az egy hogy nemlesz pcre azmeg 2 hogy a kepeket amiket lattal az mind "kamu" nem ingame, maga a jatek gfxe eg es fold ezekhez a beallitott kepekhez kepest talan majd a PS3on...
Eh, minek kellett ez a Concept ~trükk~? Igazán nem nehéz egy kis pénzt összegyûjteni versenyismétléssel. Én simán mentem a biztosan nyerhetõ versenyeken amíg nem kaptam elég pénzt, majd vettem olyan új autót, ami jóval erõsebb a jelenleginél. A nyert autókat pedig megtartottam díszként (vagy eladtam, ami egyáltalán nem kellett). Értelmes autót (amit nem lehet megvásárolni) nyerni a húzósabb versenyeken lehet.
ja nem olvastam végig a levelet... a concept ad lovét ugyhogy okes vagy:)
szóval gt3...endurance-okat javaslom:)ha már azt hiszed nincs tovább, de épp az a jó a gt3 mode-ban hogy nincs elore meghatározott út...csak versenyek és nevezési feltételek
Conceptben a 80% felett?? talán csinálj minden jogsit aranyra!!
gyujts annyi lovét ,hogy az amateur turbo challange-en elindulhass...értsd vegyél turbot a verdába és a váltód is fully customized legyen, hogy a végsebességet ki lehessen hozni a verdából értsd ne szabályozzon le...remélem a váltó állításával tisztában vagy szóval van egy verseny a test course-on, ahol három körért asszem 5 rugot lehet leakasztani...na ott lehuzol pár menetet.. aztán én mitsubishi lancert vettem....utána már egyenesebb az út:)ekkor már a turbos mitsubishivel a professional turbo cahallange-t is meg lehet nyerni és ott asszem már 10 -15 guriga jár 5 körért
addigra vezetni is megtanulsz a gt3-mal
mondjuk sosem késõ elkezdeni turismo-zni...korábbi részekkel, de a gt4 jun 30-án akarodzik kijönni:)és mindenki az uj kormányra gyûjt:)
Mostanában kezdtem játszani a GT3al. Az addig oké hogy tényleg magasan A legjobb autószimulátor. DE. Azért van benne néhány idegesítõ hiba is. Még ha el tekintünk olyan apróságoktól mint pl. a wankel motoros autók fordulatszámmérõje is ugyanaddig van skálázva mint az otto-soké, vagy hogy ha egy NA kocsit turbósra alakítok akkor a garázsban továbbra is NAnak írja, de NA only versenyre már persze nem mehetek vele, akkor is marad néhány. Nevezetesen hogy nem bírok rájönni a logikára ami szerint a Beginner versenyek követik egymást. Mert hogy nem az autók ereje szerint az tuti. Kezdetnek vettem egy Siriont, (4WD, turbo) a maradék pénzbõl meg raktam rá egy kis motorerõsítést. Az elsõ 2-3 versenyt meg is tudtam nyerni vele, de aztán elértem a 4WD only versenyig. Na ott esélyem nem volt, szó szerint letoltak maguk elõl az egyenesekben. A 3 közül az elsõt még sikerült megcsinálnom úgy hogy kanyar ideális ív aztán meg mikor utolértek megtolattam magam, de hát mégse így kéne versenyezni szvsz. Az addig nyert 1-2 kocsit hiába adom el, olyan kevés pénzt kapok értük amibõl nem telik normális tuningra. Új autóra meg pláne. Szóval a kérdésem: a fentiekbõl kiindulva ezek szerint teljesen összevissza hogy milyen erejû autóval lehet megnyerni már a Beginner alatti versenyeket is? Miért nincsenek sorban? Úgy kellene játszani hogy mindre bemegyek és megnézem milyen gyors autók vannak, aztán ahol van esélyem azt megnyerem (többször is), a kapott pénzbõl meg lassanként veszek vmi új autót? Ez így iszonyú lassúnak tûnik Mindenesetre én azt csináltam hogy a GT 2002 Tokyo Concept 80%ra