Teljes mértékben egyetértek! Eddig valóban azt hidtem hogy a Mistral egy jó cég. De most mélységesen csalódtam benne. A fórumra írt beszólások egyenesen fölháborítóak. Ha lehetne segítenék is. :D De nem lehet. (sajnos) Tehát csak sok sikert tudok kivánni, amit meg is teszek.
A barátod volt töketlen már ne is haragudj... Nem tudom elképzelni, hogy egy kis buzi mistralos ne szolgáljon ki,mert hogy nincs számlázo rendszer!De ha mégis meguszta volna verés nélkül azt a napot, akkor a másik nap biztos ütném agyon a gecijét, föleg ha nem rakta volna el a cuccost....
Tegnap (Szerdán) elküldtem a barátomat hogy megvegyen egy 423-as lapot (ECS) a Mistral-ban. Több mint egy órát állt sorban a szervízben (ott adják ki a leértékelt berendezéseket) mikor sorra került kérte a lapot amit ki is hoztak, majd közölték hogy nem viheti el, mert nem mûködik a számlázórendszer (kézi számlatömbrõl még nem hallottak a Mistral-osok) de éppen ezért elrakják a cuccot. Másnap (Ma, Csütörtökön) visszament hogy megvegye, de éppen elõtt vették meg. Mint utólag kiderült, nem rakják el soha senkinek. Érdekes. Ennyire undorító és gusztustalan a Mistral. A mocsok kurva anyjukat.
mert baj az ha erdeklödik??? lehet ot is erdekelte volna...
Na elõszõris az 423as és nem 428as tokozású lap! másoccor: ha találsz ollyan bótot ahó kapsz 423as P4et akkor gratula, te tucc valamit. talán apróneten, asszem láttama mútkó egy 1,5es 423as P4et 30é!
Végre én is vigrágtam magam a fórumon. Még jó, hogy nálunk nincs boltjuk. Itt ami van bolt, szó nélkül kicserél mindent. PL múltkor a LG CD-ROM-om volt szar, bevittem, csaj csak anyit mondott, hogy tegyem le, azt' adott egy újat. Semmi garipappir, semmi szarozás.
Nem tartom vissza a lélegzetem :))) Ha mmás lehetõség nincs, akkor náluk is vásárolok. pl. a MediaMarkt-nál azért jobbak
optimálitást kell keresni. ha a pixelnél olyan jó a support (feltesszük) akkor el lehet gondolkodni megéri -e az plusz 8e mert lehet, hogy igen. (vagy nem) Mint említettem nekem fontos a support, ezután jön csak az ár, ezzel nem azt mondom, hogy nem számít mibe kerül, csak azt, hogy megpróbálok olyan helyen vásárolni ahol emberszámba vesznek, mégha drágább is. A nagy tömeg - a massza - meg igenis árérzékeny, illetve csak az ár számit nekik. Errõl meg vagyok gyõzõdve. Elég ha megnézed mit hoznak be ma Magyarországra - de minden téren
A temainditó vagyok, szomorúan olvastam a veled történteket.A - többek között barati köreimbõl szarmazó, illetve sajat - tapasztalatok alapjan nem vagyok meglepve történeteden.Végig követem a eseményeket, mivel párhuzamosan több forumon is fenn van a hir.Valahogy a M*stralos kollega az elmult napokban hetekben nem olyan aktiv mint korabban volt.Én csak támogatni tudom a kezdeményezésedet és örülök, hogy végre van valaki, aki hivatalosan is szót mer emelni az üggyel kapcsolatban.
Ettõl függetlenül nem értem miért mentél végülis a fent említett bolthoz vasarolni a neten milliószámra megtalálható panasz forumok utan - ami persze mind aljas ragalmazas, semmi több és nyilvánvaló hazúgságon/okokon alapul mint a M*stralos kollégától megtudhattuk?
Ha bármiben a segítségedre illetve segíthetek kérlek szólj, az ügyhöz sok szerencsét kívánok...
Persze hogy nem sok, pl. egy normális TFT ára is lehetne. Csakhogy éppen olyan kisebb, "érzékenyebb" alkatrészekrõl van szó, amit mondjuk a sznob nem merne ott megvenni. Mondván, itt ugyanaz a típusú vinyó biztos nem ugyanaz a vinyó, mint máshol, mert biztos silányabb minõségû.
