Mindenki utálja a M|str@lt, velem eddig még korrektek voltak. Ma lesz egy durvább vizsgáztatásom (lásd: Tönkrement merevlemezek) náluk, kiváncsi vagyok az eredményre...
A kurva annyukat iylen cigány banda hát küldöm elfele az embereket onnan!!hát basszák meg az annyikat!!#435 "szopjátok a faszt lá-lá-lá-lá Mindenkit átkúrunk" a kurva anyádra arra a csültöngõre vezeese a bikát a marha állat! amúgy a Debreceni üzletrõl is szó van?áá durvák a hozzászólások
Na emberek láttam a hozzászólásokat mi a baj a MIstral-al?miért olcsó?átvernek?mert most akarok tõlük egy Western Digital winyót venni!!mi a baj?
Ba te is tudod hogy hogy értem ,amikor oda vittük még nem voltak ott az emlitett feszegetés nyomok....
"vissza jön hogy itt hátul a hubon feszegetés nyomai láthatok..na elmehetnek a pics..."
Ugyan miért lenne jó ha megszûnne? A tulaj indítana egy másik céget, az ott dolgozok mehetnének munkanélkülinek. Ha vmi nem tetszik máris be kell tiltani. Ésszel, elõvigyázatosan kell ott vásárolni, ha már odamész, és legalább pontosan tudod mire számíthatsz.
Na remélem rontott a forgalmukon a sok hozzászolás és ezért zárták be...Jo lenne ha megszüne a Mistszar computer. Durva most meg a hubunkat nem vették vissza:Szitu majdnem ugyan az, vissza vittük merthogy nem világitanak a ledek meg nem azigazi,hol müxik hol nem.Nézegetik elmegy oda hátra a kis lyukba és virulva vissza jön hogy itt hátul a hubon feszegetés nyomai láthatok..na elmehetnek a pics...
azért normális helyen ez nem így van. de akkora a forgalmuk, hogyha egy-két átlag ordibálós ügyfél nem jön vissza, akkor sem dõl össze a világ. Gondolom a nagyfelhasználókkal (ha vannak ilyenek) más a helyzet. Ugyanakkor nem hiszem, hogy mondjuk egy bank mondjuk náluk vásárolna (de ettõl még lehet).
szvzs hiába olcsó a Mistrál, supportot nem igazán nyújtanak., talán pontosan azért, mert annyira olcsóak. Mondjuk ahonnan indultak, ahhoz képest hatalmasat léptek elõre
Meg a tök hobbiból épített MP3 lejátszó sem volt rossz :) fõleg azok a 16 négyzetméteres kapcsolási rajzok amik beterítették a nagykert.
BOOT, neked mi a véleményed a szakértelmünkrõl? :) Én egyedül Csucsu esetében láttam olyat, hogy valaki pákával leforraszt egy GeForce2 processzort, visszaforrasztja és mûködik a cumó :)
Egyébként szerintem ez a vita nem lenne, ha a Mistralnak lenne egy teljesen különálló szervizépülete, sok szervizstanddal, több szervizessel, önálló raktárral.
Érzésem szerint a legnagyobb feszültséget a várakozási idõ okozza. Máshogy reagálod le egy ember (szervizes) rossz hangulatát 1 óra sorbanállás után és máshogyan 2 perces sorbanállás után.
Toti, Tulajdonképpen egy fura szituáció áll fenn (Mistral kedvéért ez magánvélemény):
- A Mistral boltjaiban óriási a választék, lényegében mindent lehet kapni - Csomó boltjuk van (könnyen elérhetõek) - Az eladók (szerintem) ellátják a szerepüket - Nagyon jók az áraik
Ami miatt itt a "vita" megy, az nem más, mint a szerviztapasztalatok. Mivel hihetetlen mértékû forgalmat bonyolítanak le, arányosan megnõ a garanciális problémák száma. Tehát a vita nem arról megy, hogy "milyen sok szart visznek vissza", mert ez érthetõ, statisztikai alapon teljesen rendben van. A vita arról szól, hogy egyes esetekben a szervizszemélyzet EGYES tagjai (nem általánosságban beszélek róluk) nem állnak a helyzet magaslatán. Szakmai ismeretek, illetve ezek alkalmazása, valamint az ügyfelekkel való kommunikáció.
