Egyébként az a vicc, hogy ezt - az író személyét- már két nappal Wotan előtt leírtam ide, de azt úgy látszik a kutya sem látta. :D
Egyébként meg várjuk meg a végét. Ha sz.r lesz, akkor nyilván skip. Abban bízok, hogy a sztorihoz nem nyúlnak nagyon hozzá, mármint a főszálhoz. Biztos lesz egy rakás opcionális mellékküldetés meg új npc-k, közte egy rakás woke izé, de ha ezek kihagyhatóak vagy jól vannak megírva, akkor nincs nagy baj. A nőnek egyébként nagy munkássága nincs. Anthemben írt egy karaktert meg egy dlc-t a pókemberhez. Az új Ratchet & Clank az egyetlen teljes játék, amit ő írt, azt nem éreztem annyira woke-nak.
Én kifejezetten örülök neki, hogy Wootan megosztotta ezt az információt. Ezek után eszem ágában sincs megvenni a játékot, pedig az eredeti egyik régi nagy kedvenc. Már nagyon teli van a zsákom ezzel a woke/SJW baromsággal, hogy minden játékot és filmet teli kell nyomi ilyen életidegen ideológiával. Régen egyszerűen csak jó játékot akartak készíteni..
Jahj, véletlen felcseréltem 2 betűt és nem vettem észreDe egyébként se szólt hozzád senki, csak gondoltam megemlítem, hogy nem biztos hogy az lesz a remake-ből, mint amit sokan remélnek, de majd kiderül ha megjelenik. Reméljük a legjobbakat
Tiszta sor, azért nem ma kezdtem az ipart, közel 30+ éve játszok, olvasok, filmezek, tévézek, plusz mellette nyitott szemmel járok a világban. Hidd el, manapság már nem tudsz meglepetést okozni, bár hozzáteszem, néha egy-két médiumnak még így is sikerül... :)
Viszont én meg attól kapok hülyét, amikor egy játékfórumon jön egy okoska és belekezd ebbe az egész SJW (látod Wootan, így kell írni, szívesen) témába pro és kontra. Semmi szükség nincs rá, se arra, hogy védje egy nímand, se arra, hogy ellenezze egy nímand. Tessék menni máshova ezzel!
De nyilván az SG sem a régi már, az a csoda, hogy még nem lőtték le a fenébe az egészet...
Az ilyen girl power -os dolgok szoktak a legrettenetesebbek lenni.... és abból még soha semmi jó nem született, amikor egy ilyen túlvezérelt sertepertélt valami körül.
Én amúgy hiszek a Girl Power -ben, házas vagyok , de amit ezek az idióták leművelnek, attól még az asszony is hány itthon. Utoljára szerkesztette: Kandurex, 2021.09.12. 17:11:44
Csak arról van szó, hogy jó eséllyel az lesz a játékkal, mint az új SW trilógiával, hogy utólag teletömködik IRL (balos) propagandával. Közben sokan abban a hitben élnek, hogy jön a régi játék mai grafikával / QoL updattel...
Rewrite... meg politika akkor részemről ennek itt a vége. Szégyen.
Knights of the Woke Republic
Annyira ne örüljön senki (legalábbis aki a régi játékot szeretné új grafikával látni), a remake új írója (Sam Maggs) egy hírhedt SWJ, feminista és férfigyűlölő, aki twitteren rendszeresen provokálja is a régi SW fanokat.
Szóval ne lepődjetek meg ha az új sztory a mai ilyen-olyan (balos) politikai propagandával szépen meg lesz fűszerezve
Lehet akkor itt kellene folytatni a diskurzust, nem az swtorban, mert igy kovethetetlen es szinte mindent duplan irunk :D
Szoval jon PC-re, a sony showcase trailerje utan fel perccel mar kozolte a LucasGames is, az Aspyr is, stb. Az, hogy PC azon belul Steam vagy Epic, passzolom, nyilvan idovel kiderul es annyira nem is fontos.
