úúúúbazmeg :D:D:D Most csináltam meg a borg kockás missönt...32 km-re voltam amikor felrobbant és egy pillanat alatt MINDEN piros lett a hajómon ...szét nem esett, de így nagyon durván lesérültem :))
Azt értem hogy nehéz bemoddolni a leváló "csészealj" egységet, de ezt meg lehet csinálni "máshogyis" némi ügyességgel és szerencsével. Kétszer is sikerült, igaz a shotok már rég elcsoffadtak. Ha minden igaz nagy erejû torpedókat kell használni, és felülrõl, gyengített pajzson át kell a szenzorokra illetve a torpedóállásokra lõni. A gyengített pajzs mértéke a lényeg, különben egész egyszerûen megsemmisül a hajó. De ha összejön akkor frankón van egy különálló csészealj ami el is tud lebegni egy darabig (ugyebár marad neki még két impulzus hajtómûve). Igaz, nem lesz neki sok energiája és pajzsa sem mivel pont a pajzsgenerátornál hatolnak be a torpedók. Mondjuk az is érdekes, hogy ez az egység marad irányítható és nem a levált hátsó (parancsnoki) rész. Szóval mókás, bár csak szingliben mûködik.
Üdv a hídon! Alig hittem a szememnek, miután észrevettem hogy egyesek még foglalkoznak ezzel a méltánytalanul mellõzött gaméval. Mikor kijött, elsõszámú favorit volt, csak sajnos kimaradtam az onlány mókából, de azért lanpartykon még csapattunk vele. Még ma is megvan a rojtosra jáccott cédé, legott elõ is kotortam, és a mod is csordogál lefelé, de azért lenne pár kérdésem. Lesz valami multizós szerver? Törttel megy? Amennyiben igen, nem habozok csatlakozni. Apropó, lefejezett Galaxyt csináltatok már?
Pont ezt akartam ma én is írni, hogy szétpusztították a fél defiantomat már, mégse sérült szinte semmit :)
Nem gond, ezekkel a bugokkal tisztában vagyok. Néhány hajónál ez már meg van javitva, de némelyiknél még nincs. Viszont arra, hogy az ablative armor lepusztitasaig ne seruljon a vizualis modell se, egyelõre nincs megoldas.
Nekem lenne egy két dolog ami felvetnék az esetleges késöbbi verziókhoz. pl: az ablative armor funkcióját nem igazán értem, de ez nem is baj, viszont az szerintem nem olyan jó hogy a hajó modellje sérül hiába van az armor még mondjuk 75%-on, elég nagy furcsaságok szoktat kijönni, pl Sovereign-nél még kb 35% armor, de már a fél hajó hiányzik, nincs gondola, a csészeajj rész teljesen lyukas, híd már nincs, és még is a hull 100%, a rendszerek nem sérültek. a másik szintén ide tartozik, nekem mint ha a fegyver túl nagy látható sérülést csinálnak, a valós sérüléshez képest. épp tegnap esett meg velem hogy egy dom fighter-t nyírtam defiantal és a végén még volt vmi 20%-on a hullja, meg volt még warp core, meg ilyesmi, még is hajóból már csak egy kis farok rész volt, vagy vmi a hasonló, és azt már képtelen voltam eltalálni. remélem nem probléma hogy ezeket leírtam.:)
Na csak összevéstem.Próbának gondoltam egy Borg kockát lenyomok egy Dominium csatacirkálóval.Sajnos nem jött össze, de hõsiesen kitartottam vagy 20 másodpercig .
Vmit nem jól csinálok mert a TestMode nincs ott a fõmenüben.Mutators megvan mind világit.Lehet nem jó helyen irom át a parancsikont?
Dehogynem! egy kis jem'hadar vadászat:DDDDD Boldog Karácsonyt!
Ja, amúgy a grafikai beállítások lejjebbvételétõl óva intenék mindenkit :) A mod nem komálja, since csak high modellek vannak benne...
Sokkal gyengébb? Minél?
Próbáld ki pl egy Excelsior Lakota Refit ellen. Ha a torpedóit ki tudod manõverezni, akkor nyert ügyed van. De ha nem...
A torpedókkal általánosságban is úgyis vigyázni kell, mert nagyot sebeznek, bármelyik hajóból relatíve. Némelyik romulán, meg a borg, klingon torpedók nagyot ütnek, de pl a fed quantum is.
Az ablative armor sem minden esetben véd meg. Tfh pl szinte nincs már pajzsod egyik oldalon, és onnan bekapsz egy 3-4-es sorozatot, akkor hiába van ablative armorod, a 4 quantum sebzése pl már kitesz annyit, hogy az armor ellenére is kiüsse javithatatlanra egy rendszered.
