Nekem 4109 driver van fent meg directx 9 es csodalatosan megy!
A szepseghibaja csak annyi hogy kurva sokat tolti a palyakat. Meg amikor meghalok es ujra toltom a hejszint bekapcsolom es nezem a TV-et emig betolti es azutan is vagy 2 percet akadozik a kep. De azutan ugy megy mint a csuda! Nem tudom ez miert van:(
hehe, kicsit állítanom kellett a felbontáson, mer ott mikor felszed az ûrhajó, a legelején az erdõs pályánál, iszonyatosan szaggatt.:))) szal most így fut: 800*600*16 és minden low. de így is szaggatt, hja majd pár év múlva elõveszem, hoy volt anno egy Unreal 2 nevû játék...
Na megoldottam a gondot, az volt a hiba hogy bepipáltam az EAX-et a hangmenüben. Mostmár elindul a game, csak szar a karakterek texturája: 40.72nél újabb detonátorral csinálja ezt valakinek?
Szasztok, nekem azt csinálja a game, hogy bejön a menü lehet állítgatni mindent, de a mikor a new gamera klikkelek és kiválaszton hogy normal, akkor kiírja hogy initializing, és egybõl visszadob a desktopra. Mi lehet a gond? Gépem P42.1,512ddr,gf4ti4200,XPpro.
dede :) az elsõ védós küldetésnél átváltottam normalra. normal az gyerekjáték...
snipereknél nagyon durván játszik a gép, 80/200-ról lekap egy lövéssel (hardon). normalon meg kell vagy 10 ugyanennyi élettel... :)
a raksi másodlagosa naagyon bejön, sztem az a legjobb fegyver.
Ja amúgy a bogaras rész elég alienes volt, a fémes rész pedig matrixos feelinget árasztott fõleg a végén ahol csapkodtak a villámok
Amúgy az összerakkot artifact ilyen 1*ûen elpusztult volna a robbanásban? és arra a kis lényre nyomták rá az erejét? Emberre is rá lehetett volna?
jaja elég szomorú remélem akiegészítõben majd ha lesz akó újra visszatérenek a régi szereplõk
Nem hepi end :(((
na ennyi vot? végigzúztam
help ott vagyok amiko lelövik Aida hajóját és meghal mindenki végiüla kapitány hajóján kinyírjuk a kapitányt kikell menni a leszálló pályára és ott akadtam el amiko a gravitáció segítségével felkell ugrania felsõ szintekre nos ott hogyan kell merre kell
Héhé, megtaláltam azt a sárkány baszást, amik az elõzetes képeken voltak. Egyet le is lõttem sniperrel. Tök ugyanaz mint a képen, csak sokkal kisebb, vagy meszebb van, nemtom :)
ezt én is megszívtam :) Van kint egy antenna azt kapcsold be és folytatódik a móka!
Kis info a fizikáról (Chris Hargrove interjú az alapja, igaz 2001 áprilisi, de úgy néz ki hogy nem változott a dolog azóta:
Aki fikázza, az elõször is kapcsolja be, aztán mondjin véleményt.:) A Settingsben a "Ragdoll detail". A kikapcsolt állapot egyértelmû. A low állapotnál csak a kisebb ellenfelek esetében (pl. seagoatok vagy snipe-ek) fog mûködni, medium fokozaton már a hummanoid ellenfelekél is (pl. Skaarj vagy az emberek). A High beállítás felesleges, mert nem használja semmi az U2-ben. Azonfelül van pár ellenfél, ahol semmiféleképp se használ fizikát, ilyen pl. az Araknid vagy a Izarian faj. Azzal magyarázta, hogy ezekbõl sok jön, azonkívül bonyolultabb a felépítésük, ezért túlságosan leterhelné a gépet.
Kész, ez szar, nem történik semmi. Kínomban odaálltam a dolgozó technikus mellé, hagytam, had történjen, aminek történnie kell. Magamhoz vettem egy újságot, feloltottam a fillanyt, és olvasni kezdtem. FÉL óra alatt nem történt semmi, a katonáim lépkedtek az õkhelyeiken, a technikus dolgozott (már sürgetni se tudtam, kimerült minden válaszlehetõsége). Még lelõni se tudok a saját embereim közül senkit.