teljesítésekor elérhetõvé válik a bónusz ami a GT3 mentésére ad +10 milla creditet. Persze nem a leggyorsabb kocsikat vettem most a Beginner eveningekhez, hanem MX-5, MR2, TT, stb. De sajna így meg átestem a ló másik oldalára, így meg már a gépnek nincs esélye ellenem. Egyetlen verseny volt kivétel, az amcsi autókra kíírt. A 3ból ott egy pálya tele van éles kanyarokkal, a Corvette meg azokat nem igazán szereti, a gép vezette Cobra végig a nyomomban volt. A másik hiba meg az autók amiket a versenyek megnyerése után bónusznak ad. Totál logikátlanul adja õket, pl. a kabrióknak és spidereknek kiírt verseny után kaptam egy MX-5öt, amibõl már úgyis volt egy, amivel beneveztem. De említhetném az Audi TTknek kiírt versenyt is, ami után mit kaptam? Természetesen egy újabb TTt. Nem az lenne a logikus ha olyan kocsit adna amit a következõ versenyben tudnék használni? Pl. a kabrióknak kiírt verseny végén adná a TTt, amivel nevezhetnék a TT kupába. Így a kapott kocsiknak alig van értelme, mivel pénzt is keveset ad értük a játék. A fizika persze csodálatos (meg a grafika is ) az MR2esnél tényleg nem lehet fékezni kanyarban mint a valóságban (olyan kocsim van szóval tudom ) a sokszáz lóerõsek meg szûk kanyarból padlógázzal kijövet kicsit kidobják a seggüket, stb. Kedvenceim a 2 (NA meg a turbós) fullra tuningolt MX-5, meg az Audi TT. Persze a sokszázezres csodagépeket még direkt nem próbáltam. A GT4 Prologue-ben meg már túl vagyok az elsõ képernyõn levõ összes leckén, szóval jelenleg egyszerre játszom a GT3al, a Tokyo Conceptel (80% felett mit kell csinálni?)meg a GT4 Prologue-val. De jó nekem
Ez a játék egyszerûen fenomenális.... Mindíg tud valami újat mutatni. Kaplan
Hi! Ha másolt játékokat szeretnél(999ft-ért természetesen nem ilyen rip g*ci hanem dvd-s) OLCSÓN, MEGBÍZHATÓ pontos emberkétõl akkor tessék erre az e-mail címre írni: [email protected] Én is tõle rendelek . Volt olyan, hogy az nap már a kezembe tartottam a gamet. Ja és majd nem elfelejtettem, a legújabb gamek vannak meg neki.
maj talán eccer, nekem fontosabb egy Amiga hardware,Korg szinyó (m1 or x3 rullah), vagy egy gp32 vétele, mint egy kormány.... De tuti hogy ki fogom próbálni, mert attól hogy "nemszeretem" még megnézem, hátha tévedek. Mondjuk ez a régihez képest eleve jól indul, mer ugye van váltó, ami nélkül ölég hmmm izé, tudod! a többi majd kiderül.
Mongyuk ha a zálog egy f360 modena 0 kilóméterrel :) Figyi, ha ezt komolyból gondoltad, sztem felejtsd el. Nem találsz itt olyat, aki ps2-t adna kölcsön. Nem azé, mer irigy, hanem mert HASZNÁLJA. Nem pécé ez kéremszépen, hogy ha ellopnák, csak 3 nap után venném észre... :) Persze próbálkozni lehet....
mit mondjak, én agyvérzést kaptam kábé ettõl a dologtól. Képzelem hogy a puntomban kanyarban nem menne a váltó he? És ezt a valamit adják huszonikszezer pénzért. Sztem üljenek bele a bugos kormányukba annyiért. Most még képzeld el haveromat, akié a nevezett logipöcs kormány, és azt, hogy õ még asszem 35-ért vette!!!! Nem sokon múlott, hogy ki nem b***** :))
Bérelnék playstation2-t Gt3 mal +néhány normálisabb játékkal pl hétvégére. Privát üzenetbe kérném az ajánlatokat. Személyimrõl fénymásolatot adok, papírt írunk, elõre fizetek, ha kell tárgyi zálogot is adok hasonló értékben.Pl: palmtop stb. Köszi!
