freak: az ai nagyon is rendben volt a mohaaban... csinald meg hardban es beszarsz miket muvelnek a katonak...
felvilágosítanálak, hogy AI NEM VOLT a MOHAA-ban
kizárólag scriptek, és a nehézségi szint csupán a sérülések, spawn time és egyéb alap paraméterek alapján változott
ha nem hiszed, teszteld le, bármit is csinálsz, minden enemy ugyanakkor ugyanott fog megjelenni, ugyanis egyszerû triggerek vezérlik a scriptek indítását
AI a BF-ben van, ahol a büdös életben nem fogsz kétszer ugyanazzal a szituációval találkozni, akkor sem, ha te magad mindig ugyanazt csinálod
ez van, ezek tények, ha neked bejött, én nem sajnálom, csak nem kéne mindig tagadni
Az, hogy a Mohaa mennyire nevetséges, azt talán a rajongótáborától kéne megkérdezni. Szerintem a tavalyi év egyik nagyon ütõs játéka volt, amivel - idõmtõl függõen - elég sokat játszottam.
lol, olvass kicsit utána máshol, ha nekem nem hiszel :))
Öregem, az AI, attól AI, hogy viselkedik, a MOHAA-ban ilyet nem látsz, csak elõre programozott történéseket, amik vagy bekövetkeznek, vagy nem, attól függõen, hogy aktív-e a hozzájuk tartozó trigger.... Meg a nevetséges semmibõl elõbukkanó enemy-k is, ugyan már..... Rajongótábor?? Mi van velük?? Sokan vannak?? A konzolosok is, pedig õk is gagyi szarokkal játszanak :)
végül is.... teljesen élethû célzásrendszer, korrekt mozgáskorlátozás, jó hangok, igazi dzsungel, komoly effektek, robbanáskot kigyulladó aljnövényzet.... tök szar ez a Vietcong, picsába vele....
Ez a Freak mindenhez ért. Zenél, programozik, leöregez - pedig nem is õriztünk disznajt :) és fikázza a Mohaa-t. Gondolom Bfezel vagy CS-zel. Mert ha igen, asszem felesleges lenne ecsetelnem más játékok elõnyeit ... :) A konzolosok meg konzolosok. Ott is vannak jó gamék, szerintem felesleges lefikázni õket. Más. A BF egy multira kihegyezett lövöldözés. Naná, hogyha vki botokat tesz egy gaméba, ha azt akarja, hogy ne csak multinak jelenjen meg. Pl. egyesek magukban is nyomhassák. Így ahhoz tényleg kell AI, de azért, egy mohaa sem a butaságáról volt híres. Megjegyezném, a legtöbb ilyen próbálkozás, a botokkal, nem igazán jött be a játékostársadalomnak. A bfet sem emiatt szeretik akik szeretik. (ja és csak megjegyezném, hogy az "óvodások" "lol"-oznak állandóan. Némelyik szerverrõl (pl.CS) automatikusan kivágják õket. Te azt a hülye Király Lindát is védted a himnusza után, most is vsz csak kötekedni próbálsz, de nem fog összejönni, mert ez nem az a topic.) Más. Szerintem meg nagyon is tudnak programozni a mohaa készítõi. Sok embernek okoztak a megszerkesztésével örömöt. Elég sokan nyomják azóta is, szóval van rajongótábora. Az meg, hogy nincs belõle earthquake-szerü rendezvény (még), nem jelenti azt, hogy az egy kaki, mint ahogy mondod. Ja és nekem semmi bajom veled, de ez nem ps2 és mohaa fikázó topic. Nyiss egyet és ott fikázd a mohaa-t. Ha egy játékmenet úgy komplett, hogy az események csak egy bizonyos esemény hatására következnek be, akkor legyen. Az, hogy egy akcójátékban az ellenfelek bizonyos küldetésekben uott jönnek elõ, az különösképpen nem zavar. A partraszállás így volt okés. A légidesszant, az Ardennek, a tanya megtartása stb. szintén. Kit érdekel, hogy a semmibõl jöttek elõ az ellenfelek. A BFben a sp mód nem más, mint a multi botokkal teletûzdelt változata. Az max jót tesz a gaménak, hogy a botok okosak, de a bfesek is inkább egymással nyomják. Mellesleg a bfnek pont emiatt a "botozás" miatt nem volt sztorija. A multi mapek, a küldetés megnyerése után követték egymást, sp módban is, csak botokkal. Én speckó nem szeretek sp módban botok ellen, egyfajta butitott multit nyomni. :) De ez én vagyok. Megint más. #15 -> DRAK: A Vietcongban én speckó szeretem ha van célkereszt, mert a US-M3at használom, - az az én kicsikém, "drágaságom" (lotr) -, amivel - vsz valamikor Te is kipróbáltad - egyszerûen nem lehet célozva lõni, de célkereszttel azért "néha" sikerülni szokott eltalálni az emberkéket :) . Szóval, szerintem nyugodtan maradhat a célkereszt, Te legfeljebb majd nem használod :) .
