Amúgy meg a Kobayashi maru mod frissülése 2010.02-es frissítése is arról árulkodik, hogy azért elég sokan játszanak még vele. Természetesen a fordítás arra a modra is kiterjed.
Inkább hû maradhatnál a nevedhez és bátorítsd. :p :D
Hali! Probáltam felrakni a DS9FX Xtended (1.0)modot, de akárhogy görcsöltem, vagy kifagyott, vagy egyszerûen megszakadt a játék mert a másodtiszt levált... Valakinek van valami ötlete, tippe, hogy mit lehetne ezzel kezdeni? :(
Magyarosítást kerestem én is de sehol semmi... Am mindig ott akkadtam meg amikor jön velem asszem a RanKuf klingon Bird Of Prey és ki kell lõni egymásik hajó Warp enginet... akkor már sovi-vel megyek csak az a baj hogy az összes Qauntomomat (Egészen biztos nem jól írtam le :P) kilõttem és a Starbase12-n nem töltik újra...
Am egyszer valahogy sikerült bele tennem az SG modot(azóta se sikerült) az nagyon jó... igaz hogy a hajók erõségét nagyon elcseszték mert egy Ha'tak nagyon sok Sovi-t leszed egypár lövésbõl, plussz azthiszem hogy az Asgard hajót is le lehetett szedni vele de ebben nem vagyok biztos.
Hy all. Olyan problémám lenne, hogy leszedtem ezt a kobayashi marut mod-ot ami elvileg tartalmaz új küldetéseket amiket sehogysem tudok elindítani. plz help
a KobMaru nálam játszhatatlanná tette a single playert. De a KobMaru-ban elvõ hajók már reálisak erõ szempontból, mondhatni canon. Ha Single playert akarsz játszani, akkor a telepített könyvtárat másold át valahova (én zip-be benyomom aztán ha kell, akkor csak unzip). Ha meg single playerben akarsz erõsebb hajókat, akkor szerintem egy MVAM mod alap, aztán egy CE galaxy class, CG Sovereign Pack (meg az ezekhez tartozó cuccok amiket kér a readme-ben) és elvileg akkor normális lesz a SP. De nem 100%, még sosem próbáltam, csak terveztem. De lehet holnap nekiállok és kipróbálom. Persze a Bridge Plugin Core Gold is olyan, h kell és sanszos a NanoFx is. Bár nálam ez utóbbi csak galibát okozott SP-ben. De majd kipróbálom megint, hátha most nem. :)
Igen azt tudom hogy csak ott. Köszi kipróbalom azt a progit. Most töltöm a kobmaru-t az miben változtatja meg a single playert? Mert lentebb látom hogy megváltoztatja csak nem tom miben! Vmi olyan modot tudtok adni hogy ütõképesebbek lesznek a fegyverek. Mert sz.tem ez ebben a játékban nem teljesen reális.
Hali! Ezek a modok csak Quick Battle-ben mennek, single playerben nem. Ha nem látod a hajókat a QB alatt a Federation menüben, akkor a BCMI vagy a BC Mod Packager kell neked. A BCFiles.com oldalon letölthetõk ezek is.
Helló! Vki tudna segítni? Letöltöttem egy csomó módot pl intrepid hídat akkor a voyager legénységet, a defiant hajót és egyik sem akar mûködni. Mindig be kell másolni egy csomót file-t a data meg a script mappába de nem történik semmi. Valaki help!!
Üdv: Marci
jah de a hajom alig ált már meg:D
elõzõ csatákba annyi, meg nem volt már csak fotontorpedóm.
ha letapogatom a területet akkor látni fogod matant egy darabig, akkor javasolt quantum torpedóval kilõni az álcázójáz vagy valami komolyat. amúgy ha jól emlékszek datát kell átküldened rá.
mit kell csinnálni annál a résznél, amikor van vagy 8 szektor egy rendszerben, mindegyiken 1 1 bolygó, és a kardassziaiak egy mûholdat telepítenek mindne egyes szektorban, kivéve a 8-at, ahovA a pálya elején megérkezünk. ha elkezdem gyepálni az ellenséget egy másik szektorban, elõbb utobb annyira lesérülök hogy muszáj lenne visszamenni a bázosra javításhoz, de akkor game over, nem lehet visszamenni:C
azt írták külföldi forumon, (vagyis ott:D), hogy nem lehetséges:(
Egyik szemed az egyiken másik a másikon :D Meg kõ nézni a filefronton hogy van-e ilyen mod mert szerintem alapból nem, legalábbis én sehol se láttam ilyen funkciót.
