Ez az én játékom lesz! Forgalommal szemben menés+ugratás a fának rulez:P
A Lamborghini piszok jól néz ki szerintem, a Golf viszont tényleg csak közepes. De ez már régóta így van, a honlapon is írták, hogy néhány autó még a fejlesztés kezdetén született, ezek kevésbé részletesek, mint a késõbbi modellek. Ebbõl is látszik, hogy rengeteget fejlõdtek közben, és ez szerintem mindenképpen jó. A fizika valószínûleg fényévekkel jobb lesz a colin-nál (rosszabb nemigen lehetne), pedig a játékmenet teljesen árkád :) Király játék lesz, ez a lényeg!
szal átlagos a törés? megint csak lessél körbe:) simán jó lesz ez, ha olyan lesz, mint amilyennek várjuk. frísztájl autókázás, röpködés, szakadás hegyek, egyebek.
bazz.. átlagos az autók kidolgozottsága???:DD lesd már meg akármelyik autós gémet mostanság.. melyikben esik szét ennyire? fõleg, hogy szvsz nem nagyon van értékelhetõ autós game jóideje. simán jók ezek. tájjal sincs gond. ez nem stalker
Bár még sokat kell aludnunk a Crashday megjelnéséig, az az egy biztos, megéri kivárni. A Moon Byte Studios újabb szemet gyönyörködtetõ matériát bocsájtott útjára. Ezeket egy sorral lejjebb megszemlélhetitek:
Info: Gamestar
Hiv. honlapon tényleg 17-ei dátummal vannak kinn ezek IS, de régi képek. Én az E3 videóból szûrtem le, hogy árkád lesz, mert az lesz :DD
1-2 kivétellel ezek mind régi képek. Persze vannak új képek is, de ezek speciel majdnem mind régiek. behun.net -re ofkorsz kiraktam õket, hírrel együtt :)
Elvileg, ez lenne a Stunts-osabb jatek, nem a TrackMania, ahogy hasonlitgattak:)
De errol sem lehet sokat tudni sajnos:(( Regen keszul, es meg egy-ket honapja, nem volt kiadojuk! :((( Rmelem, hogy most uj kepek jottek ki, talan mar van. De tobb infot igertek napokon belul, majd kiderul mi van vele.
Semmi reakció? Pedig szerintem a LAMBO nagyon jól sikerült.
Na pár új kép jött ki, a modellek kissé lowpolik (habár azt írják még a modelleken dolgoznak), de ha jól látom itt az elsõ képen a tuning olyasmi lesz, mint az NFSUban kb. A Lambo és az editor viszont ígéretes.
(Gamers Hell) A Moon Byte fejlesztõcsapat egy kora reggeli napon újra szemrevételezte a motorblokkot. Legnagyobb meglepetésükre a környezetszennyezés ellen, transzparensekkel tüntetõ egerekre lelt, akik hozzáláncolták magukat a karburátorhoz. Ebbõl adódóan a játékot újra el kell halasztania a cégnek, ám ígéreteik szerint 2004 második negyedében már nem lesznek akadályt képezõ aktivisták. További - nitrós palackokkal felvértezett - munkaerõt toboroznak, s a rajongók bocsánatáért esedeznek.
HARDWIRED
az jó is lenne. nekem is mindig megjelent a kérdõjel a képek láttán: "de minek az a szar rá? (stukkerz). így azért másabb a helyzet. mégjobban várom
en csak ezt nem ertem " és fegyverek" es ez minek???
NAGYON OTTVAN!!! AKAROM A JÁTÉKOT MOST!
Egy kis új infóhalmaz:
Játékok.hu: "A Blackhole Motorsports készített egy interjút a német Moon Byte Studios-szal, akik a régóta várt CrashDay címû játékot gyúrják. Érdemes elolvasni az eddig összegyûlt lényeget itt alant össze is gyûjtöttem. Hozzzá mág annyit, hogy lesz belsõ nézet és a fiúk megpróbálják összerakni a játékot 2004 elsõ negyedére. Ami még jó hír, hogy egyszerûen .3ds (3D Studio MAX) fileokat be lehet majd importálni a játékba. Demóról annyit elárultak, hogy hamarosan megjelenik. Gut! ;)
A játékról a következõ infók publikusak: - 15 teljesen különbözõ és variálható jármû - 30 pálya - tuning csomagok és fegyverek - valós idejû fizikai (defomáció) és optikai (textúrák változása) sérülések - pálya szerkesztõ - visszajátszás - egyjátékos, karrier és multiplayer lehetõség - módok: 1)stunt mode: pontokat kapunk az ugrásokért, csúszásokért, pördülésekért... 2)wrecking mode: gyûrd le az ellenfeleket, mielõtt õk gyûrnek össze téged 3)deathmatch: verseny ahol a tét élet vagy halál 4)secret mode: még titkos :) - magas felbontású, fotorealisztikus textúrák - fény, robbanás, tûz, füst...stb. effektek - 300Kb körüli térkép méretek - saját autó készítése - saját objektum (épület, ugrató...) készítése"
Jaja... :( Várom már énis ezerrel!
hát sztem a cikk, meg a videó alapján az egy Qrva jó progi lesz de messze lesz még a tavasz
Ehhhh......... :) Autószerkesztõ, pályaszerkesztõ, tunningolás. rongyá törés!!! EZ LESZ AZ ÉN JÁTÉKOM!!!