Amúgy a topic elején v. közepén is már vmit kavartak itt, hogy ha kormányt elforgatják nem tudnak váltani. Vmi olyasmit mondtak, hogy ez miatt nem tudnak úgy kigyorsítani. :)
úgy emléxem, nem sunflex volt, hanem ....megnemmondom most mi volt a neve, de nem sunflex, az tuti. Viszont az a kormány nekem 100% ugyanolyan volt mint a Logitech, csak a váltó miatt sokkal "küldõsebb" volt a feeling. Nem tudok a sunflexre se jót se rosszat, mert azt nem próbáltam még. Ez amirõl beszéltem valami "intuition" ? volt asszem, vagy vmi hasonló cucc. De lehet hogy a nevén kívül semmi diferencia a kettõ közt. Az bittos, hogy engem az "eredeti" Logit. nem tudott meggyõzni arról, hogy érdemes a nevet megfizetni, pláne, hogy bugos GT3 alatt(lásd lentebb), sztem ez elég vérlázító, pont azzal a gamával bugzik, amihez elvileg csinálták stb... Tipp: várj még picit, hátha valaki más megveszi a sunflex-et, és ki tudod próbálni. Mégvalami: láttam ezt a másikat is leárazva, ráadásul usb-s verziót, de NEM VOLT FORCE-os! Vigyázni kell, mert a neve, doboza tök ua. mint a FORCE-os-é, csak nincs rajt a ForceFeedback felirat. Mert tudod, ha megvetted, késõ bánat! Jól nézd meg, vagy bontsd ki, és ha rugó ráncigálja a kormányt vissza középre, akkor nem kéne ugye megvenni. Ha motor van benne, az úgyis egyértelmûen érzõdik. Bocs, de többet nem tudok segíteni. Szerintem ha forszos és van rá 1 év gar, akkor meg kell venni, mert nem nagy rizikó. Majdnem kettõt kapsz egy "bugos" Logitech árán... Még egy ötlet: várd ki a gt4 kormányt, lehet hogy az tuti lesz, bár nekem a puntoban sem forog annyit a kormány ütközéstõl ütközésig mint amennyit arról irnak, szal kábé kotlamerci fiilingje lesz (csak tekerem, tekerem....). ????
csak azt nem értem, hogy a nevenincs kormány meg mér vált gt3 alatt olyankor is.... nem idegesít, hogy 30-ér veszed, és bugzik, de csak azzal a gamával, amihez készült :)) ?
Hi! Valaki írjon már pár címet ahonnan le lehet tölteni PS2-re vagy Xbox-ra játékot! Lrginkább FTP érdekelne, de lehet más is. THX!
Én is gondolkodtam a kormányon, mert tiszta sor, autót olyasmivel kell vezetni....de könyörgöm, mér nem oldották meg akkor télleg "olyanra".... Inkább nem iszom semmit, minthogy alkoholmentes sört igyak. Mert inkább a semmi, mint a "hasonló". Én ezé inkább a "banánnal". De nem irál semmit a váltással kapcsolatos "bugra" (?). Nálad mi a helyzet ezzel?
