Vaze! Triplebuffer, meg vsync kikaps, és majdnem teljesen megoldva a gond...
A U2 tanul, vagy mi. Felnyom: baromi nagy késés. Pár indítás után meg gyakorlatilag eltûnt, de legalábbis nem zavaró értékre csökkent (vagy csak az van, hogy az Unreal2.ini fájlt szétkonfigoltam notepaddal? =)
Van hasonló lehetõség XPben, de a prioritás állitással kurvára vigyázni kell, mert megbortihatja az egész oprencert. A windows általában tudja, minek mennyi prioritás kell, nem itt kell keresni ha hiba van.
Amúgy anno nekem is csinálta egyszer a CS ezt a késést, egérre, meg billentyûre is késve reagált, de egyszer csak elmúlt, és nemtom mitõl. Még a gef2pro korszakban volt...
van egy trukk amivel xp alatt nagyobb prioritast lehet adni egy proginak. start.exe /abovenormal game.exe
vmi ilyesmi volt ha jol emlekszem. Nekem ettol csinalta azt a kesos jelenseget amit mondtal. Ha igy inditod az unrealt akkor ez a gond. Mas nem jut eszembe
Naszal. Van egy Diamond Viper v770-em 16 MB-al, meg egy ASUS TUSL2-C alaplapom. Mivel az alaplap tuggya, ezért átállítottam a vidkártyát 4x-es AGP-re. A gond az, hogy gyakran késik a billentyûzet, és az egér. Ez alatt azt értem, hogy megmozdítom az egeret, vagy megnyomok egy gombot, és néhány tizedmásodperccel késõbb reagál a gép. XP alatt ez még szembetûnõbb, az Unreal gyakorlatilag használhatatlan lett. Mit tehetek hogy ez ne forduljon elõ? Ja, és OpenGL alatt nem csinálja (a HalfLife-ot kénytelen voltam átkapcsolni rá)