Nem hiszek neki, mert nem egyszer volt mar ilyen, hogy mast mondtak, amikor elgumizta magat egy versenyzo, rafogva a motorhibajara. Itt is minden ellent mond a feltetelezesnek. Ha eltort eloszor a vizpumpa, aztan a lapatja, aztan a ragasztoanyagot nem tavolitottak el rendesen es egyre melegebb a motor, akkor hogy lehetett vele gyorsulni ? :P Sehogy, max lassulni. Hogy hogy gyorsabb volt az egyenesekben a verseny gyoztesenel ? Elmondom neked kanyarban lassabb volt, mert a rossz gumi miatt nem tudott a vizesebb szakaszokon rendesen menni. Ennyi a tortenet ami kapott egy szep kis Andersen beutest. De ezt mar lattuk Kallio elozesenel, amikor azt nyilatkozta, hogy a csapat nem mondott olyat, hogy nem elozheti meg, s mint kiderult fele sem volt igaz annak amit mondott.
Nem, nem neked és nem neki és nem nekünk kell érteni hozzá, hanem Talmának és a csapatnak, akik elondták "Eltört a vízpumpa lapát, emiatt nem forgott a víz és egyre jobban felmelegedett, ami nagyon legyengítette a teljesítményt" innentõl fogva a te vergõdésed és a száni saját igazad bizonyítási kényszere, senkit ismétlem senkit nem érdekel mer semmi alapja sincs. Elég lett volna csak annyit mondanod hogy bocs srácok tévedtem... hiszen tévedni emberi dolog, és belátni meg egy másik.
Talmácsi Gábor (tudod az aki ment a motorral) Õ nyilatkozta azt hogy eltört avizpumpa lapátja, és nem szállitott elég vizet és ezért melegedett a motor..
Azért neki elhihetnéd ha már nekünk nem, azért õ és a csapata csak tudja mi baja van annak a motornak amivel õk versenyeznek.
Te primitiv motor zseni jobb ha nem szolsz egy szot sem. Akinel egy eltort vizpumopaval lehet 40 percig motorozni jobb ha kussol. Latom ertesz a motorsporthoz, de meg szerencse, hogy motorgp.comon le van irva ki milyen gumival ment es megnezheted magadnak ki gumizta el magat. Ja es hogy vannak ott a versenyrol hivatalos mert adatok is. Hat nem hulyek, hogy Talmacsinak melegedett a motorja es megis 217,9KM/h volt a csucssebessege, a szegeny versenygyoztes Luthinek 217.6, Lai-nak meg megkevesebb ? Okoska tanulmanyozd kicsit.
Ez az ember kinéz az ablakon és elhiteti magával, hogy a Csendes-óceán partján él!
Ezek szerint nem tudja!!! Mindjárt felhívom a Gabit és megmondom neki hogy jó volt a motor mert a csucssebbessége olyan volt mint Lai-é. ugyhogy nem jól tudod Gabi.
Nem sajnos én hülye vagyok, mert átadtam egy infót a kommentátoroktól, Talma meg megy gépészeti szakközépbe, mert hülye a motorjához és a gumiválasztással bukta el a futamot...
Jakuza ért hozzá! Rossz gumi = melegedõ motor...
Õ nagyon okos, valószínûleg már Formula 1-es csapatokkal tárgyal, mert valaki biztos leigazolja technikai igazgatónak...
Azthiszem ezt csúnyán bebuktad!! Azért a Gábor csak tudja mi történt a motorjával, vagy nem???
A warm up-on még minden rendben volt, Talma 7. helyen végzett az esõs pályán, majd kezdett száradni az aszfalt. A rajt jól sikerült Talmának, aki idén elõször indulhatott az elsõ sorból és egy helyet elõre lépve 3-ként fordult az elsõ kanyarban, majd ketten is megelõzték. Néhány körön keresztül tudta tartani az 5-6. helyet, de sajnos egy technikai probléma miatt látványosan elkezdett lassulni. Talmácsi Gábor az utolsó pillanatig húzta a gázt, hiszen szeretett volna legalább pontszerzõ helyen végezni, de sajnos idén elõször ez nem sikerült neki és a 17. helyen ért célba. A futamot Thomas Luthi nyerte, mögötte Kallo, és Lai.
