hát, nem túl hosszú gáma. tegnap ebéd után kezdtem, az elõbb pörgettem ki. a vége elég stupido, szerintem. nekem túl hirtelen lett vége, berakhattak volna még pár pályát. és az az utolsó dezintegráló fegyver... kellett?
KB annyi mint az Unreal 1et az Unreal Tournamenttel :) Amugy kicsit elszálltak a készítûka tükrözõdésekkel :) Viszont abban a teremben ahol a narancssárga lézer szerûség borítja be az egész helységet, ott voltak olyan gyönyörü fémtömbök hogy még mindíg az államat keresem :))
Sok értelme van a kettõt összehasonlítani :)))
hát én nem tudom!erre vártatok 2 évet??? én csak 8 órát, de szerintem az ut2003-at meg sem közelíti!!!!sem grafikailag, sem feelingben!!! szerintem bukta! hiába a 2.4 p4, radeon 9700pro!
Merre jársz éppen?
na kezd izgalmassa valni a game
Ha nem akar elindulni, készítsünk parancsikont az exe-hez, s legyen ez a paraméter :
unreal2.exe -firstrun
A screenshot-ot pedig a saját system könyvtárába dobja bmp formátumban, ugyanoda, ahol az exe is van
Viszont meghalni nem érdemes a játékban, mert mire visszatölti a játékállást.....
Az esõs pálya este, az nem Az tetszett eddig a legjobban.
Azt írják GEF alatt a 42.01-el jó a játék, míg az EAX-ot meg érdemes kikapcsolni, ha valakinél kifagy
Az Unreal engine által kreált nagyobb hibaüzenetek videokártya - driver hibát szoktak jelenteni általában.
Itt a 30.82-essel hibátlanul megy Win98 alatt.
Nos, imént sikerült befejezni a pókos pályát, vagyis a Hell küldetést. Hmm, hát ez már nekem sem jött be annyira, ez inkább volt Half Life-os, mint Unreal-os hangulat :)) Sok kis pók a földön, ugrabugra a csöveken, kapcsoló hegyek itt-ott amott....
Amúgy azt a zöld nagy pókot (Queen) úgy érdemes, hogy az ember leugrik oda, s a gyorstüzelõ fegyverrel egybõl letámadja. Nem lehet vacakolni, elfutni, mert tele lesz pókkal a tér, inkább bátran oda, s lõni mint állat Kb 15 másodperc alatt szétrobbant.
Most meg megint Half Life jellegû pálya jött, a helyi kommandósok ellen küzdök, de most kicsit meguntam.
Kár, hogy ennyire "technos" a környezet, lehetne kicsit nyugisabb, szabad terepen, mint az elsõ részben is. Remélem, lesz majd olyan rész
Nagyon köszi, de asszem félreértettük egymást. Van egy bizonyos rész, ahol newkem mindíg lefagy, ezért egy olyan mentés kéne, ami az ominózus rész után van.
Bocsi:) Azt irja, hogy DirectX 8.1 vagy nagyobb, es ujabb video driverekkel probalkozz. Futass le egy DirectX Diag-ot a win/system konyvtarbol (ha XP-d) van. Ha nem, akkor a program filesbol...
arra gondolsz ahol futkos az áram keresztbe kasul? Az egyik oszlop betörte az ablakot azon kell felfutni, amúgy ha odamész egy dobozhoz és folyamatosan nyomod az ugrást akkor felmászik rajta (amire még épphogy nem tud felugrani)
Na ott vagyokhogy megszakadt az összeköttetés az Atlantisszal (szellemes lelkületûek kíméljenek) és a háklis faszi elvileg csinálja a gépet, de csak ott áll és néz... Az ellenségbõl jött egy adag, de aztán rohadt sokáig nem jön semmi... ez valami bug vagy mi?
Amikor rakerestem a fileban a verziora, es begepeltem hogy: version, valahogy rossz erzesem volt:)))))))))))
szerintem van olyan élvezetes ez a gamma mint a serius sam valamelyik része:((((((((((((((((
mazsa: Összehasonlítás votl, nem baj? ;) Bravehart: azt lehet beállítani, hogy az ellengelek esésénél mennyire vegye figyelembe a skeletont. Többállású, én low-on tartom, a procit kímélve. Amugy emléxem mennyire el volt mindenki ájulva annak idelyén a lángszórótól a Wolfeinstein-ben. Hát itt még annál is sokkal jobb lett szerintem. :)
Nem szídtátok itt már eleget ezt a játékot? Ha nem tetszik, akkor mostantól tartsátok meg magatoknak a véleményeteket plz. Már elég uncsi, hogy 100-szor leírja mindenki ugyanazt a kritikát. Hadd szóljon már ez a fórum magáról a játékról, ne pedig a doom3-ról, annak van külön topicja.
