büdös Trabantosok, még nem mentetek saját magatok mögött.
alig gyõzöm lezárni a bejövõ levegõt, hogy ne érezzem az ocsmány bûzötöket.
és egy csomó Trabantos megengedhetna magának NORMÁLIS autót, de azért sem, hogy bosszantsa és büdösítse a környezetét.
23 évesen elsõ autóm 125.000-ért egy Renault R5 volt. Vehettem volna kicsit olcsóbban egy bûzös Trabantot, de már akkor gondoltam azokra, akik mögöttem jönnek.
:-)))
én is hajtok egy Astrát is de ez más! amúgymeg szaladgálni meg pecázni használom! a többi másra meg ott az Opel!
túl sokat vársz. A Trabiban az a feeling, hogy rém egyszerû szerkezet (5+ -os) és mindent kibír. Lehet, hogy nem használtad ki a gépcsodában rejlõ lehetõségeket.
Trabant és feeling? Esetleg "mi ez a szar" feeling. 5 éven keresztül volt szerencsém hajtani egyet, de sohasem tudoitt igazán meghatni. AMikor lecseréltük egy sokkal fiatalabb R5-re, na ott már megvolt a mosolygás, amikor beleültem. Azt már szerettem, de egy Trabantot? OK, jópár célra tökéletes, de mára menthetetlenül elavult, és ki kellene mindent vonni (a katalizátor csak félmegoldás, mert kb. 10000 km-ként úgyis kimegy a katalizátor a szabályozatlan üzemanyag-adagolás miatt, és akkor majd lehet szárezerért venni egy újat. Kíváncsi lennék, hogy kispénzû tulajok tudnák-e ezt bírni anyagilag)
hasonló az enyém is csak nincs alufelni meg szárny sem:( de nekem a saját jobban tetszik ja nekem jobbak a tükreim meg van napfénytetõ is! na mindegy mejd rakom a képeket ha készenlesznek!
Hazánkban mind a mai napig kb. 200.000 Trabant futkározik az utakon. Ebbõl mint egy 10.000 négyütemû. Sokan utálják, sokan pedig kedvelik õket. Van akinek azért van Trabija, mert nem futja másra, van aki pedig egyszerûen hobbiból tartja kedvenc Trabantját, ápolgatja, gondozza, tuningolja azt.
Nekunk is volt ketto, mindeketto a merkurtol, tehat nem ma volt. Soha egyszer se maradtunk ott sehol vele, es fater Kiskunlachazan a nyaraloba megcsinalta a komplett motorgeneralt. Egyszeru volt, olcso de ment, mindig elvitt mindenhova es ez a lenyeg. Amikor ismeretsegi koromben fikazzak a regi foleg szocialista autokat en azt szoktam mondani hogy figyelj: Sok penzbol nem nehez autot epiteni. Kevesbol, na az a kihivas. Hol lesznek a mai csili-vili metalfeny, csupa-muanyag autok 30 ev mulva? Egy masfel eve mutattak a TV-ben egy discot ahol azzal szorakozott nehany hulye hogy szetvertek par szerencsetlen trabit. Azt ennek orultek hogy ok milyen fasza gyerekek, meg milyen erosek. Emelgette a felnit magasra meg a kormanykereket az idiota barom es vigyorgott... Undorito! Csaladok millioi jartak trabival. Es orultek neki hogy egyatalan van autojuk.
Én is jártam vele,tényleg nem rossz,de fílinget nem éreztem...:((
Most senki nem fikázza a Trabit. Csak hülye kérdésre-hülye válasz./Rolspeed-Lokista tunning kirohanásai/ Én is jártam vele elget, és egy rossz szavam nem lehet. Sõt mesélhetnék róla milyen megdöbbentõ dolgokat lehet vele mûvelni! De ezek szerint neked sem kell ecsetelni. ÁMEN
A sok szerencsétlen aki fikázza a Trabit. Ha 10 évvel ezelõtt lettél volna fiatal és egy ilyened lett volna akkor most nem fikáznál. Aki nem vezetett Tabit, annak fogalma sincs a feeling-rõl amit adott. Én csak 10 évig nyüstöltem egyet, de még most is sokszor visszasírom.ha fikázzátok a Trabit!
A blokk tömegétõl nem gyengén leülne, ígyhát annyiban már cult...
Pontosan. A kritériumoknak megfelel, belefér simán a trabantba. Csak az üléseket kell kivenni, meg a berakás idejére lekapni az ajtókat és kivágni az oszlopot az egyik oldalon. De ha kicsit ki is lóghat elöl-hátul, én inkább egy Isotov RD-33 sugárhajtómûre tenném a voksom. A MIG29-ben már bizonyított, és egyben meglenne az optikai/audio tuning is, habár csekély mértékben Cultos.:)))
Mekkora a legnagyobb (és milyen) motor ami a 601-es Trabi-ba belefér?
Hétvégén voltam rally-n és Trabikkal is kurva jól nyomatták, nagyon állat volt
A gyertyát szereti beköpni, azt tisztogasd gyakran akkor kevésbé lesz bajos.
Tesóm járt pár éve vele, amikor lejtõn lefelé kanyarba valahogy kisodródott vagy mi a fene volt, ( lehet hogy kicsit száguldozott is - máramennyire egy 30 éves trabival lehet :))) és átbukfencezett a kocsi, fejre állt teljesen. Felfordítás után pöccre indult .. és alig lett rajta pár karcolás. - ja tesóm is megúszta karcolás nélkül :D
szvsz. ezekhez a régi autókhoz már csak utángyártott alkatrészeket lehet kapni (ált.) Y.Józsi (bocs józsi)farigcsálja vagy fröccsönti a sufniban Xröcsögén, többé kevésbé sikerül is meg nem is, pl. az alaplapok olyan kidolgozattlan vackok hogy pfffffff
Nemenj vele mély pocsolyába, mert a jobb elsõ keréknél van az ún. "alaplap" a megszakítóval meg a kondival és ka az beázik,nem mész tovább. Egyébként igazi trabantosoknál mindig van pótalaplap beállított megszakítóhézaggal.