Szumma: Gyári kontrollerrel jobb játszani a GT3-at. A kormány a valódi vezetés élményét egyáltalán nem adja vissza. + Mohus is leírta, hogy kontrollerrel jobb idõket fut, mint Driving Force-szal. Ez pedig elég meggyõzõ
itt Kapuváron csak 1 lámpa van, idegen utakon nem repkedek sosem, csak ott, ahol tudom mire kell figyelni. A dologhoz hozzátartozik, hogy régebben 6 évet motoroztam egy kétütemû 350-essel (Yamaha rd, ilyen volt anno a Drapán Jancsinak is) és valószínûleg ezért nem átallok ilyen tempóban közlekedni. Ja, és soha egy korty alkohol, mert ebbe a stilusba nem fér bele már semmi.... Meg amúgy is lenézem az ittas sofõrt. Haveri körben szinte minde haver "olaszautós", vagyis gázpedáltipró, mégis megvan még mindenki, mert nem újságot olvas vezetés közben. De akikrõl tudom, hogy szeretnek néha ittasan vezetni, azok közül mindenki koppant már egyszer, de van aki 3*. Megaztán biztosan találkoztál már te is olyannal aki "kinosan betartotta az 50-et", de mindent figyelt, csak a forgalmat nem. Tudod, általában kalapban vezetnek. :) Asszony miatt meg tessék a sarkadra állni. Jó ötlet, hogy ha 100-nál elkezd sipákolni, lekapod a kormányt (ala taxi)és a kezébe nyomod...többet nem sipákol (ha túlélitek) :)
Hú, nálunk botrányos veszekedés van ilyenbõl, úgyhogy én max. csak üres parkolóban szoktam egyedül ökörködni (de az kell is). És csak (...khm...;) ritkán hajtok gyorsan...
BTW városban SZVSZ nincs értelme hangsebességgel repkedni, mert (ha már annyira kevesen vannak, hogy megteheted, akkor is) max. csak elõbb érsz a piros lámpához.
olyankor csak kb 110. De ezt nem úgy kéne leképzelni, hogy ha törik ha szakad ennyivel... csak ahol jól belátod az út menti dolgokat stb.... Ha én gyereket látok az út 5 méteres körzetében, már benne is állok a fékben, nem érdekel, ha nem az út felé "igyexik". Volt hogy jöttünk haza Sopronból bevásárlás, tele csomagtartó, 4 személy (ott volt tomy is, meg persze a család), és hazáig racingoltunk egy oktáviával (tdi). Volt hogy 150-nél a lányom kevesellte, és megparancsolta, hogy elõzzek.... mi lenne ha futná egy 147 gta-ra, vagy egy Fiat Coupe-ra.... :)
Figyu, remélem ez nem leplezett sértõdöttség, mert megsérteni senkit nem szeretnénk, de a gt1-2-3 -at mi Al Age -dzsel nagyon komolyan vettük (vesszük), és télleg eléggé értjük is. Ezt az is mutatja, hogy nálunk a gt2 a nr1, nem a gt3. Engem a pixelek nem érdekelnek, csak a hatás. Abban a gt2 jobb volt. Persze a gt3 igy is állat. Autózásból aki ismer, tudja, hogy télen hóban MINDEN utcasarkon kézifék és drift (kell a kézi, mer a punto2 "elsõs", de csak elindítom a valagát, utána gáz és ellenkormány), meg amúgy is városban nem ritkán 140 stb... Version ült mellettem párszor, tud mesélni....Szóval én amúgy is komolyan veszem ezt, de nem menõzésbõl (azt meghagyom a bajortalicskáknak), hanem örömhormontúltengetés miatt. 10 éve vezetek (igy) de még koccom sem volt soha. Persze ez igy szokott lenni, a vak 30-al közlekedõ nagyobb veszély, mint a sasoló 130-cal.... Család is szereti, 5 éves lányom példul állandóan kersztbe rakatná a gépet (ott is ahol nem kéne...), asszony sem sipitozik, szerencsés vagyok, hagyják apucit "kibontakozni". Hogy ezekután mér nem lettem minimum amatõr rallis? Programozó se lettem, nem lehetsz minden amihez értesz. Az már más kérdés, hogy mosz az a divat, hogy véletlen se leszel az, ami akarsz... Viszont ha valaki munkából kell csináljon valamit, félõ, hogy elmegy a kedve, emiatt nem bánom hogy igy alakult. Rack sem lett dizájner a 20th century-nál, mégis egyetértünk, hogy õ volt a legjobb gfxman, nem?
