Kösz. Simán úgy lett csinálva, mint ahogy azt a papírt csinálnád. Szóval csak össze lett hajtogatva egy box.
Van már fejlettebb verzió is. Majd küldöm a linket holnap.
Bocs elírtam: ...PCWorld-benn...
DEx-: ha nekem írtad, hogy holnap küldöd, nem sikerült...ha nem nekem írtad küld el légyszi...minden ami legalább 3D érdekel...
Amugy mi ez a brazil? oly sok helyen írják...valamiféle 3DS Max kiegészitõ, vagy külön fut?...mit tud, mire jó?...milyen másik programot/kiegészítõt használtok a 3DS Max-on kívül?...Válaszok, légyszi! :)
Egyebkent egy render system a 3dsmaxhoz. Küldöm a képet...
A képet megkaptam, szupi...Brazillal készült?
Mivel lesz jobb a renderelés (brazillal)?
Még milyen másik programot/kiegészítõt használtok a 3DS Max-hoz?
Amúgy már másfél hete dolgozom valamin és ha kész AZONNAL beteszem ide, ha kész és ha lesz freesite tárhelyem :), hogy megmondjátok min kell még javitanom (mert kell az bíztos mert nem vagyok oly profik mint ti, a munda gyorsításához itt-ott csaltam, és néhány hibát is elvétettem, de nem tudom már némelyiket kijavítani). Na majd jelentkezek...:)
Hát nemtom, hogy "a renderelés mivel lesz jobb" kérdéssel mire gondolsz, de ami biztos, hogy a világítással nem kell annyira törõdni, és sokkal realisztikusabban néz ki az eredmény a Global Illumination miatt...
Én ezen kívül jelenleg nem használok semmi extra plugint. Nyugodtan linkeld be majd a képet. Engem érdekel...
Nem vagyunk mi sem profik különben. Legalábbis én nem :)
Sziasztok skacok! Ezt az új 3DMAX-ot le lehet valami "publikus helyrõl tölteni? Ha igen, akkor honnan? Helpet elõre is köccike...
Letölthetõ !
Volna egy-két problémám:
Transparens(itt-ott átlátszó) textúra: A Paint Shop Pro -ban készítettem egy képet, amin itt ott be van vágva ÉS GIF-ként mentettem le (mert ugye csak a gif rendelkezik transzparens mentéssel...), nade a 3dsmax 4.2 nem teszi átlátszóvá, ha egy felületre töltöm (material), hanem ott ahol átlátszónak kéne lennie és látnom kéne a test szinét ott fekete, miért? A PSPro vagy a 3Dsmax a hibás, bár más képnézegetõkben sem átlátszó... Ha ez nem müködik miért van?
Más kicsit instabil a 3Ds max 4.2... Én nemtom mié, de másnál minden könnyebben megy... Gondolok itt arra, hogy itt ott kihagy egy-egy vonalat pontot a viewportnál, néhány részletesebb tárgy elkészítésénél, ha csavarást akartam mindenféle felesleges dolgot kellet eszközölnöm, hogy ne jelenyenek meg a tárgyon kívûl háromszögek... Kicsit csalodtam e profi szerkesztõben, például a Boolean részénél, néha megy, néha nem ,ahogy gonjdolja tendesen kivágja...néha órákat szenvedek vele...mint most...:)
Te mivel VGA-val használod, hacsak tesem a software renderer csapathoz tartozol...egyáltalán dob rajta valamit, vagy nincs gyorsasági különbség a szerkesztések közben?
Neeem, maxban ezt az átlátszóságot másképp kell megcsinálni. Nézz körül a Blend material körül. Talán az lesz az, bár még én sem csináltam ilyet.
Nekem amúgy stabil volt... Nincs valami tuning a gépeden? Hátha az kavar be... Természetesen a D3D, vagy az Ogl is gyorsabb a sw rendernél. Egy idõben bugzott nekem a D3D. De most meggyógyult.
Nekem is olyan volt, hogy látszólag eltûntek a vonalak... Lehet hogy neked is az van. SW renderingben is olyan?
Nocsak: 07/24/2002 3DSMax 5 Pre Release FooZiSO [xx/37]
-> Isonews...
Nnna keresek linket...
