Ez nem ugyanaz mintha kimennél pincérnek,azok sokat szopnak, hiszen ha vége a munkájuknak takaritaniuk kell meg hasonlo okosságok, na ez a krupiéknál nincsen.Ök azért az asztalnál nem kevés pénzel dolgoznak.Egyébként hogy az iq-szintet figyelik e, arra csak annyit hogy ez nem ugy van, hogy te jelentkezel és biztos felvesznek föleg nem jo helyre!!!Nem mindegy itthonrol milyen minösitést kapsz,hányfajta játékot ismersz stb stb...Ami a gyomort illeti, biztos kell hozzá, én nembiztos hogy birnám a hullámokat...
Nem mondtam azt,hogy analfabéta!! Csak azt,hogy erre a munkára hiresen olyan embereket vesznek fel,akik sok pénzt akarnak keresni,megfeszitett munkával!! Soha nem arrol szolt ez a munka(hajo) hogy egyes emberek IQ szintjét figyuzták volna!! De tény és valo,hogy jo pénz,csak bird gyomorral:))
Á nem kell semmi ész hogy felvegyenek dehogy,analfabéta természetesen.Egyébként tényleg nem kell hozzá sok ész, hogy havi 3-4 ezer dollárt megkeress...
"... ha a garancia jogos verni kell az asztalt!!!"
Na, ez az alapvetõ probléma kis hazánkban. Alap dolognak kellene lennie annak, hogy ha valamit valaki visszavisz, akkor az nem minden áron ügyeskedni akar. Valahol azt hiszem, nem mi vagyunk a cégekért, hanem nekik kellene értünk létezniük. De ezt valószínûleg csak akkor fogják majd megtanulni, ha néhány elkeseredett ember végre veszi a fáradtságot magának és elindít néhány precedens értékû pert, amit meg is nyernek. Normális esetben az árut nem csak eladni kell...
Üdv mindenkinek! Csak a garanciális dolgokhoz szeretnék hozzászólni. Egy kereskedelmi cégnél vagyok minpségirányítási vezetõ, van 2 kisebb áruházunk is, szóval ismerõs a garanciális probléma. Alapból fontos, hogy nem szabad beijedni, ha a béna eladó el akar küldeni mindenféle hülye indokkal. 3 napos cseregarancia az van! Sõt ez a garancia 3 munkanapra vonatkozik. Szóval ha pénteken veszed a cuccost, akkor kedden még visszaviheted, mert akkor telik le a 3 munkanap. A legtöbb számtech termékre alapból 1 év jótállást/garanciát kell vállalnia az üzletnek. Kivéve az ilyenek, hogy CD-k floppyk, stb. Ez nem választható, ez kötelezõ garancia. Ha el akar küldeni a szervizes, és valóban nem buherálás volt a gond, akkor nyugodtan meg lehet "fenyegetni" a Fogyasztóvédelmi Felügyelõségnél történõ feljelentéssel. Ez nem túl kellemes, nekünk hosszú évek alatt, mivel normálisan kezeljük a vevõket, egyetlen problémás esetünk volt, akkor feljelentettek bennünket, bár nem volt bizonyítható, hogy a meghibásodás már a boltban is megvolt (hûtõgép behorpadt), de a a megfelelõ tájékoztatás hiánya miatt valami 50 eFt-ra büntettek meg bennünket. Szóval 1 éves garanciát nyugodtan ki lehet használni. Ez persze nem érvényes a "szándékos rongálásra". Ott a kivizsgálásnál nagyon hamar meg lehet bukni, és akkor a bevizsgálás költségeit fizetheti a vevõ. A vásárlók könyve sokat nem ér, ezt nem szokták túl komolyan venni, pedig ezt is el kell küldeni az üzletnek a felügyelõségre. Szóval nem szabad lámának lenni, ha a garancia jogos verni kell az asztalt!!! Bocs hogy hosszú voltam, de sokkal rövidebben nem tudtam ezt leírni.
