Na ez izgalmasan hangzik, az elsõ mod, ami felkeltette az érdeklõdésem. Tudsz egy linket adni hozzá?
megjelent a De Bello Mundi mod medieval2 alá amivel rome:totalwarra varázsolhatjuk a játékot))
Nem, sajnos ez kimaradt. Bosszantott engem is már az elejétõl fogva. Meg az is, hogy nem lehetett foglyokat ejteni. Remélem a 2. rész orvosolja ezeket a hibákat. (is)
Négy egység vagy csapatméret létezik. Small, Normal, Large, Huge, (Option, video settings, unit scale) Small: 40 Normal: 80 Large: 160 Huge: 320
Római egységeknél csak az elsõ hármat használja emlékeim szerint. Egyéb népeknél + MOD-tól függõen 201-320 katona is lehet egységenként. Érdemes számolni. Max 18 egységed lehet egy "Légióban" egyszerre. 18x160=2880 ember. Tegyük hozzá az ellen kb ekkora sereggel jön. 2280x2=4560 ember egy csatatéren. Ha a csatát egy hídon vívod, legyen akármekkora géped is, garantáltan szaggatni fog a játékod csata közben. A játék jó szokása, hogy katonánkként animál és effektel. Árnyék, szûrõk, egyéb apróságok.
A hadjáraton érthetõ a három nép, vagyis a három római család egyikével kezdhetsz. Elvégre ez egy : "Hódítsd-meg-a-világot-Róma-dicsõségére" játék. Ha sikerült véghezvinned a rövid vagy a hosszú kampány kritériumait, akkor a játék feloldja a többi játszható népet is és kalandozhatsz. Egyébként meg egy "mindennép játszható MOD"-ot szoktunk használni. Így kezdhetsz az egyéb játszható népekkel is ...
Mért van az hogy amikor saját csatát akarok csinálni akkor egy csapathoz max 500-600 embert lehet tenni és ha összesen kigyûl az 1200 ember akkor nem engedi hogy elkezdjem mert túl sok az ember.És amikor hadjáratra is akarok indulni csak 3 néppel lehetek.Mért?
Igen, sajnos elõfordul, hogy nem ugyanúgy játssza vissza a csata menetét...fogalmam sincs, hogy ezt mi okozhatja, mintha egymáshoz képest elcsúsznának jelenetek. Pl elõbb rohamoz az egyik egység, mint ahogyan az eredetileg volt, így nem idõben kapják a nyílzáport és innentõl csúszik minden. Más lesz a vége, sokszor a menetidõ lejártával még nincs is vége a csatának. Szóval gáz. Egy igazi rejtély :-) Ha bárki találkozott már ezzel a problémával és tud rá megoldást, azt hálásan megköszönném!
Ilyennel még nem találkoztam, hogy a rögzítést másképpen adja vissza, pedig párat rögzítettem már én is. Elképzelni sem tudom, hogy ez hogy lehetséges A hadjárat csata meg passz.
Ami viszont továbbra is problémaként vetõdik fel az az, hogy létezik-e valamilyen megoldás, trükk arra, hogy az ember a hadjárat csatáit elmentse, mert bizony elég bosszantó, hogy ennek lehetõségét a készítõk kihagyták a programból. Valamint -nem tudom mennyire egyedi jellegû a probléma- mi lehet az oka annak, hogy idõnként az elmentett egyedi csatát nem jól rögzíti a program. Tehát mikor visszanézem, valahogy teljesen máshogy alakul a csata általában vége, mint ahogyan eredetileg az lezajlott. Ez is eléggé bosszantó tud lenni, nem tudom ez Nektek mennyire ismerõs probléma, találkozott-e már valaki ezzel, vagy csak nálam jelentkezik. Van-e ennek valami egyszerû magyarázata, megoldása. Továbbra is köszönöm a segítségeteket, a tippeket!
Köszönöm a tippet kisokka, közben megoldódott a probléma! A történelmi csaták menüpont alatt találtam meg az elindítási lehetõséget :D Nem tudtam, hogy az elõre megszerkesztett csatát oda menti el a program és onnan lehet azt elindítani. Egyébként jogos a felvetésed, az egységek nem kijelölése is okozhatta volna a problémát, bár ebben az esetben rögtön kiírta hogy mi a gond.
Ez csak egy tipp, de a két-, vagy több oldal egységeit is kiválasztottad? Értem ezalatt, ha a sima csatát amikor választod a fõmenüben, akkor addig az sem enged indulni, amíg nincs sereg választva, amivel lehet nyomulni.