A prometheus vs warbirdös misszióban pl a warbirdök simán kiszedik 2 adv torpedóval a prometheust, miután elfogyott valahol a shieldje. Feltéve, hogy a bridge-t találják el :) Hiába van még ablative armorja is. Szal minden hajónak megvan a gyenge meg az erõs pontja. Taktikázni kell.
nekem is hasonló a masinám:) no nembaj, sose szerettem a borgot, nem is azt fogom írtani:D a jem'hadart sokkal élvezetessebb ölni:DD annál meg nem vettem észre hogy szaggatna...
Nekem is ilyenen megy. Néha bizony beszaggat.
De sokkal inkább memory leak, meg bugok miatt van, sempedig a valós grafikai, meg fizikai terhelése miatt. Ilyen az engine...
tyûha... letöltöttem, és naggyon zsír... THX nem találok szavakat:) viszont álmomban nem gondoltam volna hogy így megfingatja a vasat... a borgos customnál csúnyán beszaggattam:) kell egy kis tuning a procinak:D
Ha már a sokadik missziót játszom egyhuzamban, akkor szinte bármelyiknél kiakad random :) Gondolom gép, meg driverek függvénye is, hogy kinél meddig tud elmenni bug nélkül az engine.
Nézd, ha kitörölted a három könyvtárat elõtte, majd bele a modot, akkor most ugyanolyan játék van nálad, mint nálam. Tehát ha nálad nem megy, akkor te baszol el valamit :)
Graf minden highon van ugye? Ugy mész be a menükkel ahogy leirtam? Sovereign-be berak?
Valami baromira nem smakkol, hiába megyek testmode meg minden, kiválasztom amit akarok, de csak a loading felirat jelenik meg a kijelzõn és annyi, nem tölt be...sõt amikor már a quick battle-re kattintok, akkoris egyszál magam vagyok egy Galaxy-ban...és sehova sem tudok warpolni...
Teljes mértékben hidegen hagyott, hogy a hidak hol meg hogyan mûködnek, szal megnézed, aztán kiderül.
Csak azért említettem az alap történet végigjátszását, mert most játszom elõször a játékkal. :-) Tehát ha jól értem, ha simán bemásolom a játékmappába az új fájlokat, akkor az új hajómodellek és mûködni fognak?
Régóta olvasom a topicot, de nem tudom mi lehet ez a nanofx2 grafikai tuning. Ennek a telepítése az a hosszadalmas és bonyolult eljárás, amit alább ismertettél?
Elméletileg a játék minden alap részlege is mûködik, vagyis a single player missions, meg a multi is. A történetét is végigjátszhatod, és ott ami helyett új hajó be van téve, az is fog megjelenni. De pl ilyen hogy ferengi maruder, meg cardassiai szállítóhajó, meg ilyen ökörségek nincsenek is moddolva. Szal valszeg a balansz nincs már meg ezekben. De mi a rákért akarnád a game alaptörténetét játszani az új hajókkal, amikor vannak jobbak?
A multinak meg mennie kell, feltéve hogy minden résztvevõnél 100%-osan ugyanugy fel van téve a mod, és minden file megegyezik.
Egyedül a nanofx2 grafika az, ami CSAK abban az alább leírt quickbattle módban van. A többiben nincs extra grafika.
A nagyrészük single-system misszió, tehát igen, pusztítsd az ellenséget oszt kész (mintha ez olyan egyszerû lenne :D). Némelyikben kell warpolgatni is rendszerek között. Egyelõre nem a bonyolultabb missziók készítése volt a cél, de majd lesznek olyanok is. A következõ projekt az lesz, hogy a misszióknál meg lehet majd adni, hogy az egyes hajók milyen idõintervallumban érkezzenek be a küldetésbe. Ezzel lényegében bármilyen scenariot meg lehet már valósítani majd (a többi opcio, vagyis pozicionálás, elõsérülés, briefing, stb már most is benne van).
Ez most hülye kérdés lesz, de nem lehetne egy-az egyben lecserélni a hajómodelleket, úgy hogy a játék mindenféle buhera nélkül menjen vele? Hadjárat, multi, minden. Tudom hogy már így is rengeteg munka van benne, csak gondoltam rákérdezek.
Van még mit csinálni rajta, nade azt majd a V6-ban :) Most legalább majd ti is tudtok véleményt mondani, meg javaslatokat tenni, hogy hol kell belenyúlni még.