Illetve arra is rájöttem, hogy akinek gyakran kifagy, az kapcsolja ki a specular highlights-t. Látványban nem jelent különösebb változást, de jóval kevesebbszer dob ki.
Úgy tûnik, hogy first officeren a rendszerek energiáját leveszi úgy 30-50% közé. Mind a 4-ét. Hm.
hát pedig nagyon úgy nézki, most direktbe kipróbáltam... 1: defiant vs 4 bugship, first officeren eredmény: mind a 4 bugship kampec, armor kb 50%-on, 2: defiant vs 4 bugship, admiralon eredmény: 2 bugship kapmec, aztán nekem kapmec... a harmadik bugshipnek már az armorját se tudtam megsérteni...
de azt vettem észre, hogy nem az AI változott, a két csata lényegében úgyanúgy folyt, azzal a különbséggel, hogy a gép pajzsa jóval tovább bírta, az én pajzsom meg jóval, jóval kevesebbet bírt, és a pulse phaser, kb a negyedét tudta csak lõni egy sorozatban, mint first officeren...
de utólag belegondolva ez még az alapjátékba is így van. nemtom emlékeztek amikor segítséget kértem, mert nem bírtam kinyírni a hybrideket... többször próbálkoztam, míg észre nem vettem hogy az elején admiralra van állítva, hiába kezdtem én FO-n, vissza állítottam, és minõ véletlen a hybrideket lazán kinyírtam... érdekes..
Nem hiszem, hogy hatással lenne az a qb-re. Legalábbis meglepõ lenne.
LOOOOOOOOOOOOL, most vettem észre, hogy számít a külön játékban is hogy a new game menüben mire van rakva a fokozat!! eddig mindíg first officeren volt, és beállításoknál meg highos ellent raktam be, de így a defiantal, 4 bugshippel simán elbántam, most valamiért átnyomtam admiralra, azt alig bírtam kinyírni a két bugshipet, a pajzsuk sokkal tovább bírta, a pulse phaserekkel alig tudtam néhányat lõni, viszont nekem meg pillanatok alatt legkapták a pajzsomat.... ez most csak nekem újdonság? :)
Kiadok egy V6-ot, amint eljutok vele egy viszonylag bugmentes fázisba.
õõ és ez kb mikorra, várható? azt láttam, hogy írtad, hogy idõigényesek a módosítások, de úgy mégis? hónap? 2 hónap? amúgy leírtak alapján, nagyon állat, még realisztikusabb, már alig várom :)
váááááááááá, nagggyon állat!!! huh az olvasottak alapján nem is tudok mit mondani :D
Btw, lehet lõni warp közben is :)
Elég érdekes, amikor rádtapad egy warbird a warpon át, és torpedózzátok egymást :) (phaserek ilyenkor nem mûködnek, csak pulse disruptorok, és torpedók, csakúgy, mint az in-system warpnál)
Na szal megcsináltam a Klingon Civil War-t (TNG), mint missiont.