Hát azért az egeredet megveheted náluk.Az én történetemben az a tanulság,hogy NONAME cuccot ne vegyetek, mert kíméletlenül megszivatnak. Na jó, azóta voltam egyszer náluk vettem egy wincsit, azzal nincs semmi baj. Végülis a Mistralt is meglehet érteni, mert valahol hallottam, hogy nagyon sokan próbálkoznak a visszaéléssel és próbálják kiszürni,csak néha hatalmasat tévednek. Ilyenek voltak,hogy a csávó megvette az alaplapot azt berakta a mikróba.szétsült és vitte vissza hogy gyári hibás.... Szal no comment. Ilyenek miatt ilyen a kiszolgálás, sajnos ez Magyarország........
Bolic! A tv kábelhez még hozzá se nyúltunk!!! Egyszerûen reggel bekapcs, nem indul, füstöl. Ennyi volt és mindez másnapra a vásárlás után.Ezek e f@sztarisznyák basztak volna kicseréni. Kérdem én hol van a 3 napos visszacserélési garancia??? Ez benne van a törvényben, 3 napon belül az eladó KÖTELES kicserélni a terméket.
Tudom, hogyan csesztél el. :) Ha a TV-OUT csép égett el, akkor a TV-OUT kábel csatlakozástól kezdõdik a baj. :) Azt jelenti, hogy TILOS A GÉP ÉS TV BEKAPCSOLT ÁLLAPOTBAN ÖSSZEKÖTTETNI A TV KÁBELET! Szerintem mindvégéig féltem, régóta tettem, minden rendben volt. :) Egyszer kipróbáltam: MX400 TV OUT szerencsére nem szállt el, dugtam a kábelet bekapcsolt állapotban, aztán nincs semmi baja, kb. 2 hónap múlva jelzik a hiba, a ventije LEÁLLT! :) MIÉRT? Mert rövidzárlatot kapott, ezért nem jutott a feszültség, és így tovább, a túlmelegedés miatt jól elcsonkította a ventit, persze még mindig semmi baja, csak nem bírja elfordítani a lapátokat. :))) Igaz, széria hiba volt, hogy nem MX400-as 4.5-4.8 ns 64MB rammal (200/166), hanem MX200 3.5-3.8 ns 64MB rammal (166/166) volt! :) Kész örület volt adni a Mistral. :) DE MEGKÉREM VALAKIT (NEKED IS!), HOGYHA VALAMELYIK BOLT-NÁL VAN EGYETLENEGY CIKK (VAGYIS ÁRU) VAN A PULTON, AZT NE VEGYENEK MEG, INKÁBB VÁRD MEG, MÍG LEGALÁBB 2 DARAB BELÕLE VAN! Sokat szívtam velem is, pl. nálam egyetlenegy darab volt a MagiComp-nál az Abit GeForce4 Ti4600 128 MB TV DVI kártya, megvettem, kiderült, hogy 4x AGP-en instabil (értsen jobban: villódzik a texturák és a DOS-nál zilál a sorok, érdekes :), visszavettem 2x AGP-re, vissza akarják vásárolni 90% áron, mondtam, hogy NEM KÉREM! EZ JÓ A KÁRTYA, ELFOGADOM.
Szóval ne felejtsétek el az egyetlenegy darab a pultról! ;) Akár pl. Média Markt, Electro World is! Pl. Egy darab van belõle, sokan kutatták, "Vajon mit rejt benne és jól néz ki egyáltalán?" stb... Tehát legyenek óvatosak!
