Na kijátszottam immáron negyedszerre. Még mindig nem unom. Egyszerűen a hangulat folyton hajt előre, a pályák pedig annyira fantasztikusak hogy minden egyes négyzetcentiméterét végig akarom nézni. Egyes épületeknél libabőrös lettem, akkora hangulat áradt belőle. Ezt lehet azért mondom, mert magyar-ukrán földön jelen volt a szocializmus és a hasonló épületek.
Mindegy, ezzel a képpel tisztelgek! :)
Hát Én kb 5-10 éve játszottam vele és nem nagyon emlékszek semmire belõle... De nem baj ez azt jelenti hogy játszhatom újra! :D
Öhh bocsi hogy nem olvastam vissza,a Priboi Story-ban(Overhaul) hol lehet Geiger számlálót szerezni?Ugyanis elejétõl fogva nincs nálam.A Kordonnál Sidorovich nem volt a helyén,a 100RADS bárban meg nem árul a barkeeper.Köszi elõre is!
Sziasztok! Lost Alpha-val foglakozik itt valaki? :) Link tapasztalat Patch, ilyesmi?
Nagyjából értem, de akkor végül is mi lenne konkrétan a teendõm?Végig tudnád velem lépésrõl lépésre zongorázni?Ha nem probléma és lenne hozzá idõd, és kedved, akkor kérlek keress meg itt: [email protected]
Kérdés az, hogy az adott fegyverhez tartozó 3D-s modell (ogf) tartalmaz e az adott kiegészítõre, jelen esetben gránátvetõre, tartozékot, hivatkozást. Továbbá a fegyverhez tartozó w_fegyverneve.ltx-ben van e a hivatkozáshoz tartozó további leírás. Nem csak a státusz kell, pl granade_launcher_status = 1 , hanem tartozik hozzá lõszertípus is, meg a robbanáshozt tartozó leírások, stb stb stb. A lényeg, hogy ha a modell nem tartalmazza az adott kiegészítõt (pl:hangtompító), de az ltx-ben megvan hozzá minden akkor azt átlépi, és a fegyver alap hangtompító nélküli modelljét használva lövöldözöl, hangtompítós hanggal és torkollattûz nélkül. Viszont ha az ltx-ben hiányzik valami, akár csak egy hivatkozás a (pl:gránátvezõ tölséanimációja) akkor kidob.
Több mód összemásolása nem feltétlenül oldja meg a problémát, mert, ha csak egy fájt is lecserélsz egy módból (pl:system.ltx) egy másik mód azonos nevû fájljával, de a beltartalom nincs összefésülve akkor szintén ki fog dobni. Magyarul nem tartalmazza pl az elõbb említett system.ltx mindkét mód módosításait a játék eredetijéhez képest, hanem csak az egyikét.
Egy egy mód többnyire önállóra van tervezve. Többnyire nem kompatibilisek egymással. Ilyen esetekre szoktak a készítõk csinálni nagyobb módokhoz merge patch-et. Remélem érthetõ.
Köszi a tippet, így már sikerült! :) 4 képzõdményt kellett egy alomáliába beledobni.Mondjuk nem értem, mert eddig messzebbrõl próbáltam beledobni õket a Lidérckocsonyába, de mindegyik belement, és nem fogadta el...Most viszont szinte beleálltam, és így sikerült....Na most ha egy olyan beszippantós hogyishívjákba kell majd bedobnom valamit, akkor nem tudom mi lesz.
Másik kérdés:
Hogy tudok olyan fegyverekre tartozékokat rakni, amire alapból nem lehet?Azt tudom, hogy a Config/weapons mappában megvan az összes fegyver fájlja, és itt lehet buherálni a paramétereket, de amikor beállítottam, hogy pl az AKSU-ra rakhassak GP puskagránát vetõt, a játék indításkor kidobott...Aztán próbálkoztam modok telepítésével, amik direkt erre a célra készültek, de miután bemásoltam a játékkönyvtárba, szintén kidobott.Pedig biztos meg lehet oldani, ha több mod is készült róla, ráadásul azokat fényképekkel is szemléltették...esetleg valaki nem kísérletezett már ezzel, vagy nincs tippje, hogy mit kellene megbolygatni, hogy ne dobjon ki a játék?
A recepted megvan hozzá a PDA-ban? Megfelelô anomáliába akarod beledobni? Elég közel állsz az anomáliához? Este hattól reggel hatig lehet póbálkozni. Napközben nem fogadja be az anomália a képzôdményt.
Köszönöm, már megoldódott :) Valamiért az volt a baja hogy túl sok súlyt cipelek.Átmentem full üres hátizsákkal, és úgy nem volt probléma.Aztán szép apránként áthordtam a cuccaim is :) Egyébként most azon agyalok, hogy lehet relikviát módosítani.Sajnos sehogy sem megy egyik sem, pedig a leírt módon csinálom õket :/ valaki járt már így?