be van kapcsolva, de annyira lassan jön vissza egyenesbe a kormány, hogy egy sikánnál nekem kell tekrgetni, ráadásul illúzióromboló "megtekert villanymotor" hang kiséretében..... Fujj de láma cucc... Ja és hogy totál elkeseritselek: (ha automata a váltó, el se olvasd, de akkor meg....) Havernak Logitech gt forsz van (mint neked), és gt3 alatt bugos mint a p/csa :) Próbáld ki: Megérkezel egy húzós kanyarba, ahol az elején még 3-ban hagyod a váltót. A kocsi egy brutál verda full donforsz stb... Kanyar közben fullra kitekert kormánynál (ez a lényeg) ahogy a motor fordulata esik, visszalököd 2-be. Ezután a kanyariv közepére érve az ember testes kigyorsításba kezd: finoman gáz, de 2-ben hamar elmegy a fara, ami racing autónál egyáltalán nem jó, ezért fel kéne dobni 3-ba és nyomatékból jönni ki a kanyarból. A kormány még mindíg fullra kitekerve. Csakhogy nem tudunk váltani, ugyanis totál kiforgatott kormánynál csak 1-et tud váltani, valamiért ezután csak akkor, mikor már visszaforog a kormány.... Lecsekkoltam: f12001-ben és burnoutban tökéletes, de gt3 (eredeti) alatt BUGOS. Ezért adjak ki 24 ezret??? És még kézi váltó sincs hozzá, csak a bajszok.... A kormány azért kell(ene), hogy még életszerûbb legyen a játék, de így csak az idegroham biztos mohus. Ja és még 1 dolog. A másik haver olcsóbban vett olyan forsz-os kormányt, amihez van külön kézifék és váltó, állítani lehet a kormánymagasságot (mint a real), és nem bugzik a váltója gt3 alatt. Viszont totál ugyanolyan a "filingje" mint a Logitechnek. Fél órán belül próbáltam ki mindkettõt, mert akkor úgy volt, nekem is kell kormány. A kettõ közül az utóbbi kétszer jobban tetszett, ha vennék is, tutira ilyet vennék. De a fentebb leirt "visszaforgás" dolog itt is béna mint a pöcs...... Arról meg hogy visszaforog, annyit, hogy a nem forszos is, mer van benne rugó, mégis gáz, nem? Hát a forszos is gáz (egy real punto2 után mindenképp, én a fordho nem értek :) )
mér te fékkel farolsz ??????!!!!!!! Akkor már értem mér irsz ekkora.... Azt gázzal kell, különben nagyon lelassulsz a drift alatt. Amigy egy autó fékez, sosem kanyarodik, nézz meg pl. egy forma1-et, kanyarban csak gáz.....ügyesen. A blokkfék amúgy a legrövidebb féktáv, Abs-sel 15%-kal hosszabb. Csak annál lehet közben irányítani a kocsit. Viszont ennek max zebránál van értelme, gt3-ban MEGÁLLNI kell, arra a max fék a nyerõ. Persze van 1 olyan beállítás, hogy fékerõ elõl,hátul.......nemtom ismered e Az abs-sel kapcsolatban amúgy szaklapokat is megnézhetsz, ez igy van (száraz úton persze), láttam errõl tesztet is... Tudom hogy a tapadási erõ nagyobb mint a súrlódási, csakhogy blokknál szinte olvad a gumi, ami enyhén jót tesz a fékhatásnak. Ja, és mi Al Age-dzsel csak 5 sec-kel verjük a Complex String time trialt...... van itt olyan, akinek nem is megy megfutni idõre.... De tudod mit, nemérdekel. De ha igaz lenne amit te mondasz, akkor nem kéne a brake force beállítás. Fékerõ maximum, és majd te ügyesen megkeresed a csúszáshatárt a célegyenes végén 330-nál.... Abóól max palánk lehet, jó köridõ SOHA. Esetleg élõben menne is, mikor ÉRZED", de igy honnan tudod mikor kezd csúszni, ez nekem rejtély...... Überállat köröket futhatsz így biztos...
