Najó'van! Meggyõztetek! Amúgy is 2.VH buzeráns vagyok...LETÖLTÖM! :)
El nem hiszem, hogy ennyi az érdeklõdés egy ilyen nagyszerû játék iránt. Egyébként ezért a gaméért érdemes 10.000. ft-ot fizetni. Az idézetet az exta/frontvonal oldalról vettem.
" Combat Mission tulajdonképpen egy körökre osztott taktikai játék, a II. Világháború nyugati frontján történt eseményeket dolgozza fel a szövetséges partraszállás idõpontjától. A körökre osztás azonban nem teljesen igaz, ugyanis a két ellenfél egyidejûleg adhatja ki a következõ egy percre a parancsait, amit aztán a gép teljesen valós idõben egyidejûleg hajt végre. Ezt az 1 percet akárhányszor végnézhetjük, bármilyen nézõpontból. Érdemes a kamerát levinni néha az erdõben kúszó gyalogosok, vagy az úton rohamozó tankok szintjére. Ezzel nemcsak jobban bele tudjuk élni magunkat az õ helyzetükbe, de azt is láthatjuk, mit látnak õk a pozíciójuból. A terv fázisban aprólékos parancsokat adhatunk összes egységünknek, idõkorlát nélkül. Az akció fázisban parancsainkat a katonák legjobb tudásuk szerint megpróbálják végrehajtani. Ha az akció fázisban, beindulnak az események, az egyszerûen fantasztikus. Mindkét oldalon géppuskák kelepelnek, tankok dübörögnek, tüzéségi lövedékek robbannak. Ennél élethûbben egyetlen játék sem mutatta be a háború zûrzavaros forgatagát. Szinte el is felejtem a játék legfontosabb jellemzõjét: a grafika teljesen 3D! A fejlesztõcsapat pici mérete ellenére (mindössze 4 fõ), a grafika nem a shareware, hanem inkább a nagy csapatok játékaihoz hasonlít. Azért senki ne várjon Unreal vagy Quake színvonalat a textúrák és a színek területén. A terep már elsõ ránézésre megfogja a játékost: házak, erdõk, hegyek, völgyek, folyók és hidak, mind-mind élethûen ábrázolva. Az erdõk tényleg fákból állnak és nem csak egy absztrakt lombtakaróból. Az idõjárás effektusokról sem feledkezett meg a Big Time Software, a játékban van napsütés, borult idõ, esõ, hó. Az idõjárás szerepe nemcsak kozmetikai, rossz idõben a látótávolság csökken és a föld állapota sem mindegy: nagy sárban vagy hóban a gyalogosok lelassulnak, a jármûvek pedig akár el is akadhatnak. Mindezt még megkoronázza, hogy éjszaka is vívhatunk csatákat. Maga a játék elsõre a Close Combat sorozathoz hasonlít, bár hamar kiderül, hogy annál azért komplexebb. Szerencsére ez nem az irányítás területén mutatkozik meg, inkább a 3D terep kihasználásában. A tankokat, például ha ügyesek vagyunk olyan helyzetbe navigálhatjuk, ahol az ellenfél számára csak a tornya látszik, lecsökkentve ezzel a kilövés esélyét. A térképek átlagban 2x2 km-es méretûek, vagyis jóval nagyobbak a CC sorozat minatürizált harctereinél. Itt már igazi távolságok vannak és a tankcsaták is jól játszhatóak. Egy-egy ütközetben tipikusan 20-30 egységet irányíthatunk, az egyszerû gyalogos osztagtól a Tigris tankokig. A jármûveket egyenként irányíthatjuk a gyalogosok esetében azonban rajonként egy-egy parancsnokunk is van. Jelenléte fontos embereink morálja szempontjából, de ezenkívül javíthatják a katonák harci vagy lopakodási képességeit. Az egységek modellezésénél az abszolút pontosságra és élethûségre törekedtek a fejlesztõk. Az eredmény egy olyan játék lett, ahol a való életbõl vett taktikák ragyogóan mûködnek. Ez hatalmas elõrelépés a mûfaj két eddigi legjobbjához képest (Steel Panthers és Close Combat), ahol sokszor a szimuláció gyengeségét kihasználva lehetett jó eredményt elérni. Az egységek itt végre élethûen viselkednek, reális sebeséggel mozognak és valószerûen reagálnak az eseményekre. Például tankjaink maguktól is ügyelnek, hogy erõs elülsõ páncéljukat fordítsák a fenyegetést jelentõ ellenfél felé és nem tart nekik 5 percbe egy fa megkerülése. A parancsok kiadása ugyanolyan egyszerû, mint a Close Combat sorozatban, a parancs kiadása után egy vonal jelenik meg amely a parancs céljának helyét fogja jelezni. A parancsokat egy-egy billentyû lenyomásával vagy a jobb gombra megjelenõ menü egy pontjának kiválasztásáv adhatjuk ki. Egyszerû mint a pofon. A Combat Mission hangja rettenetesen jó, a fegyverek és a motorok hangjai mellett még embereink is kiabálnak. A csata hevében gyakran elfelejti az ember, hogy csak egy játék elõtt ül."
lelöltöttem, adtam neki 10 percet aztán töröltem! A vélemyényem ezzel elmondtam.
Akkor így nézne ki a címe --> From Barbarossa to Berlin. De így eléggé úgy hangzik, mintha a Barbarossa hadmûvelet Berlin ellen irányult volna! :)
Amúgy lehet, hogy jó a gém!
MICSODA???? Barbarossa to Berlin??? Már a cime sem hangzik jól! Gondolom nem kell magyaráznom...
Hello! Az történt, hogy végre találkoztam evvel a gaméval. Na, aki azt mondja, hogy szeret stratégiázni akkor most lehet, de nagyon.
Ha valakinek van infója róla ( a legjobb lenne egy user manual) akkor ne tartsa vissza. Kössz.