NEM! Elnézést :DDD a megszokás.
Crashday @ SG
Ha vki nem jár a fõoldalon, olvassa a Crashday cikket!
Nos, a fegyverek opcionálisak(!!!), szerencsére. Amúgy játékra olyasmi lesz, mint az õsöreg igen kúlos játék a Stunts. Vannak pályák amin versenyezhetsz/rongálhatsz és csinálhatsz magadnak pályát a pályaszerkesztõvel. Naggyából ennyi.
Tudja valaki egyáltalán hogy mi lesz a játék lényege? Remélem nem csak egy sima árkád autóverseny lesz, ahol lövöldözni lehet az elõttünk lévõt... Jobb lenne ha valami Interstate '76 szerû lenne. Azt írják "kaszkadõr verseny játék", hát nem tudom oda hová kell egy gépágyú
Mostanában sokszor kispórolják, csak nem a zsebünkbõl...
hát én megvárom míg megjelenik, akkor azonnal rávetem magam aztán meglátom. Legfeljebb nem játszom vele, csak jelenjen meg mert régóta rajta tartom a szemem. ;)
hat nem tudom az utolso kameras vid ota mar vhogy nem vaom annyira ezt a gamet.. Raketat kilovo auto ugratgat benne osszevissza es felborulni meg sehogy nem tudott..
Nem minden oldal reagálja le hülyén ezeket a dolgokat, de vannak webmesterek akik rendkívül brutálisan tudnak reagálni egy-egy ilyen esetben - hidd el tapasztalatból mondom...
Mondjuk ha egy gémer kóüld be képeket egy "hamarabb kijött" játékról :), akkor ott megemlíte a nevét, hogy neki köszönhetjük a csomagot... Talán ezt lehetne itt is alkalmazni...
én is figyelemmel követem a lapodat. ;) Hmm. Na akkor kidolgozok erre valamit... De mondjuk a képeket az össszeset át fogom emelni, hogy a juzereknek ne kelljen átszambázniuk másik oldalra, de a hírben linkel együtt kiírom, hogy errõl az oldalról vannak a képek... Ez korrekt?
Akkor úgy mondom nem illik. Mi is adtunk a Játékhírek-re linket amikor a SLC képeket kiraktátok...le is vehettük volna, de úgy tisztességes ha arra a lapra is elmennek a látogatók akiknek a képek köszönhetõek.
A Crashday képeket amúgy megtalálod Tiscali jelzés nélkül is a neten.
hmm, nem rosy 5let, mondjuk ezeken a képeken rajta van, hogy tisczali, levan vágva valamelyikrõl? Na annak utánanézek. Ezért gondolom, hogy korrekt, mert rajta van az oldal logója ahonnan szedtem.. És így ha nem is megy a külföldi oldal, meg lehet nézni a képeket...
Egyszer komoly zûrbe keveredtek majd a sok leszedett kép miatt :-( Most a Tiscali, a NFS: Underground képek a ToTheGame-tõl vannak (igaz ott egy kivételtõl eltekintve még a logót is levágtátok), ezt nem így szokás...
Csak szólni akartam, hogy ne legyél nagyon megdöbbenve ha valamelyik nagyobb oldal majd neked ugrik. Miért nem alkalmazzátok a mindenki által használt technikát? Adtok 5-6 képet és egy linket az eredeti oldalra a további képekhez.
Újabb képek jöttek ki. Az autók fényezése nekem kifejezetten tetszik... És ami még lényeg jó kis multipartykat lehet majd csapni...
Váhh! Megnéztem a múvit, hû meg há! Nagyon ott van. STUNTS!!!
Ilyenkor látszik, hogy a sok okostóni milyen frankón megmondta majdnem egy éve, hogy ez milyen gyenge lesz, mert no törés stb., és hogy mennyire nincs igazuk.
This page is to answer the most frequently asked questions about Crashday. If there is still anything not to be found here please add a post to the forum.
* When will it be released? * Is Crashday an inofficial Stunts sequel? * In which countries will it be available and how much will it cost? * (When) Will there be a playable demo version? * What are the system requirements? * Will there be multiplayer support? * Why weapons? * Why do some cars look graphically worse than others? * Is Crashday an arcade game or rather a simulation * Which kind of cars will be there in Crashday? * What about taking car "xyz" into the game? * What will the Crashday soundtrack be like? * Which controllers are supported? * What does Moon Byte to create a huge community? * How do I create own cars or track pieces? * Are you still looking for beta testers?