képzelem, mikor a kormány nem forog vissza magától..... Nagy shit az egész. Be is tojnék, ha a puntomban nekem kéne visszatekernem a kormányt középig... Minden autóban 20 km/h felett a kormány autómatice visszaforog középállásig, mert ugye a kerekek nem szeretnek oldalazva "menni". Mondj amit akarsz, van egy filingje a wheel-nek, de hogy nem reality filing, az bittos. Nagy toj az egész, párat csekkoltam már.... Sose veszek
"Amúgy próbálta már valaki a Silviát full tuninggal Simulation tyre-rel lagunasecán???? Mert mi AlAge-dzsel igy szoktunk szórakozni. (gyári kontroller+manuál váltó+asm&tcs off ofkoz!) Amúgy simtyre brutális!!!!!! Ha slick-el csúszik, sim-mel irányíthatatlan (majnem!) "
én Shelbyvel szoktam.... de pedállal és kormánnyal (Logitech Driveing Force...)
A faraló módszereken kívül SEHOL (!!!) sem jó a padlófék. Ha a kerék akár egy pillanatra is megcsúszik (még a kicsit hirtelen fékezéstõl is) már rosszabb a fékhatás... A faraló módszerek pedig csak olyan ~utcai autóknál mûködnek, ahol nem számít annyira a leszorító erõ.
a hátsós autóknál (fõleg fr) igyekezz a stabilizátorokat úgy hangolni, hogy kanyarban ne a külsõ iven haladó elsõ kerékre jusson a legnagyobb terhelés. Nézd meg a lancia hf integrale-t kanyarban, szépen seggreül a kocsi a külsõ hátsó kerékre. Megy is neki a kanyargás veszettül. A hátsókerekes autónál ha a súly az elsõ tengelyre tevõdik át, megszûnik a tapadás, és jön a súrlódás, ami ugye fele erõt jelent, tehát jön a pördülés is.....Silviával legalábbis. Tehát sztem prószáld a hátsó stabilizátort kicsit puhábbra venni. Mindig képzeld el a kocsit kanyarban, mikor beállítod, mert ez végülis "fizika", ha logikusan állítod be, a kocsi jól fog menni a kanyarokban (is) Amúgy próbálta már valaki a Silviát full tuninggal Simulation tyre-rel lagunasecán???? Mert mi AlAge-dzsel igy szoktunk szórakozni. (gyári kontroller+manuál váltó+asm&tcs off ofkoz!) Amúgy simtyre brutális!!!!!! Ha slick-el csúszik, sim-mel irányíthatatlan (majnem!)
tudod, az a helyzet, hogy minden apró beállítás megváltoztatásával módosul a "jó ív" és a kanyarsebesség. Amúgy nemtom te hogy fékezel mondjuk a Laguna Secán a dugóhúzó elõtt, de ott csak a padlófék marad. Esetleg kipróbálhatnád.... Meg az se mind1 hogy váltasz, mert pl. a Silvia-nál kanyar elõtt jobb felrakni egyet, a turbo miatt úgyis nyomatékos a motor, és úgy könnyebb drift közben megtartani a vasat. Ofkoz autómata váltóval semilyen körülmények között nem lehet gyorsan közlekedni, az lányoknak való sz@rság...
Persze minden ilyen irányú kütyüzés visszaüt valahol, úgyhogy a legjobb mód SZVSZ tudni kívülrõl a jó ívet és a kanyar sebességét a megadott autóval (meg persze nem padlófékezni és padlógázozni ;).