"This is no Jedi mind trick! We’re bringing STAR WARS: Knights of the Old Republic - Remake to PlayStation 5 as a console exclusive at launch and to PC in partnership with @PlayStation and @Lucasfilmgames!" - forras
Ez sajnos Ps exkluzív lesz.Most olvastam. 'Beigazolódtak a korábbi pletykák, valóban készül a Star Wars: Knights of the Old Republic remake-je, méghozzá az Aspyr csapatánál. Ami meglepőbb, hogy PS5-exkluzív lesz a felújított változat.' Na és nem is teljesen a régi KOTOR. "A korábbi hírek megerősítést nyertek, miszerint az Aspyr ezúttal nulláról rakja össze újra a játékot, nem pedig egyszerű portot készít, mint például legutóbb a Star Wars: Republic Commando esetében. Arról is lehetett hallani, hogy a remake mindkét Knights of the Old Republic-játékból átemel egyes elemeket, a célja pedig az, hogy "bizonyos dolgokat bevezessen a jelenlegi Star Wars-kánonba"."
Igaz, a másik oldalra gondoltam. :) Engem egyébként nem zavar, de ha most fogadnom kéne, akkor elég nagy pénzt tennék rá, hogy ez egyike lesz a plusz tartalomnak, ami a remake-be belekerül majd.
Szerintem annyi lesz, hogy megkapjuk az 1 sztoriját, amit kiegészítenek és felfújnak egy rakás mással még, lesz új bolygó, új mellékküldetések, új npc-k és új románc opciók (nyilván same sex is, mert 2021), de maga történet a régi kotor 1 története lesz nagy vonalakban, attól nem térnek el jelentősen. Nagyon meglepődnék, ha a 2-ből egy betű is akár belekerülne a remake-be.
Úgy értettem, hogy EGY remaken belül megkapjuk a két játék sztoriját, mondjuk Chapter 1 és Chapter 2 megoldásként, vagyis nem hiszem, hogy külön remaket kap a KotOR I, és külön egyet a KotOR II, hanem egy játékban letudják valahogy kvázi felvezetésként. Mert - ha siker lesz -, akkor már lehet folytatni egy "KotOR 3"-mal, amelyre év(tized)ek óta vár mindenki :).
Mondjuk, ha a sztorihoz és karakterekhez hozzányúlnak, akkor az elég gáz lesz, aztán majd picsognak, hogy őket szídják. Játékmenetben oké, hogy - gondolom - akciósabb lesz (aRPG mondjuk), de a aztorit, ha átírják, akkor nem veszem meg.
Akkor szerintem egy pár mp-es CGI teasernél többet mutattak volna, ha valóban már dolgoznának rajta. Én attól tartok, hogy még sehol sem állnak.
A KOTOR1-et a 2-vel nem nagyon lehet keverni szerintem. Más a főhős, más a történet, nem is működne a KOTOR2 története a KOTOR1 főhősével.
Vélhetően minden megváltozik a mai kornak megfelelően, a sztori is - bár ez csak tipp - a kotor 1-2 sztorija lesz zanzásítva. Mindenesetre a sajttájból kiragadt mondat alapján - "completely rebuilt from the ground up" - érdemes erre felkészülni. Elég régóta mondják már, hogy az Aspyr csinálja a remaket, így bízok benne, hogy a fejlesztés már jócskán zajlik, csak a bejelentés jött meg most, így nem kell sokat várni rá, 2022-ben jön is.
Kicsit azért aggódok miatta. Egyrészt, nyilvánvaló, hogy sehol sem állnak, minimum 2-3-4 év még, mire ebből bármi lesz. Másrészt, nagyon félek, hogy el fogják cseszni a játékot. Az eredeti KOTOR játékmenete, ez a körökre osztott, statokon alapuló RTWP rpg, ez nem nagyon gyere be manapság. Félek, hogy elviszik akciójáték felé. Van új "írója" is a játéknak, ami arra enged következtetni, hogy hozzányúlnak a sztorihoz is, ami nem biztos, hogy jó ötlet. Mert amúgy minek új író egy már megírt történethez? Ráadásul elég nagy név, az új Ratchet és Clanket is ő írta, de itt az sg-n sokan nem fognak örülni annak, hogy eléggé "woke" valakiről van szó ...