Valaki aki végig játszotta, meddig vártál, mi van, hogy még fél óra is kevés?!
Mi az isten van már?!
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ....
Ez a rohadt nagypofájú technikus, akiben egy szemernyi tisztelet sincs a fegyveres erõkkel szemben "Hé, menjen, és öljön meg valakit" fog végezni valaha annak a rohadt panelnek a megszerelésével, ez biztos nem valami programhiba? :-)
Mivel valaki írta már, hogy végig vitte, nyilván nem az, de akkor is... kicsit idegtépõ az a rész.
1., Õ volna a túlélõ, aki amúgy kellene, hogy szóljon hozzád, mert õ küld el detonátorokat keresni.
A detonátorok eléggé egymás után jönnek, van egymástól 10 másodpercre kettõ, egy meg rögtön, a lépcsõsor alján lévõ terem egyik sarkában, egy olyan ajtó mögött, amit én is alig vettem észre, mert nem is ajtó, hanem inkább függöny, vagy mi. Azon bemész, létrára fel, s ott van. Amikor bementél egy terembe, s szóltak, hogy rádzárják az ajtókat, arra gondolok
Aztán 5 perced van visszamenni a gépedhez
Most azon a pályán vagyok ahol fel kell robbantani egy gátat. Már megtaláltam két bombát, de a harmadikat sehol sem találom... Az egyik a szellõzõben volt, a másik meg a turbinánál. Meg van még egy olyan pont is a briefeingben, hogy találjam meg a túlélõket, na azokat se találom. Van a pálya elején egy feketébe öltözött manus aki nem támad rám és én se tudom megölni, de az hozzám se szól... Tud valaki segíteni? :)
Igen ,õ nem is errõl a képrõl beszélt Pont az imént írtam ide a megjelent játékból készített képet, hogy lehessen hasonlítgatni
(1343-as hozzászólás)
Amit Dantor mond, az ez a kép: www.tar.hu/rage/unreal_02b.jpg
2. vagy 3. "kommandós" küld, ahol ezt a gátat kell megsemmisíteni.
Hmm, szóval az nem egy kép a játékból? Kár :(( Na viszont volt mentésem a detonátoros pályáról, ahonnan a régi elõzetes kép is készült
Na, lehet hasonlítgatni!! Ez tehát a régi elõzetes: www.tar.hu/rage/shot_hires.jpg
S akkor itt van ugyanez, az elõbb készítettem a játékból:
www.tar.hu/rage/unreal.jpg
hát jó ötletek vannak benne, védeni kell területet stb, de azért egy fantáziiûátlan scifi világból nem lehet sokat kihozni... bár nem léehetett volna jobban megcsinalni.
Az NEM unreal II, hanem a Warfare motor egyik demója! :)
Ti hardon mit csináltok a kommandósokkal? Én annyit lövök beléjük, mint a pókba hellen, de nem fexenek meg. Közel megyek, nyomom beléjük a sörétet de õk hamarabb kinyírnak. Hmm.
És megvan ez a bizonyos lépcsõsoros elõzetes kép is. Nézzétek meg, hogy bekerült-e a játékba!
Ha nem, akkor szomorú leszek... www.tar.hu/rage/unreal_02b.jpg
Meg mondjuk itt egy kép, amitõl annak idején elájultunk, hogy így fog kinézni az Unreal II
Azt a képet megõriztem, most lehet hasonlítani, hogy tényleg ilyen lett? Akik végigvitték, kérem, nézzék meg!
www.tar.hu/rage/shot_hires.jpg
Na , akkor egy kérdés : Anno, amikor megjelentek az elsõ screenshot-ok, volt egy olyan, hogy egy nagyon hosszú lépcsõsor tetején állunk, s maga ez a lépcsõsor, vagy késõbb út messze-messze nyúlik el a tájban Azt hiszem, az út szélén fák voltak.
Azt néztem, hogy az Unreal.ini file-ban néhány dolgot lehet utólag manuálisan állítgatni.
Pl az Anisotrophic filtering sem biztos, hogy azon az 1-es beállításon van maxon, meg érdekes a 3d sound alapból kikapcsolt állapota...