Az utóbbi egy évben több cirka 250 000 Ft körüli értékben vásároltam a Mistrálnál. Akkor most aljadék vagyok, vagy sznobizbusól mentem volna máshova? Semmilyen problémám nem volt velük, egyedül az 5 év garit hiányolom a Glacialtech ventitõl. Különösebben ez se izgat, ha gond lesz vele szívesen lát a disztribútor, csak hát ez inkább elvi kérdés bugyibár.
Oda jár az árérzékeny tömeg - köztük az aljanép is - persze, hogy mindig átbaszást szimatolnak a szervízben - hiszen bõven kijut nekik az ilyen vásárló. De az ember ne legyen tömegember, azért mert sokan járnak oda, attól én még nem. Aki meg ott vásárol, aztán meg csodálkozik az magára vessen.
Mondjuk, ott nem hiszem hogy leírják, hogy PERSZE HOGYNE NEMHIVATALOSAN támogatjuk, errõl híres az ASUS, meg a többi gyártó is... Szerintem úgy támogatja maximum, mint a VIA KT266A, vagyis, ha felhúzod a cuccost, és persze ha szerencséd van...
want2 kérdezz rá egy másik, mondjuk alaplapos/P4-es topicban, lehet, hogy valaki már próbálta.
Mindegy. Tõlem lehet egymillió vevõjük is, én akkkor sem vásárolok náluk. Max irható CD-t, meg egyéb kis vackokat. Egyrészrõl már volt rossz tapasztalatom, másrészrõl nem vagyok csordalény. Végezetül annyit: sok milliárd légy szart eszik, lehet, hogy nekik van igazuk? (vagy vmi ilyesmi, lenézést a pontatlan idézetért)
1. Az a radeon kártyák 99%ára rá van szitázva, még ha nem is BBA
2. szerined mit irjon ki? az összes oem gyártónak ezt irja ki, kivéve az igényesebb gigabyte és herculest.
3-4. Az ATI csak a köv 3 tipust gyártja? 64MB 275,128MB 275, és 128MB LE 250. Ezeket mind a szép ATI dobozban. AMI ETTÕL ELTÉR AZ NEM ATI. Hiába mondják rá minden kereskedésben. A zacskós ugyanugy nem ati, mint mondjuk a 64megás LE, olyan NINCS. A probléma ott van, hogy a Mhz nincs ráirva a kártyákra, ezért a szemét kereskedést azt mond rá amit akar, és ha nem iratja rá az ember a számára hogy 250 es vagy 275ös, akkor nem is reklamálhat, ha otthon kiderül hogy 230... Én is telefonon (nem mistral ügy) akadékoskodtam a NAGYKERREL hogy biztosan 25ös legyen az a zacsis radeon. Biztositottak efelõl. Ennek ellenére nem irtak semmit a számlára, és mikor hazavittem faszán 230onment. Hiába is reklamálam. Szerencsére tuninggal és uj BIOSsal siman viszi a 306o is, szal rosszul nem jartam vele, de a mai kártyákkal már nem ilyen rózsás a helyzet. Pont ezen BIOS flash szabadságából adódóan - ami ugyan hivataléosan ati által nem támogatott - bármilyen órajelûre HARDVERESEN át lehet alakitani egy radeont. Épp ezért lesz problémás szerintem a kifogásolása a kártya LE mivoltának, mert mindent erre kenetnek, hogy te otthon BIOSt flasheltél bele hogy alacsonyabb órajelen fusson... vagy akármi.
MISTRALról meg annyit, hogy hiába ovolt 90000 vásárlójuk (ebbõl 80000 egy doboz floppyért ment be..) mert ennek csak egy csekély %a élt garanciális üggyel valószinüleg. Jó ha 20%. Az meg már nem olyan sok. És ha azt veszed, hogy mennyi ember ki van ábrándulva belõlük, itt és más fórumokon is... nembeszélve azon halandókról, akik nem neteznek..
PS: a supergamez fórum egyszerû HTML kódos, nem kell extra linkeket irni, egyszerû href...[kacsint]
Huh, végignyálaztam. (nem igaziból.) Kijelentem, vadiúj csávesz vagyok itt a fórumon, nincs ügynökmúltam, nem vagyok semmilyen cég, érdekcsoport vagy láthatatlan konspiráns szervezet tagja. A véleményemet fejtem ki, lehet hogy kicsit hosszú leszek. A barátnõm szerint mindig az vagyok...
Kicsit mindkét félre rávilágítok, aztán meglátjuk mi sül ki belüle.