Talmácsi Gábor nyilatkozata: "Mit is mondhatnék, ennél jóval jobb eredményre számítottam, hiszen jól alakultak az edzésnapok. Sajnos azonban egy váratlan technikai hiba keresztbehúzott mindent. Eltört a vízpumpa lapát, emiatt nem forgott a víz és egyre jobban felmelegedett, ami nagyon legyengítette a teljesítményt. Próbáltam legalább pontot szerezni, de sajnos nem sikerült. Örülök, hogy egyátalán célba értem és nem ragadt meg a motor. A csapat már vizsgálja, hogy mi történhetett, valószínûleg az ok anyaghiba lesz."
Te balfek. Teged minosit, hogy megeszel ilyeneket, te motorgeniusz. Szerintem menj azt kepezd magad, nagyon gyorsan eloszor az otto motorok es a hozzajuk tartozo alkatreszek mukodesielverol es azok hibainak kovetkezmenyeirol.
Tóth Imi #45: "Ez egy nagyon kemény verseny volt. Ugyan nem szereztem pontot, de idén még egy versenyem se volt ilyen jó. A rajt nem sikerült túl jól, mert állt alattam a víz, azonban utána körrõl-körre gyorsultam és folyamatosan olyan idõket mentem, mint a top tízedik. A Corsi és a Pirro is pont elõttem hibáztak. A pálya ugyanazon szakaszán lukat váltottak és mivel ott mentem a hátsójukba, nagyot kellett fékeznem, hogy ne menjek nekik. Amúgy a motor remekül állította be a csapatom. A futómûvem is jó volt, csupán a sikánban volt vele egy pici gond. Jó munkát végzett a csapat, köszönöm nekik."
Ne idegesítsd magad, hagyd rá, ugyis megnyugszik. Egyébként valóban ezt mondta az a pali.
Te figyelmetlen, a 12.20-as kommenteddel egyidõben mondták be a TV-ben és eurosport,hu fórumon is ez volt, mert Gábor egyik ismerõse ezt az infót kapta a csapattól és felhívta a kommentátorokat...
Jobb, ha elhúzol innen messze, mert az ne is írjon ide semmit, aki egy Talmához hasonló pilótát így minõsít: "Sose az eszerol volt hires"
Te mit értél el az életben? Napi 2000 kötekedõ beszólás az SG-n?
Ez hiheto, de hogy eltorjon a vizpumpa ilyen hulyeseget mondani. Aki kicsit is ert a motorokhoz az tudja, hogy sose ment volna vegig a futamon, ha eltorik a vizpumpa a verseny elejen. Marpedig az elso kortol 1,48as koroket ment.Es erdekes modon az utolso korben 1,47-et. A nagy esz Archangel megint kitett magaert. Egy muszaki genius. :P
"Nagyon szomorú ez a helyzet, hogy ismét technikai gondok fosztották meg Gábort a jó szerepléstõl. Ugyanis az történt, hogy a hûtõrõl nem lett levéve elég ragasztó szalag (hûvös idõben így csökkentik a hûtõ hatásfokát), ezáltal a motor vize túlzottan melegedett, és a motor nem tudta leadni az optimális teljesítményét. Persze felmerül a kérdés, kinek a hibája az, hogy ezek a szalagok ottmaradtak... Gábor a mai eredmény(telenség)ével visszacsúszott az összetett 10. helyre, és 50 pontról 63 pontra nõtt a lemaradása az elsõhöz képest."