A video opciókban pedig a detailed textures-t kell bekapcsolni, meg az árnyékokat a géptõl függõen minél erõsebb beállításra tenni...
Atzán nem néz az már ki utána olyan rosszul
nem kimondott textura hibara gondolok mert en meg hibat nem lattam.. minden maxon ami belefer, hanem hogy a taj es a falak texturai nem igazan reszletesek. UT2003 megnezem mert ugy emlekszem ott jobb volt.
Nálam semmi gond a textúrákkal, s különösebb bugot sem láttam még.
Ráadásul a ventilátor tök szép árnyékot vetett a falon, direkt figyeltem. Amúgy 30.82-es driver
neikem erosen beta szagu vagy kicsit bugos:)) De rohek a texturak felbontasa egyes falakon ajtokon, novenyeken az a lapuleveles noveny az elejen en jobbat rajzolok egy perc alatt mint azon a textura.ja nem a gepem miatt ok:D
És ha az lesz a Doom III-mal, mint a Geforce FX-szel? Na akkor koppan olyat mindenki, mint egy ház.
De nekem van egy olyan ERÕÕS gyanú, hogy ez nem az 1.00, hanem valami 0.9 . Nem létezik, hogy pont az eax, karma, víz, árnyék részt kúrták el. egyszerûen lehetetlennek tartom. Akkor meg majd jönnek a patchek :)
a kék torkolat tûz valami gyönyörûûû
jók az efektek,fõleg a tûz..meg a hangok.Pl:mennydörgés :D de azé nagy hent az egész.
Indítsd el úgy a játékot, hogy a parancsikon-nál a target sorba írd be ezt a paramétert : firstrun
Tehát valahogy így fog kinézni : ....uneral2.exe -firstrun
Ez visszaállítja alapra az ini-t, lehet, hogy segít
Nos, ma estére ennyi, holnap este újból folytatom. Tudjátok, napi 1 óra, hogy sokáig tartson :)
Az organikus bolygó érdekes volt, az utána lévõ detonátor keresgélés az szokvány-fps feelinget hozott, egyébként jó csatákkal, viszont amikor elromlik az ûrhajó, s meg kell védeni, az baromira tetszett!
Király volt az egész jelenet, mozgalmas, s ötletes a védelmi cucc lepakolásának lehetõségével.S ráadásul azok a humoros beszólások, miközben javítják az ûrhajót a többiek ,s vitatkoznak rajta, hogy is kellene...
Nem tudtam, hogy a csatára koncentráljak, vagy a benyögéseken röhögjek :))
Mondjuk abban igazad van, hogy ha most sír sokaknak a szája, hogy "jaj, milyen lassú az U2, milyen hatalmas a hardware-igénye", azok mit fognak szólni a Doom III-hoz. Na, annál már én is sírni fogok, ha nem sikerül elõtte megfelelõ mennyiségû pénzállományt beszerválnom legalább egy ATI 9700-ra (azért mondom, hogy legalább, mert ugye GfFX, miegymás jön), és egy 2 Ghz feletti órajelû prociba. (Bár ahhoz alighanem még alaplapot is kell majd cserélnem). És az a valószínûbb, hogy nem fog :(
Az U2 gépigénye szerintem igenis alacsony ahhoz képest, hogy én mit váram. De abban akkor is igazam van, hogy (és akkor fogalmazzunk finoman) nem valósított meg a várttal ellentétben olyan mértékû lélegzetelállító áttörést a korábbi fps-ekhez képest, mint elõdje.
Nem szar az engine, a mostani felhozatalhoz képest, viszont szar ahhoz képest, amint az Unreal márkanév új részétõl elvártam volna. Na mindegy, ezt már megtárgyaltuk az elmúlt napokban néhányszor :)
Különben tényleg egyre jobb, és élvezetesebb lesz a játék, ahogyan haladunk elõre a küldetésekben. Vagyis mondhatjuk, hogy amíg az Unreal elsõ részénél mindenki azt vette észre, hogy a túl erõs kezdés után lassanként cseppet ellaposult, addig ennél a második résznél pont az ellenkezõje igaz. Gyér kezdés után fokozatosan erõsít. Én viszont nem vagyok biztos benne, hogy ez marketing szempontból egy jó döntés volt, hiszen egy játék elsõ néhány pályájával/küldetésével szerintem szám szerint több ember találkozik, mint a késöbbiekkel. Nagyon sokan gondolkodnak úgy, hogy az elsõ (két) pálya/küldetés után itélik meg magát az egész játékot.