Megnyugtatok mindenkit. Hamarosan kinn lesz valahol...
Nekem megvan, elegge jo a cucc (3DSMax 5 Pre Release)... Sajna ha profi cuccot akarsz vele kesziteni, akkor kell egy dx9-es kartya, de legalabb egy gf3.
Akiknek megvan: Az enyém "luna verzió", és annyi a gond vele, hogy indulásnál két stdplugint nem tud betölteni. Másnál is jelentkezik a hiba, vagy csak az én letöltésem rossz ? Köszönettel.
Nekem jó.
megoldódott. Köszi, aki küldött...
Hát így elsõre nem semmi ez a max5. Gyorsabb mint a max4. A Viewportokban csomó Directx effekt(füst, stb...), teljesen texturázott modellek. A sample scene-k tökjók hozzá...
Állat.
Honnan tudnám letölteni a "jó" verziót ?
Na én már kipróbáltam a max5-öt.
Egész jól sikerült a belsõ renderer, csak egy kicsit lassú.
Az eredményt itt láthatjátok: http://www.nexus.hu/foxi/final.jpg
Tényleg jó a renderer... Milyne gépen csináltad? (mármint hogy: "kicsit lassú")
DEx-: tuning nincs, vonal van SW-ben... Na mindegy elfogadom, hogy ilyen, bár egy kicsit drága softver, hogy 5 óra munka után fagyogasson+stb...
Blend mat-ot majd kipróbálom...kösz..
Más: kipróbáltam a Brazil-t, de azonkívül, hogy rosszabb lett a kép és lassabban készül el, pedig össze vissza állítottam...nem jobb TUDOM, csak beállítás kérdése... Nem küldenéd el a Screenshot-odat a Brazil beállításaidról...remélem nem túl nagy kérés... /nem másolni akarom a munkáid, csak megtanulni kezelni/... Vagy van valamilyen infó fájl a neten... Segíts... Amugy érdekesen renderel :).
MIndenki: Honnan tölthetõ le a Max 5 Pre? Küldjetek e-mail-t - [email protected] - elöre is thx. Ez még butitott verzió, ugye?
:-)))) Kéész, már a reklámot akarják leszedni... :-)) De, sajna 26 perc. Nem optimalizáltam írtam, úgyhogy valszeg sokkal kevesebb idõt is ki lehet csikarni belõle.
Erõssen függ a render idõ a radiosty-nál a poligonok számától. Nameg most a napokban néztem, hogy 38 mega a forrásfile :-)))
Pedig észre sem vettem, hogy sokat töltött volna. :) Gyerekek szerezzetek be egy min. athlon XP 1800+t mert szááárnyakat ad :)
Sman2: Küldök képet a beállításokról, de addig itt egy cím, hátha segít:
http://www.users.broadband.hu/napalm/3d/Brazil/ Brazil alapok, magyarul...
Nah, itt a cím a referencia képrõl a fõbb beállításokról:
http://www.nexus.hu/foxi/1_10.jpg
Hû. Asszem annyira jó lett a kép, hogy szre sem vettem mellette a szövegeket... :)
Hát nemtudom... Nem ismerem azt. A 4.0 pluginok többségben mennek rajta. A végleges teljesen kompatibilis lesz ilyen szempontból.
Halli mindenkinek...
Régen Sman2-voltam, de nevet/fejet/életet változtattam, remélem ez már tetszik nektek is :).
Na, végre elkészült a "nagy" mû... Már két/három hete ezzel szenvedtem.../éjjel-nappal/ Itt ott vannak hibák, de ugye a 3D-s tervezésben egy mûvet nem lehet befejezettnek tekinteni...mindig lehet itt ott javítani... Szó mi szó:
Igen ez itt egy Ess1868 ISA hangkártya... Eredetirõl másolva, de itt ott módosítva!
Itt a link az 1024x768-as képhez + a nagyított részekhez...
Érzékeny vagyok a kritikákra, de ennek ellenére egyenesen könyörgök a súllyos kritikákért...elvégre tanulni akarok azokból...szóval ne fogjátok vissza magatokat...:) -Kivele! Mi a véleményed?