A BHP meg lóerõ. A B nemtom mi, de a HP az HorsePower=lóerõ
Az imént kimaradt, hogy a Camber állításával a kanyarban a kocsi jobban fog tapadni természetesen...
Leszorítóerõ valóban elég fontos, de szériakocsikon általában nem lehet állítani. A fékerõ nagyobb része elöl legyen, (kb 24 elöl 20 hátul, nyugodtan fel lehet tenni maxra) és úgy kanyarodj csúszkálós kocsikkal, hogy fék, kanyar, gáz. Fontos, hogy ne fék+kanyar legyen ez, mert akkor megcsúszik a verda hátulja és kifaralsz. Gondolom racing super soft gumi van az autódon, ez tapad legjobban. Asszem a spring rate puhábbra vétele is segíthet. Hasznos még a Camber Angle nagyobbra állítása is.(2-max5 fok, de az 5 már valószínûleg sok lesz) Ezáltal a fékerõ csökken (mert kisebb a talajjal érintkezõ felülete a gumiknak. Ha a kigyorsításnál nem akar kanyarodni a kocsi, akkor a Toe Angle-t állítsd negatív irányba a hátsó kerekeken, ha még így sem elég jó, akkor az elsõket rakd pozitív irányba.
Lenne egy olyan kérdésem, hogy miként lehetne azt megoldani, hogy a kocsi nem csúszon kanyarokba ennyire? Ti mit szoktatok beállítani? (mert a gép az sose csúszkál szinte. Mondjuk azt zsinoron húzzák:))
kormánnyal manuál váltóval rosszabbak az idõim, mint kontrollerrel....úgyhogy ez csak ront az eredményeimen...de ha már van kormány minek toljam kontrollerrel... én pl kormánnyal igencsak kerülöm a kerékvetõk durva hansználatát mert istentelenül rázni kezd és lemegyek a jó ívrõl
Sziasztok! Lenne 1 eredeti Gt3 -am tokkal vonóval! Ha valakit érdekel írjon a [email protected] -ra! Nem reklámból írom mert úgyis ismeritek a game-t de sztem ez az egyik legjobb game ps2-re!
OK, persze Te is hardcore gamer vagy, ezt a posztot akárhányan betölthetik, csak a hozzáállás a lényeg. Kormány mögött meg elhiszem, hogy fárasztóbb a játék, mint kontrollerrel a kézben. Nekem ez így pont jó volt. Kormányra nincs pénzem, de a dolog nem is érdekel annyira. A Sony nagyon eltalálta a formatervet, már csak a gombok kiosztását kell jól beállítani és nagyon játszható a game vele. Complex Stringnek legközelebb ne nekifuss, hanem szánd rá azt az 1 órádat és a visszajátszásaidból nézd meg, hogy hol mentél rossz íven, stb... A pályát, mint minden esetben, meg kell tanulni. Ez itt azért körülményesebb, mert itt nincs verseny, hanem csak ez a nyamvadt Time Attack. Ha megtanulod, nagyonis verhetõ a rekord... (még kormány nélkül, gyári kontrollerrel is)
pedig itt mindenki azt hitte ,hogy én vagyok a HC GT gamer, de én egészen másért szeretem a gammát én nem vagyok képes órákon át a kormány mögött taposni...elfáradok bele:)
néha elkap a hév buherálok valami autót valamelyik pályára...de 1 óránál többet sztem csak az elején játszottam
a complex stringnek kétszer futottam neki...nem is ismerem a pályát
Sorry, nem direkt volt. Akkor mostantól inkább csak külön kérésre szólalok meg:D Nem akartalak beégetni. Az a helyzet, hogy elég hardcore GT3 gamer vagyok, úgyhogy ha bárkinek kérdése van a játékkal kapcsolatban, csak szóljon és megpróbálok segíteni.