Te mindent elhiszel, te igen hulye ? Ilyen motornal ha nem megfelelo a hutes szinte azonnal megszorul a dugattyu. A nem megfelelo hutes, sok esetben a vizpumpa hibajabol következik be, ha eltorik megszunik a vizpumpa-tengely hajtasa, igy megszunik a cirkulacio a vizhutoben, a motor tulmelegedik.
Jo duma csakhogy en neztem minden koret, folyamatosan ugyanolyan idoket motorozott. Sot a vegere a szarado palyan meg gyorsult is. (mert slikkel ment) Ha valakinek eltorik a vizpumpaja az lelassul, majd megfozi a motorjat. Okoska.
Eredmények: S: # Név: Nat.: Csapat: Motor: Idõ: Hát.: 1 75 M.PASINI ITA Master - MVA Aspar Team APRILIA 1'44.515 2 19 A.BAUTISTA SPA Master - MVA Aspar Team APRILIA 1'44.764 0.249 3 52 L.PESEK CZE Derbi Racing DERBI 1'44.834 0.319 4 14 TALMÁCSI Gábor HUN Humangest Racing Team HONDA 1'44.974 0.459 5 8 L.ZANETTI ITA Skilled I.S.P.A. Racing Team APRILIA 1'45.344 0.829 6 36 M.KALLIO FIN Red Bull KTM GP 125 KTM 1'45.452 0.937 7 22 P.NIETO SPA Multimedia Racing APRILIA 1'45.648 1.133 8 32 F.LAI ITA Valsir Seedorf Racing HONDA 1'45.698 1.183 9 1 T.LUTHI SWI Elit - Caffe Latte HONDA 1'45.744 1.229 21 45 TÓTH Imre HUN Team Toth APRILIA 1'46.361 1.846
Talmácsi Gábor az elsõ Honda-pilóta, akinek idén sikerült az elsõ sorba kvalifikálnia magát a 125cc-s géposztályban. Talma Kínában elért negyedik helyezése ugyancsak a legjobb versenyen elért pozíció a Honda gyárnak.
250cc:
Eredmények: S: # Név: Nat.: Csapat: Motor: Idõ: Hát.: 1 34 A.DOVIZIOSO ITA Humangest Racing Team HONDA 1'39.733 2 7 A.DE ANGELIS RSM Master - MVA Aspar Team APRILIA 1'39.797 0.064 3 80 H.BARBERA SPA Fortuna Aprilia APRILIA 1'39.827 0.094 4 55 Y.TAKAHASHI JPN Humangest Racing Team HONDA 1'39.974 0.241 5 73 S.AOYAMA JPN Repsol Honda HONDA 1'40.009 0.276 6 96 J.SMRZ CZE Cardion AB Motoracing APRILIA 1'40.039 0.306 7 4 H.AOYAMA JPN Red Bull KTM GP 250 KTM 1'40.287 0.554 8 48 J.LORENZO SPA Fortuna Aprilia APRILIA 1'40.293 0.560 9 15 R.LOCATELLI ITA Team Toth APRILIA 1'40.355 0.622
Szombat:
12:45 Motorverseny Francia Nagydíj, intro (élõ) 13:15 Motorverseny Francia Nagydíj, 125cc, idõmérõ futam (élõ) 14:00 Motorverseny Francia Nagydíj, MotoGP, idõmérõ futam (élõ)
Vasárnap:
09:45 Motorverseny Francia Nagydíj, bemelegítés (élõ) 10:15 Motorverseny Francia Nagydíj, intro (élõ) 10:45 Motorverseny Francia Nagydíj, 125cc, futam (élõ) 12:00 Motorverseny Francia Nagydíj, 250cc, futam (élõ) 13:30 Motorverseny Fogadás az eseményre Francia Nagydíj, MotoGP, futam (élõ)
Kissé meglepõ ám de szép eredmény Tóth Imitõl!
Jó futam volt mind 3 MotoGP-ben a Repsolosok szinte átgázoltak mindenkin!!!!!!
Jó volt végre látni, hogy a Honda versenyképes, persze csak Talmával...
