"mikor a fegyverrel zoomolok akkor nem a fegyver irányzékát hozza be hanem megjelenik egys pici pont középen és mellette van a fegyver....."
Na ezt mondom én is,teljessen értelmetlen...
Hát kissé fura. Egy városi pályát néztem,annak elég jó grafikája volt. Viszont van néhány siralmas megoldás is benne. Az egyik a fegyverhangok,amiket tényleg nem tudom honnan vettek.Én ugyan valóságban persze ilyen fegyvereket nem halottam,de igencsak meglepõdnék ha ilyen hangja lenne nekik. A másik,és ez jópár más játékban is oriási hiba szerintem /Far Cry,Doom3,Shellshock Nam,stb.../,hogy annó a Vietcongban és késõbb a Call of Duty-ban behozták ezt a "fegyveres célzást",tehát amikor a nézet ráközelit a fegyverre,és valóban a fegyver célzójával célzol./ez hülyén hangzik de nem tudom jobban megfogalmazni/ Ez egy nagyon szuper ötlet,ok.Na de könyörgöm annak mi értelme van hogy vagy az alap célzás a célkeresztel,illetve a ráközelitõs megoldás de ugyanugy a célkeresztel kell célozni?Hát igy gyakorlatilag nem csináltak semmit,kicsit felnagyitódik a környezet azt annyi,semmi olyan hatás nincs na,most valóban én megcéloztam azt a valakit,aztán durrr... Multiban nem fogott meg engem sem,talán egy használható single playert kihozhatnak belõle.
MINIMUM CONFIGURATION DirectX® 9.0c-compliant 64 MB 3D video card with hardware T&L and pixel shader support Microsoft® Windows® 98/ME/2000/XP operating system 1.3 GHz Intel® Pentium® 4 or AMD® Athlon™ processor or equivalent 256 MB RAM 500 MB of uncompressed hard disk space for game files DirectX® 9.0c (included) DirectX®-compatible sound card and speakers or headphones 4X CD-ROM drive Microsoft®-compatible mouse, keyboard Broadband/LAN, DSL or faster Internet connection for online play
RECOMMENDED Microsoft® Windows® XP ATI® Radeon™ 9600 or NVIDIA® GeForce 5700 DirectX® 9.0c compliant 128 MB 3D video card with hardware T&L and pixel shader support or equivalent 2.8 GHz Intel® Pentium® 4 or AMD® Athlon™ or faster processor 512 MB RAM or more 24X or faster CD-ROM drive For Dedicated Multiplayer Server: Broadband connection for 12 player maximum, T1 connection for 24 player maximum.
Én is szedem holnap azt alkotok saját véleményt.
szvsz sok embernek ez lesz a véleménye... utána jön a 2015-tõl a mentegetõzés ugyanugy mint az ea-nél mohpa demonál. nincs semmi optimalizálás a demon stb. de akkor is maga a graf is szar mikor a fegyverrel zoomolok akkor nem a fegyver irányzékát hozza be hanem megjelenik egys pici pont középen és mellette van a fegyver..... hát lol az ak-nak olyan hangja van mint ha vmi vizipisztoly lenne
Még 47 perc...,hát mostmár megnézem,de ez nem hangzik tul biztatóan.
na jolvan uninstall.... ez egy rakás szar... cod nyomába se ér de se a bfv se a mohaa nyomába.... a fegyverek hangja az egyenesen röhejes
hát ez egy nagy ratyi..... 800x600 minden low és még így is beszaggat néha... konfig 2.5 barton proci 1 giga 400as ddr ati 9600xt..... nincs benne ugrás gomb szoval sztem mindjárt delete
Azt láttam az alcimben is, de nekem akkor se ugrik be még mindig. Vagy keverem a Pacific Assultal? Hm
MOHAA fejlesztõcsapata csinálja, már régóta.
Mi a bánat, már megint egy új Vietnamos fps? Ez melyik bokorból lett elõszedve, vagy csak én nem emlékszem erre? :D
576.hu : Egy másik akciójáték multiplayer demója pedig holnap fog megérkezni, a késõ esti órákra tehetõ ugyanis a Men of Valor többjátékos bemutatójának felbukkanása. A 2015 fejlesztésébõl három féle játékmódot próbálhatunk majd ki, városi, valamint sûrû aljnövényzett borította környezetben egyaránt. A kínálat itt azonban még nem ért végét, mivel három választható karakter valamelyikével ugorhatunk neki a multiplayer mókának, így lövészként, nehézgépfegyverrel felszerelt katonaként, vagy éppen mesterlövészként vitézkedhetünk.