Meg aztán a feeling-váltást az elsõ részhez képest felfoghatjuk úgy is, hogy végre újabb szemszögbõl van alkalmunk megismerni az Unreal univerzumának tágabb világát, nem csak egy kis bolygó szûk éráját.
Arról már nem is beszélve, hogy oly hosszú várakozás után végre valóban láthatjuk mozgásban azokat a szerte ágazó fákat, amelyek várható megjelenésérõl a játékokban már az elsõ Geforce kártya megjelenése óta hallani mindenhonnan. Meg pl. megemlítehetjük azt is, hogy amíg teszem azt az organikus, görbe csõfelületek három éve a Quake 3-ban még csak amolyan szárnyerebegtetés szintjén jelentek meg, addig itt már meghatározó részévé váltak egy-két pályának, hála az azóta megnövekedett számolási teljesítménynek...
Röviden: egyszerû a recept. Minél többet kell nyomni az Unreal 2-t, és egyre kisebb lesz a kezdeti csalódás :-)
DX2 az Unreal engine, folyamatosan kapják a legújabb cumókat Epictõl.. fizikai motor, amit licenszeltek: Havok a neve, de a rongybaba fizika az asszem maradt a Karma.
De elég sokat buherálnak az engine-nel.. mindenesetre mozgásban nagyon meggyõzõ (az a kevés, amit láttunk belõle.. :/), és screenshotok közt is van egy pár ultrabrutál.
Na, de ez offtopic. :)
Unreal II téma: Ha valaki találkozott volna azzal a problémával, hogy nincsenek textúrák bizonyos szereplõkön, a megoldás a 41.09-es Detonator képében érkezik hozzá! :)
Namost, lehet hogy csak képzelõdöm, de én láttam bump mappinget a játékban :)
de szerintem az, csak hozzá írtak egy csomó mindent (bump mapping, real-time fények stb), meg külön fizikai engine-t szerváltak
Jatényleg, milyen motorja is van akkor most a Deus Ex 2-nek? Valami olyasmit olvastam nemrég, hogy nem a warfare, mert az nem felet meg az igényeinek :)
Hmm.. árnyék és büntetõ fizika majd lesz a Deus Ex 2-ben.. ha lesz olyan gép, amin elindul.. :) Ezek után nem tudom milyen gépigényre számítsak. :)
Ok, nem tökéletes, mondjuk a fizika tényleg csalódás, de ne legyén már ilyen. Emiatt azt mondani egy motorra hogy SZAR agyatlan dolog. Fõleg majd ha kiderül, hogy miylen van kell az agyonájnározott doom3 motorhoz. A belem kifordul már tõle, hogy másról se lehet hallani, hogy iylen fasza lesz, oylan király, Carmack egy akkora isten... Ki nem szarja le? :) De tévedjek és menjen így ócska gépemen mint az U2... Amugy az életben is elõfordul hogy beragadhatsz 2 csõ közé nem? ;)
Rendben akkor ne a grafikáról beszéljünk. Mondjál valami klassz dolgot a fizikáról. Mert az élõzetes techdemók alapján gördülõ, feldönthetõ székekre számítottam pl., ezzel szemben még az úszó hínárokat se lehet arrébb úsztatni. Meg azért (igaz nem véglegesen), de itt is elõfordult, hogy kicsit beragadtam két csõ közé.
Na jó, még csak azon a pályán járok, ahol a három detonátort kell megtalálni, és aktiválni. Lehet, hogy csak a végigjátszás után lenne értelme ilyesmirõl beszélni.
