csak vagy 30-an lehessen játszani
Juiced ?
talán nem is rossz, bár eléggé játéktermi szaga van
Te Csocso, beindítottad a fantáziámat :))
Ps2? Game 2000-ért? Elsõ blikkre nem hangzik rosszul. Majd meglátjuk!
Burnout 3? Nem lenne rossz! Mikorra tudnád megcsinálni? Miben tudnék segíteni, hogy hamarabb kész légy vele? :)))))) Egy kikötés csak: Jó sok Supra legyen benne, ok? Persze csak ha nem okoz túl nagy problémát. :))
mindjárt összedobok egy burnout 3 supra editiont:))))))))))))))))) amugy vegyél ps2-t...chipeltesd ki és 2000ért szerezhetsz másolt dvd-t tokkal boritoval... az nem drága...csak nehogy rakattanj a konzolra:)))
Múltkor majdnem rászántam magam, hogy veszek valamilyen konzolt a fizuból, épp a lejjebb említett pangás miatt. De lehiggadva a nagy "felindultságból", rájöttem, nekem nem éppen gazdaságos tizen-huszonezreket kiadni egy játékért. Mert magát a konzolt nem tartom drágának, de azt hiszem egyiket se 10-20 játékkal együtt adják. Talán majd 1x késõbb...
Pc-re csinálnak Burnout-ot? Csocso? Te neked tudnod kellene:))
Tudom milyen, nekem is megvan, könnyed szórakozást nyújt, csak sajnos ideig-óráig. :( Mindemellett nagyon tetszik, és valóban, ha ráérek mostanság, ezt nyomom meg a Gta3-t realmoddal. :)
Hot Wheels Velocity X a legnagyobb játék arra az idõre amikor nem akarsz gondolkodni,ráérsz,de legfõképpen hûteni akarod a procidat!Én imádom,de semmi komolyra ne számíts!
Semmi új az autós játékok piacán? Én nem tudom mi ez a pangás...de már kezdem unni.Régen mindig volt felhozatal, és nem is voltak akkora csalódások ,mint 1-2 mostani játék esetében :(
Most játszottam a Knight Rider-en. Lehetne jobb is, de nekem tetszik, el lehet vele lenni ideig-óráig... Mondjuk nem egy ProRace Driver, de azér' szódával elmegy. :)
Kezdek igénytelen lenni? :))
De pssszt! Senki sem tudhatja,hogy én még "mecsbokszozom"! :)
Most próbáltam ki a Total Imm.Racinget,grafikailag tuti, az irányítás már nem annyira: mikor jön már ki az új TOCA? :))
A Dirt Track-kel az a bajom, hogy a sebességérzet egyenlõ a nullával.Az elsõ részben pedig még a pályák is unalmasak voltak, de a kocsik nagyon bejöttek! :)))
Nascar-sorozat nem igazán jön be, mintahogy az F1-ek sem. Ma jött meg még a Total Immersion Racing, valami Monster Jam (jó kis "mánsztörtrakkos" ökörködés,de semmi több), White Out(motoros-szán,még nem néztem) meg vmi Hot Wheels Velocity X.
szerintem nem kellett volna elkapkodni a játék kiadását lásd: 1nsane - patch nélkül is tökéletesen futott minden gépen (csak a Voodoo2-t nem szerette.Utána már én sem :))
Test Drive-ról jut eszembe: megvan a legújabb része és nekem tetszik.Igaz, most már nem fut, mert xar a windows :( , de bejön, hogy olyan Fast&Furious-os a hangulata :) Meg vannak benne régi "nagyamerikaikocsik" is :))
A Sega is csinált egy ilyen Gt-utánzatot,a Sega Gt-t,na az megjelent pc-re is.Nekem megvan, de sok emulátoros játék messze lealázza, vagyis: nagyon gyenge eresztés. :(
nem pattogni faltol falig, hanem tuningolni , grafika, rengeteg auto, nem hinném hogy pc re van ilyn játék amiben ennyi auto van, amugy meg mondj már egy autos játékot pc re amiben sok auto van és nem pattogsz? nfshp2?:))
Tudtok mondani valami igazan jo orszaguti autoszimulatort, ami PC-re fog jonni? Sajnos az NFS6:HP2 nem hozta azt amit vartam tole, igy nem toltotte be azt a nagy urt, ami ezen a teruleten sajons erezheto :( Konzolon egyre-masra jonnek a szebnel szebb gamek(APEX, Lamborgini, Midnight Club 2, Auto Modellista, Racing Evoluzione, hogy csak nehany erkezot emlitsek) PC-n meg semmi :(((
Valami remeny van? Tudtok valamit ami PC-re is jon?