Érdekes a dolog, mert hasonló szituáció volt a Skyrim-ben is, ott pl ha nem egy adott grafikán volt a játék, nem tudtál beszélni egy karakterrel, hogy kinyissa neked az ajtót, hogy tovább tudj menni, mert olyan gyorsan hadarta el a szöveget + nem lehetett választ adni neki. :D
Mielõtt átmész, ments el a game-t, tedd vissza graf-ot DX9-be. Betölt, átmész, (körbejárod kicsit), elmented. Majd visszarakod DX10-be (továbbfejlesztett dx10, a maximum-ra amire lehet) persze ha már bennt vagy és még nem dobott ki, és ha már elmentetted.
Valaki aki játszott az OL 2010 moddal, találkozott má azzal a jelenséggel, hogy a szemétdombról a Bár területére menet kidobta a játék?Ahogy átérek a szemétdombról, néhány másodperc múlva kidob, és ezt írja ki hogy XR_3DA mûködése leállt...Nem tudom mit tegyek :/ Valaki tipp?
Na sikerült feltelepítenem, és már javában tolom a játékot.De mindig kedvem támad egy kis módosításhoz :P Most nézegetem a weapon skineket, és találtam egy jóféle AKS-U-t, és azt szeretném, ha megmaradna az alap fegyver, viszont ezt is be tudnám illeszteni a játékba...Magyarán nem akarom leváltani az alap AKSU-t, hanem egy tök új fegyvert akarok betenni a játékba.Esetleg van valakinek ötlete hogy ezt hogy valósíthatom meg?
Sziasztok!Már sokadszorra döntöttem úgy, hogy újra végigjátszom a játékot, ezúttal ismét az Oblivion Lost-al kiegészítve.Sajnos már nem emlékszem rá, hogy a múltban hogy sikerült ezt letöltenem, ugyanis az egyetlen hely, ahonnét le lehetne normálisan tölteni, sok más hasznos kiegészítõvel együtt, az a Stalker.filefront.com.A fájl letöltésére kattintva átirányít a Gamefront oldalára, ahonnét megtörténhetne a letöltés.Azonban a Download gombra kattintás után rövidesen kiírja, hogy "403-Forbidden.Régebben nem csinálta ezt, és azt szeretném tudni, hogy ez mással is megesett-e már, vagy hogy lehet kiküszöbölni, vagy honnét lehetne még letölteni az OL, és Arsenal modot, + a hozzá tartozó magyarítást.Elõre is köszönöm a választ/segítséget
Az X-Ray nem a legszebb és legstabilabb motor ami létezik (az 1-nél több magos procikat nem is támogatja egyáltalán). Viszont a fény/árnyék effektek egyszerûen zseniálisak. Mindig ámulok mikor lent vagyok egy létesítményben vagy kint járkálok éjszaka a szakadó esõben és látom azt a pindurka bevilágítást minden egyes villámláskor. Le a kalappal.
Ha úgy határozunk, hogy nem szerezzük meg a dekódert a pripyat-i hotelszobából, és folytatni kívánjuk a „Strelok megkeresése” küldetést, az ötféle fals végzõdés közül fogunk egyet kapni. Végigküzdve magunkat Pripyat-on, a reaktoron kívüli területeken és végül magán a Szarkofágon, a játék hamarabb ér véget, mint a pozitív befejezések esetén. (Ott még van hátra pluszba egy hosszabb küzdelem.) A Szarkofág belsejében, a Monolith bázisán túljutva egy mély aknán felküzdve magunkat a Kívánságteljesítõ elõtt állapodunk meg, ahol eldönthetjük, hogy élünk-e azzal a lehetõséggel, hogy beteljesedjék az általunk leginkább óhajtott dolog. Hogy az ötféle befejezõ animáció közül melyiket kapjuk, az számos játékbeli kulcstényezõtõl függ. Ezek a következõk: 1. Ha a játék folyamán mind a Duty, mind a Freedom frakció vezéreit megöltük, akkor a Kívánságteljesítõnél az „Én akarom uralni a világot!” animációt kapjuk. Ekkor a Kívánságteljesítõ beszippantja a fõhõs lelkét, így téve eleget a kívánságnak. 2. Ha a játék végére több, mint 50000 rubel pénzünk van, akkor a „Gazdag akarok lenni!” befejezést kapjuk. Ekkor egy csavaranya hullik alá a mennyezetrõl, de ezt mi egy arany pénzdarabnak látjuk. Hamarosan sok ezer ilyen kis darabka kezd potyogni a tetõszerkezetrõl, majd az egész tetõ ránk szakad. A végén csak a kezünk látszódik ki a törmelékbõl, ahogyan az aranypénznek vélt csavaranyát tartjuk elernyedt kezünkben. 