125cc Végeredmény: S: # Név: Nat.: Csapat: Motor: Idõ: Hát.: 1 36 Mika KALLIO FIN Red Bull KTM GP 125 KTM 42'06.223 2 75 Mattia PASINI ITA Master - MVA Aspar Team APRILIA 42'06.320 0.097 3 19 Alvaro BAUTISTA SPA Master - MVA Aspar Team APRILIA 42'06.580 0.357 4 14 TALMÁCSI Gábor HUN Humangest Racing Team HONDA 42'07.122 0.899 32 45 TÓTH Imre HUN Team Toth APRILIA 43'50.042 1'43.819
250cc Végeredmény: S: # Név: Nat.: Csapat: Motor: Idõ: Hát.: 1 80 Hector BARBERA SPA Fortuna Aprilia APRILIA 44'49.445 2 34 Andrea DOVIZIOSO ITA Humangest Racing Team HONDA 44'49.711 0.266 3 4 Hiroshi AOYAMA JPN Red Bull KTM GP 250 KTM 44'52.765 3.320 4 48 Jorge LORENZO SPA Fortuna Aprilia APRILIA 44'53.047 3.602 5 55 Yuki TAKAHASHI JPN Humangest Racing Team HONDA 44'53.063 3.618 6 58 Marco SIMONCELLI ITA Squadra Corse Metis Gilera GILERA 45'05.295 15.850 7 15 Roberto LOCATELLI ITA Team Toth APRILIA 45'05.448 16.003
MotoGP Végeredmény: S: # Név: Nat.: Csapat: Motor: Idõ: Hát.: 1 26 Dani PEDROSA SPA Repsol Honda Team HONDA 44'07.734 2 69 Nicky HAYDEN USA Repsol Honda Team HONDA 44'09.239 1.505 3 5 Colin EDWARDS USA Camel Yamaha Team YAMAHA 44'22.368 14.634 4 21 John HOPKINS USA Rizla Suzuki MotoGP SUZUKI 44'26.999 19.265 5 27 Casey STONER AUS Honda LCR HONDA 44'30.795 23.061 6 6 Makoto TAMADA JPN Konica Minolta Honda HONDA 44'31.613 23.879 7 33 Marco MELANDRI ITA Fortuna Honda HONDA 44'31.835 24.101 8 65 Loris CAPIROSSI ITA Ducati Marlboro Team DUCATI 44'32.201 24.467 9 15 Sete GIBERNAU SPA Ducati Marlboro Team DUCATI 44'36.092 28.358
Miez a kihaltság?
06:00 Motorverseny Kínai Nagydíj, 125cc, futam (élõ) 07:00 Motorverseny Kínai Nagydíj, 250cc, futam (élõ) 08:30 Motorverseny Fogadás az eseményre Kínai Nagydíj, MotoGP, futam (élõ)
250: LOCATELLI 11. helyrõl rajtól.
125:
S: # Név: Nat.: Csapat: Motor: Idõ: Hát.: 1 36 Mika KALLIO FIN Red Bull KTM GP 125 KTM 2'11.572 2 52 Lukas PESEK CZE Derbi Racing DERBI 2'11.934 0.362 3 60 Julian SIMON SPA Red Bull KTM GP 125 KTM 2'11.953 0.381 4 19 Alvaro BAUTISTA SPA Master - MVA Aspar Team APRILIA 2'11.990 0.418 5 14 TALMÁCSI Gábor HUN Humangest Racing Team HONDA 2'12.441 0.869 6 75 Mattia PASINI ITA Master - MVA Aspar Team APRILIA 2'12.541 0.969 7 1 Thomas LUTHI SWI Elit - Caffe Latte HONDA 2'12.805 1.233 27 45 TÓTH Imre HUN Team Toth APRILIA 2'14.839 3.267
igen rita pillanatok eggyike volt, h az volt a leggyengébb
Nagyon jó volt, mert amikor a ...., és akkor a ...., erre a ...., pedig a ... nagyon jó volt meglepetésre, és a .... pedig kegyetlenül jött fel de mivel nagyot hibázott ezért mégsem maradt esélye. Na de hogy a kategóriaujonc .... menyire jól ment azon lehaltam, nagyon meggyözõ volt, mégis a .... mutatott egy nagyon kemény kört és megnyerte a futamot. Tanulság hogy az idõjárás jól alátett a ....., mert látszott hogy nem bíznak a motorban féktávon. Szal nagyon jó futam volt a királykategóriában , a 250ccm-ben is nagyon jó volt ....., de sajnos mégsem ért oda, viszont amit .....csinált az nem volt gyenge, így bevágni a rázókõrõl a többiek közé, még jó hogy nem halt oda. jó futam volt. 125ccm nem volt olyan jó.