Velem mi volt képzeljétek! Kurvára fölbaszták az agyam.Sztem ez nem csak pesti probrélma,hanem országos,mert itt Szegeden is úgy átbasztak minket,mint szart a palánkon.Sztem ez nem azér van mert ilyen köcsögök az eladók,hanem inkáb azért mert a tulaj ezt mondta nekik,hogy így kell eladót játszani mert különben a hibás alkatrészeket az õ fizetésébõl fogják levonni!!! Történet: Egyik nap vett a bátyám egy komplett gépet náluk.Egy egyszerû 1100-as Cerka, ASUS alap meg stb. És egy NONAME Gef2 MX 400-at. Nem akart drágábbat mert biztos spórolni akart. Mondom jó van, jó lesz az neked,majd veszel egy másikat. Másnap,érted 1 nap múlva elszállt a videokártya,elfüstölt.Pedig annyit csinált hogy bekapcsolta a gépet másnap reggel és kész meghalt. Na huzzunk vissza a boltba, és megállapítják hogy MI vagyunk a hibásak!!!! Szó szerint így pofámba vágta a köcsög szervizes fasz!!! Mondom, miér, 1nap alatt elromlik és mi vagyunk a hibásak?? Mondom ez nem gyári hiba? Nem ez, nem a TV out CHIP kiégett,ezt MI csináltuk. (Ezt mondta 10perc vizsgálat után) Ezt fel kell küldeniük pestre, hátha megjavítják!! Õ szerinte nem lesz csere mert mi kúrtuk el! (ilyenkor már olyan ideges voltam,hogy már majdnem beleépítettem a pofáját a pultba!!) Viselkedjünk, mondjuk neki,hogy jó megvárjuk a vizsgálat után mi lesz.(két hét) Két hét mulva azzal fogadott,hogy még nincs megvizsgálva, vagyis szarnak az egészre. Ez így ment KÉT azaz 2 hónapon keresztül! Egy szaros bruttó 13 ezer ft-os videokártyáért! Két hónap múlva már nem volt ott a szerelõ (valszeg kirúgták) ,már egy másik volt, az látva hogy már milyen hosszú ideje huzódik ez az ügy, mondta hogy jó van, le lehet vásárolni az értékét, mert valszeg nem lehet megjavítani. Levásároltuk, és azóta nem voltunk Mistrálban, pedig tényleg jó árak vannak, de ilyen kiszolgálásból én nem kérek. Bocs a hosszú szövegért, de ezt azt hiszem el kellett mondanom.
Hehe, bátyám tulhuzta a kártyát amit vett és vitte vissza,azzonal ugrott a gyerek és cserélte ki, miután közölte vele ha nem cseréli ki meg lesz dolgozva még aznap munka után...
Egy ismerõsöm vett náluk gépet és simán hagyták, hogy elvigyen egy thunderbird-öt SBlive-al, ami köztudottan nem passzolnak össze. Én világosítottam fel a srácot, hogy tegye fel a legújabb drivert mert csak úgy fog elindulni.
Nem cserélte be a kis köcsög... Írtunk a vásárlók könyvébe, fater meg majd utánanéz, rá lehet-e õket kötelezni, nem mintha olyan hatalmas kár ért volna, de AKKOR IS! Egy rendes faszi itt is kicserélte volna, csak a másik köcsög eladó aszonta nem. Na mind1. MISTRAL SUCKS!
Szóval létezik ez a 3 napos csere??? Csak mert ha igen, akkor az nekem holnap fog lejárni...
Nem az izgat, hogy õk hallottak-e róla, hanem az, hogy van-e ilyen törvény. Meg valami garanciára hivatkoztak, hogy azért nem tudja kicserélni, mert nincs rajta vonalkód, és nem tudja újraérvényesíteni a garit, vagy mi, aztán most nézem a számlát, hogy ventikre nincs is ilyen gari! Fater szerint kéne lenni 3 napon belüli cserének, meg akkor mondanám még nekik, hogy milyen gari miatt nem akarja cserélni ugyan mégis... Bár volt 1 rendes koma, az rögtön cserélte volna, csak a másik odadörmögött, hogy ventit nem cserélünk. Hát anyjába a nagykést! Arról én nem tehetek, hogy félre hall, a szar pult miatt meg már csak otthon vettem észre, hogy más méretû ventit adott... Szóval létezik ez a 3 napos csere???