3. Ha a játék végére alacsony hírnévvel rendelkezünk (a reputáció -1000 pont alatt van), akkor „Az emberiség korrupt, le kell igázni!” befejezést kapjuk. Látomások, emlékek villannak fel azokról a szörnyûségekrõl, amiket az emberiség elkövetett, úgy mint nukleáris robbantások, titkos kísérletek és háborúk. A látomások után a végtelen semmiben eszmélünk föl, csak a sötét ûr vesz körül bennünket. 4. Ha a játék végére a hírnevünk kiemelkedõen jó (a reputáció eléri az 1000 pontot), akkor a Kívánságteljesítõnél az „Azt akarom, hogy a Zóna tûnjön el!” befejezést fogjuk kapni. A következõ képsorokon a Zónát megtisztulva látjuk, nincsenek mutánsok, nincsen sugárzás. A levegõ üde, friss. De amint meglátjuk a fõszereplõt, a szemein láthatjuk, hogy megvakult, így a Kívánságteljesítõ képletesen valóban eltüntette a Zónát - a mi szemeink számára. 5. Ha a fenti kritériumok egyikének sem tettünk eleget, akkor a „Halhatatlan akarok lenni!” befejezést kapjuk, ahol a Kívánságteljesítõ egy fémszoborrá változtat bennünket, így adva át minket az örökkévalóságnak. Jó/igazi befejezések
Ha úgy döntünk, hogy az „Öld meg Strelok-ot!” küldetés mentén folytatjuk a fõsztori szálat, azáltal hogy találkozunk a Guide-dal, aki elmondja, hogy a Doktorral Strelok búvóhelyén találkozhatunk, mert információi vannak számunkra. A búvóhely bejáratánál elájulunk, és a Doktor próbál meg minket magunkhoz téríteni, miközben Streloknak szólít bennünket. Elmondja, hogy van egy elrejtett dekóder Pripyat városában, amivel be tudunk jutni abba a titkos helyiségbe, ami a Monolith titkát õrzi valószínûleg. A dekóder egy titkos szobát nyit ki a csernobili Szarkofágon belül, ami a Monolith irányítótermébe vezet. Elpusztítva a szobában lévõ kék gömböket, amik áramforrásként szolgálnak, megjelenik egy tudós holoképe, aki nem más, mint az úgynevezett C-Consciousness projekt vezetõje. A tudós felé intézett számos kérdés feltevése után miénk a döntési lehetõség, hogy csatlakozunk-e a projekthez, vagy sem. 6. Ha elfogadjuk a C-Consciousness projekthez való csatlakozást, akkor egy olyan befejezõ animációt láthatunk, ahol minket is beletesznek egy hatalmas zöld tartályba, és ránk kapcsolnak egy gépet, ami segít egyesíteni az önkéntesek tudatát. Majd vált a kép, és a Doktort látjuk, amint a messzi távolba révedõ tekintettel figyeli a Zónát. Ott van mellette a kutyája is, akinek halkan odamotyogja: „Régóta nem láttam Strelok-ot, remélem jól van! Habár kitartó, akár egy macska! Úgy hiszem rendben van." Majd a Doktor odaszól a kutyának, hogy inkább menjenek enni valamit, hisz a kutyát mindig is jobban érdekelte egy finom vacsora, mint egy régi barát sorsa…” 7. Ha nem vagyunk hajlandóak elfogadni a C-Consciousness projekthez való csatlakozást, akkor egy nagy kiterjedésû extra pályarészre teleportálódunk, ami a Szarkofág közvetlen környezetében lévõ külsõ területeket jelenti. Itt még számos ellenféllel találjuk szembe magunkat, akikkel meg kell küzdenünk, és az elõrehaladásunkat különbözõ helyeken lévõ portálok biztosítják. A végsõ portálkapun átlépve megkapjuk azt a befejezõ animációt, amely a legjobb befejezésként vált közismertté: Strelok besétál abba a terembe, ahol hatalmas tartályokban fekszik a hét önkéntes, akiknek össze van kapcsolva a tudata egy gép segítségével. Strelok némi tétovázás után gépfegyverrel mindent szétlõ, megsemmisítve a C-Consciousness projekt által okozott borzalmak forrását… A következõ képsorokon az égbolt kivilágosodik, Strelok pedig egyszeriben rácsodálkozik az õt körülvevõ természet szépségére. Leheveredik a fûbe, és szinte elsírja magát, ahogy megkönnyebbül a terhektõl való megszabadulástól. A gondolataiból kiderül, hogy fogalma sincs, vajon helyesen cselekedett-e vagy sem, és valószínûleg soha nem is fogja megtudni, de megcsinálta amit meg kellett tennie, és úgy érzi, ezért hálás lehet.Kifáradva a sok megpróbáltatástól, mégis megkönnyebbülten alszik el a magas, üde zöld fûben, miközben egy szitakötõre fókuszál a kamera és lassan távolodik a kép.