Jók ezek a szivárogtatások, odavetett infómorzsák, mert sok mindenre lehet belőle következtetni és semmire. :)
Az Ubinál készülő játék valószínűleg valami akció játék lesz. Ahhoz ők nagyon értenek. Nem hinném, hogy valami nagyot újítanának, bár náluk sosem tudni (For Honor, FC Primal, Immortals Fenyx Rising). Vagy ezek valamiféle keveréke lesz a játék, ami még jó is lehet.
A KOTOR 3 egy izgalmas kérdés. Személy szerint Jobban örülnék egy klasszikus szerepjátéknak, de a trendeket figyelembe véve, valami akció-rpg lesz szerintem, az több pénzt hoz. Amúgy ez "nobody's going to guess right that's for sure", kicsit hidegrázós nekem. Azért gondoljunk csak bele, a KOTOR 3 is olyan mint a BG3, ismert és tisztelt játéksorozat folytatása, elég rizikós lenne egy ismeretlen stúdiónak odaadni, mert az elvárások qrva nagyok lesznek a játék felé. Igaz, innen lehet nagyot ugrani vagy nagyot zakózni.
1. Részben egyetértek, annyival kiegészítve, hogy azért elég nehéz egy rpg-t nulláról megcsinálni azoknak, akik még sose csináltak. W3-at is megelőzte a W1-2 a CDPR-nél és a W1 ugye egy NWN engine-en futó játék volt, semmiképp sem AAA. Persze, bárki okozhat meglepetést,de mondjuk jó írót felvenni, aki szabadúszó, azért nehezebb, mint egy iparosmunkást (ezt itt nem szó szerint értem). A kreatívok, az írók, elég zárt csoportot képeznek. Szabadúszóként MCA van kb, akit tudok, ő jó választás is lenne, dolgozott is a kotor2-n, csak épp meg-metoozták, szóval most cancelelve van szerencsétlen.
2. Én nem emlékszem bugra. Csak egy rakás kivágott tartalomra, félkész küldetésre, sehova sem vezető történetszálra és összecsapott befejezésre.
3. Én örülnék, ha ők csinálnak, bugok ide vagy oda. Csak úgy ne, hogy majd TES6 után, mert akkor te meg én is már a nyugdíjasottonból fogjuk tolni.
4. Legyen úgy. Jobb lenne egy új kotor, mint egy remake. De én már egy remake-nek is örülnék, akkora a szárazság AAA rpg -k terén.
1. Vérfrissítésre írtam nagyjából idevágó példát. A Respawn a Titanfall után le tudott rakni egy kiváló JFO-t, AKKOR a "nem fogod elhinni ki dolgozik rajta" stúdió kiválasztása a kotor 3-ra is bejöhet - műfajtól teljesen függetlenül, ugyanis egy példánál leszarom, hogy ehhez mire van szüksége a cégnek (ha én a vadkeleten fel tudok venni meghatározott időre alkalmazottat szükség esetén, akkor gondolom a nyugati társadalmakban sem újdonság ez a dolog, főleg nem a Disney égisze alatt - ez legyen az ő megoldandó problémájuk). Bízzunk benne, hogy rpg lesz, vagy legalább egy akciókaland masszív rpg elemekkel, de a mai világban bárki dönthet bárhogy a stílust illetően, láttunk már erre - sajnos - példát. Remélhetőleg nem pocsékolják meg a nevet...
2. A bugokra utaltam, mert a Bethesda játékainál talán csak a KotOR II. volt bugosabb. Igen tudom, hogy az a BI bezárásából létrehött Obsidian csinálta, de ettől még félkész volt ÉS bugos. "Ott voltam", nem olvastam róla, átéltem, feltételezem te is.
3. Szerintem sem ők csinálják, de mivel volt ilyen pletyka pár éve, és időközben bejelentettek egy Indiana Jones játékot is, plusz nyitottak pár új stúdiót, ilyenkor akarva-akaratlanul eszébe jut az embernek, hogy bármi lehetséges. Remélem, sőt, kívánom, hogy ne ők csinálják!