A helyzet az, hogy minél nagyobb egy bolt(hálózat) annál személytelenebbé válik az ügyfélkapcsolat. Egy kis boltban, ami esetleg a sajátod, nyílván törekszel arra, hogy végtelen hosszúságú nyelvvel nyald tisztára a vevõ seggét. A Mistral-nál én személy szerint lekezelõ bánásmódban részesültem. Nem azt várom, hogy kinyalják a kinyalnivalómat, hanem azt, hogy LEGALÁBB semlegesen kezeljenek. Szarul esik, amikor jogosan viszek vissza valamit és lekezelnek, mintha hülyegyerek lennék.
Mégegyszer: a történet NEM a Mistrálról, hanem az ott dolgozó szervizszemélyzet EGYES tagjairól szól.
"ne menjetek vásárolni a Mistralba, vagy hogy a Mistral hülyék gyülekezete lenne."
Mistral! Lehet nálatok kapni Slot1-FCPGA2 konvertert? Ha igen, mennyiért?
Hogy a Mistral nevü fórumozó véleményére adott reagálásom teljes legyen, a következõket mondanám még el:
1., Mistrálnak igaza van, vannak kis boltjaink isa Dohány utcában és a Podmaniczky utcában. Ezek valóban kisebb alapterületû kereskedelmi egységek.
2., Véleményem szerint nem érdemes összehasonlítani a két kereskedelmi csoportosulást (Mistral és Osiris) mert a Mistral egy nagy arányú vállalkozás és új berebdezések értékesítésével foglalkozik. A cég képviseletében annyit jelenthetek ki, hogy a velük való kapcsolatunk semleges, hiszen nem állunk kereskedelmi kapcsolatban. A magánvéleményemet fenntartom.
3., Az Osiris használt számítástechnikai berendezések értékesítésvel foglalkozik és jóval kisebb terjedelmû mind keredkedelmi egységeinek mennyiségét mind pedig személyzetének számát tekintve.
4., Mistral: ha mondanivalóddal az votl a célod hogy tudasd az emberekkel hogy a Mistral Computerworld egy jóval nagyobb vállalkozás mint az Osiris, ezt készséggel elismerem; igazad van.
:)
1., "Te nem vagy véletlenül számtech boltban eladó?"
De igen.
2., "mert én úgy tudom, hogy a szuper 6,4 nm -es osiris szakértõ csapatát erõsíted."
- Ha az a hangár amiben az Osiris Nagyker elhelyezkedik 6.4 nm, akkor én 12cm magas vagyok (állva)...
- A nálunk jelenlévõ szakértelemrõl nem nyilatkozom: nem szeretnék szerénytelennek tûnni...
3., Akkor meg miért fikázol?
Olvasd el mégegyszer mit írtam:
"Na hát ilyen szakemberek (is) dolgoznak a Mistralnal... Nem kételkedem abban, hogy profik is elõfordulnak"
Ez nem fikázás, hanem objektív vélemény: a leírt esetek valósak, azokhoz nem tettem hozzá és nem is vettem el belõlük.
Egy kedves ismerõsömmel leszek kénytelen az üzletetekben vásárolni hamarosan.Mivel sok jót nem hallott rólatok, kérte, hogy menjek el vele, nehogy úgy járjon mint...
A jövõhéten megyünk, a tapasztalatom itt lesz olvasható, függetlenül attól, hogy pozitív-e vagy negatív.... kiváncsian várom mi változott, ill. hogy megpróbáltok-e lehúzni.