Amugy közel 100000 Faces-t használtam fel... Ebbõl kifolyólag a fizikai memóriámból 127,0MB-ot le is foglal, 127,4MB-ból :). Ennél többre már hardverileg sem lennék MOST képes... Remélem ez még változik :).
Kicsit hosszú lett :) /remélem a linkelés jó lesz/
Írjatok véleményt!!!!!
please max5 ISO lelohelyet!
nekem is! :DD
DEx- & mindenki...
DozR: Köszi, ha tudnád tömöriteni, jó lenne, mert az X3-on csak 40MB helyem lehetne, szóval ha megoldod, hogy 38~39MB legyen akkor adok címet, de ennek még utánanézek, ha nem megy esetleg darabolva több webtárra mehetne-e? Tudom ez nem kívánság-hangverseny, de...:), majd írok...
Kipróbáltam a brazil-t!!! Jó leírás volt DEx-, köszi szépen...(a kép + link). Most már én is konyítok valamicskét hozzá. Egy hete csak renderelgetek Brazillal :). EZ ISSZONYÚAN SZUPER!!! Sokkal jobb mint a beépített...többet tud + manual állítási lehetõségek.
Csak egy "kicsit" lassú. Nem is olyan kicsit:
Készítettem egy tesztet:
Ugyanazt a scene-t elösször a default, majd a Brazil renderer-er számoltam ki. Az eredmény az, hogy a Brazil-ban minden sokkal szebb-jobb, csak míg a default renderer 7:05 alatt kész volt, addig Brazilban 28:46, azaz közel fél óra! Akkor elgondolkodtató, hogy megérie a jobb minõség 4-szeres renderidõvel!? Egy biztos: én maradok a BRAZIL-nál, mert lassú ugyan, de JÓBB. Sokkal.
Az itt található két képet nézzétek meg és meglátjátok a különbséget:
jo a kep, de azert lehet rajta meg babralni egy kicsit... :
pl.:
az asztal nem tul elethu, van rajta bump map ? a jobb szelen tul mattnak nez ki szerintem , mig a fem resz tukrozodese nagyon eros...
a nyaklapon is lehetne erosebb bump
en nem ismerem tul jol a maxot , de valahogy probalj meg soft shadow-kat elocsalni, esetleg egy kis global illum jol jonne...
nem tudom mi a neve, de az a fem bigyo aminel fogva becsavarozod... az tul szabalyos, pepecs munka, de egy kicsit probald meg legombolyiteni az eleit ( kicsit csak persze )
es a nyaknak is jobban kellene csillognia szerintem
sWatch és ott honnan?
Ams kösz.
Rigley: kösz a véleményt. Asztal bumpot, a fém tényleg kicsit túltükröz, a nyákbump közelrõl nagyon erõs messzirõl meg semmi, az L alaku fémmel 2 napig szenvedtem, hogy lekerekitett legyen és az eredetin is ennyire van lekerekitve, de talán tévedek... Valami azé csak jó rajta! -mint mondtam érzékeny vagyok...:)
Ez még nem brazillal készült, csak egy de ott a kerete is... Vagy ha arról írsz akkor MÁR ahhoz sem értek :) Amúgy a Brazilosban kicsit túl sok az AA, szóval az eredetit nézd...a Bumpingok arra vannak beállítva...
Nemtom ti hogyan csináljátok, de nálam a textúrázás elég rossz...ti hogy a fenébe csináljátok olyanra, hogy ahol kell fényes, ahol kell ott matt?
Én két/három hét munkámmal sem közelitek felétek...pedig beleadtam apait anyait és semmi eredmény :(
képet hogy importálok, hogy ne keljen nekem megrajzolnom?
miva?
textúrát hogyan rendelek 1 objecthez? bocs ha hülyét kérdezek de most kezdtem....
SoftFX: A lista alatt van egy számsor, hogy hányadik oldalt jelenítse meg, azon lapozgatsz, és az egyiken megtalálod. De itt a közvetlen cím: http://free-sb.hinet.hr/wzone/aa_3dsmax5.html
Hi! Nem tud vki reactor-hoz tutorial-t? Megköszönném! Ja csak hogy az elõzõ kérdésre válaszoljak, természetesen a material editor-ban :)
valaki otthon van VRAY témában??? nekem nagyon bejön, csak van pár ködös rész :)))