én most a burnout 2 tõl vagyok ki bazzeg attol leszoptam magam az nagyon kész
Tetszik ez az új Hard Truck fõleg hogy emberi a forgalom is nemúgy mint a 2-ben. A zenék is jók a grafika tényleg szebb de az autók mozgása...túlságosan Sunstorm-os..olyan mint a Vadászjátékaikban
Néhányan már olvashattak a magyar Gamestarban arról, hogy az Invictus új autóverseny program készítésébe fogott. Nekünk sem kellett több, megkerestük Kozák Tamást az Invictustól és megkértük válaszoljon néhány kérdésünkre az új programmal és további terveikkel kapcsolatban.
A kapott válaszok alapján bátran kijelenthetjük, hogy valami nagy dolog készül Debrecenben...
HSW: Megismertetnétek velünk a programot pár szóval ? Kozák T : Pár szóval ? Hát legyen: szép, élethû, élvezetes, félig-kész Az alcímének azt adnánk, hogy "Simulation redefined". HSW: Hogyan jött az ötlet ? Kozák T : A kiadó keresett meg bennünket egy komplett design-al, amely azonnal megnyerte a csapat tetszését. HSW: Ha jól értelmezzük az eddigi infókat, akkor a Gearhead Garage és egy verseny program keveredése lesz az új játék, amolyan modern Street Rod. Mennyire és miben akarjátok a klasszikus Street Rod-ot követni ? Kozák T : Jó, hogy ezeket hoztátok fel példának, elõttünk is ezek a példák lebegtek. Ráadásul a Gearhead Garage licensz tulajdona is megvan, tehát minden, ami abban benne van azt felhasználhatjuk és élünk is ezzel a lehetõséggel. A Street Rod is nagy kedvencünk volt és reméljük méltó követõje lesz a programunk. HSW: Milyen nevek vetõdtek fel a játékkal kapcsolatban és milyen munkacímen fut a project ? Kozák T : Ezt egyenlõre nem árulhatjuk el, amíg nincs a program hivatalosan bejelentve. HSW: A játék teljesen új motort kapott, ami más mint az Insane motorja volt. Miért volt erre szükség és mire képes az új motor ? Kozák T : Az Insane csak magassági térképes pályát tudott kezelni, nem lehettek benne a jármû fölé nyúló talajelemek, kiálló sziklák, hidak. Az új Engine viszont sok más újítással is rendelkezik. Tudunk végtelen nagy pályát kezelni, mivel a játék folyamatosan tölti a winchesterrõl a pálya aktuális részleteit, így a határt csak a CD illetve a HDD kapacitása szabhat (no meg persze a Mi idõnk, amit a projectre szánunk).
Ezen kívül a fizika és a 3D Engine is új alapokra lett helyezve, de errõl beszéljen majd maga a játék.
HSW: Milyen autókkal találkozhatunk majd és terveitek szerint mennyi járgány lesz a programban ? Kozák T : 16 jármû van a játékban, melyek a valódi autókhoz kisértetiesen hasonlító példányok. Hogy miért csak hasonlít ? Mert ilyen törésfizikával ellátott játékhoz nem adják a nevüket a gyártók HSW: Az általad említett sérülések mennyire lesznek reálisak ? Kozák T : A teljesség igénye nélkül egy rövid kis lista: -deformáldó karosszéria -koszolódó kasznifestés -karcolások, horpadások minden alkatrészen -leszakadó alkatrészek -kinyíló és fityegõ ajtók, motorháztetõk, csomagtartók, kerekek... -fizikailag korrekt motorikus sérülések -részecske modellezéssel ellátott darabka törések mely az autó szilánkra törését engedélyezi -és még egy csomó minden, amit még csak ezután rakunk bele
Azért azt hiszem ezen lista áttekintése után elképzelhetõ, hogy milyen lesz egy nagy sebességgel történõ frontális ütközés a játékban.