"A lényeg, hogy képzeld azt, hogy a szervízes elõzõleg megerõszakolta a kishugodat :)"
Tarkólövés...
Bazki, ennél a legkevésbé informatikus tankörtársaim is jobban értenek a gépekhez, pedig azok télleg lámák. Hála istennek, ilyenekkel még nem találkoztam
A cég egyik winyóját vittük vissza a Váci úti Mistralba. A Nyugati Pályaudvaron beálltunk a szervízbe vezetõ sor végére és "türelmesen" vártunk. Sorra kerülve a szervizes arc átvette a winyát, felcsattintotta egy tesztgépre és közölte hogy mindjárt eltünteti a bad sector-okat a cuccról, csekély fél óra a zero fill. Közöltük vele hogy hasztalan, hiszen mi is ezzel foglalkozunk, leszart minket. Ezt mondjuk még elfogadom, mert meg van mondva: ELLENÕRIZD GECÓ! Lement a zero fill, a cucc továbbra is bad sectoros. "-Nem ejtettétek le?" Dehogynem bazdmeg. Szóval közöltük hogy nem. Erre a csávó elkezdi ütögetni a winyót az asztal sarkához, mondván ez módszer már többször bejött... ekkor tudattuk vele hogy nem formálunk további igényt a cumóra, virítson egy újat. KEREK 1 ÓRÁBA TELT mire kihozták a másikat.
Volt más esetünk is (SCSI CD-ROM) de már kedvem sincs elmesélni. Azért az alap poént elmondom: csávó nézi az egy napja vásárolt Plextort és ilyet szól: "-Ezt nem lehet feldugni az IDE kábelre..."
Na hát ilyen szakemberek (is) dolgoznak a Mistralnal... Nem kételkedem abban, hogy profik is elõfordulnak, de szerintem videora kéne rögzíteni mindent ami ott folyik, és megmutatni egy szakmai bizottságnak...
neked sem, nekem sem... amilyen a színvonal, nem is bánom
Montak nekem itt olyat, hogy az 1.4-es cerkához valsz BIOS frissítés kell. Ezzel szemben otthon olyat montak, hogy a speckóban említett procihoz képest kb kétszer akkora alapfrekiû proci is ment alaplapban. Na most akkor kinek van igaza?
D@WE vagyok es nem hülye! bazz. a pultnal még TNT 2est attak de ök szereltake összze getz!
Masik eset, amikor a Varrera szivatott meg Lakatos Szvetozar altal egy SCSI-s Sony CD olvasoval (ez sem ma volt, jo draga is volt a szerkentyu). Visszavittem, nem jo, megnezzuk, jojjek egy het mulva, nem neztuk meg meg, egy het mulva, adtak vmit, aminek ugyanaz volt a baja, adtak olyat is, ami egyaltalan nem adott eletjelet. Ezt huztuk masfel honapig, amikor is eladtam, kemeny 5e-ert a drive-t egyik haveromnak, hogyha akarja verje ki a Carrerabol a penzt, mert en akkor mar szivem szerint bevagtam volna a cd olvasot a kirakaton at, most aztan kvittek vagyunk felkialtassal. Szoval, ahol Lakatos Ur a szervizes, en ott alapbol nem veszek semmit.
Meselek egy ellenpeldat a multbol. PixelG* - Gerenyi fele buli, remelem van aki tudja mirol beszelek
vmi gaz volt az eppen aktualis Gravis hangkartyammal - ok voltak a Gravis disztributorok - naluk vettem, szoval visszavittem, hogy - mar nem emlekszem mi - baja van. Csoka mondta ok, megnezzuk, majd felrakta a polcra. Erdeklodjek egy het mulva. Erdeklodtem, meg nem neztek meg. Par nap mulva erdeklodjek ujra. Jo. (akkor ehhez voltunk szocializalva) Par nap mulva bementem a boltba, a gyerek felnyult ugyanoda! ahova tette amikor beadtam, hm... meg most sem neztuk meg, jott a felismres, de tudod mit, es adott egy vadi ujat. Bontatlan csomagolasban.
