Nekem csak a gold van meg u1 bõl szal' nemtom' különbözik e a másik u1 tõl. mivel nincs összzehasonlítási alapom. De ha van szélessávod fenn van ftp nken ha kell lehuzhatod. emilme vagy ide.
hmm, de 16 bites textura is lehet 1024 -es am.. ;) de sztem ugy se ferne bele a 16 mb -ba
Most fejeztem be a gámát. Szerintem a grafika király, de a játék egy nagy tré. Ami a legjobb volt benne az a végén futó gárda feliratozásának ötletessége :-) Rövidden ennyi.
Én nem hallottam olyanról, amiben teljesen átírták a játékot (grafikailag). De kiegészítõrõl (return to na pali) és patchekrõl igen ;-)
Most akkor van Unreal 1 (tehát a single player rész) igaz? Volt-e ennek a single player résznek felturbózott változata (szebb texturák, new effektek, ilyesmi). Plíz legyél világosabb, mert nem értm. PLEASEEEEE...
Másfél, uszkve 2 éve nekiláttam az Unreal magyarításának, majd meguntam. Aztán láttam Imyke2000 rettenetét, így újra nekiláttam. A pályáknak gyakorlatilag az elsõ 2/3-a kész, a körítést (ilyen-olyan üzik, menük, stb) meg mégegyszer át kell fésülni, mert anno nagyon gyík voltam még angolból (most is, de már nem annyira )
Mellesleg bocs, de a Gold alatt a Game OF The Yeart-t értettem, csak mire ez megvilágosodott, már késõ volt
Milyen félkész fordítás? Mi a tököm? :D
Van Gold verzió? Ezt pl. nem tudtam. Ez a Gold szebb meg tuningabb mint az eredeti?
Félkész fordítás kell? Mellesleg miben turbózott az UT gold (mindenesetre láttam olyantat, hogy 1 dobozban az Unreal, Unreal: Return to Na Pali, Unreal Tournament)
Igaz az, hogy az Unreal 1-et kiadták Game Of The Year Edition-ként mint a Tournamentet és felturbózott grafikája van? Mert ha igen, akkor nem kezdek bele a PCGURU mellékletes Unreal 1-be.
PLÍZ
Az elsõ részben csak a grafikai engine volt bogaras, de ennek a pályaszerkesztõ rossz számításai is lehetnek az okai. Konkrétan arra gondolok, hogy hajlamosak háromszögek eltûnni, annak ellenére, hogy még látszaniuk kellene. A másik bug meg a már említett unicode viosszaolvasás
Nekem nem tetszik a játék továbbra sem, de a töltõképernyõ nagyon bejött :-))))))))))))
Már a Na Pali Kikötõ áll tesztelés alatt, és a 3J Elõõrs fordítás alatt, tehát a 2/3-án túl vagyok (tekintve, hogy 7 db pályának gyakorlatilag csak címe lesz). Nomeg még le kell tisztázni a körítést, mert elég régen csináltam, és akkor még fordítottam elég bátor dolgokat
Mellesleg van valakinek ötlete, hogy hogyan vegyem rá az Unrealt, hogy a user.ini fájlt ne unicodeba mentse? Csak azért, mert a mentés az OK, de visszaolvasni már nem tudja (másik megoldás pl : 3J elo"o"rs 2003. janua'r 13)
tnt2, viszont 32 biten vinné az 1024x1024-et is, dehát a 16M memo... Mellesleg az elõzõ unreal motorban kizárólag OpenGL-ben vitt 256x256-nál nagyobbat... Legalábbis érdekes
Dilemma: Micsináljak? Fejezzem be az Unreal fordítást kb másfél év vajúdás után, vagy álljak neki az Unreal ][-nek?
Egy jo tanacs :
A raketaveto masodlagos tuzelojevel (amikor be kell merni negy pontot es negy kulombozo raketa repul ki) amiutan bemertuk a negy celpontot mindig lojunk folfele ha kint vagyunk es nem zart helysegben. Ha zart helysegben vagyunk akkor hasznajunk mast:)))
Nekem nagyon tetszik a játék, igaz szaggatt néha mint állat 800x600 Med -graf-. 1Ghz GF3-ti200-396MB- most járok ahol pókokat kell írtani lángszoróval nagyon állat!%
Ottan kimaradt 1 vesszõ, mind1. Csak mert jó kedvemben találtál: www.tar.hu/bfg900/u.rar :)
Azonnal jópofa vagy fiam ;)
Amúgy szerintem is nagyon király a játék!!!Bár amennyi ideig készült lehetett volna jobb is.
256 Mb-vel nálllam maxon minden 1280x1024-en akadás nélkül megy csak a pálya elején swappol egy kicsit aztán megy rendesen, W98 alatt legalábbis XP alatt kb. fele ilyen gyors szóval akinek 256 Mb-el nyomul annak ajánlom hogy W98-on tegye.