Elõször is megnéztem az alábbi két weboldalt: nullweb page
Ami nekem egybõl kitûnik, hogy szerintem itt te vagy félreértésben Mistral vásárló. Ha jól egyeztettem a tényeket, szerintem a te kártyád pontosan az, ami a számlára van írva. Egy ATI radeon 8500-as, nem LE. Nézd meg az ati roadmapját.
1., A kártyád eredeti ati, mert a bal fölsõ sarokban ott van a ati technologies felirat gravírozva, ha jól tudom a nyákra csak az eredetikre van rágravírozva. 2., Az ati bios checkje is ati radeonnak irja. 3., Számtalan weblap foglalkozik a kérdéssel tomshardver, stb... és mindig kihozzák, hogy van egy kis tanácstalanság a kérdésben ...Az Atinál külhonban dolgozó kedves fórumtársunk is igy nyilatkozott a minap, de érdemes lenne õt is meghallgatni... 4., Az ati nem gyártott ebben az idõben 275-õs frekis 8500-ös radeont csak dobozosban. Azt megvenni ügye már nemteccik nekünk magyaroknak. vajon miért van nekem is oem ? Mivel magyarországon nincsen oem törvény, ezért ezeket a termékeket forgalomba lehet hozni legálisan.
5., Szerintem amit vettél egy oem kiszerelésû, legálisan nem LE-ként 250-en futó oem for pc manufacturers radeon.
6., Ezek szerint tehát a Mistral nem vághatott át sem szándékosan, sem akaratlanul.
7., Bár tudom hogy a népnek cirkusz kell és vér, de ezért valahogy nem tudom õket hibáztatni.
A pécsi boltjukban jártam egy hónapja kb, kulti nagy bót, áru rogyásig, és vagy 15 vevõ a bótba. Ha ekkora a forgalmuk pécsen mi lehet máshol?
Igy tehát kitermelõdik egy jogosan vagy jogtalanul problémás réteg és az szépen átcsúszik máshova.
A veblapjukon azt irják, 90.000 vevõjük volt eddig idén.
Ennyi embert higgyétek el nem lehet átverni.
Ez ilyen egyszerû.
Szerintem próbáld ki a pert MW, tájékoztass a fejleményekrõl, de szerintem erõsen csalódni fogsz. Ja és fizetni a Bárándyt.
(Egyébként annak nem örülj annyira, ha minden ügyvéd lelkesen fogad: minden ügyvéd és orvos szerint van még esély...
Várom a kulti hozzászólásokat, taplók kerüljenek. Nagymellû barnákkal akár személyes konzultáció is lehetséges. Lakás van.
Magyarorszag arerzekeny! CAz atlagot csak az ar erdekli semmi mas!Ti is oda mentetek, nem? Mit vartatok? Olcson jot? Supportot? Masreszrol a Mistral szepen kinotte magat. Ahhoz kepest, ahogyan kezdtek, sokat fejlodtek - minden teren. Ugyhogy nem kell anyazni a tulajt. Nem hulye. Akinek meg fontos a support az ne csak az arakat nezze.
Ha esetleg nem hátulról kezdted volna megaszondani, akkor "És megint egyel kevesebb Mistral vásárló" is lehet" a topic ALcime. Mivel rendes cimnek tul hosszu.
1. elvesznek az adataim (persze csakis azok, amikrõl nincs mentés) 2. kell szerezni egy másik vinyót, hogy legyen hova átmásolni a haldoklóról az adatokat 3. amig nem cserélik ki, addig vmi vinyó kell tehát újabb könyörgés 4. vissza kell vinni az üzletbe 5. át a szervizbe 6. ahol mondják ok, majd megnézik, gyöjjek vissza pár nap múlva, de ne is, inkább telefonáljak 7. telefonálok, méég nincs kész, pár nap (ugye vincsit nem szerel senki, nem a Kürt) 8. ok mehetek, kicserélik 9. szervizbe kitalálják, hogy nem cserélik ki, mert szándékosan tettem tönkre 10. különben is már lejárt a gari a nagykernél 11. tehát nem cserélik ki 12. örvendezés :( 13. ismerettség megmozgatása 14. havernak - ki tudja milyen szivesség árán - kicserélik
ma már tudom: 1. 1 vinyó nem vinyó (van is vagy 3) 2. 1 év gari nem gari, legalább kell 3, az sem baj ha drágább
Ugyanis gari addig van, amig a nagykernél is van, ha annak vége, akkor tönkretetted szándékosan/hozzánemértésbõl
Nem azt a termeket adta el, amit a szamlan jelzett. Felelosseguk valoban nincs, mert johiszemuen jartak el, cskhogy ilyenkor egy magara valamit is ado cegnek, nem art cserelni.
na ha amit irtam igy van, en igy melexek, hogy voltak oem kartyak amik alacsonyabb frekvencian mentek, akkor a mistral nem tehetö felelössé azert, mert egy oem kartyat eladott, holott ugyanilyen teljesitmenyt a vasarlo meg tudott volna venni LE jelzessel is felaron...
csak a kötözködes vegett, anno sokat cikkeztek rola, hogy az ati az oem kartyakat alacsonyabb frekvencian hozta ki, mint a dobozosokat. lehet te abbol a szeriabol kaptal.