Rossz ha az ember úgy várja ezt a játékot, mint az unreal 1 folytatását. Paradoxon tudom :) Ha megnézed a doom3-at, ott sem egészen az lesz, amit az ember elvárna egy doom2 folytatástól. Éshát vonzó az a sok bump mapping, meg facial animation, meg anyámkínnya, de az eddigiekbõl nekem úgytûnik, hogy a doom3 egy kapcsoló nyomogatós, kulcskeresõs game lesz. (a kiszivárogtatott demo-t nem bírtam végigjáccani, mert kegyentlenül szaggatott, szal lehet hogy tévedek) Rájöttem, hogy az lehet a baja midnenkinek az unreal 2-vel hogy alapvetõen egy oldskool fps. :)
Beálltam egy elõzõleg kinyitott hidraulikus üvegajtó nyílásába. Egy idõ után ugye az automatika becsukta volna az ajtót, de valamiért az engine CSAK az üveg lapot csukta vissza, az ajtót benn hagyta a falban! Visszaugrottam a helységbe. Elõször rá se jöttem, csak automatikusan az ajtónyitó gombhoz mentem és megnyomtam. Ekkor viszont már maga az ajtó is rácsukódott az üveglapra! Viszont mostmár hiába nyitogattam, csak az üveg nélküli ajó nyílt ki, és az üveg maradt a nyílásban! Persze golyóálló. Az ajtó üvegtelen részén viszont nem fértem ki. Kicsit benn rekedtem. Fasza mi? :-)))
Ezek utan nem is nagyon favorizalnam a Doom 3-at.Nem azert mondom ezt mert tokeletes az U2.
A puding probaja az eves.Nekem most egy kicsit feledes az U2.Es Ugyan ezt mondom a Doom 3-ra ,majd meglatjuk.
Nekem idõnként a dumából kimarad egy egy másodperc. Mittomén, van egy mondat és egy-egy szó kiesik. Pedig EAX inaktív. Live+XP
"jo az U2 de lehetett volna jobb is (elso ranezesre) majd vegigviszem aztan mondok full velemenyt rola" végülis ja :)
Amugy engem tovább szivat. Elvittem megint a lefagyós részhez és megint kiakadt (csak most elõb biztonságba helyeztem a mentéseket :) Pont ugyanott megint elsszált. Most lecserélem a radeon vezérlõjét a legújabbra és remélem megjavol. Ott történt amugy, ahol 1 tûz miatt nem lehetett továbblenni, ezért egy alagútban, ami tele volt kis sárga pókokkal, be kelett kapcsolni a ventillationt. Kimentem, el a tûz mellett, majd kinyílt egy ajtó, fazon kiesik rajta, mond 1 szót és fagy.
Nem tudom, mit vagytok oda, szerintem ez a mostani legjobb FPS (imho mindent überel).
Egy kurvanagy baja van: EAX-nál kifagy egy idõ után. Hogy szíjon le, pedig Audigym van :)
Nekem a Doom 3 texturáji nagyon nem jönnek be, olyanok mintha gumibol lenne.
jo az U2 de lehetett volna jobb is (elso ranezesre) majd vegigviszem aztan mondok full velemenyt rola
sztem meg STALKER lessz a nagyagyu...
"A fizika kb unreal 1 szintü." - optionsban lehet állítani... "Doom3 az igazi ágyú,sokkal szebb lessz, rengeteg efektel sohe nem látot 100megás texturákal!!! Unreál felejtõs..." Majdnem azt mondtam hogy gondolkozz már egy kicsit, de rájöttem hogy felesleges :) 1000x átbeszélt téma, hogy a doom3 belsõ terepes játék, ahol a látótávoltáság minimális. Egyébként a fikázás helyett nézd meg a terep polígonsûrûségét légyszives :), ránézésre elég durva szerintem.
A crakkem nem muxik tud valaki segiteni?
Elore is koszi.
pfffff kiprobaltam az u2-t... hat mit mondjak nem egy olyan game amire emlekezni fogunk... erre vartunk tobb evet?
amikor elkezdték valszeg még nem volt értelmes állapotban a karma fizika
2 kérdésem lenne: 1:ugyanolyan jó a fizika benne mint az UT2003-ban? 2:telepítésnél mindkét cd-t kéri?
ÁÁÁÁÁÁÁ ez a mentés még az elejérõl van. Küldene nekem valaki emilben egyet a Hell küldetés elejérül?
Épp most szedem le, megéri letölteni? Jó game? És ugyanolyan fizika van benne mint az Unreal Tournament 2003-ban?
Mind1, találtam egy mûködõképes mentést :)
De ahogy klikkelek a Load game-re, egybõl kilép, meg se várja hogy bejöjjön a menü. Ellenben neked lehet igazad, mert így érthetõ hogy reinstall után mért lép ki ugyanúgy :) Szal akkor kezdhetem elõllrõl az egészet :)) Nem szánna meg valaki egy mentéssel a Hell küldetésbõl? Amugy ott jártam hogyépp felvettem a lángszórót és jöttek a pókok.
meglehet, most úgy próbálgatom, aztán jelzem mi a helyzet..
itt vagyok a reaktornál, és egyszercsak kilépett, valami audio subsystem-et irogatott.. még jó hogy közben mentegetek.. akkor megy szaggatásmentessen ha low-ra állítom a world detail-t meg a másikat.. de gy egész jó 1024x768 32 bit eax, 32 chanel