Gondlotam nyitok egy ilyen topicot, mivel akarhol megjelenik, hirtelen ismeretlen okokbol vagy eltunk vagy megmagyarazatlan okokbol bezarjak.Kerek mindenkit csak valos torteneteket osszon meg es nem flame topicca alakitani ezt a forumot.
... ez is egy X akta?
FATAL USER DETECTED
Csak nem a MISTRAL computerworldrõl van szó? :))) Én mindíg ott vásárolok akármilyen taplók. Váci úton. Ott mindíg van (majdnem) minden.
A kerdes mar csak az, hogy az ar ellensulyozza-e azt amit kapsz.
Ha konkret tapasztalatokat tudna valaki irni az segitene.
Egy dolog ami nagyon idegeseitett veluk kapcsolatban amikor - jo messze lakom toluk - bementem a vaci utcai boltba mert a konkurensekhez kepest 10.000 Ft vel olcsobban volt feltuntetve 10/100as hub az arlistajukon.Bemegyek a boltba:
- Szeretnek egyet abbol az X ezert forintos 10/100as Hubbol.5 perc benazas majd jon a srac a dobozzal. Nezem nezem hat csak az van rairva a dobozra, hogy 10Mbit. Akkor mondom neki az arlistan 10/100as van. Hat akkor az eliras mert bizony az 10/10es akart lenni...
Most kerdezem en latott valaki 10/10es HUBot?Ha igen akkor mondja mar meg nekem mi a kulobseg a 10Mbites hub es a 10/10es kozott?Mert mind a ket tetel szerepelt az arlistan.
(Dehat ugylatszik a Mstralnal olyan Hubokat is arulank ami csak egy iranyba tud kommunikalni ... azert mar nem is balheztam, hogy kb 2000FTben volt nekem a boltba valo bemenetel, de rajtam kivul haverok is szoptak mar, bar ok megvett termekkel )
az az igazsag hogy idaig negativ tapasztalatom nekem nem volt a bolt tal, amit vettem kifogastalanul megy.
viszont ismerosom szivott a szervizzel eleg rendesen, aztan a szerviz is :D a lenyeg ohgy fel ora fenyegetözes es kiabalas utan hajlandoak voltak a garancialis gepet 1500 ft ert bevizsgalni, ugy hogy közölték a mistrallal hogy az alaplap a szar, mert megöli a belerakott procit egybol... ezt mindentjobbantudok szervizes nemhitte el igy rovidrezárt 2 xp1600+ :D mire aszonta hat lehet tenyleg az alaplap :D
Én annyit hallottam, hogy a legnagyobb kamusok árlista <-> valós ár terén. Nem egy ismerõsöm volt síkpipa, hogy kicsordult a nyála az árlistát nézvén (minden jónéhány ezressel olcsóbb, mint más helyeknél (az árlistán)), de mikor odamentek, már ment is a melléduma, hogy most pont nincs, holnap lesz, de már drágábban, stb. Ez alapján án 1szer se voltam náluk.
ottvan a mistral.hu az a valso keszletet mutatja... ha ott van es lefoglalod, elrakjak neked en minidg ugy vasarlok, es sosem volt gond az árral, annyi ami a weben ki van irva...
"sosem volt gond az árral, annyi ami a weben ki van irva..."
Volt rola szo, hogy ujsaghirdetesben pontatlanul jelentek meg az arak, de ezt azota AZ uzlet korrigalta (allitolag).
A netes arlistajuk valoban talan az egyik legkorrektebb de mint a HUBos eset is mutatja nem kell oket felteni... tudjak, hogyan csalogassanak vevot ... es a hibat csak egy honappal kesobb tuntettek el.
Mas: Egy kevdes baratom egy jo par evvel ezelott ment el, hogy megvegyek az akkor csucskartyat Asus v3800 (TNT2 ultra chipes)... valami eleg erdekes darabot akartak rasozni mert o ugyan "TV in Out"-os kartyat kert, aztan hala a jo egnek megnezte a dobozt meg ott. es mit lat ? Hat nem egy vanta a (a TNT2 araert a szamlan?).
Hozza kell tennem anyagi kar nem erte. (Mert abban a pillanatban hatatforditott es tavozott... ment a L*rdba amivel azota is elgedett)
Aki vasarol naluk az megerdemli:) Talan amig nincs garancialis problema addig rendben van:) Valamit biztosan nagyon jol csinalnak mivel ujra es ujra megeszik az emberek a Mis... Abbol elnek ,hogy nem tanulunk a sajat hibankbol.
A múlthéten valami hipergagyifos Radeon 8500-at akartak rámsózni. Nézem a RAMokat , hát 5ns. kérdem ez milyen órajelen megy? - ööööö... asszem 175/200, de a gyári is ennyi (gyári: 275/275) mondom -ez szar. erre odajön a kolléga aztmondja -tényleg szar(!!!!) Na így lett Gef3-am :))))))
Ja és ez a MISTRAL Computerworld-ben történt a Váci úti boltban. Nem a LORD-nál.
A Lordrol en sem hallottam semmi rosszat.A haver akirol irtam korabban 98 ota ott vasarol, volt mar garancias ugye, de szo nelkul , normalis hozzaallassal , csereltek. Nem kellett orakat a sorban allni, nem kellett bizonygatni.
Az biztos hogy csak az online árlistáról, és lefoglaltatva vásároltam náluk.
Bocsánatot kérek mindenkitõl a kijelentésemért: de így jár minden sík idióta, akit csak az ár érdekel, meg, hogy a legolcsóbb legyen. Akkor min csodálkozik?