Hali! Nekem is van 1 sztorim a szervizrol, ami a haverommal es velem tortent meg, amikor visszavittuk a rossz 128 MB-os 133MHz-es RAM-jat ami fogta magat es bemondta az unalmast par honap utan es nem ment tobbet 133-on csak 100-on, Beertunk a szervizbe melo utan kb fel 6-ra szepen kivartuk a sorunkat, elpanaszoltuk bajunkat erre elkezdi tesztelni az egyik gepben 66Mhz-en!! Mondjuk neki, hogy ugy tuti jo lesz, de o ragaszkodott a teszthez, "mert az kiszurja ha rossz!!" Persze... ott ultunk 1 orat vege a tesztnek a RAM jo. Attette hardware-es tesztelobe, de ott is jo, aztan hozott egy 133-as FSB-ju P3-ast es ott erdekes nem ment 10mp-nel tobbet. Es erre kellett kb 2 orat varni, ha nem tobbet..
Az arakrol csak annyit hogy en mindig neten nezem, mert ott ugy is a valodi ara van es ott a pillanatnyi keszletuket latni, de amugy 1 telefont mindenki meg tud engedni maganak, hogy odacsorogjon a boltra es megkerdezze, hogy van-e es, hogy mennyiert!?!?
Amugy en amikor kaptam az elso gepemet (98-ban asszem) akkor oda mentunk megvenni es meg a mai napig megy...
Hi! Volt 1 csóka tönkrement a 40 gigás vinyója visszament ,kicserélték ,de rá kellett fizetni! Kemény 9 (azaz kilenc) magyar forintot... NO COMMENT
Vettem egy Ati Radeon 8500-at a Mistral Computerworld nevû csodában. Már bánom kicsit, hogy a rémtörténetek, amelyeket errõl a szaküzletrõl hallottam, nem ijesztettek el idejében.
A kártya 72 000 forintomba került. A gond az, hogy valójában egy Radeon 8500 LE-t adtak el nekem, amelynek a teljesítménye érezhetõen rosszabb, az ára pedig körülbelül a fele a 8500-as kártyának. Tehát buktam az ügyön 30 000 Ft körüli összeget.
Ma bementem hozzájuk azzal a céllal, hogy a felmerült problémát megoldjuk, és megkapjam azt a terméket, amelynek az árát kifizettem, és amelynek a neve a számlán(!) szerepel.
A szervízes srác elismerte, hogy az állításom igaz - nem túl bonyolult feladat megmérni, mekkora frekvencián megy a VGA processzor -, õ azonban nem tud segíteni rajtam. Úgy érti, hogy a Mistral képviseletében nem tud, magyarán felejtsem el, hogy kicserélik. Felejtsem el, hogy azt kapom, amiért fizettem.
Miért is? Nos, a Radeonom félre van címkézve. Mielõtt valaki azt hinné, hogy teljesen amatõr vagyok, a kártyáról lefelejtették az LE megjelölést, így azt a rosszmájú feltételezést, hogy a Mistral szándékosan vert volna át, elvethetjük. Azonban ez nem igazán kell, hogy érdekeljen engem. Õk a szaküzlet, és nem azt adták, amiért fizettem, nem azt, amit kértem tõlük. Lényegtelen, hogy miért. Ha én hamis, húszezresnek címkézett tízezressel fizetnék, akkor azt szépen bevasalnák rajtam kamatostul. Na, ez az eset ugyanaz, csak fordítva.
Második érve többszöri konzultáció után az volt, hogy a szállító/gyártó kivonult Európából. Ez igaz, csakhogy miért kellene nekem ezzel foglalkoznom. A kártya bõven garanciális, ha elromlana, akkor is ki kellene cserélniük, vagy visszafizetni a vételárat.
