Igen, arra gondolok, hogy kanyarban, jobb láb gáz, bal láb fék. Így megszünik az alulkormányozottság, és elvileg jobb a "tapadás". Csak ha nagyon belelépsz, akkor csúszik.. De normál közlekedésnél egyiknek sincs sok haszna :) Csak ha sietsz
itt 18-20 évesen mindenki ekkora kolinmekri?:D piros lámpához mi értelme van balfékezni? megtartsd a turbo fordulatát, kanyarban meg ugytudom akkor szokás ha alulkormányzott a kocsi akk finoman ráfékezel gáz mellett és beáll irányba
Én simán szoktam ballal fékezni.. lámpáknál fõleg, mikor tudom, hogy még zöldbe átérek, de mégis lassítani kell, akkor jobb lábam áll a gázon, ballal meg ráfékezek. Sosincs semmi gubanc belõle.
Na meg télen is szoktam elõszeretettel, picit magasabb fordulaton:DDD de azt csak parkolókban, úton nem vagánykdok:D
Mért? kisebb kanyar elõtt ahol nem kell visszaváltani lehet nyomni, csak ne fordulás közbe ne nagyon nyomjad, és mértékkel :D
norbi: hülyeségeket légyszives ne is Mark007: azzal viszont számolj hogy ilyen váltásokkal nagyon megterheled a váltót, hosszútávon nem biztos hogy jót teszel vele, de ha csak simán adott fokozatban gurulsz és ugy fékezel azzal se a váltót nem terheled és ugye fogyasztani sem fogyaszt
De szerintem jobban megéri 1-2Lel többet fogyasztani mint esetleg valami gáz lesz a motorral vagy váltóval és azt megjavítattni, fõleg ha nem valami új autóról van szó.
Hát hamarabb tönkremegy mert jobban terheled azzal, hogy pörög mintha alapjáraton menne. Vagy tévedek? De szerintem fogyasztásba sincs nagy különbség a két technika között.
Injektor akkor sem adagol, ha leveszed a lábad a gázról. Tehát ha csak "gurul", akkor nem fogyaszt. Karburátoros meg elvileg akkor nem, ha motorfékezel. Legalábbis én úgy tudom, hogy erõs motorféknél nem fogyaszt, de passz.
ugy tudom ha injektoros a kocsi akkor éri meg motorfékezni mert akkor nem adagol, de karburátoros ugyanugy sziv, tehát akk mind1, de ugy tanitják hogy motorfékezzél, aztán ha lecsökken a fordulat akk üres aztjo
Sebességben hagyod a jobb megoldás mindenképp. Viszont attól függ, hogy hol vagy. Ha még messze, akkor hagyod, és gurulsz, majd a közelében kettes, és motorfékkel megállsz ott.
De ha elõttem vált pirosra, én akkor is visszaváltok 2-be, motorfékkel fékezek ha tudok.
Megyek a piros felé üresbe rakom és szép lassan fékezek vagy ha sebességbe hagyom gurulok majd lassan fékezek a jobb megoldás, ha kevesebbet akarom, hogy fogyasszon? vagy mind1?
azért nem mind1...nsr 125 is 36-8 lo és már azisharapos
bocs, hogy ilyen késõn írok :D hát kicsit izattam mert olyat húztam hogy elõttem a motoros 10-15 métert repült majd az úttesten landolt és mi ilyenkor a teendõ. Na hát ezen befostam egy kicsit :D
nekem kuplung bowden szakadt el :D és 1 csavarhúzóval megcsináltam XD és mindenzt görögországba és még haza is jöttem :D jó volt még 1 csoki szorító is :D
Nyilván így van, de azért korántsem üresek az utak errefelé sem. A rutinpályáról kijönni meg a reggeli meg délutáni csúcsban nem feltétlen fél perc. :P Jó, itt nincs villamos, meg ilyenek, viszont amikor vezetni kezdtem akkor csak pislogtam, hogy suli tán, meg mûszakváltáskor olyan hejde kis dugók alakulnak ki itt is. :)
Másrészt Miskolc és Eger közt is óriási a különbség. Tapasztalatom szerint Egerben kulturáltabban közlekednek, nyugodtabb az egész, szinte észre sem venni, amikor beérsz a városba. Miskolc az jóval másabb, szinte folyamatos dudaszóval.
Mondjuk nálunk is van akkora forgalom, mondjuk reggel 8-tól este 6-ig, hogy néha én sem hiszek a szememnek, de így sem mérhetõ Miskolchoz, hiába, 4x-es a különbség. Pest meg más fogalom, ahol a közlekedési kultúra hátööö...
Viszont mindenki figyeljen az utakon, mert két nap alatt három csattanást sikerült kivédenem, rengeteg a barom, különösen a balra nagy ívben történõ kanyarodás technikáját nem sikerült elsajátítaniuk...
Nos,nagyobb városokban nagyobb a forgalom,azaz nagyobb az esély hogy valaki miatt vagy magad miatt elrontasz valamit...Ha üres úton mész kevesebb a hibalehetõséged:P
Unokatesómat azért buktatték meg mert egy 100m-es szakaszon 30-cal ment mert húzte elõtte egy részeg cigány a kukát. Hát ez nem röhejes? Meg a vizsgabiztos mondta neki a végén hogy egy 10000-es fejében eltekintett volna e fölött. Úgy látszik hogy nálunk itt Borsodban annak lesz hamarabb jogosítvány aki lefizeti a viszgabiztost, nem pedig annak aki jól vezet és egy nyomorék cigány miatt kell lassabban mennie.
Nem errõl van szó,hanem hogy folyamatosan olyanokat olvasok neten,hogy "ne törõdj vele ha elsõre megbuksz mert mindenkit megbuktatnak",meg ehhez hasonlókat,leginkább B kategóriára írják ezt.(2x buktam egyébként,elsõt elbasztam esõben nem láttam 1 sávot,másodszorra szemét cigány vizsgabiztos volt,harmadszorra meg ugye sikerült)
Ja,mondjuk megszabnák hogy 10 órát kell vezetned forgalomba vagy hasonló...De vizsga ne legyen mert megint csak a pénzért való szánalmas buktatósdi lenne mint a többi jogsinál-.-
Jaja, forgalomban nem vezethetsz és nem vizsgázhatsz. Én oktatóm leszarta, vezettem forgalomban is. Rutinvizsga meg a 17. születésnapom betöltése után 5 nappal volt :D
Háá már beírom, tegnap, sikeres KRESZ vizsgát tettem, elsõre sikerült, nagyon izgultam de sikerült:) Egyébként június 16.-án kezdtem a tanfolyamot, még 29.-én elsõsegély vizsga aztán már csak szeptemberben megyek mert csak akkor leszek 17 éves...
40-50 lovas 125? te hallod? az akkor lesz 50 lovas ha ráköltök 1 autó árát XD 180as runnerem nincs 40 ló :D
én nagyon közel vagyok ahhoz hogy 30 éves legyek és sztem már benõtt a fejem lágya motoron fõleg... teljesen úgy használom mintha autós lennék nem megyek el 2 autó között nem pofátlankodok elõre se semmi...
érzed azért, hogy nem ugyanaz a szitu :) egyébként meg valóban nagyon sok a nem 50-es 50-es, nem is ezzel lenne a probléma, hanem sokan eleve arra ülnek, és törik össze magukat (rosszabb esetben másokat is).