(mondjuk nem is tudom, mi lett veluk)
Ja és azért raktam össze az Aquaban hogy ne tudjanak ugy szivatni mint a Mistralosok..A kis buzik kértek volna egy ezrest azért hogy berakják a procit..hát azért ez röhej, nem?
Mellesleg nem én hanem egy SZAKSZERELÕ rakta össze és õ télleg nem bassza el.Direkt meg is néztem.
Hát bazd csak az a gáz lajos111 hogy nem basztam el a procit mert más gépben se mûködött, és ahogy már mondtam nem volt lesarkazva amikor odavittem.A csávó se látott rajta semmit, csak érdekes módon 6 perccel késõbb miután vissza jött onnan hátulról...jaj de rohadt érdekes, nem????Nme vagyok olyan hülye,se béna hogy lesarkazok egy procit...
Tanulság!!! Ha veszel valamit,akkor ott nézd meg,hogy azt adták amiért fizettél!! Ha zöldségesnél is megnézed,hogy krumplit vettél,vagy almát nem??
Bar hozzateszem,hogy altalaban a Bluefishnel vasarolok,ott is korrektek :-).
Szerintem is korrektek az Aquaban.Mikor gond volt a VGA-mal (Gef4Ti4200) ,siman kicsereltek,nem problemaztak.Amugy tenyleg rossz volt a kartya,nem en csesztem el.
ma voltam az Aquában..hát tök rendesek. öregem a szervizes iszonyat jo fej,megnézte a gépemet minden, berakta az uj procit , dumáltunk, nem akart érte zsét se kérni.jo lenne ha más helyeken is ilyenek lennének az emberek...
nem is rossz ötlet:))
Animácio a boltosok segnyalására vonatkozott!!:) Isten ments,de ha az lennék,belülröl bomlasztanám:))
Mármint "kemény"?Hát nem igy mondtam nekik hogy a jo kurva anyád hanem finomabban..azon kivül hogy telirod a panasz könyvet sok mindent nem tudsz csinálni..Azért irtam le hogy ne nagyon vásároljatok a Mistrálnál mert igy jártok, nem azt mondom hogy minden árujuk szar de nagyrésze igen.A boltban kinyalják a seggedet a szervizben meg elõadják hogy te egy elemi csapás vagy..
És mégis hogy a p... tudok elbaszni egy procit ha még nincs is lesarkazva????Erre mert nem akarják kicserélni direkt lesarkazzák.Hát bekap....ják
Ja csak az a baj hogy elõbb õk szivatják meg az embert..akkor meg szivjanak csak nyugottan õk is, basszák a jó...