Sziasztok! Szeretnék egy kis segítséget kérni Tõletek! A Rome Total War Csataszerkesztõjével szeretnék játszani(enable_editor). Megszerkesztem benne a csatát, minden körülményét, a terepen is módosítok, stb, de nem lehet elindítani a játékot. Tehát miután mindent beállítottam, nincs "mivel" elindítani a játékmenetet! Nincs egy árva "start" gomb sehol! Mi lehet a megoldás? Mit nem tudhatok jól? Elõre is köszönöm a segítségeteket!
Hali! Feltettem laptopra a játékot,minden faszán megy kivéve 1 dolgot. A felbontás olyan, hogy a monitor 2 széle fekete, és maga a kép csak középen látszódik. Nem nyújtja szét az egész monitorra. Ezzel lehet vmit csinálni? Elõre is köszi!
Akkor passz. Esetleg próbálj meg kompatibilitást váltani, bár nekem sosem volt gond se 7-es, se XP alatt vele.
Ha újrarakom is azt a szöveget dobja ki csak angolul:S
Ha egyáltalán nem indul el, próbáld meg újratelepíteni és eredeti nyelven elindítani. Ha feltetted a magyarítást, elõször játszd végig a tutorialt, azt hiszem ennél végig kell, különben nem mûködik majd a hun. Ne kérdezd miért
Nemrég feltettem az alap játékot és a magyarítást hozzá, de mikor el indítanám kidob egy hiba üzit: "A Rome: Total War nem részletezett hibával találkozott, és most kilép."
A gépigénye meg van. Szóval nem tudom mi lehet a baj. Valaki tudna segíteni? Elõre is köszi!
Yag!Bejött a játék!Fogalmam sincs mit töröltem ki a mappából de így be tudok menni a játékba,már jó pár körön túl is vagyok. :D
Gondolom már mindenki tudja hogy a Steamon 1 euró a Rome TW gold. Be is szereztem.
Bocsi ha sok amit leírtam.Próbáltam rá keresni a mappában de nem találtam :( Ha tudsz segíts légyszi!
Szia YAG! Fel raktam a 2.5 exét.Elindul a játék,be is tölt vana Roman Campaign,Continue Campaign,Multiplayer...stb.Rá megyek az elsõre Roman Campaign vár egy kicsit a gép, aztán két lehetõség van Roman Campaign With RTW és Roman Campaign Wth BI or ALEX.Bármelyikre rá kattintok ezt írja ki:Please select an item from the list(semmi mást nem tudok csinálni)kilépek és ez az üzenet van ki írva:Script Error in play_rome/data/world/maps/campaign/imperial_campaign/descr_start.txt,at line 12,column1.
Hali!csak az alap játékot tettem föl a gépre.A modoláshoz kicsit értek,voltak már dolgok a surrectum(1.5a,1.6 surrectumban)amiket át írtam....stba 2.0,2.1,2.3,2.5 nem raktam fel a játékra mert nem tudtam hova kell bemásolni õket.De most megpróbálok egy újjab telepítést,meg megnézem amit írtál.Még jelentkezem! Köszönöm!
Szia!
Nem tudom milyen telepítést használtál de elvileg nem szabadna ilyen bugnak benne lennie. Az RS-II melyik részét telepítetted ? mert van 2.0 és 2.5 pach. Valószínû hogy ha ezt is telepíted már nem lesz ilyen gondod. Egyébként meg az üzenetbõl kiindulva úgy tûnik, hogy nem talál a játék az elefántra vonatkozó skeletion (csontváz) hivatkozást. A descr_skeleton.txt ben kell keresni a bugot, persze csak ha értesz hozzá. Elvileg a skriptnek írnia kellene, hogy melyik sorban van a probléma de ez csak akkor játszik ha értesz a modoláshoz valamennyire ... ettõl függetlenül keresd a megoldást a 2,5 verzió telepítésében.
Tájékoztatásul, elkezdtem egy hevenyészett egyszerûsített fordítást csinálni az RSII-höz, saját szórakoztatásomra és egy komplett Zenei MOD-ot, hogy ne kelljen unalomig hallgatnom az alapzenét, csata vagy borodalomépítés közben.
Sikerült fel raknom a játékot.Csak amikor elindítanám hiba üzenetet ír ki.Ezt : Generic Error! :unable to find skeletion'fs s1 forest elephant javelinrider Mi lehet a gond? Kérlek segítsetek.Elõre is nagyon Köszönöm!