Nem az izgat, hogy õk hallottak-e róla, hanem az, hogy van-e ilyen törvény. Meg valami garanciára hivatkoztak, hogy azért nem tudja kicserélni, mert nincs rajta vonalkód, és tudja újraérvényesíteni a garit, vagy mi, aztán most nézem a számlát, hogy ventikre nincs is ilyen gari! Fater szerint kéne lenni 3 napon belüli cserének, meg akkorm mondanám még nekik, hogy milyen gari miatt nem akarja cserélni ugyan mégis... Bár volt 1 rendes koma, az rögtön serélte volna, csak a másik odadörmögött, hogy ventit nem cserélünk. Hát a nagy kést az anyjába! Arról én nem tehetek, hogy félre hall, a szar pult miatt meg már csak otthon vettem észre, hogy más mértû ventit adott... Szóval létezik ez a 3 napos csere???
Kértem a Misfosban egy 8 centis Enermax rendszerventit, de csak otthon vettem észre, hogy 9eset adtak... Ma bemegyek, aszongyák nem lehet kicserélni, mert a számlát már nem tudják sztornózni, meg nincs rajta vonalkód... De ha még aznap jöttem volna vissza (másnap mentem), akkor ki tudták volna cserélni... Nekem muszály lenne a 8as, mert a 9es nem fér be, és most fizettem ezért 3000et. Amúgy nincs ilyen, hogy 3 napon belül kötelesek kicserélni???
Igen, ha nem azt asztalt verve viszed vissza a garis cuccot az sokszor segít. DE! Ha eleve bunkón állnak hozzád (és hülyére akarnak venni) akkor lehetsz kezdetben bármilyen kedves és mézes-mázos, akkor is kiba**nak veled. Tehát a Fostralnál a szervíz hozáállása SUXXXX.
Sorban állás természetesen szokott lenni, de az azért van, mert sokan mennek oda, na most, ha sokan mennek oda, akkor mit tegyen a szerencsétlen Acompos? Én ott vásároltam egy komplett számítógépet 3 és fél éve (még mindig azt használom), és ott volt a gép 4 hónapja júniusban szervizen, alaplap hiba miatt, és teljesen ingyen csinálták meg, pedig csak 1 év garancia volt rá 3 és fél éve. És maguknak tesznek jót azzal, hogy nem számítanak fel ilyen kis javításért pénzt, mert most télen veszek náluk egy laptopot kb. 500 ezerért, tehát azon meglesz a hasznuk bõven, még az is amit elengedtek a javításnál. Én teljesen meg vagyok elégedve az Acomppal, talán azért kedvesek velem, mert nem felháborodva megyek, oda, hogy "bassza meg az anyád, megint tönkremet az a kurva gép, ami garancián belül van, mert 1 hete vettem ebbe a baszott üzletbe", hanem én kedvesen megyek oda, nem lepõdtem meg, hogy 3 és fél éves korában vagyis kicsit több, mint 3 éves korában hibája lett, ha én udvarias vagyok, és nem várom el, hogy ingyen legyen, talán õk is megenyhülnek irántam :-D
Ha igaz a legenda az alkatrészen átszúrt csavarhúzóról - "Ez T. vevõ nem garanciális, fizikai sérülés van rajta!" - akkor kenheted a hajadra a törvényt ...
"ACOMP-ban ilyen nem történhet meg." Vagy legalább is nem ilyen súlyosan. Néha ott is várni kell, de ha tényleg szar akkor csere, ha meg gyanus, hogy 1 nap gar volt már csak rá, akkor garanciális átvétel :)
Ez egy tipikus ABS-re emlékeztete ngem, ahol akkor kezdõdik el a kszolgálás, mikor a boltos "hölgy" befejezte a beszélgetést :-) Egyébként illik ez a történet a Mistral-ra, az ACOMP-ban ilyen nem történhet meg.
Itt te (is) voltál a hunyó, követelned kellett volna vissza a pénzedet, amit kötelesek visszaadni, bármennyire is ugrálnak. A törvény még rájuk is vonatkozik. Egyébként mindig legyél felkészülve a legrosszabbra, és akkor csak pozitív csalódás érhet.