Man of Valor aranyon tegnap, 16:57 - Marco Egy újabb a vietnámi háborút felvonultató játék jelenik meg kevesebb, mint egy hónap múlva. Aranylemezre került ugyanis a Man of Valor - jelentette be a VUGames. A 2015 Inc. kezei között született alkotást igen nagy várakozás elõzte meg és október 26-án végre lehull a lepel.
A Men of Valor a 2015 nevû fejlesztõcsapat új munkája. Õk készítették a Medal of Honor alapjátékot.A mostani viszont a játék zenéjével foglalkozik. Inon Zur, a zeneszerzõ meséli el élményeit. Hollywoody filmeknek szoktak abban a stúdióban zenét felvenni, ahol õ most dolgozhatott egy professzionális zenekarral. Szerencsétlen zenészeknek meg még mutatták is az in-game jeleneteket, miközben nagyban lesniük kell a kottákat :) Csudi jó dolog ez, de nem jó, ha mankóként szolgál a szép zene. A játékmenetnek kellõen izgalmasnak kell lennie, hogy azt a zenei aláfestés méginkább megemelje.
(Shacknews) Tombol a dzsungelláz, az amerikai katonák térdig gázolnak az elburjánzott aljnövényzetben. A fák tetejérõl unatkozó véznaujjú makik lógnak, feszülten figyelik az alant lépkedõ katonák ténykedéseit és görcsösen kapaszkodnak a vaskos faágakba. Csak a gatling meg ne szólaljon! - rimánkodnak magukban emlékezve a múltkori rendbontás keltette makihullásra. Kiválóak az akció hevében készült képek. Áááááhhh, már alig várom, hogy a gatling mögött csücsülve pásztázzam a területet és egy kis forró olmot zúdítsak a susnyásban megbúvó renitensek nyakába.
2 új video. igaz xboxos video de sztem a pc-s ennél csak jobb lehet. na azért ezen a videon már kicsit pofásabb a gém. talán még jó is lesz másnem unalomûzõnek
Igen a 2015 az AI témát nem nagyon erõlteti továbbra sem. :)) De a scriptelt események (napalm :)) és a hangulat nagyon ott van.
A célzás az szerintem nem rossz megoldás, tényleg afféle keverék, de úgy láttam, ha rajta tartja az emberen a célkeresztet akkor az rámegy a fejére?? Az gagyi lenne..
Egyébként számomra nagyon bíztató a cucc! Szuper a grafika, van fizika, szép az aljnövényzet.. attól tartok a Vietcong-ot el lehet felejteni ha ez kijön! :)
Nem rossz, de béna a célzás így elsõre. Olyan semmilyen. Se nem AA-s, se nem VC-s. De tény, hogy szép. Kicsit debilnek tûnt a saját csapat AI-ja. Ott volt elõtte és nem lõtt, amíg a fõhõs nem lõtt rá. Effektek nagyon jók viszont. Mindenben ütik a VC-t. A lõszerezést - állandó tárcsere és az mindig full, csak a golyó meg le. Hát ez régen jó volt, most már gáz. Magyarul: nem tûnnek el a golyók.
Akkor nincs más dolgunk, mint várni a MOVV-ot. Addig meg itt a Line Of Sight: Vietnam és a Vietcong. A MOVV-ra még akad túlélõ vietnami? :-)))
Nah nekem se magyarázza be senki hogy a MOHAA nem volt agyon scriptelve az egész!!! Nagy scripthalmaz az egész SP ezért játszható végig egyszer, mert mindig ua. történik.
Ezzel én is így voltam. Nagyon jó volt a sp része.
amugy nemtom én életemben nem játszottam olyan hangulatos játékkal mint a mohaa föüggetlenül az al-tol és a scriptol. mentem elore ahogy elkepzeltek es kurva jo volt.
én kb annyit láttam, (ugye hogy nem talaltam el senkit sem a lagg miatt fel meterrol mar nem is lep meg, ugye gamespy mit is varhatnek) hogy lelo egy fa. jo megyek tovabb beleakadok a folyoba. oke kigurok lelo az egyik levél. aztán végre 3.-ra már megtalálom hol van a csávó lövöm, lövöm, nem sebzõdik. nézem 150.es ping a kurva eletbe mar csak el kene talalnia. nezem lelonek. namondom bazzeg, ezt sem fogom jatszani. lehet hogy jobb lesz a teljes de a beta az szar.