Nem balhéztam, a hangomat sem emeltem fel, ám a tudomásukra hoztam, hogy ezt a bonyodalmat mindenképpen szeretném megoldani, momentán örülnék neki, ha a kezemben tarthatnám azt a tárgyat, aminek az árát leperkáltam nekik. Nem sikerült meggyõznöm arról, hogy mennyire eltökélt vagyok.
Marad a bíróság. Céges számlával ugyanis közvetlenül nem foglalkozik a fogyasztóvédelem. Azt hiszem, hogy elég egyértelmû a helyzet, és nyerhetõ a per, ami azt jelenti, hogy perköltség, ügyvéd és szakértõ honorárium az õ számlájukra megy majd. Én tuti, hogy végigjárom a dolgot.
Azt viszont marhára nem értem, miért kell állandóan ilyen köröket lefutnom tisztességes, mezei vásárlóként. Egy másik, ismert üzlettel jártam már így, de az õ nevüket nem említem, mert a Kermi után úgy döntöttek, hogy nem forszírozzák tovább, mennyire vagyok elszánt, illetve lusta.
Azt tanácsolom, ne menjetek a Mistralba vásárolni. Az áraik jók ugyan, és az ellátás is kielégítõ, de kb. ugyanezen az áron más, remek kis boltokban megkapjátok a szükséges alkatrészeket, és nem jártok úgy, mint én. Már legalább 10-15 hasonló esetrõl hallottam vagy olvastam az elmúlt hónapopkban, és azt kell mondanom, a Mistralnal a fogyasztó alapvetõ és jogilag alátámasztott érdekei csak bírósági úton érvényesíthetõek.
Ha valaki azt gondolná, rossz szándékú konkurencia vagyok, megígérem, hogy az üggyel kapcsolatos papírok scannelt változatát csatolni fogom a történethez, amely sajnos hónapokig fog húzódni.
En a Moncsimat rendeltem meg telefonon a Bluefishnel,nem volt raktaron.Nem fizettem meg foglalot sem(brutto 86eFt volt a moncsi).Elkertek a telcsiszamom,en penteken rendeltem meg jovo het szombatra,erre mar hetfon kuldtek 1 SMS-t napkozben a boltbol,hogy 17-re erkezik meg a megrendelt moncsi az uzletbe.Szoval azert vannak korrekt boltok.
Nem kérdéses persze, hogy szó nélkül vették vissza a prociját, és adtak másikat helyette.
Én nem abba kötötöttem bele, hogy vissza kell e vegyék vagy sem, az egyértelmû, hogy igen.
Csak éppen ha foltos a proci, az eléggé fizikai sérülés már:) Haveromnak detto ugyanigy zöld foltos lett a procija (1.9XP) pedig hütö rajta volt meg minden. Ilyen hömérséklet ingadozásai voltak, aztán egyszer csak már nem indult el többet. Levette a bordát, hát ez kicsit foltos...
már bocs, de ha a szervízes elismeri, hogy jól volt összerakva, és új a lap is meg a proci is, akkor kit érdekel, miért égett el? aklkor vissza a lapot is, ha az égette el.
ha a nagykertõl vetted, akkor a nagyker cseréli, ha a kiskerbõl, az cseréli.
egy szervízzel rendelkezõ boltnak kötelessége olyan személyzetet tartani, amely megállapítja, hogy szakszerû használattól/beszereléstõl ment e tönkre. senkit nem érdekel, hogy rajtuk marad-e. és ha nagyker visszaküldi a gyárba, akkor 2hónapig nem lesz cuccod?
Szándékosan nem fogok most üzletnevet írni, de elmesélném az én esetemet: A minap vettem egy Athlont, ami hazavíve mûködésképtelennek bizonyult. Visszavittem a géppel együtt, úgy ahogy beleraktam, nehogy azt mondják, hogy elb*sztam a hûtést(amit szintúgy náluk vettem)! A szervizes alkalmazott is elismerte hogy korrektül volt összerakva a téma, majd mikor kiemelte a gépbõl meg volt égve!(már ha a zöld folt ezt jelenti a procin...) Én persze kértem a cserét a 3napos cseregari keretében, de õk felvilágosítottak, hogy errõl szó sem lehet, majd a nagyker megmondja, hogy visszaveszi-e!! (Vagyis hogy õk ki fogják-e cserélni!!!) Na erre mit lépjek? Mehetek én akárhová szerintem, ezek az életben nem fogják korrektül kicserélni a CPU-t!!