4. Remakeről is pletykáltak már egy ideje, de ez szerintem új projekt lesz. Majd meglátjuk, ez csak tipp, egy remakenek is örülnék, főleg ha a kivágott tartalmakkal együtt érkezne. Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2021.01.25. 11:06:00
JFO akciójáték volt, a KOTOR egy rpg. Dialógus rendszer, elágazó küldetések, npc-k, conflicting quests, ezek mind nincsenek egy lineáris akciójátékban. Ami nem is baj, a JFO szuper volt, de egész más egy akciójátékot csinálni, mint egy rpg-t. Oda tényleg kellenek írók, mintha könyvet írnának. Ez a legtöbb stúdióban nincs meg. Persze, fel lehet venni új embereket is, de egy picit mélyvíznek érzem.
Kotor2 félkész volt, nem bugos, de az obsidian csinálta, nem a beth. Nemhivatalos peccs kb must have, azzal jó a játék. Amúgy is nagyon jó a kotor2, sokkal-sokkal komplexebb, mint az 1. Kizártnak tartom, hogy a beth csinálná, kb így is túl vannak terhelve Starfielddel és TES-sel.
De ha fogadnom kellene, akkor KOTOR remake lesz ez.
Néha jól jön a vérfrissítés és a más megközelítés, lásd pl. a Jedi Fallen Ordert, amely szintén olyan stúdiótól durrant nagyot (Respawn), akinek ez volt az első SW játéka, sőt, még a stílusba is akkor kóstoltak bele. Na persze visszafelé is elsülhet a dolog.
Egyelőre nem mondta vagy írta egyik leak sem sajnos, hogy RPG lesz, csak reméljük, mert hát a név kötelez valahol egy masszív rpg tartalmat is.
Pár éve volt egy pletyka, ami szerint a Bethesda egy SW játékon dolgozik... Hát remélem, hogy vagy fals volt a pletyka, vagy nem a KotOR-t kapták meg/szerezték meg, egy életre elég volt a bugokból a félkész kotor2 esetében :) Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2021.01.25. 09:46:55
Az is lehet, hogy a KOTOR remake-je lesz csak. Az sem rossz, bár egy KOTOR3 jobb lenne. Mondjuk, ha nem Bioware csinálja és nem is Obsidian, akkor nem tudom ki maradt, akik még szoktak rpg-t csinálni és képesek is egy ilyen sorozat folytatására. Ahhoz nem elég pár ügyeskezű kóder és tehetséges fejlesztő, kellenek jó írók is, akik karaktereket meg sztorit csinálnak.
Szerintem inkább várható egy KOTOR remake, ami akár KOTOR1-2 is lehet egyben. Nem tudom.
Érthető ha magyarítással tolod majd azt is. Nem hiszem, hogy az extra szövegek le lettek fordítva. Én már csak ezzel együtt szoktam elkezdeni a második részt. Szerencsére működik a Steam-es verzióval is.
Nekem is majd a 2 jön majd, de mod nélkül mondjuk.
Én pont tegnap fejeztem be az újrajátszást mondjuk pont ellenkező okok miatt. Nincs semmi ami lázba hozna úgyhogy inkább régebbi dolgokat tolok.
Sokadjára is nagyon szórakoztató volt. Szerencsére a fontosabb dolgokra mind emlékeztem. Most pedig jöhet a Sith Lords (szigorúan csak a Restored Content-el együtt).
Mivel az Anthemig nem nagyon akarok új dolgoknak neki állni, gondoltam retrózok, úgyhogy elővettem a kedvenc SW szériám. Kellemes meglepetés, hogy a Steam verzióm win10 alatt, magyaritással hiba nélkül fut :D Bevallom crashek tömkelegére meg mahinálásra számitottam, de 6 óra alatt nem volt gondom. Úgyhogy, ha valaki előakarja venni, akkor a Steames verzió rendben van (2. rész szintén, de ott 1-2 éve volt patch).
Üdv, kiváncsi lennék valamire. Van a korribanon az a forma, akinek kellenek a fűszerek és utána ad egy ládát, hogy vigyem el a huttnak, ami ugye egy börtön. Nem kellene kinyitni, de gondolom már mindenki kinyitotta :D Az lenne a kérdésem, hogy ha nem adom le a ládát, és elmegyek az utolsó bolygóra majd, ahol élnek ezek a rakata fajok. Ők ki tudják szabadítani? Esetleg valami más? Mi van ha meg se nézem a dobozt és úgy viszem el, vagy megnézem és úgy viszem el :D
marhara lebetegedtem ugyan, de nem d&d specifikus ez mivel a d20as rendszer egy szabadfelhasznalasu cucc (volt anno) pont ezert volt annyi d20as rendszeru RPG akkoriban.