Az unreal2 valoban nem kepes real arnyekokra, mert nem tettek bele ilyesmit. De az elethuseg nem csak az arnyekokban merul ki, nezd meg pl a doom-ban levo outdoor "latvanyt" /az elejen lathato../
Sztem elég nagy hiba,hogy a skaarjokból csak az elsõ és az utolsó elõtti küldetésekben látni vmit! :((
unreal warfare engine, amire az u2 is épül, nem egy az egyben u2.
valóban rosszul fogalmaztam, nem azt akartam mondani hogy az u engine-t nem lehet átírni úgy hogy menjen vele, hanem hogy az Unreal2 nem képes rá, ezért elég merész kijelenteni hogy 'jobb' vagy 'valósághûbb' engine mint a D3. ugyanis szabolcs ezt mondta, én csak erre reagáltam, nem akartam belekeverni a DX2-t.
opp véletlenül megnyomtam azt hogy Mehet :) Szal leszámoltatják az árnyákokat, és shadow map formájában a textúrára rákerül az árnyék, ergo semmi köze az engine-el kitett fényforráshoz. Valószinû, hogy fõleg a memória igénye miatt.
Az árnyékokat a játékokban shadow map-al oldjál meg, ami kb úgy mûxik, hogy elhelyezik a pályán a fényforrásokat, leszámoltatják rá az árnyékokat
Óóóóóóóóóóóóóóóóóó. Mindíg csak katonák ellen kell menni, semmi ultrebrutál skaarj harcos :((((
yeeehhaaaaa!!!! thanx uraim :o) kiheréltem ezt a zöld girnyót!
splinter cell-ben nem realtime. (csak a karakter árnyéka stimmel kb)
már a demóban is van egy lámpa ami szépen lengedezik ha meglövöd, közben az árnyékok meg sem mozdulnak...
a DX2-ben valóban lesz, de az nem U2 engine, WS-ék hozzáírták még a bumpmapet és a real-time árnyékolást házon belül
Kösz,én voltam csak balfasz.Wincommender rarja vmiert nem akarta kitömöriteni
vagy Wincommander alt+F9
Ha jól tudom akkor a pl. a Splinter Cell és a DeusEX 2 is az Unreal Warfare motort használja, mindkettõben van (lesz) valós idejû árnyékolás. Screenshotok alapján nem marad el egyik sem a Doom3-tól ebbõl a szempontból.
letöltöttem,it van ez az 1töl52ig fileok,de hogyan tömöritem belöle ki a cue-t,meg a bin-t?
off
hmm, valósághû... hát valakinek az a valósághû, ha a falban a repedések is poligonból vannak (mégha 20x szarabbul is néznek ki...), valakinek meg az, ha pl minden tárgy valós real-time árnyékot vet, akár mozgó fényforrásnál is... na ezt pl meg sem lehet csinálni egy U engine-nel, szal nem kéne csak úgy kijelenteni hogy 'jobb'
Két nagyjából egyforma hely van. Mindkettõ 3 helyiségbõl áll, egy nagyobból középen a sugárral, és két kissebbel kétoldalt. plusz mindkét helyen van egy lift, amivel az irányítótermükbe jutsz. Ott MINDEN kapcsolót nyomj meg a pulton. Ha az elsõ ilyen helyen vagy, akkor ezután kinyílnak a termekbe vezetõ ajtók, és kikapcsol a sugár a középsõ teremben. Így már be tudsz menni a sugár helyén a lyukba. Ha a második helyen vagy, akkor ugyanígy nyomj meg minden kapcsolót, itt nem kapcsol ki a sugár, de ugyanúgy kinyílnak az ajtók. A jobb oldali kis helyiségben meg be van szakadva a padló, arra menj. Onnan jutsz a nagy pókhoz. Azt írtad, hogy nem tudsz bemenni a lyukba. Akkor valószínûleg az elsõ ilyen helyen vagy, és fent nem kapcsoltad át az összes kapcsolót a konzolokon.
Sajnos nekem nem jön be a gamma igazán. Elértem ehhez a robotvároshoz, hát nagyon nyögvenyelõs az egész. Vontatott, unalmas. Legjobban talán a gátrobbantós pálya tetszett. Egyszerûen nincs kedvem tovább játszani.
Igen de két ilyen hely van. Amikor a második 3 ajtós liftes helyiséghez érsz, ott a falon is van egy lyuk azon bemész a jobboldaliba és ott a fal, de azt a helyet biztosan felismered.
Nem gondoltam volna, hogy valki komolyan elakad az U2-ben. A fõ pokot egy padlón lévõ lyukon keresztül lehet megközelíteni, a lyuk elõtt van egy kaptár szerû fal.