Nekem ugy fel eve volt egy "kellemes" tapasztalatom a Mistr@lall kapcsolatban, amikor megvettem a 11. kerületi Mistral boltban a Maxtor 20Gbyte-os 5400rpm-es HDD-met. Hazavittem, beraktam a gépembe mûködött is rendesen. Leparticionáltam 3 partícióra majd töltögettem le. Másnap kapcsoltam be a gépem és meglepõdött arcal láttam, hogy az egyik partícióm eltûnt. Kikapcsolom a gépet remélve, hogy egy reboot megsegít a bajban, de az oprendszer visszaérkeztekor már csak egyetlen1 partíció fogadott.
Nos ekkor még reménykedtem :). Újra partícionáltam az egész vinyót, de ugyan ez az eseménysorozat lejátszódott. Ekkor döntöttem úgy hgy k@paják be és visszavittem a helyi Fostral boltba. Ott kedves gúnyos mosolyal az eladó azt mondta, hogy vigyem a gépem a szervízbe a Váci úton, vagy legalábbis a vinyót. A gépem nem volt kedvem elvinni (mer kollégista vagyok), így délelõtti órákban felkerekedtem és elmentem a Váci úti szervízbe. Ott kellemes egy órás sorban állás után, és 10 perces szemezés után a szervízes fiúval (nem csinált semmit, csak ült a széken, beszélgetett a haverjaival miközben látta, hogy rá várok) végre megkérdezték, hogy mégis mit szeretnék. Elmondtam nekik a problémámat. Be is vették a vinyóm, mondták, hogy rá dugják egy teszt-re, aztán 2 óra múlva mennyek vissza. Ekkor uj a remény egy újabb szikrája csillant fel a szememben :). "Haza" mentem, es kb 2 és fél óra múlva újra visszatértem. Ott mondta a srác, hogy nincs még kész mennyek vissza egy óra múlva. Ezt meg is tettem. Visszatértemkor, mondta, hogy nincs meg kesz, de nem is tudja mikor lesz kesz, ugyhogy javasolja hogy nezegessek vissza, vagy maardjak ott. Mivel egy 1 ora az ut oda-vissza, inkabb ott maradtam. Ujjabb 2 oras uldogeles kovetkezett, mialatt a srác tobbszor is elsétálgatott elöttem. Egy másik szervízesnek feltûnt, hogy már mióta várok ott, és megkérdezte, hogy mire is. Elmondtam neki a problémám, és mondta, hogy utána jár. Mint kiderült több, mint egy órája már készen volt, csak a srác szart megnézni a gépen a kib@szott kijelzõt, ami kiírta, hogy tényleg szar a vinyom.
Ezután még rá kellett fizetnem az új vinyóra, mert persze nem volt már a régibõl (vajon miért :) ). Akkor már csak egy 15 percet kellett várnom a kasszánál a sorban, hogy ki tudjam fizetni a különbözetet.
Nos igy telt el egy "kellemes" napom a Fostral Computer-nél
De sebajj srácok... Mindent bele :)
Nekem nincs bajom a Mistrallal,amit eddig ott vettem az még mindíg mûxik. Bár eddig csak az Erzsébetiben voltam.
Nekem megint nagyon szimpatikusan álltak a dologhoz Pécsen, részemrõl megint egy nagy pirospont nekik.
Mert olcsó, azért vásárolnak ott. Most azon gondolkodom, ezetúl csak kész konfigot veszek, olyan helyen, ahol a lezárt gép szervízelése ingyenes, aztán akkor nem lesz problem. Persze én 3 évente ha veszek gépet már sokat mondtam... Más kérdés, miért olcsó vmi, jah.
Utána olvastam a dolgoknak, számítástechnikai alkatrészekre 6 hónap szavatosságot vállalnak a kiskerek, ezért tehették meg, hogy 7500ért számítják be az írót.
Elfogadom, hogy a Mistralt fikázni manapság snassz, és az évi 200ezer vásárlóból szükségszerû, hogy legyen gebasz. Meg aláírom, hogy ha vki elégedett nem nyit topicot a Mistralt szidni.
De valahogy annyira elment a kedvem az egésztõl, hogy inkább vásárolok drágábban egy kisebb, de megbízható cégnél, mint itt.. hülyeség azzal jönni, ha megszûnik hiába ad 3 év garanciát. Miért szûnne meg.
