Amúgy onnan jött a kérdés, hogy vettem egy új Astrát, és azon is van hasonló, bár nem ennyire szörnyű megoldás. Azóta meg gyakorlatilag figyelem az új autókat, és ha nincs puttony, akkor szinte mindegyiknek ilyen beteg övvonala van, de ez a Toyota vitte a prímet XD
Astrában csak ekkora, de na! egy extra hátsó ablak az oszlopban jobb lett volna.
De csak mert nem 10 éves gyerek vagy akinek hátra kell ülni. Ők ugyanis ki se látnak oldalra.... egy élmény lehet. Meg a hányásukat is kitakarítani emiatt.
mert probaljak coupesitani a kinezetet. coupekon a hatso ablak sokkal kissebb. Talan ezert van az, hogy a hatso ajton vizualisan hianyzik a kilincs. Ettol kupesabb. Nekem nincs bajom vele. szerintem nagyon faszan nez ki ez az auto. Ha a scion nem halt volna meg akkor ez is scion lenne.
Elqrt tankosító dizájn fogás, ami talán a törésteszt oldalsó eredményén javít valamelyest és esetleg nőknek plusz biztonságértetet ad gyereket betenni oda...de hogy a hátsó ajtó kilincsét miért előnyös vállmagasságba tenni, azt inkább indokolja meg valami marketinges a kamu dumájával...alacsonyabb, crossoverek előtti klasszikus autó formáknál - Alfa 156 - még oké, kiadja a forma, funkció is, de ezeknél... Utoljára szerkesztette: broman191, 2017.12.16. 12:45:46
Valaki meg tudná magyarázni nekem, hogy mire jó a hátsó ajtókon az övvonalat felhúzni a francba? Szinte minden új autón ezt látom, de ahogy elnézem, a Toyota a C-HR-en ezt eléggé kimaxolta:
Hátra egynél több gyereket betenni garantált veszekedés, mert nem látnak ki :D
Sajnálom.
Tegnap én is leestem az útról némi rendkívül váratlan alulkormányzottság okán, de a rüki+kövérgáz kombó megoldotta, meg se karcoltam a vasat.. :D
broman: igen, ez a viper blokkos. hobbiautünak vette, szóval a parkolás megy ilyen dolgok nem számítanak. ahogy nézem a viper már 91-től volt, de csak 400 lóval, RAM meg 96-ban volt koncepció elősször ezzel a motorral. szóval ez egy viper blokk, ami amúgy valami chrysler teherautó motor volt. ebből adódik, hogy "The V10 Viper engine delivered 90 percent of its torque from 1500 to 5600 rpm." mint egy reszelt dízel :D
Most kezd el derengeni, hogy ez a Viper V10-esével szerelt változat, ugye? Elég perverz ilyesmit pickupba tenni, soha nem értettem igazán ezt a kategóriát, de swag értéke van, az biztos... No meg itthon a relatíve keskeny - főleg vidéki, településeken belüli - utakon szörnyűséges lehet azzal a mérettel közlekedni...láttam párszor hasonlót helyben, a 2. szomszéd haverja jóvoltából, csak talán nem az SRT10 verzió volt. Nem parkolnék vele szívesen, meg keskenyebb autó után biztosan le is lenne húzva oldalt erre-arra "még kiadja" aztán f*ck alapon, annyival szélesebb mint bármi más, európai mértékkel átlagos autó... :D Utoljára szerkesztette: broman191, 2017.12.13. 16:43:47
látod ezért, mert fogalmad sincs semmiről csak nyomod az okosságaidat. a pénzt tartsd meg nyugodtan, hátha tudsz venni egy autót ami évek óta az álmod aztán próbáld meg otthon hagyni az első héten mert esik az eső.
Ahogy elnézem nem volt latyakos/havas az út, sem extrém mínusz, hogy a téli gumi valóban indokolt lett volna...különböző gumis tesztekből kiderül, hogy amíg nincs valóban havas, latyakos, 'taknyos' tél, amire a puha téli gumi igazán ki lett találva, addig például a fékút és az autó általános kezelhetősége jobb nyári gumival, a fékút is sebesség függvényében több méterrel is kevesebb lehet, egy egyébként minőségi téli gumihoz képest...erős autót meg el lehet dobni nyáron is, teljesen ideális körülmények között, forró aszfalton, nem kell hozzá december. :)
A videóból az jött le, hogy az Aurisos direkt rágyorsított miután kezdett volna mellé érni a videós, ne előzze meg. Elég fasz volt a toyotás szerintem. Utána még leáll szórakozni is, nem is értem az ilyen mit képzel magáról. Azt hiszi valami játékba van?
miért lennélk fasz? a hülye is látja,hogy fos nyári gumik vannak rajta.....adjak pénzt téli gumira?
imádom az ilyen jaszkari csávókat, menőznek a szarjaikkal csak se benzinre ,se gumira,se semmire nem telik...sebaj a természet levette az útrol a járművet Utoljára szerkesztette: Tirion, 2017.12.12. 20:10:20
nem volt lendület. azt mondja 70 körül ment 4ben. balra megcsúszott a hátulja, korrigált, de sok lett és átfordult jobbra. jobb első kerék akadt meg a padkában és már ment a bukfenc.
Tirion te egy igazi fasz lehetsz, vagy csak itt játszod :D
ahogy nézem pont 50 körül mehetett azokkal a 3 mm-es profilmélységű nyári gumikkal este a nedves úton télen Utoljára szerkesztette: Tirion, 2017.12.12. 15:43:27
Itt nagyon egyszerű a helyzet, benne van a biztosításban hogy ki vezetheti, ha más balesetezik akkor arra nem érvényes a biztosítás úgyhogy én mindig megkérdezem előtte hogy szerepel-e a neve benne, de eddig csak az asszony tudott igennel valaszolni :)
egy sokadik szerencsetlen, penztelen, illegalis ( mar itt el lassan ket evtizede!) magyar aki mast se tud csinalni csak mas magyarokra tamaszkodni meg szivesseget kerni.