és? Nem érdekel.Személyes problémád...(ide azt képzelsz amit akarsz)
Így visszaolvasva egy kicsit indulatosra sikerült a hozzászólás, ami nem állt szándékomban, csak kiborítottál cseppet ezekkel a dolgokkal :)
1. Kurva unalmas már ez a "melyik endzsin a a szarabb mer majd én megmondom, annyira értek hozzá" téma. Nemtom mi lesz jobb attól ha ezen vitáztok. 2. A grafika arról szól, hogy minél jobban bele tudd élni magad az adott világba, minnél hangulatosabb legyen. Ha engem kérdezel, az a legfontosabb, hogy jól nézzen ki. Én leszarom ha valami valósághû, és a valósághûség a szépség rovására megy. 3. a bump mapping fontosabb, mint ahogy te azt gondolod. Bizonyos dolgokat 1xûen nem lehet és jó darabig még lehetetlen lesz megoldani. 4. Régen rossz ha te egy szép játékot élveboncolsz, hogy a végén kideríthesd, hogy ezért vagy azért szar. Nem lehetne hogy 1xûen csak jácc vele? 5. Gondoom messzemenõkig bennnevagy a grafikus motorokban, ha ennyire egyértelmûen kijelentesz dolgokat. :)
2 fele engine, 2 fele megkozelites. van amit az egyikben meg lehet oldani , van amit lehetetlen, es viszont. Azt hogy szar, egyikre se lehet mondani. A bump mapping egy jo trukk, sokmindent polival nem lehet megcsinalni, vagy csak kismillio darabbal /pl a pikkelyeket a szornyikeken a la doom, de unrealban is van ittott/, bar az is igaz foleg sotetben nez ki jol. Outdoorban es vilagos helyeken az unreal a verhetetlen, szuk sotet helyeken pedig a doom.
emberek! hol a rákban van az a nagy zöld pok?????? kinyírtam mindenkit ,szét lifteztem az agyam ,minden ajton bementem de nem találom azt a dögöt! pls valaki......HELP!!!
a bumpmapping a jövõ, fiam, akár tetszik akár nem. pont az a lényeg hogy 'elsõ ránézésre' jobban nézzen ki, errõl szól a grafika, nem arról hogy lemérjük hogy hány poligonból is áll valójában az a szék vagy akármi.
az meg hogy alacsonyabb a poligonszám, köztudott, képzeld nem csak a hozzád hasonló kompjúterzseniknek (khöm) tûnt fel... :D
Dehonnem! kikapcsoltam azt az energiát is de nemtok rájönni merre tovább! szal azon az ugrálós ,olvadt fémes yoédesannyján nemtok túljutni :(( pedig ellen seholsincs már!
Nem bug! A hajom mellet volt meg egy allat or akit nem lattam meg :)
Nah mostmar minden oke jott a csapat es jona tamadas :)
Akkor te bugba ütköztél. Kezd újra a pályát elõbb utobb megszereli a mérnök a számgépet aztán kész, de semmiképpen sem kell hosszan várni, fõleg nem lövöldözés nélkül.
Jo de a bazison es korulette se el mar senki... a gep ki van utve en meg nem kapok erositest :(
Ja ha valaki ki akarja probálni annak a következõt kell tenni. Azon az ajtón menj be amelyik fellül van (értsd: nem a kártékony manus mögötti ajtón). Rakétával adj neki, hogy elcsúszon a számgép elöl aztán addig lõd amig ki nem fekszik, jó sok kellet bele de kifeküdt és nem tette tönkre a gépet (nem is irta ki hogy failed, és nem is füstöl, szikrázik). Aztán ha sikerült itt el is akadtál a játékban.
Hehe. Én addig probálkoztam míg egyszer sikerült (bug?) megmenteni a számítógépet. Nem lehet vele semmit csinálni!!! És mivel letted az ipsét aki tönkreteszi itt el is akadtál a játékban. Szóval hagyni kell lerombolni...aztán a történet szerint is kiderül, hogy tönkre kell annak menni.
Az nem gond, a történet szerint szét is kell verniük a számítógépet. Ha a fõbejáraton mész be, akkor rögtön balra menj, fel a lifttel, és ott bökd meg a kapcsolót, akkor jön a technikus meg a támogatás, aztán csak meg kell védened amíg végez. A katonáknak tudsz parancsot adni, hogy melyik területet védjék.
Nálam 384 SD-vel is játszható volt (Mellette TCeleron 1.2 van, meg egy Gef4Ti4200). 1024*768*32 fullban. Igaz a határon mozgott, 25-35 FPS között, de nem szagatott be mozgalmas részeknél se. Ja és egy ötlet: A motor nem használja a rendszermemóriát a videomemória támogatására, így érdemes a BIOS-ban az AGP memóriatámogatást levenni a minimumra (4 mega általában).
Jo aszt mar emgcsinaltam:) Koszi azert
Most vagyok ott ahol meg kell szerezni valami data-t es egy olyan bolygon vagyok ahol minden sivatag es nagy csontvazak vannak. Nah ott egy bazis de amiutan bemegyek sehogy se tudom lealitani aszt a pasit aki vegul elrontja a szamitogepet es aszongya hogy Failed!
Ott mit kell csinajak mert mar mindekit megoltem es mar nemtalalok semmit :(
Jah, 512 DDR simán elég szerintem is. Nálam legalábbis gyönyörûen fut max-on, és sohasem swappol. Sõt, van mikor pályák között is a ram-ból tölt, a vinyó meg sem mozdul.
ami le van ott irva a pass megtalálásához,az egy baromság.A büdös életbe nincs olyan ott,amit leírnak.Vki esetleg?