Na csak azért írtam, mert gamepad-dal nyilvánvalóan nem lehet annyira atom idõket menni, mint kormánnyal. Persze, ha az eredeti felvetés az volt, hogy azzal tud-e valaki jobb idõt menni, akkor arra nem tudok jelentkezni, mert nekem nincs. :)
Hát... én még sose mentem azzal a kocsival ott, plusz formulában nem vagyok otthon. 3. körben: 1:20.331. Biztos, hogy rengeteg van még benne (G25-öm van), de tovább nem nyomtam, csak a kíváncsiság hajtott kicsit. :)
Laguna Seca-n mentem ezt GamePad-al (Kb 50 kört mentem a pályán összesen):
Valaki meg tudja dönteni?
A REKI és TFRC liga rendez vele egyelõre teszt jellegû futamokat (épp tegnap volt az elsõ, ismerkedünk az online résszel). Még akármi is lehet belõle, ha érdekel. Jövõ hét szerdán lesz egy Vintage Replica @ Laguna Seca - még nincs ennél jobban lepontosítva, de az említett ligák oldalán idõvel kint lesz. ;-)
Hello, most bomba arba van , szinte ingyenes a netkar, 4 euro:) nem tudjatok hogy van most magyar netkar bajnoksag vagy lessz? Csak egyedul autokazni nem annyira jo, viszont ha lenne bajnoksag tuti megvennem mert ez a jatek fizikaba minden jatekot odaver
netKarPro video dinamic () idojaras:) Eloszor a gyorsitott, aztan az unalmasabb normal tempoju videon.
Igen, az mar jobban hangzik;) Az valoban kezesebb auto. Es pont ezert (is) jo az nKP, mert hasonlo kategoriaban, megtalalhato benne az alaptol a toppig, vegig tesztelve es allitgatva oket, valoban hatarozottan lehet erezni, miert szamit egy-egy auto jobbnak. Mennyit szamit egy diffi (F1600 vs. F1800) vagy az aero csomag (F1800 vs F2000).
Próbáltam nagyon bejött az AC, bár tényleg techpre. még sok mindent kell benne javítani. Váltó pl elég érdekes még, mármint akkor, ha nem rendesen van kezelve. Nem fullad le a kocsi, egy idõ után rossz váltásnál nem kerreg, stb, a grafikai fejlõdés az jó, árnyékok még nem real time mennek a kocsin, de biztos alakul.
A raceroom grafikája nagyon jó, kegyetlenül tetszik, ha jól tudom ez a GTR3 alapja. Várom még a P. CARS-t vizuális élmányben és hangban az nagyon nagy lesz, bár ez már off.
Az nKPro-ban eddig nyitottban az 1800-as jött be a legjobban, kevésbé ideges mint a v8, viszont jól megy, elég nagy leszorító erõt generál.
A Race On, a RaceRoom vagy a GTR Evo ehhez kepest kicsit arkad es/vagy simcade. Ez elegge pure sim. Az LFS-sel merheto ossze, ez is tizenharom eves alapokon van, de eleve mar 7-8 eves kiadas + patchek.
Ezek ilyen autok, mindegyikkel gepeszkedni kell, ez benne a jo.
Nemrég vásároltam meg én is a játékot, mivel nagyon jó áron kár lett volna kihagyni. Grafika ellenére tetszik, bár sok helyen azért túl részletszegény, emiatt könnyen meg lehet keveredni, de élményre nagyon tuti és ez az amit szokni kell. Teljesen más, mint más céges szimulátorai.
Vagy én állítottam el valamit, vagy abs és kipörgés gátló nélkül ezek az autók már csak ilyenek?
Logitech g27-el és egy házi cockpittel tolom (cockpites fórumban vannak képek) beállítás varázslóval állítottam be, sajnos LFS-hez képest a menüben az elfordulást állítani nem lehet, mert ott kocsinként állítható volt, hogy mennyit fordulhat max a kormány és értéknek az is fel volt tüntetve, hogy mennyi amit az adott kocsi kormánya fordul.
Nagyon érzékenyek ezek a gépek, kormánnyal használva, ha jól olvastam, segítségek sincsenek, mármint ABS és kipörgés gátló.
Összességében tetszik, tényleg sok idõt el lehet elõtte tölteni, de ami biztos, hogy nagyon kemény. Race on-al és még számtalan kiegészítõjével, GTR Evolution, RaceRoom Racing Experience-el, LFS-el szoktam játszani, mindet sokkal könnyebnek érzem. Még sokat kell gyakorolni.
Értelme van, már írtam, mert ágyból lehet irányítani és egybõl használható, 2 FFB motor van benne egy nagy és egy kicsi a két szarvában így valamit vissza tud adni.
Nem az a kerdes, hogy lehet vagy nem lehet, vagy hogy mennyire gyorsan, hanem mennyi ertelme van?:) Ez pont egy olyan jatek, ami iagzabol „semmire nem jo”, nincs benne „semmi”, es meg „csunya” is. Ez kifejezetten vezetesi elmenyre valo. Ahhoz meg kormany kell. Kormany nelkul csak minimalis elonyet lehet elvezni a programnak, nagyreszt csak szenvedes.