Nem haverom csak dolgoztunk egyutt es igen. Kicsit megtorte, bar elvileg O bele mentek hatulrol. Majd ezekutan kiraboltak az autot. Fel eve van nala az auto. Emiatt kellett uj autot vennem.
Ha majd fel kell újítani a házat, azért állj át a szomszéd elé, nehogy a prolibb vállalkozók meglássák, mert rögtön minden 2x annyiba fog kerülni... :D
fos forma, igen :D nyugodtan lehet írni véleményt, ezzel nem tudtok megsérteni. sokkal csúnyább dolgokat mondanak emberek az utcán...
Bercy: köszi! jó poén a nyitott tető, de engem annyira nem vonz. coupet vettem volna, ha lett volna annyi pénzem :D
Csak a legelonytelenebb szogbol lett fotozva. Leengedett tetovel sokkal szebb latvanyt nyujt. En szivbol gratulatok neked es remelem sok szep elmenyt szerez majd ez az auto. Szep idoben biztos hatalmas elmeny lesz nyitott tetovel csapatni egy porscheval :)
2.5 204le, 1998, 175.000km, 2.7M-ba van néven bőr, fűthető ülés, el ablak, el tető, digitklíma, mfa, erősítős hifi és abs. kipörgésgátló meg ilyen buziságok nincsenek :D
egy olajcsere 25.000, vezérlés láncos, összes fék 100-120.000, vízpumpa 30.000, lengőkarok 15-40.000/db, toronycsapágyak 15-20.000 légszűrő meg ilyen szarságok ugyan annyi mint bármihez. miskolci bontóstól kértem pár apróságot, 28.000-t kért. balos öv, hamutartó, dobbetét, tető alá vízgyűjtő tálca. szerintem vállalható, főleg, hogy 10-15.000km-t megy egy évben max. egy komolyabb motorhiba a para, de komplett motort is lehet venni 500.000-ért.
amúgy az autó imádnivaló. nem egy erőgép, de 200ig elég jól megy, ha akarom teszi a seggét, sper nincs. arra megy amerre akarom, nagyon semleges, még sosem lepett meg. orrtolás kizárt. napi használatra szerintem alkalmatlan, pedig ahogy nézem elég sokan járnak vele úgy. mindennek súlya van, nincs agyon szervózva semmi.
egyetlen autós "műsort" van értelme nézni youtubeon... roadkill! szarból csinálnak még szarabbat, de legalább jól érzik magukat közben. :DD volt egy mcm-es collabjuk, nem az ausztrálokra nem haraptam rá egyelőre.
egyébként noriyarora vagyok még feliratkozva én is.
oh... es TJ Hunt akit nezek de ruhellem a sracot. Azert kezdtem el nezni anno mert scionja van. De jol megy neki is. Volt GTR-ja. most drift 350z je van meg rx7 meg 86gt meg bmw x5 Na es akkor a taknos tanner fox gyerekrol ne is beleszjunk. Ot annyira ruhellem, hogy valoban nem is nezem a sracot
autos vloggolosoktol mind falra maszik. egyfolytaban csak az idegesito clickbait. ALLANDOAN! Mindenbol elefantot csinalnak. Idegesitoek. 3 dolog van ami nagyon bejon VinWiki Nagyon fasza sztorikat meszelnek el olyan emberek mint pl a gumball verseny kitalaloja, stb... Doug DeMuro Autokat tesztel a srac. Ujakat es regieket. Tok nyers az egesz bemutato. Nagyon bejonnek a videoi MCM ( Mighty Car Mods) Ket ausztral srac csinal vlogokat. Regebben csomo mythbuster felesegu videokat csinaltak ahol teszteltek pl az ebay chip tuningot vagy az electric superchargert. stb. mostansag pedig sajat autoikat epitgetik. Legutobbi project egy Turbo AWD Mira-t importaltak japanbol es azt epitettek egybe e sima miraval.
tobbi cucc ami meg bejon AMMO NYC legjobb takaritos vloggos noriyaro srac japanba el es rengeteget jar talalkozokra meg drift helyekre
es akkor vannak olyanok akiket nem kovetek de neha felbukkannak a youtubeon mint pl Vehicle Virgins, SuperSpeedersRob, Street Speed717 ( ulta clickbaites. igazabol ruhellem a sracot)
hozzáadott értéket tekintve mondom. láttam összesen kb 5-6 videóját de gyorsan kiderült, hogy semmit nem tud a kocsikról, csak hüledezni képes egész idő alatt, kb. 23-szor egy videóban, hogy "you guys oh my god this is unbelievable" stb. a családja pénzével vagizik, na meg persze a haverokéval, semmi valódi narratíva vagy struktúra, az utómunka minőségéről meg azért nem lehet beszélni mert gyakorlatilag nincs. egy valamihez ért, a clickbaithez. 4,3 millió tini biztos nagyon érdeklődve követi, de felnőtt férfiaknak nem igazán való amit gyárt. lehet, hogy ismered őket, de hasonló témában ajánlom Mr JWW, SeenThroughGlass, Jon Olsson, Salomondrin, Doug DeMuro csatornáit. :)
LoL, én inkább választom a kint ténfergek a hidegbent, mint hogy egy szutykos kerékcseréért adjak 20 rugóval többet. Idióta írás.. Osztrák kollégáim/ismerőseim is kérdezgettek feszt, hogy nálunk hol lehet cseréltetni, mert gecire nem akarnak 60 eurot fizetni ezért. :D