A Team Toth története során elõször, és elsõ 250-es szezonjának második versenyén dobogóra állhatott. A díjkiosztóra várva Loca barátnõjének telefonja csörrent meg. A vonalban Max Biaggi, a volt MotoGP menõ volt, aki elsõként akart gratulálni Locának.
Max Biaggi:
"Kérlek mond meg Robinak, hogy nagyon örülök az eredményének. Gratulálok az egész csapatnak. Ezt a futamot valójában õ nyerte meg!"
"El sem tudom mondani, hogy milyen boldog vagyok. Tavaly már mindenki leírt engem és az egyetlen ember, aki bizalmat szavazott nekem és megszerezte nekem ezt a motort, az, Tóth Imre volt. Nagyon köszönöm neki, hogy bízott bennem! A második körben, az egyik kanyarban megcsúsztam és olyan hatalmas volt a szél, hogy ennyi elég volt ahhoz, hogy két pillanat alatt a kavicságyban találjam magam. Amikor visszaálltam, keményen elkezdtem húznia gázt. Egy életem, egy halálom. A csapatom folyamatosan táblázta a pozíciómat, ami minden körben még több erõt adott. A vége elõtt egyszer bepróbáltam Barberát, de rögtön visszaelõzött és ezért úgy döntöttem, hogy mindent az utolsó pillanatra hagyok. A célra már én fordultam elsõnek és tudtam, hogy ezt már nem veheti tõlem el. Harmadik vagyok! Köszönöm a csapatomnak, Imrének, Manuelának, a barátnõmnek és mindenkinek! Természetesen otthon, a tévéképernyõk elõtt ülõ magyar nézõknek is. Bravo Team Toth!! Köszönöm"
Érdekességek: -A katari versenyen Locatelli, 2,03,393.as körével, a harmadik legjobb idõt futotta -A versenyhétvégén Loca Apriliája, a második idõmérõ edzésen volt a leggyorsabb, 266km/órával. Ez a harmadik legnagyobb végsebesség és csak a két full gyári Aprilia tudta megelõzni, 3km/órával.
motogphirek.hu
Még1szer Grat neki, ez felejtehetlen 7vége volt!
A két edzésnaphoz képest sokkal erõsebb szél ennek az idõjárási elemnek köszönhetõen azonnal változtatni kellett néhány motor beállításon. A helyi idõ szerint 9.45 órakor kezdõdõ Warm Up edzésen Talmácsi Gábor kihozta a gépbõl a maximumot és a 3. helyen végzett, ami úgy tûnt nagyon biztató lehet a verseny elõtt, de mint utólag kiderült, sajnos nem így lett.
A rajtot nagyon jól kapta el Talmácsi, és a 6. helyrõl az elsõ kanyarban 3-ként fordult, majd néhány pozíciót vesztve ugyan, de úgy tûnt, hogy tudja tartani a lépést az élmezõnnyel. Sajnos azonban 6-7 körtõl kezdve egyre inkább kezdett lemaradni. Sokáig a 13 helyen haladt, majd Lukas Pesek bukásának és az utolsó körben diktált hajrájának köszönhetõen 11. helyen intették le, és 5 vb ponttal lett gazdagabb. A futamot magabiztosan Alvaro Bautista nyerte, mögötte Kallio és Gadea állhatott fel a dobogóra.