Nem muszáj, de ha normális jedi karaktert akarsz, akkor nem kattintasz a szintlépésre addig, amig a Dantooine-ra nem érsz, és nem választhatsz Jedi classt.
Persze addig elég nehéz lesz, főleg hard fokozaton, de a gránátok a barátaid. Utoljára szerkesztette: Maala, 2017.07.16. 12:09:18
még 1 hülye kérdés. Attól, hogy jedi leszek, még végigvihetem a játékot fegyverrel is nem? Nem muszáj fénykardot használnom nem? :D
köszi szépen, már érhtetőbb :D
Ez amit kérdeztél egy D&D-ből átvett dolog. A támadó dobásodat a gép egy képzeletbeli 20 oldalú kockával számolja. A 20-20 pedig a kritikus találatodat jelenti. Ha a te támadó dobásod 20-as, akkor kritikus találatot érsz el a célpont(-ok) ellen és a x2 azt jelenti, hogy 2x-esen sebzel az adott fegyverrel. Ha 19-20 szerepel az adott fegyvernél, az értelem szerűen a 19-es és a 20-as dobásoknál is kritikus találatnak számít és jelen esetben duplán sebez.
NF = nehézségi fok. Pl van egy karaktered 11-es szinten, és az intelligencia módosító +3, akkor 14-es az NF. Tehát 20as dobásnál 20-15-től sikeres a mentődobás.
A dobás a háttérben történik egy véletlengenerátorral, az, hogy hány oldalú ez a képzeletbeli dobókocka, azt határozza meg, hogy mik lehetnek a véletlenszám generátor értékei.
A 20-20 asszem a fegyver sebzésének az értéke (pl 17-20 esetén eközött sebezhetsz), a x2, meg hogy hány támadást csinál egyszerre a fegyver. A két támadásra általában külön dobások vannak. Utoljára szerkesztette: Maala, 2017.07.15. 16:07:25
Sziasztok, ezerszer végigjátszottam már a kotort, viszont elsiklottam egy pár fontos dolog mellett... Én cska a sztori miatt toltam végig, meg baromi jó kis játék, viszont magát az RPG elemeket totál kihagytam benne... raktam mindenre amire jónak láttam.
Viszont most elkezdtem újra és szeretnék megtudni néhány dolgot. Magyarítással játszom és pl. azt írja egy fegyvernél, hogy 20-20,x2. meg hogy 20-as dobás kell neki akkor lesz kritikál stb. Mi ez a 20-as dobás? Nem dobok én semmit :D dobókockázik a háttérben, vagy hogy van ez?
Képességnél, pl. a mesterlövésznél ezt írja, ami számomra több helyen is kínai: Képet szúrnék be, print screen nem működött :D
srry, hogy nagyok a képek és fektetett, de így rakta be :( szóval kompletten az egész szöveget nem értem. Mi az az NF, meg 20-as dobás meg 19-20.... totál hülye vagyok hozzá, pedig magyar :D Utoljára szerkesztette: Bucsek, 2017.07.15. 15:39:50
"Most azonban végre megtaláltam a megoldást azoknak, akik W7-en akarnak Kotorozni…
1; Töltsétek le és telepítsétek az 1.03b patchet, ami rengeteg hibát javít (Dantooine szaggatás) 2; Patchelés után a v1.03 fixed exet szedjétek le, majd írjátok felül. 3; Aztán az swconfig.exe-t indítsátok el, majd kapcsoljátok ki a Hardweres egeret és tiltsátok le a bejátszásokat. Ezek szintén sok hibát okoznak. 4; Végül de nem utolsó sorban, kapcsoljátok be a V-Syncet, mert ettől is stabilabb lesz."