Valóban nincs tovább , és valóban rossz lett a befejezés. Úgy értem jó hogy végigvittem készítettem is róla sok képmentést, azonban rossz befejezése lett a játéknak , mert túl sok pénzt halmoztam fel. El kellett volna költsem a lét és úgy érkezni a monolithoz. Nem is tudom hány befejezése van a játéknak attól függõen hogy érkezünk. Lehet elõzõ mentéseimbõl kiválasztok egyet és elköltöm a lét és úgy kommandózok be. Az a befejezés jobban tetszik hogy minden rossznak vége és egy mezõn ébredek lágyan lengedezik a növényzet és minden jó ha vége jó. Voltam az óriáskerék közelében is. Készítettem képeket utam során hogy megmaradjon emlékbe. Szóval van jó pár mikor a srácokkal a vége felé kommandózni indulok. Bent az erõmûrõl.
Nem tudom hogy volt e arról a témáról szó ki szerint melyik a jobb. A Lost ,vagy az eredeti, de szerintem az eredeti jobb. Azt látom sokan erõltetik ezt a kívürõ nézegetõs sztorit, olyan béna egy dolog, a textúrákat nyilván feljavították odáig oké. Viszont nekem a táj sokkal neutralizáltabb(állítólag a neutralizálás idióta kifejezési formája a Semlegesít, hatástalanít; semlegessé nyilvánít.) mint a shadow of cé ben.
Üdv Dzsozef beivott , aztán rápendített :))))
Arra a területre be tudsz jutni úgy, hogy a föld sánc tetejérõl, ami ott van ahol a kutyákat kell kinyírni, átugrasz a kerítésen.
Sziasztok! A szolgálat vezetõje adott egy feladatot: meg kellene szerezni egy módosított karabélyt, ami a Bár területén található. Egyszerûen nem tudok oda eljutni... (A régebbi végigjátszásokban ezt a részt kihagytam.)
Új szál, rengeteg új helyszín, rengeteg új küldetés. Azt nem tudom hogy lesznek-e új fegyverek, nem túl valószínû, viszont a fegyverek kinézete az lehet hogy újak lesznek (legalább is a Lost Alpha videókban máshogy néztek ki).
Hát egy rajongó majd csak csinál hozzá, de nem lenne világvége ha nem készülne el egy ideig. Nagy története nyilván nem lesz, az alapokat meg majd csak megérti mindenki.
Érdemes figyelgetni a Mod DB oldalt. Hamarosan megjelenik a Lost Alpha. :)
Köszönöm segítségetek!(elmerültem a játékban ezért ilyen késõn) Ahogy átnéztem a Complex nem csak a grafikába nyúl bele... Végül is a simával kezdtem,majd ha végigtoltam jön a OL 2.2-õ és a LEGENDARY.
Ne rakj magyarítást az OL 2.2-õn kívül másra. Pontosabban ahhoz is csak a rávalót. Én eléggé sokáig szop@tt@m magamat mire kiderült, hogy nem férnek össze a különbözõ modokkal a magyarítások. Az ilyesfajta keverés biztos CS halálhoz vezet.
Nem ismerem,nézz bele, hogy a szöveget módosítja-e.
Értem köszi! Én eddig ugy tudtam a complex mod csak grafikán finomít stb..
Szia! Én arra tippelnék, hogy a magyarítás nem fér össze az egyik moddal. Nem ismerem a modokat, de a fegyvercuccos nem hiszem, inkább az a Comlex mod nem szereti.
No, stalker soc felpakol, felpatcheled a legújabbig (1.0001, 1.0003 és 1.0005 patch), majd utána letöltöd az Oblivion 2.2 -õt innen: http://privat.bahnhof.se/wb220832/FORUM/stalker/ceanos.download.html
Leges legalul van a letöltõ link "DOWNLOAD: for Stalker game version 1.0005".
Az ol 2.2 telepítése vér egyszerû, mert csak a stalker gyökér mappába a bemásolja a benne lévõ gamedata mappát és kész.
Ooooh nagyon kár a S.T.A.L.K.E.R. 2 ért :( nagyon szeretem ezt a játékot és jó lenne egy új rész neki új grafikai motorral új cuccokkal új lehetõségekkel jó sok új pályával és mégis a régi nyomasztó lékkörrel! Szóval elméletileg a Survarium lesz a stalker 2. Ami nem néz mi olyan rossznak de mégiscsak egy ingyenes multiplayeres játék lesz és eltûnik az a hangulat amiért annyira szerettük a stalkert! :'(