Legyünk már egy kicsit igényesebbek!
a minep azért nem tudtam fluidos vinyót venni, mert elmagyarázték, hogy mindenkit csak az ár érdekel, szóval nem lehetne eladni, kevés olyan idióta van, aki képes 30e helyett 35e+fa fizetni egy vinyóért, mert így nem a gagyi M* és társai elvi éves garit kapja, hanem valódi 3 évet
Helyben vagyunk... a masik kedvenc temam.A vinyoik. 5 haverbol 4 nek szallt el ket honapon belul... de csak 3 nak csereltek mert az egyiknek megserult a matricaja a bolt fele szallitas kozben.
Igaz a vinyok IBMek voltak, ugy latszik sikerult egy szerencses () szeriat kifogni.Es otbol csak egy szivta meg anyagilag... vegulis a bolt hozzaallasat ismerve ez csak 20% .
Ja. Tény, hogy elborult az agyuk, nem gondolkodtak, csak az volt elõttuk, hogy "Hûdeóccsó!", és csak a pofiraesi volt, amikor odamentek és megszivatták õket. De az üzlet részérõl így is-úgy is gennyesség. Sokan- rengetegen bedõlnek nekik.
Ettõl függetlenül én mindíg a Mistral-nál vásárolok. (tényleg miért nem írjátok le a nevét???) Már vagy 2 éve és még soha nem volt problémám. Csak bele kell tanulni a Mistralos vásárlásba :)))))))
ha jol emlexem anno a terminal on is a hardware forumba volt egy mistral fikazo topic.No ott lehetett meg erdekes storykat olvasni. Ellenben nekem meg nem volt dolgom a mistralnal.
Van egy Mistralos topic a HWSWn is.Ez itt nem fika topicnak indult - mint ahogy a legtobb helyen sem -, de valahogy mindenkinek csak rossz emlekei vannak a ceggel kapcsolatban , csak tunam, hogy miert?
Wizzard, az AMPot meg nem robaltam, de legkozelebb oda megyek.Bizom benne, hogy igazad lesz.
Hello!
Nem ismerem a MISTRAL-t, tehát így véleményt sem mondhatok róla ... De ahhoz azért hozzászólok, hogy miért csak a rosszat írják az emberek: Szelektív a memóriánk ... adott körülmények között vagy csak a rosszra, vagy csak a jóra emlékezünk. Egy üzletben az említésre sem méltó, hogyha minden flottul megy ... a vásárlástól a szervizelésig ... minden. Ez a normális, ezt nem kell megjegyezni. De ha valami gáz van, az ember gyereke egybõl bepöccen, és keresi az igazát ... haveroknál, net-en, az üzletben, stb.
Ez már csak így van ...
Ha a Mistral-ba be megy egy nap pl. 200 vevõ, és abból csak 5 elégedetlen, abból is egész jó topic kerekedik. A maradék 195, meg néz, hogy mi a pi..áról beszél az a "sok" ember.
Üdv!
Vagypedig bepaliztak a szerencsetlen 195ot es csak 5 van aki szot mer, illetve tudja miert kell, hogy szot emeljen.
Mas forumokon is pont ezzel jott a Mistralos kollega, hogy van x ezer vevojuk es csak yszaz elegedett.Azok menjenek mashova vasarolni.Na ez az ami mashol nincs, de Magyarorszagon meg lehet csinalni... (es szerintem szegyenletes).A fent emlitett ceg kis semmi nagy "konkurens" cegekhez kepest es ok eredesmodon minden egyes vasarloval ugyanugy bannak, nem eppen az elado lelki allapota szerint.
Van igazsag abban amit mondasz, de sajnos ez az eset kicsit osszetettebb.
nekem tovabbra sincs rossz tapasztalatom...
Tovabbra is szerencsesnek tartalak.De nem hinnem, hogy veletlen az 1000 topic ami errol a temarol nyilt mas forumokon, de remelem ellenben azokkal ez nem fog nyomtalanul eltunni
ez csak feligazsag, ugyanis, sajnos HA volna pozitiv tapasztalat, akkor aza 195 ember biztos megveden azt a szegeny artatlan MIstralt...:)
Dehat nem igy tiortenik. miert? elmondom:
1. bemegy, tomeg. 2. varsz. 3. varsz. 4. varsz. 5. ugy meregetnek, mint a veres rongyot. 6. "mi a faszt akarsz bazdmeg! veszel valamit? miert csak ezt?" 7. a penztaros no, ha az van meg, akkor legszivesebben megolne: "bazzeg, itt is egy kurva vevo...a rohadt penzet kell itt szamolgatnom...."
szoval, ha nincs is problema az aruval, az nem a Mistral erdeme, hanem a gyartoje. A topicoc, ezt a vasarlo elmenyt irjak le, MERT ez sajnos kiegeszul a vasarlas utani szolgaltatas minosegevel, amikor a vasarolt termek mondjuk meghibasodik, ekkor kellene gordulekeny ugyfelszolgalattal, garancialis szervizzel keszen varni az ugyfeleket. Ehelyett: ugy kezelnek, mint bunoskoket, es MINTHA NEM EZ VOLNA A KOTELESSEGUK!
Mi tartjuk el oket! Es az arban megvettuk, az egy evig jaro garancialis szolgaltatasukat is! Szoval, ha megatagadjak, akkor vasarloi szerzodes szegest kovetnek el. :) Es az bizony cumi...mivel kotelesek minten kicsrelni budos szo nelkul! Amelyik bolt nem teszi, az rosz bolt, csunya buta rossz gonosz bolt! :)
A vaci utcai Mistralban kulonosen sok effajta incidens tortenik, asmi nem hinnem, hogy egyedul a vasarlok fantazmagoriaja volna.
En a jora is emlekszem (igaz, nem a mistralban :) ), megpedig a Lordban nagyon szivelyes a kiszolgalas (West End), valamint AMP, ott is normalisak, de ott nagyban fugg attol, hogy menyi ido van meg zarasig, vagy hogy milyen meleg van odakint...:)
Az utobbit idezet Netboytol valo, egy mistralos topicbol...
