Sziasztok ! Tudtok mondani valami olyan apróhirdetéses oldalt , ahol motorosok fordulnak meg , és tudnék felrakni bukókat. Amúgy valakit nem érdekel bukó ?
nem lehet házilag barkácsolni,szervízigényes drága fentartású motor
olaszországban járok olyan szervízekbe ahol az olaszok újonann megveszik és 5-8 éves korukban eladják a motorokat mert tudják hogy ezek ennyi idõre készültek,aztán szopjon vele a magyar aki fillérekbõl akar ducatizni-hát az pont nem fog menni!
gyönyörû,karakteres egyedi motorok páratlan futómûvel és fékekkel nem lehet és nem is szabad õket a japán motorokhoz hasonlítani
akinek meg egy 10 éves hornetre tellik,az meg legyen boldog hogy a ducatiból már annyi idõsen dõl az olaj,az õvé meg még ezután is 10 évig hibátlanul megy:)
ez még semmit nem von le a ducat erényeibõl-ezt kéne megérteni!
Azzta krva eget! Riszpekt, látom komolyan veszed! Nem kevés, de hát itthon a motorozás sajnos már-már luxus kategória. Ezt csak azért kérdeztem, mert marha sok gyorsasági lett az utakon, az elmúlt években, szinte a legtöbbet ebbõl a kategóriából látni a jó idõ beálltával.
Utcán használva havi 1500km-el számolva: Elmegy 40 000Ft benzinre, 5000Ft a casco, a kgfb 1200Ft, 3-4000km bír egy használt hátsó gumi az 15-20 000Ft, az elsõ gumi elmegy egy szezont. 6000km-ként olajcsere az olyan 15 rugó nem márkaszervizben. A lánc 20-30 000km bír az 50 000Ft. Szóval utcán használva körülbelül havi 60 000 Ft. Én a Hungaroringre vettem utcán keveset fogok vele menni. 25 000Ft a licenc egy évre, 15 000Ft egy pályanap (3X30 perc), 1 hátsógumi nálam 2-3 napot bír ki de van aki 2-õt használ el egy nap. Fékbetét 5-6 pályanap, abból 25e egy garnitúra. Elmegy 5-6000Ft benzinre, a gumimelegítõ 60 ropi de ez egyszeri kiadás, emelõk, jármû amivel mindezt kiviszed stb. Versenyre a nevezés 25e. Nem olcsó.