hülyebiztos a motor :D "A márkára oly jellemzõ asszimmetrikus tervezési és építési elv nemcsak szembõl vehetõ észre, egészében jellemzõ a külsõ optikára. Gyakorlatilag ennyi maradt meg a hagyományos BMW-klisékészletbõl, hiszen rengeteg újdonságot vonultat fel eme kétkerekû. Elég csak az alumínium hídvázban dohogó sornégyes blokkra gondolni, amely pörgõsségével is kiemelkedik a tömegbõl; teljesítménye 193 lóerõ 13.000 f/min-nél, nyomatéka 112 Nm 9750 percenkénti fordulatnál. A motor menetkész tömege mindössze 204 kg, verseny ABS-szel alig 3-mal több."
A futómû is kellemes darab, hiszen elöl-hátul minden paraméterében állítható, elöl 46 mm átmérõjû teleszkópok uralják a frontrészt a ram air alatt. A fékeket a Brembo szállítja, a tapadásról a szokásos méretû, elöl 120/70, hátul 190/55 méretû 17 collos felnikre húzott abroncsok gondoskodnak. Emellett elektronikai vezetéstámogató rendszerek garmadája vigyáz ránk, ezt azonban saját felelõsségünkre ki is kapcsolhatjuk – ezt azonban csak kizárólag versenypályán, versenykörülmények között tegyük meg.
A BMW S1000RR ára regisztrációs adóval, áfával 4.198.000 Ft, amely nem mondható soknak a fentiek ismeretében.
azé az szép. Kanyarban szembesávban, záróvonalon túl, jóval 100 felett. Egy ilyen videó bizony bizonyító erejû, látszik a km óra, rendszámok is vannak. Nem félnek a srácok? Ha nem is a rendõröktõl de akkor a lehagyott õrangyaltól? Miért nem fogják fel egyesek hogy a közút nem versenypálya :( Hány ismerõsnek, barátnak, rokonnak kel még meghalni ehhez? ui: nekem is van motorom de mindig úgy indulok el hogy engem hazavárnak és nem nyomorékan kripliként akarom leélni a maradék életemet (ha nincs oly szerencsém hogy a helyszínen elpusztulok)
Az MDS márka legnépszerûbb típusa 2009-tõl megújult. A szellõzést egy hátsó légterelõ teszi még tökéletesebbé, amely egyszersmind a sisak körül áramló turbulenciákat is kisimítja. A bélése a drágább típusokkal megegyezõ Dry-Comfort izzadság elvezetõ antibakteriális anyaggal kezelt textilbõl készült és teljesen kivehetõ, mosható. Az arcpárnák kisebb vagy nagyobb méretûre cserélhetõk. Ezzel a New Edge minõségben felzárkózott a közép kategóriába, míg ára továbbra is az alsó régiókban maradt.
Szasztok! Mi a véleményetek az Akira Nagoja zárt sisakokról? Köszi! Csákó!Ilyen.
Hú ez hasznos link kösz. nem is tudtam hogy ott van ilyen, pedig a szentendrein megyek minden nap elõtte el. Vannak ezezk a robogós nyitottak olyan van most is nekem, de valami made in gagyi, kicsi a plexije, simán aláfúj a szél és folyik a szemem, szélzaj elnyomja a motor zaját, a pántja meg szakadozik szét és a leváló mûbõr utánzat csapkodja 80-nál a pofám :DDD Tökjó.. asszem benézek ma oda.
Csinos sityak, anno en is nezegettem AGV-ket amikor le akartam cserelni a Nolan N100E-t egy rendesen zart sisakra, de valamiert AGVbol meg az XXLes is kenyelmetlenul szuk volt. Vegul egy Uvex Wing RS 2 lett. Jo sisak, csendes, kenyelmes, nem remeg, csak a paramentesito nem er szart se...
Az AGV már a jövõ évre készül. Az olasz gyár az elmúlt hetekben mutatta be a 2010-es modelljeit, köztük az új "Stealth" tipust. A kiszivárgott információk szerint a futurisztikus formájú sisak karbon héjjal, beépített napszemüveggel és dupla szigeteléssel ellátott pára- és karcmentes plexivel rendelkezik. A bélésben már ott a gyári bluetooth elõkészítés, melybe egy mozdulattal belesimíthatjuk a karbon fóliára rádolgozott kommunikációs szettet.
Bazd meg igen. Az 500-as kétütemûek... Azért ha egyszer adódna egy olyan lehetõség hogy felüljek egy ilyenre, nem utasítanám vissza az kurvaisten... Azért egy sornégyes ezres sem rossz, de én egy ilyer többe nézek, hiába nekem a kedvenc motorom az R1. Van egy vidi is ahol szarrá gyalázza az R1-et az Rd500 :D
Én is jártam pályára (pannonia-ring),a legfontosabb szerintem hogy minden kanyart egy ívüre kell formázni,és hogy minnél hosszabb legyen ez az ív. Én megúsztam esés nélkül,pedig volt pár összeakadás is.
De azt megtanultam hogy Talma után nem szabad menni,mert abból nagy zakó lesz. Már jó 5 éve nem voltam.
jah és volt egy buktám kb 1 hónappal ezelõtt pályán, azóta balosokat óvatosabban veszem, látszik is a képeken. most volt idõm átgondolni, és nem is óvatosabban, hanem hibásan veszem, nem ülök elég hátra, next time kipróbálom, remélem jól gondolom.
A hengerfejtömítés viszont variálható lapokból van,így könnyen növelhetõ a sûrítés,és a power szelepnek is van egy pálya verziója,ahol egy csavarral rögzíteni lehet. 130 lóra felhúzni nem nagy ügy,és a súlya valahol 180 kiló körül volt.
Persze ma már elavult,és valszeg sok gép lenyomná.
Hát anyagilag is nagyon durva 11-13-at evett+ a méregdrága olaj a tartályba,2 hetente 1 liter. 3 -szor 100 ezer volt bele a dugattyúszett /persze a bécsi yamahából/.
2-szer elfüstölt az elektronika /100 ezer darabja/ mire rájöttünk hogy a fesszab. küldi szét + 60 ezer.
Egy élõ legenda...:) Bennevan a listámban..(amit majd ha egyszer nagy leszek meg gazdag meg szép és ügyes is akkor beszerzek..) Banshee 350 Bimota v-due Boss Hoss.. Valami nagyragadozóó(Busa, ZZR...) RD500 ésatöbbi:) Szép álom