"mistral tulélökészlet:
- 1 termosz kávé. - Keresztrejtvenyek, toll. - AGV vagy NOLAN márkáju bukósisak. - Ezüstacél alsónemü ( ha tökön-, van seggberugnának). - Az elkölteni szánt pénzösszeg 2-3-szorosa. - Fülig érö mosoly. - Esdeklö, megalázkodo tekintet. -Szénsavmentel üditöitalt (szénsavas nem jó mert az a kinyitásnál szisszen s attól esetleg idegesek lehetnek az alkalmazottak (jobb ha vigyázunk))
Türelmetlenebbek vigyenek magukkal:
- Nintendo 64-et, valamint a kisképernyös TV-hez akkumulátort (szegenyebbek LCD-s tetris-t (Tartalék elemekkel)) - Tripla adag töltöttkáposztát (krómozott ételhordóban)
Mazohisták:
Fentieket hagyják otthon.
Viselet számukra: - fürdönadrág. - Az elkolteni szándékozott összeg (Mongol tugrikban vagy Román Lejben (tugrik ajánlott)) - Valódi bör korbács a bal kézben. - Belépést követöen a korbáccsal csapjanak végig önmagukon majd nyujtsák át az illetékes föszervizesnek. "
eh, a Mistralban is vannak brmok, pl eladócsajnak elmagyaráztam, hogy kellhálókártya...erre meg akart vetetni velem egy HUB-ot. Na mindegy.
mindegy szerintem nem olyan szar a mistral mint ahogy leirjak, a kenyesebb cuccokat azert nem ott veszem, hanem ismerösnel, de ha surgosen kell valami akkor gondolkodas nelkül mistralt nezem meg, nagy a kinalatuk és jok az áraik. cserebe kibirom azt a 20 percet az idiota szamlazasuk miatt :D
Nekem van toluk egy Radeon 8500LE, ami 16 biten hangyas. Ha kozelrol nezem, apro pontok (2-4 pixel nagysaguak) villognak, mint a teveben a kep. Faj tole a szemem, es voros lesz. 32 biten semmi baja, nagyon szep, gyonyoru a kepe. Eddig csak 1-szer volt baj, Camelot mindenkeppen 16 biten megy.
Micsinaljak, szerintetek kicserelik ezzel, vagy ez tipushiba?
Te tudod, hogy mennyire gaz a hangyas.De a Radeon jobb 32biten. Vizsgald meg a 2d kepet kozelebbrol.Uj driver etc.Ha meg mindig nem normalis akkor vidd vissza... ugyse cserelik ki
Vedd lejjebb a memoria orajelet.Az meg megoldhatja a problemat, de ha alaporajelen van akkor jo szorakozast a Mstral szervizhez.
A kovetkezo dolgokra lesz szukseged a garanciaintezeshez: "mistral tulélökészlet:
- 1 termosz kávé. - Keresztrejtvenyek, toll. - AGV vagy NOLAN márkáju bukósisak. - Ezüstacél alsónemü ( ha tökön-, van seggberugnának). - Az elkölteni szánt pénzösszeg 2-3-szorosa. - Fülig érö mosoly. - Esdeklö, megalázkodo tekintet. -Szénsavmentel üditöitalt (szénsavas nem jó mert az a kinyitásnál szisszen s attól esetleg idegesek lehetnek az alkalmazottak (jobb ha vigyázunk))
Türelmetlenebbek vigyenek magukkal:
- Nintendo 64-et, valamint a kisképernyös TV-hez akkumulátort (szegenyebbek LCD-s tetris-t (Tartalék elemekkel)) - Tripla adag töltöttkáposztát (krómozott ételhordóban)
Mazohisták:
Fentieket hagyják otthon.
Viselet számukra: - fürdönadrág. - Az elkolteni szándékozott összeg (Mongol tugrikban vagy Román Lejben (tugrik ajánlott)) - Valódi bör korbács a bal kézben. - Belépést követöen a korbáccsal csapjanak végig önmagukon majd nyujtsák át az illetékes föszervizesnek. "
A 2D kep turheto, a 3D 32 bit nagyon szep. 19 colos IIyama moncsin nezem 1280/100Hz-en, es 1024/120Hz-en.
16 biten viszont fel ora alatt bevorosodik tole a szemem.
Szoval nem cserelik ki. Remek, akkor vissza se viszem...
Mondjuk ugyse nezek semmit 16 biten, mert az alpabol csunya.
Viszed vissza rögtön ?!! Az efféle cégek direkt a magadfajta miatt próbálják meg ujra és ujra kirakni az ezerszer visszavitt szarokat a jó holmik közé: elõbb-utóbb úgyis lusta lesz valaki visszavinni... Ha a szervízben már ismerik az ominózus példányt, akkor nem kell számítanod túl sok galibára: egyébként meg igenis van rá garancia!
Egy probat valoban meger... de en nem josolok neki sok szerencset... (azert drukkolok es varom a tortenetet)
hat igen mistralnak nem erössege a szerviz :D
de mivel meg szar szerencsere nem vettem ott, igy tovabbra is nyugodtan megyek be oda
Addig jar a korso...
ja ez igy van :D
vegulis kicsereltek ismerosnek is mindent csak fel orat veszekedett :D
szal annyit meg ki lehet birni :D
legalabb nem kell 5 féle boltba bumlizni ha kell valami vacak
"legalabb nem kell 5 féle boltba bumlizni ha kell valami vacak"
Hat ha "vacak" kell akkor a irany Mstral ... egyeb esetben egy szamtech boltot javasolok.
Ahol a MAG monitorokat nem nezik Flatronnak tudjak mi a kulonbseg ket hangkartya kozott illetve, amikor felhivod a boltot nem belebofogik a telefonba az altalad keresett termek arat...
