Szerintem ez kurvára nem final... nézzétek csak meg a linkeket... említést sem tesznek a gammáról egyik site-on sem... (már az URL-ek amiket a gamma felrak magának)
Hol lehet errõl valami infót kapni róla ? Olvastam a story-t és még jó is lehet.
Még jó, hogy a RING2-t töltöm éppen! :)
Húúú bakker....a meló elveszi az agyam. Sorry
Ahemm... nem kéne keverni a Republic: The Revolutiont a sima Revolution-el, ez utóbbi ugyanis egy Activision Value által kidaott alacsonykíltségvetésû FPS.
E3: Republic: The Revolution 2001. május 21. 02:08, Hétfõ - Spencer
Mi jut eszünkbe a forradalom szó hallatán? Vérengzések, rendbontások, katonai, rendõrségi akciók. Képzeljük el, mi lenne, ha most például Londonban forradalom lenne?
A vérengzéseket leszámítva azonban a forradalmaknak sokat köszönhettünk, és pont ez az alapja a Republic: The Revolution címû "forradalmi" programnak, melyet a londoni Elixir Studios készített. A játékot egyszerû lázadóként kezdjük egy titkos fõhadiszállással, néhány támogatóval. Innen indulva kell kiépítenünk egy egész nemzetre kiterjedõ hálózatot, hogy végül az elnököt elsöpörve, megdönthessük a hatalmat a Novistranai Köztársaságban.
A csodálatos 3 dimenziós világban rengeteg veszély leselkedik ránk. Elõször is itt van az a maximum 16 konkurens frakció, akiket vagy többjátékos módon keresztül, vagy a számítógép segítségével hívhatunk éltre, másodsorban pedig maga az elnök, aki mindent megtesz majd, hogy õ maradjon hatalmon.
A programban öt úton indulhatunk el a gyõzelem felé. Játszhatunk politikusként, üzletemberként, bûnözõként, vallási vezetõként vagy tábornokként. Ennek köszönhetõen az izgalmas játék szinte megunhatatlan, annyi lehetõség áll a játékos rendelkezésére. Bomlaszthatjuk a hatalmat focimeccseket meghiúsító randalírozók segítségével, terjeszthetjük új eszméinket, stb.
A megjelenítésért felelõs Totality névre hallgató grafikus motor nagyon különleges darab, hiszen képes igen komplex jeleneteket renderelni valósidõben. Novistrana városainak összesen 1 millió lélegzõ és egyéni lakosát az intelligens mesterséges intelligencia hívja életre.
Aki esetleg elgondolkozik azon, hogy vajon kinek az ötlete lehetett egy ilyen játékot készíteni, nos eláruljuk, hogy a program Demis Hassabis agyszüleménye. Demis már 23 éves korában diplomát kapott a Cambridge Egyetemen. Segédkezett a Theme Park és a Black & White megszületésénél, 12 évesen pedig már sakkbajnok volt
Te aztán nagyon akciójátékos vagy! azt írja nem történt semmi 20 percig.
Activision value....elég gyengusz:(
Tudtok errol a gamerol valamit? Az Activision adja ki de az oldalan semmi hir... Mar az isonewson kint van