Sziasztok! Szeretném a segítségeteket kérni. Szeretném fel telepíteni a surrectum 2-t.Csak mint szokott általában most is probléma van.A legnagyobb az hogy elindítom a telepítést kb 3/4-ig fel is rakja majd hiba üzenetet ír ki.Ez mitõl lehet? Válaszotokat elõre is nagyon KÖSZÖNÖM!
Azóta nekem is mûködött, sajnos Spártával nem kellett volna annyi idõt elcseszni, mert a többi görög városnál már jól mûködött a dolog, sajna pont mikor az elsõ városból ûzték ki a felkelõk a rivális családot, robbant ki a háború, mert nem végeztem ki a frakcióvezetõmet :)
Na most történt valami, mert pár kör óta 50 % alatt van a közbiztonság, és lázadoznak...
Lehet alkalmazni ez biztos. Az már kevésbé tuti, hogy Spártát sikerül -e. Egyre jobban kételkedem. Próbálj meg másik városokat is, mondjuk Athént, vagy Larisszát.
Az egész görög félsziget a Scipii-k kezén van, ezért alkalmazom, legalábbis próbálom alkalmazni ezt a módszert :)
Ha a scipiik nem rohanták le, akkor végülis mindegy, mert lerohanhatod te. Ezt a fellázadást akkor érdemes alkalmazni, ha valamelyik testvérfrakciótól szeretnél várost. Viszont, ha valamely más nép tartja, kézben, mondjuk makedónok, akkor úgyis belebonyolódsz velük egy háborúba. Õket is még jobb az elején ledarálni :) Nemrég elkezdtem megint a játékot és a Juliusokkal már behúztam Spártát is, most Athénnal görcsölök, ugyanis az Brutus kézen van. Viszont már látom a végét, úgyhogy, ha majd be tudom húzni, felveszek róla egy videót.
most ott tartok, hogy folyamatosan rombolom le a szabotálható épületeket, és ha már nem maradt semmi, akkor van 60%-on a közbiztonság, van kemény 3 egység a városban és nincs helytartó, plusz persze kémem is folyamatosan van a városban. Így hogy lesz lázadás?
Akkor rossz városokkal próbálkoztál. Nekem a 40-bõl 30 legalább(10 meg ilyen Romára vagy hasonlóra ment el, amit esélyem sincs fellázítani).
mivel csal a gép 50% alatt szokott az lenni, hogy a következõ körben egyszer csak 150% vagy hasonló magasságokon lesz. 40ból 39x ez történt, egyszer sikerült rebellé tennem egy várost.
Amúgy ez változó, van amikor 1-2 kör, van amikor 10 is kevés hozzá, de olyan is van, mint mondottam, hogy soha nem húzod be így. A végkifejletben sokat számít, hogy a "nagy balhénál" az ilyenek, mint pl Spárta a tiéd, vagy sem, úgyhogy megéri vacakolni vele :D
De mennyi idõ kellett hozzá? Én most Spártánál állok, két kém van a városban, körülötte 5-6 orgyilkos, már nem tudok milyen épületet szabotálni, a közbiztonság +55%, és lázongtak kicsit korábban, de annak már vége, de nem nagyon akarnak fellázadni...
Rengeteg várost behúztam ezzel a módszerrel, de ez csak akkor mûködik, ha vannak bent kémek is. Két orgyilkos és egy kém egy családtag nélküli várost eléggé le tud demoralizálni. Ettõl függetlenül vannak olyan városok is, amiket lehetetlen volt így megkaparintani, pl Róma. Sok mindentõl függ, hogy mennyire lázadnak be, pl ha az adott frakció elég gazdag, vagy a város túl tiszta(ez csak két példa), akkor nehéz megcsinálni. Van amelyik város hajlamosabb a lázadásra, van amelyik nem. Külön poén, hogy a szenátus(amennyiben római frakcióval vagy) téged fog megkérni arra, hogy foglald vissza Rómának a lázadó várost némi jutalomért.
A Rome 2-re még várni kell egy cseppet, de az szerintem elég ütõs lesz.
Dehogynem. A Last Ninja is lehetett volna FPS-ben!
Ha nem csalna a gép, nagyon könnyû lenne a játék. Sõt, még így is túl könnyû. Ne feledd, hogy elég régi a játék, az se tisztességes hogy egy ilyen antik drágakõvel szemben ilyen elvárásaid vannak. Gondolom a Last Ninja-val szemben nem jut eszedbe hasonló kritika.