(Volt amikor nekem is megerte rizikozni, amikor tenyleg talan a legolcsobb volt a Mstral, de ad1 mostmar nem az, ad2 inkabb fizetek 1000FT-vel tobbet, hogy a garancia ne csak papiron letezzen)
komplett gépet vagy rizikosabb cuccot csak az ismerosnel vasarolok, de ha valami egyszerü elnemromlik cucc kell irany mistral :D
pl irhato cd :D
Tisztelt Mistral Szerviz!
Az, hogy nekem mi a bajom azt hagy dontsem el en.Nem a 100Forinttal olcsobb termeket keresem ha a legutolso hozzaszolast elolvastad pont azt irtam le, hogy nekem nem eri meg 1000FT azert, hogy kesobb problemaim legyenek.
"(Tudni illik, böfögni a telefonba, csak a hozzád hasonló, iskolázatlan, kúltúrlények szoktak"
Rendkivul orulok, hogy ezt igy latatlanban sikerult is megallapitanod.En ugyan nem rendelkezem joskepessegekkel es nem is latok at a telefonvezeteken, igy nem iskolazatlanozlak le.
"Az Intel CPU ugyan az a Mistral-nál is, mint a Magic-nél vagy a User's-nél, gagyit az vesz csak, aki azt akar venni. "
Ez igy van.Mivel se a Magic se a Mistral nem gyart processorokat... a beszelgetes fokent a szervizrol, garanciarol szolt...
"A cég összes alkalmazottja meg tud különböztetni egymástól két hangkártyát "
A pontos eset kb 2 eve tortent (egy bizonyos szamu csalodas utan nem jat vissza az ember ezert csak sajat, nem "havertol hallott" esetrol beszelek).A kollega - nem szervizes elado, lehet, hogy mar nem dolgozik a boltban ezt nem tudom - nem tudta, hogy mig az egyik hangkartya tamogatott XY (EAX, DirecSound akkori legujabb valtozatat) a masik nem.
"..és a Flatront is a Mag monitortól.." Egy kedves - a modoraval tenyleg semmi problema sem volt - jott le vidaman a lepcson es "leflatronozta" a Mag monitort.(hozzaertes/hozza nem ertes)
"Tudni illik, böfögni a telefonba, csak a hozzád hasonló, iskolázatlan, kúltúrlények szoktak) "
Sajnalom, hogy nem rogzitettem a telefonbeszelgetest, mivel meg csak nem is szamitottam semmihasonlora.Ha tetszik ha nem egy videokartya irant erdeklodtem es hogy mondjam csak ket darabban kaptam meg az arat.(Az elso amikor a levego meg a telefonos tudejeben volt a masodik fele miutan mar tavozott)
"A telefonos operátorok (mert nálunk olyan is van" Ha a telefonos normalisan, hozzaertoen valaszol amikor telefonalok es nem a fent emlitett - amugy egyszer eloforult, mivel azota nem hivom a boltot inkabb az arlistat nezem - ami viszont tagadhatatlanul az egyik legjobb - akkor tolem penztaros is lehet a vonal masik oldalan).
"élõsködõ "értékes" ügyfelek miatt, mint pl. TE"
Orvendek, hogy ilyen gyonyoru jellemrajzot sikerult osszeallitanod - ismetelten latatlanban.A masok latatlanban valo minositese csak a minositot hozza rossz fenybe.En vasaroltam nalatok, TE meg nem tudod, hogy ki vagyok.
"De ezt már biztosan tudod, hiszen csak meg kell nézned egy napi számlaszámot. A szerviz nagyobb forgalmat bonyolított csak ma, mint az összes általad is istenített mini cégek összesen az elmúlt egy hétben... "
Akkor most egy kicsit rolam es az eloskodo termeszetemrol.Egy olyan kaliberu cegnel dolgozom - csaladban van a Magyarorszagi igazgato - ami a sajat piacan a vilag 2. legnagyobbja (Olyan forgalom es haszon mellett amivel kevesen versenyezhetnek).Kezdhetnem azzal, ugye, hogy nem hiszem, hogy pont egy "Mistral fog kioktatni", de nem fogom.Sokakat ugyan el lehet vakiatni az X honap alatt elert Y merteku forgalommal.Elmondanam a Mistral nem egy nagy ceg, sok mindent megengedett maganak amit mas orszagban nem tudott volna... De ami a lenyeg, amiket a szervizben tapasztaltam illetve a boltban (legutobb 1.5 eve voltam ott - ezt a korrektseg kedveert teszem hozza) sehol sem talalkoztam az altalan "lenezett" boltokban.Pedig nem nagy ceg, nincs X ezer kiallitott szamla... csak tudnak viselkedni.Ennyi.
"Megjegyezni szeretném még, hogy a nálunk dolgozók, ellentétben veled meg tudnak különböztetni egy Apertúrarácsos (Trinitron) monitort egy a Árnyékmaszkos (Flatron) monitortól, de ha gondolod, szívesen tartok Neked személyes szakmai továbbképzést 2000Ft+áfa óradíjjal."
Ez valoban rendkivul humoros volt.De nem a megfelelo emberrel beszelsz.Ugyan megrobalhatod viccesre fogni de ezzel csak az ottani szervizes szinvonalat minosited - aki megjegyzem konnyen meglehet, hogy mar nincs a cegnel, ezt nem tudom, de nem is az en dolgom.
"ellentétben veled "
Rendkivul orulok, hogy tovabbra is igy fel tudod merni a kepessegeimet neten keresztul.
Mindenesetre valaszodat varom, ma mar nem fogok tudni reagalni ra, de holnap mindenkeppen idot fogok ra keriteni.