Talma nyilatkozata a verseny után: "Van mit javítanunk. Több apró probléma is volt a gépemmel, de a legmeghatározóbb a futómû beállítás, ami még mindig nem jó. 1-2 gyors kört tudok csak menni, de sajnos hosszútávon, huzamosabb ideig nem tudom hozni azokat az idõket. Kihoztam a Hondából a maximumot, ami ma ennyire volt elég. Érzem és tudom, hogy még van a motorba erõ és tartalék, amit egyelõre nem tudunk kamatoztatni. A következõ versenyre már új dolgokat fogunk kipróbálni, hátha azzal sikerül tovább fejlõdnünk. Nagyon erõs a mezõny, fel kell kötnünk a nadrágunkat, ha mi is versenyben akarunk maradni. A pontoknak azért mindenképpen örülök, mert még messze a vége, nagyon sok van hátra a bajnokságból."
ROSSI a király
csõ midnenki! meg tudná mondani valaki, hogy hány cc-sek a MOTO GP-s motorok?? köszi!
ja bázzze!!!! Loca' mit csinál :D :C Remélem nem bukja el,...de ilyet vzzz visszabukni sereghajtónak, aztán ennyire úthengerkedni! Szénné vert mindenkit a pályán ezekkel az idõkkel, pedig tuti hogy a nagy feljövésben megette a gumiját.
Mit mûvel Locatelli???? ezt nem hiszem el ha nem látom!
bezony. :( Nem volt szerencsés ez a márkaválasztás, mert a Honda most nagyon a MotoGp királykategóriára koncentrál. Tavaly megvolt a 125ccm VB. Idén nem fejlesztenek ide kellõképen.
Hááát ez a Honda még nagyon-nagyon messze van attól hogy dobogóra jusson... Sajnálom Talmát, 1-2 körön belül nagyon jó, nagyon jól rajtol, de ez mind-mind Talma érdeme nem a motoré, versenyen 1szerûen lassú...
utolsó 5percet nem láttam Viszont Locanak GRAT!!
Igen, engem is idegesít, hogy másról, másokról beszél közvetítés közben... Reklámnak is megvan a helye, 2 idõmérõ/futam közt, idmérõ/futam elõtt vagy után de közben nem kéne ezt csinálni...
Ja nagyon nagy volt ..bár Loris-ban bent marad még 2-3tized, amit elbukott a végén mikor beriszált a motor. De Várhegyi....pfffff, én nem tudom mit néz, és mit képzel..az idõmérõ utolsó 3percében még elkezd magyarázni a hülye sms játékukról hogy Tóth Imi hanyadik lett meg mittomén...bzzzz 1: az utolsó 10perc csak közvetítéssel teljen már, ne a f@szom rekámmal (már elnézést) 2: Tóth Imi a 125ccm fut...ez pedig a MotoGp királykategória qual,...
Szal nagyon kibuktam már rá, megpróbálok utánanézni hogy elég indok feljelenteni azért mert a saját 90-es sms játékukat reklámozza az Eurosport mûsoridejében közvetítés helyett.
Nem kell tartani a vitától, amíg vélemények ütköznek, és nincs személyeskedés. :)
Rossi valóban sok esetben emberfelettit tud nyújtani, viszont tud hibázni is szal emberbõl van õ is. Megérthetõ minden lépése, és ez igaz általában a versenyzõk többségére. Én megértem azt is hogy miért akarja nagyon megnyerni az évadnyitót, és miért akarja érvényesíteni és láttatni a fölényét, nem tudok más VBcímvédõt aki ne erre törekedett volna. Nekem személy szerint csalódás volt a tavaly Jerezben történtek utáni viselkedése, fõleg azért mert addig nagyon szép és ha lehet mondani, nemes csatát vívtak Giber'-rel, viszont akkor ráébresztette Gibernau-t hogy nincs itt szó ilyesmirõl, ha lett volna megbecsülés benne a másik versenyzõ iránt akkor átérezte volna a hibáját, és hogy ezzel mit okozott a hazai közönsége elõtt motorozó Gibernau-nak, aki az ütközése következtében leesett a pályáról a sóderágyba. :( Nem így történt, ez megviselte Sete-t és spec. nálam is csalódás volt. érthetõ, de csalódást okzó lépés.