Baszki...összehasonlítva azzal ami nekem van...uhh..ez egy totál új játék :)
Jah, még valami.
Én a mod teszteléséhez általában elég plain systemeket használtam, hogy feleslegesen ne terhelõdjön túl a game. Viszont benne van a lehetõség, hogy ti átállítsátok, illetve az új missziókhoz szebb systemeket használjatok, nebulákkal, bolygókkal, csillagokkal stb stb. A systemek listájában a kékkel kiemelt rendszerek NanoFX2 grafikával rendelkeznek, tehát az Intrepides képhez hasonló szépség érhetõ el. Persze meg is fingatják a gépet, ahogy a warbird-ös képen látszik, ott épp bevillantak a nebula vertexei.
A hajók száma a végtelenségig mehet, de már singleben is megfingatja 15-20 hajó. Sõt, némelyikekbõl már 10 is az enginet.
-------------
A mod kb este 8 környékére ér fel. 660MB egy zipben.
Viszont akkor addig had irjak egykét infot elöljáróban:
Installálás: Becopyzod a ZIP tartalmát úgy ahogy van a felinstallált Bridge Commander könyvtáradba, mindent felüliratva. (a scripts, data, sfx könyvtárakat akár ki is törölheted elõtte, ha ziherre akarsz menni).
Indítás: Parancsikonodban a parancssor végére oda kell ird ezt: -TestMode Tehát a cél nevû sor így nézzen ki benne: "C:\Program Files\Activision\Bridge Commander\stbc.exe" -TestMode Ha igy elinditottad, akkor valszeg black screen fogad, mert az intro ki lett rippelve belõle. Esc-et nyomogass (1 max 2x kell), amig a menü be nem jön. Ezután látsz egy olyan gombot, hogy Configure, majd ott Mutators. Minden mutator legyen bekapcsolva, tehát mindnek a sárga pöttye égjen. Után látsz egy másik fõmenü gombot, ami új, és így hangzik hogy Test Only. Mostantól csak ezt használod. Erre rákattintva egy almenü gördül le, amiben SEMMI MÁSRA NE NYOMJ (!) csak a Custom Missions-ra, amire egy újabb almenü gördül le. Itt a QuickBattleGame gomb lesz a barátod, ezzel indul a téma. Másra azért ne nyomj, mert azok valójában nem funkciói a játéknak, csak a scriptrendszer oda felsoroltatja õket. Szal csak megkevered az egész mûködését, ha kattintgatsz másra.
Ha eddig megvagy, akkor betölt a game egy misszióba. A sovereign-ben leszel, egy starbase, és egy ambassador class mellett. Ha kiwarpolsz a rendszerbõl, akkor máris csatába bocsátkozhatsz két cardassiai hajóval, persze ezek nem jelentenek majd túl nagy problémát a sovereign-nek.
A lényegesebb viszont, hogyha a hídon F3-at nyomsz, ott lesz a menüben az, hogy CONFIGURE. Erre jön elõ a QuickBattle beállító képernyõ. A file menübõl betölthetsz általam kreált missziókat, és a startra nyomva máris nyomathatod õket. Avagy, a ships, systems gombokkal újakat is felkonfigurálhatsz. Ha valakinek lesz erre igénye, majd elmondom hogyan. (ezután megoszthatunk majd egymással kreált SP missziókat)
Ezekután pedig fedezd fel a game minden hajóját, és minden paraméterét :) Mindenhol fogsz találni újdonságokat.
Bugok vannak benne bõven. A legtöbb egyátalán nem befolyásolja a gameplayt, max szépséghiba (pl a hudon néhány hajónak csak az Akira van a pajzsnézetén, nem pedig az amivel ténylegesen mész, now what). A legtöbb bug amit tapasztalni fogsz, az az engine túlterhelésébõl adódó grafikai anomália. Poligonszétesés, elnyújtás, crashtodesktop néha... Fõleg ha 10+ hajóval harcolsz, 10-20 perc után. Sajnos ezzel nem lehet mit tenni, ennyi tud az engine. Ha minden misszió után kilépsz, és vissza, akkor jóval kisebb az esélye ennek (valszeg memory leak is van benne).
Néhány új screen:
multiba hányna lehet max játszani? csak nemtom h meynire szaggatna majd a játék, meg stb...
de ki kell próbálni, és ha szaggat, megy a másikra, ha nem akkor meg juhú ^^
Én sem....Ennek egyik oka az, hogy az alap hidak uncsik, az új hidak rondák (kivéve az intrepidé! az nagyon szép munka). Meg az AI egyébként is hülye :)