Na, Supergamer, Te is jól megkaptad...
Egyébként mindenütt ez van: ha valaki panaszkodni mer egy nyilvános fórumon, akkor ott elõbb-utóbb megjelenik ez a fickó, és mindenkit jól leugat...
Totálisan nem érdekli õket (illetve, nekem egyre nagyobb a kétségem, hogy ez az illetõ valóban náluk dolgozik: nagyon sikeresen pusztítja a maradék jó hírüket), hogy mit tapasztalsz a vevõszolgálatnál, vagy mit teszel a rádsózótt hibás cucokkal, ha meg mersz szólalni, akkor lebunkóznak. Ennyi...
Az én véleményem az említett üzletrõl a következõ:
A kínálatuk - legalábbis szerintem - tényleg az egyik legnagyobb az országban, legalábbis az olyan boltok között, ahol nem csak viszonteladót szolgálnak ki. Ez mindenképpen pozitív.
Az áraik tényleg versenyképesek, kisker szinten a kínálathoz mérve mindenképpen...
A kiszolgálás, na ez már érdekesebb, régebben 1-2 éve - tapasztalataim alapján - botrányos volt, tényleg sok volt a hozzánemértõ... DE ez úgy tûnik megváltozott... Kb. egy hete voltam utoljára náluk, és akkor egy kedves fiatal nõi eladó szolgált ki, inteligensen, türelmesen, kellemes meglepetés volt (éppen procihûtõt vettem).
A szervíz (és garancia) na ezen még lenne mit javítani, az utóbbi fél évben több összetûzésem is volt velük (mondjuk nem saját cucc, haveroké miatt), volt 2db szar alaplap, egy szar DDR RAM, végül mind megoldódott valamilyen szinten (1 alaplap és a memo teljesen, a másik alaplap hátralévõ kb6 hónap garija ugyan elveszett, de mostmár müxik a gép...), csak ennek nagy ára volt: több órányi (!) veszekedés és mocskolódás... Igaz voltak rendkívül nyugodt, korrekt szervizesek is, de fõleg okoskodó kötekedõ alakokkal kerültem össze, végül a fõnökkel sikerült szótérteni, aki a korrekt figurák közé tartozik...
Összességében, szerintem, ha a szervizükkel nem kerül az ember összetûzésbe, akkor minden O.K., persze lehet az embernek szerencséje, a szervizesekkel is. (Amúgy azt is meg tudom érteni, hogy nem vesznek vissza minden szart, hiszen az nekik kiesés, és sok olyan ember van aki mindenféle trükkökkel próbálkozik, hogy õneki kevesebbe kerüljön a bolt - ilyeneket sajna én is ismerek -, de ami nem a kedves vevõ hibályábol ment tönkre, azt nem ekkora balhék után kéne visszavenni).
Hát remélem ezzel senkit sem sértettem meg, ez az én személyes véleményem és tapasztalatom...
T Mistral !
'A szerviz nagyobb forgalmat bonyolított csak ma, mint az összes általad is istenített mini cégek összesen az elmúlt egy hétben'
Ebbõl is látszik ,hogy szart forgalmaztok, ha ilyen sokat vissza kell vinni hozzátok.
itt azert az is teny hogy ha eladsz 10000 termeket akkor is tobb munkad lesz a szervizben ha e arulod a vilag legjob minoseget, mintha eladnal 200 jo minoseget...
több mint 70 ezer vásárló idén. Ha ez igaz, akkor megértem miért vannak sokan a szervizben
azert a szakszerü szerviznek sikerult hazavagnia 2 1200 as procit mire elhittek a szomszednak hogy az ott vett alaplap a rossz es nem a proci gyari hibas :D
1 ora vita es parezer forint garancialis szervizdij fejeben...
ugyhogy tovabbra is csak olyan termeket veszek ott amit nem lehet szervizelni :D
Tisztelt Mistral szerviz: Április Óta van nállatok egy Vinyóm feltételes átvéttel.... mikor felhívlak titeket érdeklõdni aztmondjátok,hogy a nagyker ill. a forgalazónál van... Nincs lehetõségetek rákérdezni,hogy hol tart az ügyem ? Elég kellemetlen hetente telefonálgatni és azt hallani,hogy nem tudtok idõt mondani...meg semmit telefonáljak egy hét múlva.
Üdv!
Na akkor szepen sorjaban...
"Totálisan nem érdekli õket (illetve, nekem egyre nagyobb a kétségem, hogy ez az illetõ valóban náluk dolgozik: nagyon sikeresen pusztítja a maradék jó hírüket), hogy mit tapasztalsz a vevõszolgálatnál, vagy mit teszel a rádsózótt hibás cucokkal, ha meg mersz szólalni, akkor lebunkóznak. Ennyi..."
Rive:Igen, nekem ez nekem is feltunt.Tolem akkor bunkozik amikor akar - nem megyek bele gyerekes szemelyeskedesbe.Ettol fuggetlenul amit mondtam, tovabbra is all.Az ideges reakcioja is azt tamasztja csak ala, hogy nem hazugsag amit mondok/unk (a humorerzekerol most inkabb nem nyilvanitok velemenyt - de a szerviz utan az is radikalis reformokra szorulna).
"Látod TE is az olcsóságot keresed, legalábbis Én ezt vettem ki ebbõl a mondatból..."
Leirtam, hogy mit keresek es azt is, hogy nekem a plusz 1000FT, Xe fortint megeri azert, hogy legyen normalis garancia arra amit veszek.
"Hat ha "vacak" kell akkor a irany Mistral ... egyeb esetben egy szamtech boltot javasolok." Lehet, hogy nekem van még túl reggel, de ezt akárhogyan olvasom, nem tudok a szervízre (garanciára)asszociálni!"
vs
"a vita fokent a szervizrol szolt" (irtam en.A fokent szo jelentesevel remelem tisztaban vagy.Nem ugyanaz mint a kizarolag, tehat a bolt is belefer).Nem kell asszocialni tudni, olvasni boven eleg.