Persze, Melandri is hibás volt mert kanyarodni akart :))) Az hogy Rossi volt a hibás a Gibernau-val történt ütközésben az nem volt kérdés egy percig sem, az volt kérdés hogy szabályos volt-e, vagy nem,..és szabályosnak ítélték. Az ívek keresztezték egymást, és Rossi jött hátulról..pláne hogy az egész testhelyzetén lehetett látni hogy sok lesz...pláne hogy az utolsó két körben lecsúszott az ívekrõl mert elfogyott a gumija,..mindenképpen keresztezte Giber' ívét, és nekiment a motorosnak. Ettõl még nagyon lehet szeretni, és valóban õ a jelenlegi legnagyobb bajnoka a sorozatnak, de az nem volt szép.
Hát igen, egy Elias-hoz hasonló elnézéskérést én is el tudtam volna képzeni Rossi-tól a tavaly itt, a Gibernau-val történt 'elfékezésénél'...legalábbis ahelyett hogy kineveti.
Tudtuk, hogy nehez lesz, de nem gondoltuk, hogy ennyire. Lattam Toni Eliast, hogy jon belul, aztan egyszercsak kilokott. Ez verseny, ez bennevan. Evek ota ismerem Tonit, jo versenyzonek tartom. Elnezest kert a futam vegen, de nyugalomra intettem, de megkertem, hogy ha legkozelebb keson fekez, ne engem usson ki. Egyebkent felalltam, visszajottem es nagyot vivtunk Alex Hofmann-nal. Csalodott vagyok, mert meg akartam nyerni az elso futamot, sajna mar semmit nem tehetunk azon kivul, hgoy kemenyen dolgozunk, hogy elkerulhessuk ezeket a problemakat, es keszulunk katarra.
Rossi nyilatkozta minden elismeresem ove!!
Capi istenul csusztatta lehet Rossi is meg o szokasa is csak alig mutattak!! :(
Edward stílusa az tényleg komoly :)) mindíg ezt csinálja Lanzinak az volt az a napja amikor "igazából felfedezték", sztem mindkét futamot simán tudta volna nyerni
Haga az egy kisisten :))) SBK oszlop :) Pedig nem ment õ rosszul az 500-as kétütemûekkel sem, de azért én is szivesebben látom az SBK-ban, ahogy egyébként Bayliss-t és azt hiszem Edwards-ot is...õk mindig is jól eloénkodtam egymással, jó volt nézni mit össze vigyorogtak az interjúkon. :) Igazad van neked is azért Edwards-al kapcsolatban, csak õ az egyik olyan versenyzõ akit azért is kedvelek amilyen ember,..amilyen megnyilvánulásai vannak, mindig mosolyog, mindig öszintének tünik. Az SBK is nagyon kemény, de vhogy mégis sokkal brahibb mint a MotoGp. pl. Amikor a 600ccm-s versenyzõ Nannelli Hazai versenyén egynapon rajthoz állt a 1000ccm-s Superbike-ban, majd a 600ccm-s SuperSport-ban, majd megint a Superbike-ban. és pláne nem is ment rosszul. :)
Nálam Edwards az a versenyzõ aki tud gyors is lenni, folyamatos eggyenletes teljesítményt nyújt, de sosem számolok vele akimor egy futam esélyeseirõl beszélek. Sokan vannak így ezzel... Igaz Laguna Seca tényleg egy olyan verseny volt amikor emlékezetesen ment, de ez mind. Sok SBK menõ jön-megy, Hodgson is idejött aztán következõ évre ment is, vagy még sorolhatnánk... Van akinek ez a kategória egészen egyszerûen nem fekszik Pl: Haga. Õ az SBK-ban marhajó csatákt vív, itt meg szenvedett (jó Õ is ment Apriliával tudom) Amit írtál Hayden-rõl avval tökéletesen eggyet értek mert Õ az eggyetlen aki ott van az elejében, és nem csak néha (Neki szurkolok :)))) Capirex meg hát igen no commnet az egész csapat nagyon egyben van!!!