örömmel közlöm, hogy egyikkel sem játszom, ellenben mindhárommal játszottam épp elég ideig
és ki merem jelenteni, hogy a MOHAA single sztorija nevetséges, fõleg mert iszonyat bugos is, mert ha nem csak mész elõre mint egy bulldózer, hanem kicsit okoskodni próbálsz, már ki is basztál magaddal, mert olyan szituációkba kerülsz, amire a készítõk nem számítottak, és voilá, hangulat helyet hangos röhögés.... na ez az, ami botok ellen soha nem történhet meg
amúgy nem programozok, zenélek és 3D-zek..... ja, és cikkeket írok egy konzolos újságba :DDDDDDD
Mohaa AI: Eldobsz egy kézigránátot a katonák közé, az egyik német meg ráugrik, hogy mentse a társait. Mi ez, ha nem AI?
Egyszer mintha írtad volna, hogy zenélsz, bár ez a logováltásod elõtt volt ... A Vietcong közepén is ott csücsül egy hatalmas bugrendszer és mégis - szerintem - zseniális a progi. A mohaa javítások után egész korrekre sikeredett ...
Medal of honor-bn tényleg nincsen jó AI. Ebben igaza van freaknek. Ha nem hiszitek, próbáljátok ki, a normandiai pályan.
Mikro be lehet menni egy szobába csávesz felrúgja az asztalt, és ordibál. Mindenki, hogy anyád, de király AI. Ám itt van a szopatás. Ha bedobsz egy gránátot, mindenki meghal, és utána mész be, az asztal ugyanugy felborúl, és ugyanúgy lehet hallani a kiabálást. Mi ez ha nem elõre megírt script?
trigger
IF gránátveszély=1 AND sok katona=1 THEN FUNCTION(egyik_katona_ugrik) ELSE FUNCTION(normal_mode)
rövid példa....... nagyon könnyen le is lehet tesztelni.... csinálj mindent ugyanúgy mint elõzõleg, ugyanakkor ugyanoda dobd el a gránátot, és láss csodát, megint rá fog hasalni valaki......
most akkor próbáld meg ugyanezt botok ellen, és nyugodj békében
Hát ne haragudj Freak mester, ebbõl látszik, hogy nem sok közöd van a programozáshoz. Az amit leirtál, az ugyan helyénvaló, (csak éppen csontig lecsupaszitot változat) csak annak a fránya masinának azt is meg kell mondani, hogy mit jelent a sok katona, meg mit jelent a gránátveszély, meg stb... Pl partraszállásnál is van sok katona, csak egymástól jó messzire, és akkor azt a 'gránátveszély' -t, hogy a Te szavaddal éljek, nem is olyan könnyû meghatározni. Sorolhatnám még az eseteket, de nem kötekedni akarok, csak nem csipem a túlzott leegyszerûsitéseket, és az ebbõl való következtetéslevonást.
én kb annyit láttam, (ugye hogy nem talaltam el senkit sem a lagg miatt fel meterrol mar nem is lep meg, ugye gamespy mit is varhatnek) hogy lelo egy fa. jo megyek tovabb beleakadok a folyoba. oke kigurok lelo az egyik levél. aztán végre 3.-ra már megtalálom hol van a csávó lövöm, lövöm, nem sebzõdik. nézem 150.es ping a kurva eletbe mar csak el kene talalnia. nezem lelonek. namondom bazzeg, ezt sem fogom jatszani. lehet hogy jobb lesz a teljes de a beta az szar.
amugy nemtom én életemben nem játszottam olyan hangulatos játékkal mint a mohaa föüggetlenül az al-tol és a scriptol. mentem elore ahogy elkepzeltek es kurva jo volt.