"No ne haragudj, de a többire most nem tudok válaszolni, mivel tele van az üzlet, mind a 12 pult elõtt állnak, így sajnos csak késõbb tudok reagálni ha nem haragszol..."
Oszinte reszvetem.... Erdekes a tobbiekere eleg boven tudtal valaszolni, ha szakitanal ram idot, megkoszonnem, mert kezded azt a latszatot kelteni, hogy esetleg nem tudsz mit mondani a kerdeseimre.Koszonom
" többi hazugságot pedig ugye nem haragszol, ha nem hiszem el. Mellesleg, ha feltevéseidet tényekre szeretnéd építeni, akkor javasolnám Neked, hogy gyere el hozzánk, mert az elmúlt másfél évben sokat fejlõdött a cég. Persze mindenki igényének nem lehet megfelelni, igaz mi nem is akarunk!"
Na akkor figyelj ide.Tudod mit nevezz hazugsagnak?(a gyenge humorerzekedre bizom, hogy megtalad ra a valaszt).Elhiszem, hogy nem tetszik amit leirtam, nekem megkevesbe tetszett megtapasztalni.Tudod ha egy 1000x akkora ceget hivok fel mint a tietek akkor sem engedi meg maganak a telefonos (XXX millio evi ugyfellel es szamlaval), hogy belebofogon a kagyloba.Az, hogy elhiszed-e a maganugyed illetve a ceg maganugye (es a ceget minositi).
Komolyan mondom a cegnel ahol dolgozom - szinten nem osszemerheto a tietekkel - szinten nem enged meg maganak senki semmi ehhez hasonlot, sot ha barmi rendellenes tortenik azonnal elnezest kernek (ha ez az ahol nektek meg mindig 10 evekben merheto a lemaradasotok).Pedig nem hiszem, hogy nehez lenne.
"Igazából az írásom az olyan, nálunk nem kívánatos emberekhez szólt, mint például "Supergamer_real" Úr is. Az ilyen emberek, akik csak nyávogni tudnak a levegõbe"
Megegyszer megkerdezem, honnan tudod, hogy milyen vagyok?Tudom, hogy nagy a sor - ami szelektiven akkor hizik amikor en kerdezek - es amugy mindenkinek a kerdeseire tudsz valaszolni, de ha "megtisztelnel" a valaszoddal.
Misztral képviseletében az Én #75-ös hozzászólásomhoz lenne válasza ?
Arra nem gondoltal, hogy esetleg az uzletetekben tapasztalt magatartas valtotta ki - tobbek kozott - belolem (is) ezt a reakciot?(Igy maris nem engem hoz rossz fenybe az egesz helyzet, ezen gondolkodj el.De ha neked elfogadhato az, hogy belebofogik a termek arat a telefonba....)
"Illetve a 45-ös beírásod teljes egészében számomra elég meggyõzõ volt ahhoz, hogy kialakítsam magamban azt a képet rólad, amit már ecseteltem."
Ha ennek alapjan alakitottam volna kepet rolad vagy az uzletrol, korabban sem mentem volna oda.(Bar ez valoszinuleg ugysem erdekel)
"Sajnálatosnak tartom, hogy az olyan embereknek mint Te, már egy éjszakai takarítói álláshoz is protekció szükséges egy cégnél."
A gyerekes szemelyeskedesbe nem megyek bele.Azt vedd mar eszre, hogy ha ilyen neven irsz be a ceget kepviseled, mind hozzaallasoddal, mind hozzaszolasaiddal.
Tovabbra is csak magadat teszed nevetsegesse valaszaiddal, illetve, hogy megprobalod szemelyeskedesbe atvinni a forumot.
Tudod te, hogy annak amit it csinalsz milyen reklam erteke van?Osszefoglalom a valaszaidat:
- Akit nalatok panasz er es esetleg megemliti a kovetkezo reakciora szmithat:
- hazugnak nevezik (lasd lentebb)
- menjen mashova vasarolni - mert ti eppen boltot bovitetek es amugy is all a sor a boltban(lasd lentebb)
- ha valami problemad van az felso ket pont utan hozzadvagjak, hogy van x ezert vasarlonk, nyilvan te vagy a hulye.
Kihagytam valami mast is?Tudsz esetleg a problemakra koncentralni es nem csak szamokkal vagdalozni?
llacee:Nem ok most boltot bovitenek, nincs ido a hozzaszolasodra.Ha nem tetszik menj mashova mert nekik XXXe ugyfelulk van.
Mistral:Ebben is tanulhatnal a nagyobb cegektol, hogy hogyan kell egy kritikat fogadni hasznositani es tanulni belole.Az, hogy a szinvonal lentebbrol indult nem kifogas (az oka tobbek kozott az, hogy a Terminal forumot miutan mar nem tudtatok valaszolni telefloodoltatok GPL licensel, a HWSWn meg amikor kenyelmetlen kerdes merult fel, eltuntetek - gondolom tul nagy lett a sor)
"Aki nem fér bele ebbe a kategóriába, annak szerintem megvan az oka. "
Nalatod ebben egyetertunk.
"Remélem ilyen emberekkel nem hoz össze többet a sors, "
Mar megint... tok jo, hogy igy tudod milyen vagyok.
"alapból maximálisan ügyfélbarát hozzáállás"
ROTFL
Meg gondolkodom rajta, hogy a HWSWrol a Mistral forum utolso oldalat mint atfogo jellemzest - inkabb onismertetest bemasoljam-e - de latom a kenyelmetlen kerdes megint sikerult elkerulni.