A Shogun 2 már jelentõsen jobb. Az már azért kihívás, pedig a gép sokkal kevesebbet csal. Fejlõdnek ám ezek... Én a Rome 2-tõl várok nagyon sokat, remélem nem lesz csalódás.
Folytatni kezdtem a régi mentésemet. Ajánlottátok itt, hogy orgyilkosokkal a boldogságot hozó épületeket le lehet rombolni, és így elõbb-utóbb a felkelõk kezére kerül a város, amit el lehet foglalni. Na most elkezdtem ezt csinálni az egyik szövetséges városában, 5-7 orgyilkossal minden körben lerombolok 2-3 épületet, na de mégis a gép hogy csinálja, hogy a következõ körben mindegyik újra van építve???
A beállításoknál a menübe, egységméret vagy seregméret. Lehet kis, közepes, nagy és óriási.
mondjátok hogy lehet beállítani a hadsereg számát ? mert eddig a gyalogság 80 fõ volt most pedig indítottam egy új játékot és 40 fõ lett és a többi egység is a fele számára csökkent
Figyelem!
Mindenkit szeretettel meghívunk fórumunkra melynek célja, hogy összegyûjtse a magyar játékosokat legyen szo HOI, Civ, Total War, vagy egyéb fanokról. Különösen szívesen látunk olyan tagokat akik aktívak, cikk írást, esetleg szerkesztést vállalnak!
Fórum:
http://totalwar.hu/
Facebook:
http://www.facebook.com/totalwar.hu?ref=tn_tnmn
Az ezredszerre is feltett kérdésre - mindig ugyanaz - a válasz (Google a barátod/barátnõd):
A "descr_strat.txt" elején három csoportba vannak a népek nevei osztva(playable;unlockable;non_playable). Átírjuk a kívánt nép nevét a "playable" oszlopba külön sorba (az ott lévõk mintájára) és töröljük az eredeti csoportból. Mentünk. (Késõbb megjelenõ népekkel nem lehet megcsinálni, tehát pl. Barbarian Invasionban nem tehetjük játszhatóvá ilyen módon a szlávokat – az ilyen esetekben a megfelelõ modot kell használni). A játék kezdeti és befejezõ évét is itt lehet módosítani
Rome - Total War\Data\world\maps\campaign\imperial_campaign\descr_strat.txt <- itt a fájl, amit szerkeszteni kell (ajánlott elõtte elmenteni vhova, hogy vissza lehessen állítani az eredeti állapotot, ha elbaltázna vmit az egyén az átírás közben).
Hello! Az lenne a kérdésem, hogy melyik script-et kell át irni és hogyan, hogy lehessen játszani a pontusz frakcióval vagy egyéb frakciókkal. A választ elõre is köszönöm ha kapok ( fontos lenne)
Szeretném elcseréli a Total war - anthology-mat német verzióra. Akinek van és kell angolul - magyar felirat de ezt könnyebben lehet orvosolni - annak a német verzióért cserébe odaadom.
Egy új Róma alapú OMC-t indítunk, akit érdekel, itt jelentkezhet: [fórum]
A játék célja: Minél több terület elhódítása, a játék háborúinak, szövetségeinek és diplomáciájának kiterjesztése, bonyolítása két nép egy kézben játszása révén.
Népválasztás sorsolással történik, egy csere lehetõséggel.
Speciális szabályok: 9 játékos a fentebb felsorolt nép párokat kezeli-játssza, tehát körönként 2x (rómaiak 3x) is lép. Ennek megfelelõen egy játékosnak 2 (rómaiaknak 3) élete van. Amíg legalább egy népe létezik, játszhat. Párhuzamosan felhasználhatja erõforrásaikat szövetségesként, de össze is olvaszthatja õket. Nincs megkötés.
A játékban a profi OMC Rome szabályai érvényesek, a következõ kiegészítésekkel. Elsõ körre támadási moratórium él. A házigazdák döntenek önálló mérlegelés alapján, fellebbezés nincs: 1. A jelentkezõk közül kit fogadnak el. Hírnév nem hátrány. 2. Valamely soron kívül távozó játékos sorsára hagyott népe(i) nem támadható –ha érdemes arra-, amíg nem találunk rá utódot. Végromlásban lévõ nép(ek) esetében helyettes megbízása ügyében. 3. Játék lezárása, végeredmény ügyében.
A játék díjazott lesz. Errõl késõbb bõvebben.
Az RTR VII patch mennyire jól sikerült? Kell hozzá kieg vagy csak alapjáték?