Nah nekem se magyarázza be senki hogy a MOHAA nem volt agyon scriptelve az egész!!! Nagy scripthalmaz az egész SP ezért játszható végig egyszer, mert mindig ua. történik.
Akkor nincs más dolgunk, mint várni a MOVV-ot. Addig meg itt a Line Of Sight: Vietnam és a Vietcong. A MOVV-ra még akad túlélõ vietnami? :-)))
Nem rossz, de béna a célzás így elsõre. Olyan semmilyen. Se nem AA-s, se nem VC-s. De tény, hogy szép. Kicsit debilnek tûnt a saját csapat AI-ja. Ott volt elõtte és nem lõtt, amíg a fõhõs nem lõtt rá. Effektek nagyon jók viszont. Mindenben ütik a VC-t. A lõszerezést - állandó tárcsere és az mindig full, csak a golyó meg le. Hát ez régen jó volt, most már gáz. Magyarul: nem tûnnek el a golyók.
Igen a 2015 az AI témát nem nagyon erõlteti továbbra sem. :)) De a scriptelt események (napalm :)) és a hangulat nagyon ott van.
A célzás az szerintem nem rossz megoldás, tényleg afféle keverék, de úgy láttam, ha rajta tartja az emberen a célkeresztet akkor az rámegy a fejére?? Az gagyi lenne..
Egyébként számomra nagyon bíztató a cucc! Szuper a grafika, van fizika, szép az aljnövényzet.. attól tartok a Vietcong-ot el lehet felejteni ha ez kijön! :)
2 új video. igaz xboxos video de sztem a pc-s ennél csak jobb lehet. na azért ezen a videon már kicsit pofásabb a gém. talán még jó is lesz másnem unalomûzõnek
(Shacknews) Tombol a dzsungelláz, az amerikai katonák térdig gázolnak az elburjánzott aljnövényzetben. A fák tetejérõl unatkozó véznaujjú makik lógnak, feszülten figyelik az alant lépkedõ katonák ténykedéseit és görcsösen kapaszkodnak a vaskos faágakba. Csak a gatling meg ne szólaljon! - rimánkodnak magukban emlékezve a múltkori rendbontás keltette makihullásra. Kiválóak az akció hevében készült képek. Áááááhhh, már alig várom, hogy a gatling mögött csücsülve pásztázzam a területet és egy kis forró olmot zúdítsak a susnyásban megbúvó renitensek nyakába.
A Men of Valor a 2015 nevû fejlesztõcsapat új munkája. Õk készítették a Medal of Honor alapjátékot.A mostani viszont a játék zenéjével foglalkozik. Inon Zur, a zeneszerzõ meséli el élményeit. Hollywoody filmeknek szoktak abban a stúdióban zenét felvenni, ahol õ most dolgozhatott egy professzionális zenekarral. Szerencsétlen zenészeknek meg még mutatták is az in-game jeleneteket, miközben nagyban lesniük kell a kottákat :) Csudi jó dolog ez, de nem jó, ha mankóként szolgál a szép zene. A játékmenetnek kellõen izgalmasnak kell lennie, hogy azt a zenei aláfestés méginkább megemelje.
Man of Valor aranyon tegnap, 16:57 - Marco Egy újabb a vietnámi háborút felvonultató játék jelenik meg kevesebb, mint egy hónap múlva. Aranylemezre került ugyanis a Man of Valor - jelentette be a VUGames. A 2015 Inc. kezei között született alkotást igen nagy várakozás elõzte meg és október 26-án végre lehull a lepel.
forrás: pcguru.hu
576.hu : Egy másik akciójáték multiplayer demója pedig holnap fog megérkezni, a késõ esti órákra tehetõ ugyanis a Men of Valor többjátékos bemutatójának felbukkanása. A 2015 fejlesztésébõl három féle játékmódot próbálhatunk majd ki, városi, valamint sûrû aljnövényzett borította környezetben egyaránt. A kínálat itt azonban még nem ért végét, mivel három választható karakter valamelyikével ugorhatunk neki a multiplayer mókának, így lövészként, nehézgépfegyverrel felszerelt katonaként, vagy éppen mesterlövészként vitézkedhetünk.