Nemazé, de én találtam árnyékot ebben a játékban. Ha te nem, akkor sajnálom :) A víz alatti rész tényleg lehetne szebb, de a grafika nem egyenõ a motorral. Azé nem vagy semmi, kijelented hogy szar ez a motor, mert nincs benne árnyék (van), és nem néz ki jól a víz alatti rész. :)))
nem azert de a doom3 -ban sem volt a playernek arnyeka :) csak mindenki masnak. az az unreal2 -ben van is. a viz lehetne jobb az teny, a preview videokban ezerszer jobb volt, a hullamzasa is. de vannak benne nagyon szep grafikai elemek. negativumokat a doom3 -rol is fel lehetne sorolni. a mostani hardware-ekkel meg nem lehet tokeleteset alkotni, de ami kesik nem mulik.
- Árnyékoknak nyomát se látom. Nem várok el olyan szintû testárnyékokat, mint pl. a Doom III-ban, de legalább valami sötétebb paca a földön alattunk pl. már a leggyengébb játékokban is alapkövetelmény. - A víz alatti rész kevésvé neves játékokban is sokkal jobban van megoldva egy-két helyen. Most írom le harmadszor, legalább a hullámfodrokon megtörhetne valamennyire a fény.
Valaki más pedig azon idegeskedik, hogy egy új játék ha kijön, miért kell hogy az aktuális csúcs gépre legyen optimalizálva. Hát kérlek szépen, amikor a következõ generációs kártyák megjelenésével mindjárt a béka segge alá esik még az ATI 9700 ára is, és rettenenetesen olcsók az AMD procik Mhz-enkénti árai, akkor szerintem ez természetes. Meg ha megveszel egy gépet, és tudnál játszani vele évekig, akkor mibõl élnének meg a hardware-gyártók? Engem ez a trend a legkevésbé se zavar. Ha valaki játszani akar több mint egy éves gépével, az vegyen konzolt. Viszont akkor meg lesz fosztva attól az isteni élménytõl, hogy szinte hónapról hónapra szemtanuja a folyamatos, és néhol lélegzetelállító fejlõdésnek a játékok terén (amire mondjuk az Unreal 2 a várttal ellentétben nem jó példa).
Hm, megnéztem és tényleg nincs a hud menüpontnál bekapcsolás :) Amikor configoltam, csak láttam hogy van ilyen pont is, aszittem hogy testreszabható de ne. Mindenesetre végignyomkottad a billentyûket?
Optionsból. Emberek, ne csináljátok már, komolyan mondom :)
Másnál is van olyan hiba, hogy egyes figurákon nincs textúra, vagy ez egyedi? :)
megvan mind a 7 Artifact yeah de most megint cink van nem úgy jöttek össze a dolgok ahogy kellettek volna abézist elfoglalták irány megmenterni Dextert!!
Egy kérdés: ott tartok, amikor le kellett szállnunk, mert elromlott a hajónk. Amíg szereli Isaak a hajót, addig védenem kell, ki ne nyissák a kaput. Szal annyi lenne a kérdés, hogy hogyan lehet letenni az elõzõleg begyûjtött automata ágyúkat?
Na én is beleszaladtam abba, amit bfg900 írt az #1069-ben. Kezdhetem elõrõl. Viszont ezek szerint valszeg nem egyedi a dolog, nem árt néha elrakni a mentett állásokat.
Unreal 2 - single player Unreal Tournament 2003 - multiplayer Mér nem lehet ezt megérteni? :) Az unreal 1-nek is elég tré votl a multi része, ezért csinálhatták az UT-t, nem is beszélve hogy más kondíciók kellenek egy single player és egy multiplayer játékhoz, már csak grafikailag is.
Azért mert arra ott van az UT2003, hiába csináltak volna multit, nem lett volna olyan jó mint az. Erre nem gondoltál?
hmmm egész yo ez a gém de ,hogy mijafaszéééé nem lehetett multit csinálni ???!!! na mind1...
Nem arról a páylról beszéltem, de már sikerült megcsinálnom! :D Újrakezdtem és most vége lett rendesen. Azt amirõl te beszélsz azt meg most csináltam pont. :)
Fedezékbe a gyávák futnak. Én kemény voltam. Igaz hogy 5 health maradt meg vagy 15 egység páncél.:)) Szerencsére ha a nagy megfekszik, akkor jön a videó. Ha nem így lenne, akkor szégyenszemre kinyírt volna egy kis sárga pók is egy harapással.:))