Ez is jó megoldás lehet. A tapasztalatok azt mutatják, hogy a Velites vagy egyéb hajító dárdás egységek - akár egy is - képes megzavarni, leamortizálni és az esetleges maradékot bepánikoltatni. Ha elefántokat látok egy csatatéren, biztos hogy legalább két hajító dárdás egységet irányítok csak rájuk biztos ami biztos alapon. Eddig a Velitesek váltak be a legjobban.
Elefántokat én használtam egy idõben, nekem tetszett. Ellenük a legegyszerûbb megoldás szvsz a lángoló nyilakat lövõ íjász (mindegyik tud ilyet lõni), meg kell sorozni õket, és elég hamar bepánikolnak, és ha szerencsém van, a saját egységeiket tiporják szét.
Üdv! A mai nap felraktam a játékot a 2 kieggel együtt, felraktam a magyarosítást is, viszont azután, hogy magyarosítottam, az alap játékban nem tudok tetszõleges csatát indítani, mert kilép hibaüzivel. Mi lehet a probléma?
Üdv! Elkezdtem nyomatni Kárthágóval és egy Numídia elleni csatában igencsak meglepõdtem. Mivel túlerõben voltak, lapultam a fûben(...), családtag nem volt velem, így az egyik kerekpajzsos brigádot láthatta a felém tartó sereg(mert az volt a vezír). Ekkor megszólalt valami üvöltés, mintha egy lónak a golyóit szorongatták volna. Két lovas egységem volt, mindkettõ elkezdett menekülni, pedig még a sereg is jó messze volt(aztán végül még így volt a jó, mert egy kisebb sereg hátulról is akart támadni, a két lóval lekaszáltam õket és vissza). Miféle fegyver ez a "hang"? Már jó ideje nyomatom RTW-t, de még sosem találkoztam vele. Nem csak szerencsétlen lovak ijedtek meg, hanem én is majd' lefordultam a székrõl
Hali. Igen
Sziasztok! Azt szeretném kérdezni, hogy a Rome Total War Complete -ben minden kiegészítõ bennevan?
Sziasztok!
Szervezünk egy ROME alapú OMC (online multiplayer campaign) versenyt, ha valakit érdekel, itt érdeklõdhet, csatlakozhat: http://totalwar.hu/viewforum.php?f=98
Áthelyezed a fõvárosod egy, a birodalmad központibb városába, úgy több morálbónuszt kaphat a terület - meg általánosságban az összes többi is. A legnagyobb morál és törvénykezési bónuszt adó templomokat húzod fel a birodalmad szélsõ területein, hogy maximalizáld a jókedvet ott - ekkor a bevételek már mellékesek, mert többet ér, ha nyugalom van. Minimálisnál nem veszed magasabbra - de inkább zéró-adózás legyen - az adókat és normális, bónuszt adó családtagot küldesz kormányzónak - figyelni kell erre is, mert van pár dúvad, akik egymaguk lángba boríthatják a legnyugodtabb tartományt is, hiába kiválóságok amúgy.
sanyicks: Az EB már csak ilyen! :)) Ne felejtsd el a körváltás elõtti saját városra klikkelést sem, ám - ennek elmulasztása crash-z vezet pár körön belül!!! :D De mindezekért kárpótol a játék...
Mekkora kakesz ez az EB. Elején telepítéskor nem jelöltem be a bug script telepítését, hogy úgy talán játszható is lesz. Aztán meg el sem lehet indítani a script nélkül. Akkor meg mi a rákért választható hogy felrakom vagy nem?
semmit. Én ha elérem hogy minden van, akkor utána megy a konzolba az add_population negatív számmal, mást nem lehet.
Tényleg nem hiszem már ezt el!!! Tökmindegy mit csinálok, állandóan fellázadnak a városok. Most már azt csinálom, ha elfoglalok egy újat, kiírtom a lakosságot. Felhúzom az összes épületet, tehát nem csak a boldogságot növelõket, nincs már megépíthetõ épület, havonta, vagy naponta rendezek versenyeket vagy gladiátorjátékokat, és egy ilyen város, ahol vagy zöld, vagy sárga volt a kis fejikon a város alatt, fellázadt a következõ körben, pedig nem is kis seregem volt benne! Kérdem én: mégis mi a francot tudok még csinálni??? Állandóan ezzel kell foglalkoznom, hogy ezeket a városokat visszafoglaljam, kezd már elegem lenni!!
Akár :) Természetesen a teljesség igénye nélkül :P