D@we jóó fej!!:)Megérdemelték:))))
Nem volt semmi baja amikor bevittem..Amikor a kis BUZI jött vissza hogy levan sarkazva kurva ideges lettem..a jo k. anyját...akkora egy köcsög banda..A pultot nem tudtuk rájuk boritani mert levan csavarozzva:)
Na én is póruljártam (hülye vagyok, hogy ott vásároltam)! Múlt hét kedden vettünk egy Toshiba SD-M1612-es DVD romot. Legalábbis azt hittük, de amikor beraktuk a gépbe az XP 1712-nek ismerte fel. Kiszedtem és akkor láttam, hogy az eredeti cimke az 1712. A Mistral matrica viszont mindenhol 1612-rõl szólt. Egybõl visszatelefonáltunk mire mondták, hogy a másik náluk lévõ is el van cimkézve. Vissza kell vinni a szervízbe majd ott kicserélik, mondták. Pénteken vissza a Váci útra be a szervízbe. Elötte felhívtuk az összes Mistralt és azt mondták, hogy tényleg párat hibásan cimkézték fel de péntekre már kijavítottak mindent és van 1612-es. Ezek után másfél órát szaroztam a boltban mire kiderítették, hogy azokat is elcimkézték. Akartak ráfizetéssal adni valami mást de nem kellett. Mondtam nekik, hogy akkor vissza a pénzt mert a három napban benne vagyok és nem azt kaptam amiért fizettem. Õk nem ADHATNAK VISSZA PÉNZT! A jó k...... annyukat! Csak levásárlással. Kinek kell egy másik szar, pláne ezektõl. Esküszöm többet feléjük se megyek és nem küldök senkit. Már a fõnökkel is beszéltünk és õ is csak azt hajtogatja "levásárlás, levásárlás". Most ott tartunk, hogy nálunk a rom és nincs ötletünk mihez kezdjünk. A felügyelettel érdemes fenyegetõzni? Van valakinek valami ötlete mit lehet ezzel a helyzettel kezdeni? Segítségeteket elõre is köszi
Kisétáltál? Hát én rájukborítottam vola a pultot :)
A krva anyjukat! Ezért egy genny az egész banda!!! Amúgy nekem is le volt sarkazva az Athlonom. Az egyik szélérõl egész hosszában hiányzott a széle, de ment, sõt még tuninngoltam is :)) Azóta a havernál meg és õ is tunningolja (monnyuk csak 50MHz-et lehet)
Szóval igy jártam ezzel a KURVA [email protected] ajánlom senkinek hogy ott vásároljon...
Adalék a Mistr@lhoz: A JO KURV@ ANNYUKÁT. Vettem ma délután egy 1200es Duron-t és nem kapcsolt be vele a gépem...Vissza vittem, mondom nem mûködik..Erre egy buzi ürge elkezdi nézegetni meg motyog vmit.Azt mondja leprobálja egy gépben..Vissza jön 5-6 perc mulva hogy le van sarkazodva...Mondom a jo [email protected] odajön egy másik buzi és elkezdi mondani hogy milyen fasza emberek vannak hogy õk ezt nem csinálták, meg amugy is õk a legjobbak...Mondjuk hogy cseréljék ki mert nem mi sarkaztuk le és eleve selejt volt.Mondják nem mert egy elemi csapás vagyunk és mi basztuk.De azért mondtuk hogy szakszerelõ csinálta, de nem baj õ is béna...
Kicserélték egy Barracudára, a 4112 ft ráfizetés abszolút reális. Egyszer már cserélve volt, így elvileg nem is kellett volna, meg gari utolsó napja, szal kurva rendesek voltak. Igaz, hogy a csávó mintha a saját fizetésétõl adott volna nekem vinyót, olyan fájdalmas arccal csinálta, igaz hogy nem lehetett vele beszélgetni, igaz hogy nagy tapló volt, de mégis rendes. Átmentem Karinthy úti boltba, ott viszont egy tök normális eladóval beszéltem, nem játszott mikor vmi kérdésemre válaszolt a gépen, segített meg minden, ilyenkor az ember hajlandó megvenni vmi márkásabb és drágább cuccot, mintha paraszt módon alig várják, hogy elhúzzon végre. Szal megmenekültem, kiszolgálás terén a szervíz még mindig "nagyon ott van", de hatalmasat csalódtam bennük, pozitívan. nem piszkálom õket többet, inkább elfelejtem, hogy léteznek. De ha veszek egyszer egy gépet, nem kizárt, náluk fogom, csak éppen lezáratom a házat.
Mivel a tavaly nov. 21-én vett quantum ugye egy hónap után behalt, és szó nélkül cserélték erre januárban, a vinyó még csak 10 és fél hónap körül jár, így talán nem basznak ki velem, valami ürügyet lobogtatva?
Öhm. Nem is nagyobbra szeretném. Csak cseréljék ki, ugyanakkora-olyan 40-esre, és többet nem látnak, ígérem. Egyébként nincs... 5400-as vinyó. Meg nincs is túl sokat használva, napi pár óra.