Kb. fél éve vettem a PixelView GeForce2 MX400 64 megás TV-Out kártyát a Mistralnál, remélem könnyebb válaszolni neked a problémámat...
Idõnként miért zilált a képernyõn vizszintesen, úgy 1-2 képpont méret különbségre, sokan mondták, hogy újabb driver-re kell cserélni. Igaz ez az állításom?
Várom a válaszot...
Ahhh, nem olvastam végéig a lenti fórumot, ne menjel el szervízkééémmm...
A minap fölhívtam a Mistral HOTLINE-t :)) mert akartam venni egy PCI-s SCSI vezérlõt. Kérdem árulnak ilyet? Visszakérdez (!!!!) Pontosan miulyenre gondoltam: Ultra SCSI, Ultra Wide SCSI...etc. Szóval nagyon meglepõdtem! Még nem találkoztam sehol se olyan tudakozóval aki értett is volna a dolgokhoz...
Szóval: Bravó MISTRAL!
a 250/250-es Radeon az LE? Mert ha igen, akkor baj van :)
Mistral eladott nekem egy Radeon 8500LE-t, 8500 araert.
Szerintetek, ha holnap beviszem, kicserelik, vagy mennem kell fogyasztovedelemhez?
Szevasztok !
Engedjétek meg hogy én is hozzászóljak a kérdéshez. Némi kompetenciával én is rendelkezem, mert egy haver a mistralban dolgozott, nem is kevés ideig. Szerintem objektíven tudom felmérni az adott cég hibáit és erényeit, elfogultság és indulat nélkül.
Ha kicsit hosszúra nyúlna, elõre is elnézéseteket kérem.
A mistralnak pozíciójából fakadóan rettenetesen sok ellensége van. Elsõsorban számítástechnikai cégek, illetve számítástechnika közeli, spielerkedésre enyhén hajlamos "nagykerben vásárló" törpe viszonteladók, illetve az évek alatt akarva vagy akaratlanul megszivatott vásárlók. Ezek rendre megszívják a mistrallal, mert nem jön be nekik az újrainduló garanciás, eredeti vételáras fogyasztóvédelmes játék...
A mistral meglehetõs jogi eszköztárral rendelkezik, rendkívül képzettek jogilag és pszichikailag is. Higgyétek el, nehéz nyerni ellenük.
Egyébiránt habár nehéz elhinni, de a mistral a legfogékonyabb a vásárlói problémák megoldását illetõen. Külön emberek figyelik a netes történéseket, ezt a fórumot is rendszeresen figyelik. Külön panaszvonaluk van. Ha olyan dolog van, igyekeznek változtatni rajta. Ezért van az, hogy évente tényleg 200.000 vevõjük van. Tudjátok az mennyi? Decemberben napi 2.000 vásárló !!!!!!!!!!!!
Tényleg mosolyogtató, hogy az úgynevezett netmarketingû cégek (amp, user, 3 testõr, magicomp) a net névtelenségét használják arra, hogy cikizzék a mistralt. Egyszer begurul a mistral, és 2 ember megfizetésével teleba***atja a netet olyan anti-amp, anti 3testõr és egyéb oldalakkal, hogy megint csak ti, illetve mi vásárlók leszünk megvezetve. Ne nagyon higgyetek ezeknek az oldalaknak, menjetek el a mistralba vásárolni, és saját tapasztalatotokból látjátok majd, hogy miért õk a legnagyobbak.
1. Mert 300 milliós az árukészlet 2. Mert elfogadható, ellenõrzött a kiszolgálás 3. Mert tényleg felkészült 10-15! fõs szervizgarnitúra van.
A hibák:
1. Ne csapkodj , ne ordíts ! 2. Ne próbálj jogászkodni, mert úgyis lenyomnak. 3. Olvasd el figyelmesen a vásárlási feltételeket, és a vásárlói tanácsokat (kb. 10 oldalas füzet, minden üzletben megtalálható ) és a garanciajegyet. Hidd el a végén rájössz, hogy korrekt dolog, csak ne akarj eltérni tõle.
Végezetül: Csak egy helyen virágzik a mistral fikázó fórum: hwsw,illetve régen lx.
A múltkor sasitomi (nagyker eladó, interboard), illetve brokkoli (kisker eladó) illetve yoisten (volt lordos eladó) illetve dende (magicomp), illetve zsozso (mikland) user(user) megbeszélték, hogy mekkora köcsög a mistral.
Szeretném ha sajtát tapasztalat alapján beszélnétek.
Köszönöm,
csak kultúrált választ kérnék, tényekre alapozva !
köszi
benedek
fenntartva a lenti hozzászólást
Azért választottam a MISTRAL-t, mert jobb a garanciális feltételek, visszaválthatóak, cserélhetõek, sõt a szervíz is nagyon kedvezõek, volt, amikor elbizonytalanodtam egy ideig, hol ott érdemes, hol oda megvenni, sajnos sok MISTRAL boltok kivül, pl. nekem:
-Mikland: összeveszekedtem a szervízekkel, hogy az otthonom nem indul a 400 Wattos tápegység, sõt a Genius optikai egerem pedig pontatlanok a gombok érintése, érdekes, hogy személyközelben teszteltünk, semmi különöset nem találtunk, hogy kijöjjön a hibákat... A fene egye meg...
-Aqua: nem lehet vele cserélni, pl. amikor a Philips cd-írók zuhannak az árak, 4x4x32 és 8x4x32 cd-író ára mindössze 2000 Ft!!! Akartam cserélni, NEM LEHET... Hát ez is kib*sz*tt állat! Sõt ha elromlik valamelyik alkatrész, nem cserélhetõ másik alaktrész, ez jó neked?
Tehát a Mistral garanciális ügyintézés kitünõ.
Remélem valaki is rossz hírek vannka a Mistral-on kivül...