HSW: Az eddigi információ morzsákból megtudhattuk, hogy a program egy városban játszódik majd. Mekkora lesz a bejárható terület ? Kozák T : Ezt még nem mértük le, de a város úthálózata már most több száz kilométer. HSW: Lesz lehetõségünk száguldozni a városban ? Szerepel majd autópálya, gyorsforgalmi út vagy valami hasonló helyszín, ahol mindenki kiélheti ilyen irányú vágyait ? Kozák T : Röviden: Igen HSW: Megmérkõzhetünk majd az ellenfelekkel, amolyan "Halálos iramban" stílusban ? Kozák T : Igen, hiszem errõl szól a játék maga. A Halálos iramban volt az elsõ film, amit a játék kedvéért kiveséztünk. Ezután jött a Tolvajtempó és a Taxi I-II. HSW: Milyen játékmódokra számíthatunk majd ? Esetleg visszaköszönnek majd az Insane-bõl megismert egyes játékmódok ? Kozák T : Maga a játék egészen más lesz, mint az Insane, de a játékmódokról (ha egyáltalán ezt annak lehet majd nevezni) nem szeretnék beszélni. HSW: Találkozhatunk majd forgalommal a városban (gyalogosok, autók, buszok, stb...) ? Kozák T : Természetesen ezek minden megtalálhatóak a játékban. HSW: Szerepet kap a programban a változó idõjárás vagy a napszakok váltakozása ? Kozák T : Egyenlõre csak nyári, napos idõszakot terveztünk a kiadóval, mivel a játék stílusához és menetéhez ez illik leginkább, de ez még idõvel változhat. HSW: Egy ilyen komoly autóverseny programnál meglehetõsen fontos az AI. Mennyire mozognak majd otthonosan a város útjain a gépi ellenfelek - ismerik majd a levágásokat, a rövidebb utakat ? Kozák T : Az AI már most olyan intelligens, hogy a legkeményebb fokozatban nekünk is nehéz legyõzni (biztos bénák vagyunk ) HSW: Az autók fizikája mennyire lesz közel a valósághoz ? Ti szimulátorok vagy az arcade autóverseny programok közé helyeznétek el az új játékot ? Kozák T : Megitélésük szerint abszolút szimulátora a program és a fizikája. Ha ez a fizika nem nevezhetõ szimulátornak, akkor semmi sem. HSW: Lesz lehetõség szabad autókázásra, amolyan Midtown Madness módon ? Kozák T : Természetesen HSW: Egy ilyen összetettségû programnak általában kritikus pontja a gépigény. Milyen a minimum konfiguráció, amit megcéloztatok ? Kozák T : Ez egyenlõre még nem kiforrott, mivel a code optimalizálása még hátra van. HSW: Sorran jelennek meg az új grafikus kártyák, ezek lehetõségeit kihasználja majd a program ? Kozák T : Terveink szerint igen, a Matrox három monitoros rendszerét és a GeForce 3-4 Shadow Buffer által nyújtott elõnyeit mindenképpen támogatni fogjuk. HSW: Az Insane rendkívül sikeres lett a játékosok körében. Ebben komoly szerepe volt annak, hogy a programhoz szabadon lehet autókat és pályákat készíteni. Mennyire lesz az új program nyitott ebbõl a szempontból ? Kozák T : Ezt még könnyebbé kivánjuk tenni, mivel az Insane-hez egy kicsit nehézkes volt újabb járgányokat gyártani. Ennél a játéknál csak egy 3DS Max export plug-in és egy kis Java editálási készség lesz szükséges. HSW: Jelenleg milyen készültségi szinten áll a program ? Kozák T : Épp a napokban küldjük ki az Alpha verziót a kiadónak. HSW: Mikor találkozhatunk a végleges változattal a boltok polcain illetve ha készítetek demó verziót, az mikor fog majd napvilágot látni ? Kozák T : Ezt még korai lenne megjósolni. Demó a BETA elfogadása után lesz, a boltokban pedig õsszel jelenik meg a játék. Ennél konkrétabbat viszont még nem mondhatunk HSW: Mik a további terveitek, maradtok a PC-s autóverseny programok készítésénél ? Kozák T : A cipész maradjon a kaptafánál, az Invictus az autós játékoknál. Ez így van rendjén. Hogy nézne ki, ha mi is ûrhajós-stratégiát készítenénk ?
Sziasztok! Lenne egy olyn kérdésem, hogy van olyan F szimulator progi ami elfut 233 MHz, 128 MB Rammal, 8 MB VGA kartyaval? Egy ilyet talaltam eddig......Official Formula One Racing......de ezt sehonnan sem tudom megszerezni!
Tudtok tanacsot, segitseget adni?
Daewoo
Istenem,mekkora problémák! :)) De szar,ha valaki túl jó egy játékban! :))