Na jó nem érdekes az egész, csak mondom a véleményem, szal a divatszákszolás tényleg kisgyerek tevékenység de azért vannak jogosan kifogásolható dolgaik is.
Azért egy Mistral jellegû cégnél vérciki, hogy a csávó gépén WinCommander 5.0ß4 van, Humboldt Universitat Berlinnel :D
Sajnos csak passzív szemlélõi a topicnak, nem szólnak hozzá munkahelyrõl legalábbis biztos nem. :)
Na kiderítem kivel beszéltem.
Fenti kiscsaj mondjuk hasonlóképpen gondolkodott mint én. Lenn nem. :D
Hát ez lol :DDDD
LOL
Hello :)))))))
Háde már aláírtam gondolom nincs reklamáció.
Jólvan, nem húzom fel magam ezen tökmindegy.
Illetve nem, de ez van.
Látom elbasztam, egy évet ment az íród, de ez sokat nem jelent!!!!! GARANCIÁN BELÜL VITTED VISSZA, AKKOR VAGY MEGJAVÍTJÁK VAGY ÚJAT ADNAK! PASSZ!
De ezt nem lehet hagyni! Fõleg ha már a Mistral-ról van szó! Akkora az arcuk, hogy na! Baze! Fogod magad és addig ott maradtsz, amig a fõnökkel nem beszélsz! Ez nem úgy megy, hogy ülnek rajta, ülnek rajta, aztán mégsem tudják megjavitani és nagylelküen átveszik 7500-ért! BAZE! Magyarul a semmiért kifizettél nekik 17000 Ft-ot!!!! A SEMMIRE! Mert az írót ha jól emléxem nem használtad szinte 1 percet sem!!!!
Ezt én nem hagytam volna! Ha felvet a lóvé, nekem mind1, de ez akkor is a köcsögség netovábbja, amit utálok!!!!
Legközelebb szóljk nekem és odamegyünk szanaszét szedni a köcsög Mistralt!!!!!!
Na ez az, vinyót egy hónaposan még nekem is. De le van szarva, szoptam én már ennél sokkal nagyobbakat is, többet meg úgysem fogok, minek rágódjak rajt?
Na, a 25. napon (a beígért 10 helyett) sikerült rájönniük, hogy tényleg rossz az író, és nem tudják megjavítani. Le lehet vásárolni, mondják. 24500-ért vettem, most tervezgettem 16500 LG 40*-es író meg még egy MS egér meg egy új bill 2kért meg hálókártya és ráfizetek, ami kell. Erre közlik velem, 7500 ft-ért átvették tõlem az íróm, szóval az LG-hez is még én fizethettem 9000 ft-ot, lol. Utána átmentem Rufuszba és megvettem a hiányzó cuccokat. Lehet, drágább volt, de így tiszta a lelkiismeretem.
És eljött amire mindenki aki csak egy kicsit is számított... megjelent a Mistrál a negatív propagandájával....
Gratulálok, de minek?
Lentebb a cég képviselõi a Terminal, Proharvder és a HWSW forumai után már a Supergamezen is bemutatkozak.... dijazni kellene, ha valamelyik cég nyilvánosan ekkora hülyét csinál magából, ennyi idõ alatt, ennyi ember elõtt...
Jabazze! Ezek a hétvégi nyitvatartások, meg a selejtes mukatársak valami iszonyat volt! Az volt a vicc, hogy szervizesnek jelentkeztem, de közölték, hogy sajna nemrég vettek fel szervizest, de eladónak lehet jelentkezni... Nem volt melóm, igy belementem.... De mikor eljöttem a szervízvezetõ aszonta, hogy kurvára sajnálta, hogy nem szervizesnek vett fel...
Szia! nekem még ennyi szerencsém sem volt a Philips 8/4/12-es íróm pont így ment tönkre a garanciaídõ lejárta után, DE a lényeg, ha a leadástól számított 15. napig nem készül el a készülék javítása, kérésedre kötelesek kicserélni (amit valószínûleg ugyanolyanra nem fognak tudni, ezért tán még az árát is visszakaphatod, amibõl tán 2 írót is vehetsz).