Hmmm.... Ne írjanak semmit a Mistral szervíznek a problémát, már régóta elment a SG fórumról....
Bye...
Pont emiatt néz igy ki a fórum, ahogy kinéz. Nincs konkrétum, csak az, hogy ilyen szar, olyan szar a cég.
Honnan tudod, hogy akinek ezt irták õ valójában ki?
Az, hogy mit jelentesz ki felelõsséged tudatában, teljesen mindegy, mert a NETEN NINCS FELELÕSSÉG. A freemailes címed után nem hogy bõntetõjogi, hanem erkölcsi sincs. Ezt te is TUDOD.
Akkor ezt ne ird lécci.
Köszike.
Sorold fel, hogy mi a pozitív, és mi a negativ szerinted az adott cégben, mert nem hiszem hogy csak negatívum lenne.
Így már lehet vitatkozni.
Köfi
Mi az hogy nincs erkölcs a freemail címen? Ezt nehogy keverd össze, semmi közze lenne a Mistral topic között... Ejnye...
"A másik probléma összetettebb. Ezek a hûtõk egyszerûen azonosíthatalanok. Gyakorlatilag, gyári szám hiányában képtelenség megmondani, hogy kitõl is lett tulajdonképpen véve. És ez a bizonyítás ugyebár a vevõ feladata lenne..."
A napokban vásároltam egy Diamond 4000 Glacialtech hûtõt, amire a gyártó köztudottan 5 év(!) garanciát vállal. A dobozon és a hûtõn is van sorozatszám. Akkor a Mistral miért nem adja meg az 5 év garit? _______________ Ferenczi Péter GlacialTech: "Köszönjük megtisztelõ levelét, és hogy minket választott. Holnapi nap folyamán felvesszük a kapcsolatot a Mistral Computerworlddel az említett problémával kapcsolatban. Minden GlacialTech hûtõ rendelkezik sorozatszámmal, amennyiben nem sikerül megoldást találnunk Mistrallal, természetesen az esetleges meghibásodás esetén nyugodtam fordulhat hozzánk bizalommal. Kérjük a sorozatszámot mindenképpen õrizze meg (hûtõ ventilátor oldala+doboz), ezzel könnyen beazonosíthatóak a hûtõk."
Nekem eddig pozitívak a tapasztalataim. A pécsi bontjuk gyorsan, udvariasan dolgozott, a szervízük is korrekt, és ért is hozzá. Azonkívül a legjobbak az áraik. Szóval eddig messze a legszimpatikusabbak.
F_L
a beidézett szabaly a tartos fogy cikkekrol szol.
az elso sorában ott van hogy a mellékleteben felsorolt dolgokra vonatkozik. a mellekleteben nincs szamtech cucc, tehat nem vonatkozik ra.
ugyhogy nem hazudnak.
legkozelebb nezz utana jobban mielott vadaskodsz. Ne legyel sotet
szamitogep = leplombalt leragasztott felbonthatatlan komplett gép tokkal vonóval. pl a tescoban, gépként számlázva.
nem szamitogep: vga, hang, alaplap, ram, hdd, vga-ram, bnc dugó, utp kábel, dvi átalakito, boot eprom, alaplap elem, monitortalp, cpu, egérátalakitó kábel, cd audió kábel, printerátkapcsoló, egérpad stb stb.
F_L, aki magabiztos, de egy kicsit söci
F_L: hiába, úgyis kimagyarázzák. azzal érvelnek, hogy alkatrészt veszel, nem terméket. alkatrészt pedig csak kizárólag szervíz építhet be, és nem vonatkozik rá ugyanolyan gari mint a termékre. pl: én veszek akármilyen ic-t egy alk.boltban akár 10.000-ért, és egy perc gari nincs rá. ha elb***om, szívtam.
csak egy példa még a megkerülésre: itt, szegeden a trolin azzal szórakoznak, hogy nem adnak vissza az embernek ha jegyet vesz, mert "a vezetõ pénzváltásra nem kötelezhetõ". viszont törvény elõírja, hogy kereskedelmi tevékenységet végzõ személy köteles a visszajárót kiadni felszólítás nélkül. illetve kereskedelmi szolgáltatást csak arra alkalmas/képzett személy végezhet. csakhogy a társaság kijelentette, hogy a jegyárulás nem kereskedelmi tevékenység, így nem kötelesek betartani ezt a szabályt, nem kell visszaadni, és nem kell kiképezni a sofõröket. legyen apród, ha jegy kell a sofõrtõl! hogy miért nem ker.tev.? ne kérdezze senki, de megállapították.
e kis kerülõ után pl. az autórádiómat én magam szereltem be (el.technikus vagyok), majd mikor elromlott, kérték a bizonylatot a szervíztõl. odaadtam a bizimet, és elfogadták. ennyi.
itt a toleranci a lényeg, ami szerintem nem létezik a mistralnál, mert "olyan bazi nagy cég", hogy nem ér rá. 200.000 vevõ? és? a tescoban többszöröse fordul meg, mégis árulnak szart, és le is szarják az embvert. senkit nem érdekel, mekkora a cég forgalma milliárdban, meg emberben, csak az, mit kap személyesen.
mikor a szegedi üzlet megnyílt, vettem egy két dolgot, és pl. a símítózáras zacsiban kapott vga mellé mellékelt garjegy alapján sha vissza nem vihetném a vga-t, mert 4 pont már nem volt igaz. aztán volt hirdetve folyamatosan lg cdrw/dvd combo, hetente ment le az ára 21-19.5-18.7-17.5ezer (négy hét alatt) csak éppen soha egyetlen darab nem érkezett szegedre, csak vevõcsalogató kamu volt. minden este telefonáltam, tudom.
Ezt mondják már évek óta, de az istennek sem mennek csõdbe, sajnos.