Vagyis: A Kronosnál indulsz Kurn hajójával. Veled van a Rotarran, és Gowron hajója a Bortas is, valamint 2 BOP még. Rádtámadnak Duras-ék, Lursa, BEtor stb. Eközben a szomszédos szektorban a föderáció felépíti a Tachyon grid-et néhány hajóval (pl a USS Sutherland (Nebula) Dataval, az enterprise, meg még pár másik). A Kronosnál zajlik a csata, amibe 1-2 perc után még néhány saját, és néhány ellenséges hajó is megérkezik. Tegyük fel nyersz. Nyomsz egy Fleet ordert, hogy follow me. Átwarpolsz a másik rendszerbe, és õk követnek téged :) Jól néz ki, lásd screenshot. Na ha ügyes voltál, akkor még a Warbirdök lebuktatása (érkezése) elõtt csatlakozol a föderációs flottához, a megmaradt klingon hajóiddal. Elõször 2, majd 1-2 perccel késõbb 2 warbird jön elõ, õket kell legyõzni. Arra kell vigyázni, hogy a missioncritical hajók a Bortas, és az Enterprise. Ha nem vigyázol a Bortas-ra a Kronosnál -> Mission Failed. Ha nem érsz oda idõben a másik szektorba, akkor a warbirdök rámennek az Enterprise-ra -> Mission Failed. (nem bir el 4 WB-vel egy Galaxy, egy Nebula, meg néhány kisebb-közepes support hajó, max az elsõ 2 érkezését vészelik át)
Na szal efféle érdekes dolgok várhatók.
Ja és csináltam bele egy olyen scriptet is, hogy redistribute shields. Ez újraelosztaná a shieldek erejét. Ha mûködne. De olyan jó, hogy valamiért még jól le is fagy :DD Pedig nem lenne rossz.
Igen.
Az utóbbi héten a következõ dolgokat csináltam:
Kiganéztam az egészet, és alapjaitól újra felépítettem a scriptrendszert, meg néhány új dolgot is megoldottam.
Ezzel a következõket értem el: -ai bugok java része kiiktatva (még rengeteg hajónál kell az energy systemet átírni, ami marha idõigényes dolog) -damage fx bugok java része kiiktatva -új ablativ armor rendszer, ami közben nincs látható sérülése a hajónak -in system warp, vész megfordulás, vésztranszporter, hajó elhagyása escape podokkal, önmegsemmisítés visszaszámlálással -bõvebb flottairányítás: kövessetek, célpontomra lõjetek, mindenki állj, stb... (és ugyanezek specifikus célbavett hajónak is) -lehetõség rá, hogy egyes fajoknak legyen pajzson áthatoló torpedója (ezt még meg is kell valósítani) -lehetõség rá, hogy több phaser sorral rendelkezõ hajók egy másodlagos tüzelési móddal egy második célpontra is lõni tudjanak, avagy ugyanarra a célpontra 2 fézersorból (és nem úgy, mint a V5-ben pl a Galaxy Uprated, hogy minden phasere lõ ami cél felé van) - ütközési útvonalra lehet vezényelni a hajót (addig próbál ütközési pályán maradni, amíg all stop-ot nem nyomsz, vagy nem ütközik ténylegesen) -mp3-akat lehet betenni a gamebe, amit a HUD-on lévõ mp3 lejátszó vezérel (lol) -ja és ami a legjobb: új missionbuilder rendszer, sokkal részletesebben meg lehet tervezni már missionöket :) (köv hsz-ben bemutatok egyet)
Ezenkívül kész vagyok a teljes kligon arzenállal, és beállításukkal, szal elég jól lehet használni már õket is :) Néhány újratextúrázás, modellcsere, fegyverrendszer módosítás...
na sikerült megtalálni mi okozhatja ezt az áram csökkenõs dolgot?
Csak úgy lehet ahogy õ is irta. Magyarul a subsystemek hp-ját növelem. De ettõl nem fog ablativ armornak tûnni a dolog. Bár már gondolkodtam rajta, hogy igy módosítom (tehát vissza eredetire), mert a grafikai bugot se tudom kiküszöbölni, vagyis hogy a fél hajó hiányzik már, holott csak az armor lett lelõve róla...
õõõ szerintem félre értettél, én úgy gondoltam, hogy ha szétlövöm az armort mondjuk x helyen, attól még y helyen legyen armor, ha jobb oldalon sérül a páncélzat attól még bal oldalt maradjon meg, hiszen azt nem lövöm.