Ezt gondold végig. akik az SBK-ból jöttek hányan mutattak vmit. Pláne Edwards aki nem gyenge éveket húzott le ott. egy új motort és pályákat kell betanulni. elsõ évben Edwards-ot Aprilia-ra ültették, szal az egy szinte teljesen kiesett év volt, a következõ évben Honda-ra ültették, akkor 5. lett az évvégi tabellán, a következõ évben Yamaha-ra ültették, és a 'hazai' futamán, Laguna Seca-ban már igen villantott, na szal és most végre ismét uazon a motoron ül amin az elõzõ évben. Nem egy könnyû helyzet volt eddig. Sem Bayliss-nek, Sem Xaus-nak, de anno Corser-nek sem sikerült megragadni a MotoGp-ben exSBK-ként, Egyedül Hayden az aki állja a sarat, bár õ az AMA SBK-ból jött.
Pedrosa motorozása még sokat változhat, egyfelõl hazai pályán motorozott, tehát tudja hol mennyire használja a pályát, másfelõl sztem õ még hozza a 125-250 'lendületmotorozását' amikor még inkább tartják a lendületet nem pedig támadják a pályát. Ez sokaknál megfigyelhetõ, Biaggi-nál is, amikor 250ccm-bõl feljöve elsõ 500ccm futamon nyert Suzuka-ban, másképpen motorozta a pályát...aztán ez lekopott, bár a szép stilusa megmaradt mindig. Szal sokminden lehet, de Loris gumija bírta az ziher :)
Pedrosa talán megfoghatta volna ( más kérdés hogy tudta e volna tartani ) ha hibázik 1 picit Capi. Még tanulnia kell, de sokkal szebben "könnyedén" ment mint Capirossi aki alatt szitált a motor és látszott hogy határon megy szerintem...
Edwards mióta átjött a GP-be azóta semmit nem mutat, nem unszi számomra vagy ilyesmi, nem azért mondom, csak ezek tények. Nem csak a Yamahánál nem villant, még amikor Sete társa volt akkor sem nagyon voltak emlékezetesebb futamai (saját vélemény) Az lehet hogy a gumik nem bírták Pedrosa alatt, lehet Hayden is azért lassúl le már annyira a végén.... Nem tudom mindenesetre látszódott, hogy Pedrosa az egész pályát ki sem használta teljesen és úgy volt gyorsabb a verseny közepén, ez nem csak a gumi
Hát nagy vonalakban: Edwards kitünõ motoros, ezt nem hiszem hogy sokan megkérdõjeleznék akik ismerik a pályafutását, az lehet hogy meglassúlt..kiccsalád ilyesmi, de sztem szimplán arról van szó hogy a Yamaha ezen a hétvégén nem állt annyira össze, és Rossi rajt utáni esetébõl, Rossi-n kivûl, Edwards jött ki a legrosszabúl, bõven az utolsó helyre esett vissza. Pedrosa-Capirex esetben én inkább a gumit nézném, mert már a tavalyi Motegi futamon is látszott hogy a Bridge' gumik nagyon bírják a végét is. Loris-t egy percig nem féltettem ezen a futamon, az belefér hogy felérjen rá Pedrosa, de a harc még el sem kezdõdött, csak felért. Term. nagyon szép eredmény volt, ahogy Elias-é is, és legfõképpen Loris-é is.