Persze ha valakinek ez kell, semmi gond:P Annyival tobb penze van Kunosnak az AC-re;)
Alapból be sincs kapcsolva. Végig lehet menni, de nem könnyû. Valamint írtam, hogy az 1.1-ben jobban kedvezett az alapbeállítás ennek a gamepadnak. Itt szerintem elég sokat el kéne idõzni, hogy használható legyen. Például úgy érzõdik, hogy a fékpedál 2/3-ig alig fog valamit onnantól meg satul szinte egybõl, mintha nem lineáris lenne az átmenet. Ezt szerintem kalibrációs programmal el lehet hárítani, meg a sim-ben is mintha lenne erre vonatkozó rész. 1.1-el sokat mentem régebben, viszont az 1.3-at most próbáltam még csak. Egyébként láttam már olyat, hogy gamepaddal jobb idõt mentek, mint kormánnyal. Rally sim-eknél elõnnyé válhat bizonyos helyzetekben. Itt most csak hobbiszinten próbálgatok. A kormány meg már jó ideje csak porosodik.
Nekem mindkét kormányom a szekrény be porosodik. Ezt lehet játszani gamepaddal (cordless rumblepad 2) az ágyból :P bár az 1.1-es verzió fizikája jelentõsen jobban kedvezett a gamepadnak és szerintem az jobb is volt, mint ez.
#4061-#4062-ben meg ott van az összes fontosabb kiegészítõ
A kezdetek óta próbálkozom a demóval, elég sokat körözgettem cremán az 1600-zal, de sosem volt elég idõm meg kedvem belemélyedni jobban... aztán most február végén a nagy áresés miatt licenceltem, és azt kell mondjam, hogy elég jó befektetés volt:) igaz idõhiány miatt csak most poroltam le a g25-öt hosszú hónapok után, hogy majd megyek végre 1-2 kört Nordon az 1800-zal - aztán az lett belõle, hogy vagy 3órán át vigyorogtam, mert nem tudtam abbahagyni a körözgetést csak tankolás és gumicsere, esetleg egy kis setup még, aztán go tovább... Sosem gondoltam volna, hogy egy ilyen kis gyösszel nem fogok megunni 20 perc után egy ilyen hosszúságú pályát, de megint beigazolódott, hogy az ördög a részletekben lakozik:P komoly cucc ez nagyon, nekem bõven elég lenne ezzel a fizikai/grafikai motorral az Asetto Corsa autókínálata, asszem ellennék egy darabig:)
#4066 - én ebben a nézetben szeretek játszani és ott nem jön elõ az a menü amit mondasz.
Tukrot es csikot elvileg sehogy, a kod pedig apalyahoz van rendelve, a konyvtaraban van fog.ini, abban lehet piszkalni. A nezetek az F1-F4-ig (talan, teszteld):)
Ha az idõjáráson csak egy csúszkát odébb tolok a felhõk eltûnnek...
Hogyan lehet kikapcsolni a felsõ tükröt, alsó menü csíkot, a idegesítõ ködöt? A restart gomb miért nem mûködik? Hogyan lehet úgy nézetet váltani, hogy az autót egészben lássam?
Üdv! Van egy eladó Netkar pro kódom és egy Ferrari Virtual Academy kódom. A NKP-ért 1000 Ft-ot kérek. Az FVA-ért 1500 Ft-ot. Akit érdekel írjon privit!
Pedig a netKar alatt is kipróbáltam volna szívesen. No de majd remélem az AC-ben megtehetem. Nagyon jónak tûntek így kamerán keresztül,de remélem a játékba sem fogunk csalatkozni.
Ez egy olyan teszt mód (van jó pár még) lehet amit nem adtak ki csak videó készült róla. Gondolom, hogy az Assetto Corsa miatt nem adják ki.
Jó bizony, de csak nagyon kevesen játsszák.... leginkább megszállottak ! :DDD
Kár, mert szerintem nagyon jó!
Magyar szerintem nincs. Játékban keress szervert, nem sokan játszanak vele ...
Mint például a GTR-Masters vagy sorolhatnám a többit. Ahol lehet versenyezni. Magyar oldalt nem találtam. Külföldit egyet,http://www.gpchampionship.com/gpcos/, de ahogy láttam ott sincs nagy élet.
Imola visszafordítónál 1005-os esõn másnak is kapásból koszolódik a sisak? Nemmegyek le a fûre, homokba, csakúgy elkezdi.
Ez elég ciki,de nem igazán értek az autó beállításokhoz hiába tanulmányozom már jó ideje.Beállítással kapcsolatban sok segítséget kaptam online és összehoztunk egy olyan setupot amivel top idõket tudok,vagyis csak tudtam menni.Voltam annyira béna,hogy load helyett a save-re kattintsak..... Van lehetõségem visszaállítani az eredeti mentést?