De így is át lehet lõni az ablatív páncélt, csak nem minden hajóval/fegyverrel...
amúgy nem tudom beleszólhatok-e, meg nem is értek hozzá, de nem lehet megoldani pl azt hogy az ablative armor, ne egyetlen ilyen dolog legyen, hanem mondjuk minden rendszernek legyen egykis plussz "élete" ablative armor címén? mert az kicsit realisztikusabb hogy ha mondjuk folyamatosan egy baloldali disztruptort lövök akkor a jobb oldalon ne sérüljön az armor... gondolom érted mire gondolok. de hangsúlyozom ez teljesen laikus ötlet:)
Amúgy most több frissítést is sikerült eszközölnöm az AI-n, szal a következõ release-ben azért látható javulás várható. Ezenkívül új hajók, és új funkciók is lesznek benne. Meg persze a balance további javítgatásai.
amhogí látszik még az elején van a csata és a százalékokat és húztam túl
Legalább egy screenshotot nyomhatnátok róla.
Amúgy a reinstall szinte ziher hogy nem segít, mivel ha file probléma lenne, akkor egyátalán nem menne a mod (erõsen függnek a komponensei egymástól). Tehát nem lehet olyan, hogy valami kimaradt, vagy sérült.
de mondom, ez úgy bug, hogy ugyanakkor nem számít semmit hogy leesik minden mûködik ahogy kell... de mondom, lesz idõm reinstalállok, mer anno asszem csak bemásoltam és fölülírtam, de írtad hogy valamit törölgetni is kell, csak erre most jöttem rá... szóval megcsinálom, aztán ha akkor is akkor pássz..
Olyan nincs hogy az összesnél. Nálam kb 1nél se csinálja, pedig nap mint nap tesztelek egy csomo félét. Egyszerûen elképzelni se tudom, mi okozna ilyen bugot, hogy leesik az energia egybõl.
hát nálam az összesnél, de egyre inkább gyanakszom hogy vmit rosszul csináltam amikor fölraktam a modot, mert nálam sok a stbc.exe hiba is... majd ha lesz egy is idõm újra rakom, hátha észhez tér....
tudom, ha tovább-húzom, hanem akkor is lemegy... de amikor tovább húzom akkor is folyamatosan, és viszonylagosan lassan kéne fogynia, nem úgy hogy egybõl 100-ról 15-re ugrik, mielött még bármit is csináltam vola...
A helyes konfiguráció úgy néz ki, hogy amíg minden rendszer csak 100%-on van, addig a csík nem lépheti túl a warp energia szintjét. Mert az nem fogy. Az hogy a többi fogy az normális, de azok területébe csak akkro szabadna belépnie a csíknak, ha 100% fölé emeled valamelyik rendszered.
én eddig talán az összes hajónál tapasztaltam amit kipróbáltam, ezt az energiafogyós dolgot, szóval nekem vmi általános hibának tûnik, mert hari állapotba kerül a hajó, a tartalék meg a másik lemegy 15%-ra, warp energy marad 100%-on. viszont nem mutatkozik semmilyen teljesítmény csökkenés...
Na, pont ezekrõl kellene info nekem. Mert ez kavarja meg az AI-t is, ugyanis a fedattackban meg a nonfedattack-ban is van conditional arra, ha a power csökken, vagy elfogy vagy ilyesmi. És ilyenkor passzívak lesznek. Vagy pl a D'Tai-nál volt az a gond, hogy a pulse disruptor rendszernek el volt irva a power drainje, és túl sokat fogyasztott. Ezért alig lõtt vele... Persze, egetrengetõ változás nem várható, de az AI azért látványosan jobban viselkedik miután rendberaktam.
Ezenkívül mondhatnátok ötleteket missionokra is. Tehát olyan scenariok, amiket érdemes lenne megvalósítani a startrekbõl, vagy csak úgy. Hajók, állomások, felállások, helyszínek, stb... Most pl már alakul a TNG:The Defector részbõl az a jelenet, amikor az enterprise-D hirtelen 2 warbird társaságába kerül, aztán mikor már elbíznák magukat a romulánok, megjelenik 3 klingon D'Tai BoP is :)