Udv! Csak annyi,hogy nem ertem miert kell annyit szidni ezt az uzletet? Nem vedeni akarom oket,en nem vagyok Mistralos,de folosleges igy szidni. Csak 1 sima SB hangkartyat vettem toluk,meg 1 eve,azota is muxik,de orulok neki,hogy a szervizzel nem akadtam ossze... :-))) Akkor max 1 Intel Vs Amd vitaba keveredtem kicsit az egyik kicsit okoskodo eladoval,annyi. En 1 masik boltba jarok mar regota(alaplap,VGA,tap),ott vettem 1 hete 1 kiraly LG moncsit,amit rendelesre hoztak be nekem,rendesek az eladok es az arlistakon mindig a valos arak vannak.Nem reklamozom,csak annyi,hogy a Nagyenyed utcaban van. Nem is ertem,hogy a Mistral minek hirdet arakat? :-DDDD Kicsit bosszantott,hogy mindig par ezerrel dragabb volt a meghirdetetteknel.(nem veletlen) Es szerintem van olcsobb bolt is(pl.amirol beszeltem). Csak annyi a lenyege a hozzaszolasomnak,hogy kar szidni,mashova kell menni,ennyi az egesz... :-D Jah,es a szervizzel kapcsolatban...Gondolom valoban sok esetben nem a termek a fo gond,bar... :-DD BYE
Tisztelt mistral szervíz!
ma(szombat) délelõtti kis közjáték ihletett meg eme levélre. elõre bocsájtom, nem szoktam kiskerekbe járni, csak ha nagyon kell valami, és sürgõs, így ez NEM egy "jobb helyet tudok" levél, csak egy story. aztán azt tesznek, amit akarnak.
helyszín: szegedi üzlet elõtt, 9h50. 10 perc nitásig, de kell 10cd, megvárom a nyitást. addig leülök a szemközti padra(ez ugyanis a sétálóutca, nem szegedieknek) és nézem a bentieket. rács már felemelve. be lehet látni, tiszta üveg az utcafront. egyik ember (érdekes, mindenkin sectoros feliratú ing van, azt hittem ez a mistral, nem a sector...) kibont egy házat, és a csomagolást összegyûrve átrugja az asztal felet a pult mögé. egy hölgy támaszkodik a pultra, amin egy kolléga ül, egy másik karate mozdulatokkal mesél valamit, meg ütésimitációkkal, gondolom õ a helyi menõ ember, aki barom erõs, és az esti menõ pillanatait meséli el. mellesleg 180cm és 60kg a tag, de nagy arc. harmadik kolléga nyitás elõtti utolsó cigarettáját gyújtja meg, hogy elfogyjon még nyitás elõtt.
ekkor felálltam, és átmentem máshova, mert nem megyek olyan helyre, ahol olyan emberek szolgálnak ki, akiket ÉN ki nem szolgálnék, és olyan helyre sem megyek, ahol bent cigarettáznak.
ezután csak áldom a sorsot, hogy nem vettek fel anno önökhöz eladónak, mert jelentkeztem, de ilyen kollegák mellett már felmondtam volna, és megértem azt is, hogy miért keresnek máris felvételre szegedre szervizest, eladót, és teklefonost is, egy hónap nyitvatartás után.
Jónapot! Én ezt mind meg is értettem, de az önök által megadott cégnél a telefont nem veszik fel, webcímükön pedig az áll, hogy az átlagos szervizdíj 8000FT+áfa, ami ügye messze meghaladja az író jelenlegi árát, és engem csak az bosszant, hogy van egy 15 hónapos íróm amit 37EFt-ért vettem és most használhatatlan, és épeszû áron senki sem nyúl hozzá, közben lehet, hogy csak valami komolytalan hibája van. És mivel árlistájukon van egy SZERVIZDíJAK, SZOLGÁLTATÁSOK címszó (munkadíjakkal, stb.) így joggal gondolhattam, hogy esetleg önök is meg tudnák nézni.
#145: Egy tisztességes elbaszás nem negyed óra. Átlagban másfél, két óra múlva szoktak viszajönni: még ha leejtik is, kipróbálják otthon is. Szerintem direkt emiatt ment oda hozzád: kellett neki egy elektronika. Ahol dolgoztam, ott mindent jelöltünk. Elektronikát, mechanikát külön...
Mindenesetre, ha könnyebb a lelked, ha a saját verziódban hiszel, ám legyen: nem akarok én lelki problémákat támasztani senkinek...
Látom nagyon okos vagy. Nem cserélt ki semmit a pofa. Szimplán elbaszta.