Nálam a GoG-os verzióval megy, bár az Ében Héjára való felszállás előtt (is) érdemes menteni, mert nem biztos, hogy az átvezetővideókkal, űrharccal sűrűn megtűzdelt részeken elsőre átenged, néha csak az 5. próbálkozásra - minden alapra visszavéve - , viszont Davik-ot ennyiszer hazavágni a francnak sincs kedve a 4. szintű karakterével...
Ugy remlik az atvezeto videokkal szokott gondja lenni. Valamelyik szoveges ini fajlban mintha le lehetne tiltani oket. Reszletekre mar nem emlekszem, de ha raguglizol, akkor biztosan talalsz rola valamit.
Egyszerűen nem tudom Windows 7 64 alatt működőképessé hozni a játékot. A karaktergeneráló képernyőig eljutok, de mikor játékra nyomok, akkor leáll. Az egészben a legbosszantóbb, hogy bő egy évvel ezelőtt gond nélkül fel tudtam rakni, nem emlékszem, hogyan csináltam.
Sziasztok! Újra elkezdeném a játékot, vannak modok, amiket érdemes feltelepíteni?
Ha női karaktered van akkor más a románc opció (nem Bastilla hanem Cart, bár ha jól rémlik talán a Juhani-val is lehet kezdeni valamit, de erre nem mernék mérget venni) Amúgy kánon szerint Revan férfi volt
Na de azt hogyan oldották meg? Beöltöztem női ruhába, vagy mi??? És akkor szerelem Bastillával? Vagy kiderül hogy bár nő voltam, valójában csak nagyhajú pasi vagyok?
Aha, ezért volt, hogy sosem lehetett látni az arcát, meg sosem szólalt meg a bejátszásokban. Amúgy meglepően érdekes utalások vannak rá, amiket csak következő újrajátszáskor veszel észre. Ja, és ha esetleg light side-on játszottál, mindenképp próbáld ki dark side-on :)
Amúgy mi lett volna, ha női karakterrel vagyok, akkor is kiderül, hogy én vagyok tudjuk ki!?
Úgy jön elő, hogy a kolléga említette a Bandonos kérdésnél, hogy Malak, de mire a válaszát olvastam nem hogy Bandont legyőztem, de már Malakot is, aki megerősza... elrabolta Bastiat.
Ha már Malak-on túl vagy akkor, hogy jön elő Bandon? Ő jóval korábban támad meg téged, még bőven a Leviathan rombolón tett kis utazás előtt, ahol Malak-ba belebotlasz először.
Egyébként az egész játékban csak egyetlen force képességet kell megtanulnia a karaktereknek ahhoz, hogy keresztül gyalogoljon a csapatod minden ellenfélen (na jó kettőt). Az egyik a stun (vagy ha dark side-ot akarsz akkor a fear) vonal, a másik, opcionális a stun droid. Ennyi. Ezze la kettővel minden ellenfél kiüthető. Fejlettebb formájukban egyszerre több ellenfelet is támadnak már. KotOR 2 esetében a droid-os képesség majd akna robbantásra is jó lesz távolról.
Óóó, Malakon már egyszer túl vagyok, az anyahajón. Most már lassan a KOTOR2-re készülök, működik is, csak a HD-sítés (1920x1080) nem akar menni, ha bárkinek van ötlete, örömmel fogadom! :)
Hogy tölti fel magát? Gyógyul? Azt addig csinálja míg el nem fogy az a 2-3 db gyógycsomagja azt annyi. Gondolom a kísérőit már lecsaptad, szóval ott van a csapatod 3 karakterrel az ellen a gyenge ellenfél ellen, nem szabadna problémát jelentenie. Nála még Calo Nord is keményebb volt.
Egyébként leveréshez nem kell más, mint megtanulni a stun/fear power-eket és használni az éppen ismertet. Így 2-3 körre lebénul az illető, addig püfölhető. Amikor elmúlik lehet rányomni megint és ütni/lőni tovább. Vígan felaprítható így bárki és bármi. Persze nem árt ha bőven van pont a wisdom karakterisztikán, mert minél magasabb az az érték, annál nehezebben áll ellen az ellenfél a támadásnak.
A játékban ténylegesen feltölteni magát csak Malak fogja, de könnyű kikerülni a töltési kísérleteit és aztán leverni őt magát.