Mint írtam lejjebb, tönkrement a cd-íróm, most intéztem garanciáját. Dobozos Philips 12*8*32. Tavaly szeptember 24-én vettem, idén augusztusban egyik nap még ok, másnap a bios felismeri de nem ismeri fel a berakott cd-t, nem pörög fel csak kattog.
Beviszem a Mistralba (nem ezért kellett felutaznom BP-re, de nem bp-i vagyok, szóval mégiscsak idõveszteség) mondom visszahoztam még a cd csavarjait is, de a számlát nem tudtam, mert könyvelõnél van, ugye nem baj? Neem, neem, nem kell a számla. Megvizsgálja az okos fejével, tényleg nem jó az író (vajon miért vittem be?) majd közli, mégiscsak kell a számla. (számlára rá van írva, hogy garanciális ügyintézéshez nincs rá szükség...) Mire el tudtam kérni számlát könyvelõtõl, és ismét volt annyi idõm hogy elmásszak a gyökerekhez, szept. 16-a lett, leadom (persze megint megnézik, hibás-e, hiszen a számítástechnikai eszközök tulajdonsága, hogy maguktól megjavulnak) persze nem cserélik, á, inkább javíttatják. Azt mondja csákó : 10 nap múlva kérdezzek vissza; a garis papíron 30-adika állt (tehát 14 nap). Hívom õket 10 nap múlva, semmi. "Majd jövõ hét közepén!" - tehát ezen a héten szerdán. Hívom õket hétfõn, nincs még semmi; szerdán nincs még semmi; csütörtökön : hát, most nincs itt a szervízfõnök (éés?) ; pénteken: hát, hétfõn kéne visszahívni. 18 nap alatt sem tudták megcsinálni, van rá egy ezresem, hogy hétfõn kész lesz?! 21 nap az már több, mint a kétszerese mint amit mondtak! Gondolom nem fûlik hozzá a foguk, hogy kicseréljék pár nappal a garancia elõtt, a cél hogy életet lehelljenek bele, ha két nappal késõbb tönkremegy már nem az õ dolguk úgysem. Vinyó egy hónapig bírta... lol? Én többet írható cd-t sem. Demostudio, rufusz, mikland tökmindegy. Egyébként ebben a 3 boltban ha nem találni meg valami cikket olcsóbban mint a Mistralban, akkor az _valamiért_ olyan olcsó!
Szar cég, pöcs eladókkal. Meg akarta nekem magyarázni csávó, hogy a p3-amhoz ne vegyek gf3-at vagy r8500-at mert a gf2t hajtja ki max. a procim (egy gf2 ~20. 5el többért gf3, ami azért egy gf2nél lényegesen nagyobb teljesítményt nyújtana a gépemben is. ráadásul ha tényleg ugyanazt nyújtaná egy gf2 és egy gf3 egy 700-as gépben akkor proci csere után miért vegyek új vidkártyát is? miért élnek buta emberek?) márpedig ne szóljon bele mit akarok venni hanem mondja az árát, ha kérdezem. Mindegy... többet cd-rt se.
Meg kell változattani a törvényt. ugyanis a cég is fogyasztó.
vagy rafogjak hogy a nemszakszeru beszereles miatt lett az...
mistralban lehet vasarolni, de ha 1 szart is veszel az mar katasztrofa... legalabb 2 oras veszekedes, fenyegetozes, satobbi... es ha nem ok epitik be a gepedbe a hardvert meg szeviz dijat is radpumpolnak
Ha én rakom össze úgysem lesz hibás. Ha meg szar, akkor gyárilag és azt kicserélik.
szevasztok! olvasgattaam a fórumot és leszûrtem, hogy Mistralba nem megyek! de milyen üzletet ajánlotok helyette? AMP az ok Lord hozzá képest kissé drága komplett gépet akarbnék, venni, és ott azért nem mindegy, hogy mit hol, menyiért, milyen minõségben veszel R