Ez nem meglepő azok után, hogy kidobtak mindenkit akit egy kicsit is rendes játékot akart csinálni és utána meg átadták egy másik stúdiónak is akik majd szépen betartják a lefektetett "irányelveket". Persze, hogy elégedettek ezzel.
Sajnos ez nagyon valószínű. Kár, mert egy jó VtM játék ránkférne megint. Igaz, ez az előzetes - és régi - gameplay videók alapján amúgy sem lett volna az :D
Épp csak nincs benne már senki, aki az első részben is részt vett. Az egész szerintem kuka mindenképp, legfeljebb vergődnek rajta egy kicsit. A max, amit várhatunk, hogy kihoznak valami B- játékot alibiből, 2 év késés után.
Hát, szólni kell a MS-nek, hogy vásárolja fel a Paradoxt is, náluk van kizárólagos alapon a Vampire lincensze :) Olcsóbb lenne, mint a Zenimax és azért a Paradoxnál is van egy-két értékelhető IP. Vagy vegyék meg kilóra a WW-t. Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2020.10.20. 13:37:23
Igen, nálam állna a cerka keményen egy obsidiános vampire játéktól annál jobban talán csak a CDP-nek örülnék de az már tényleg a lehetetlen kategoria. Mert amit Hardsuit Labs eddig mutatott a játékból az nagyon fisi-fosinak tünik, de ne legyen igazam.
Jöhetnének már jó hírek is mondjuk, hogy elveszik ezektöl a töketlenektöl a játékot és odadják mondjuk az Obsidiának vagy valami hasonló kaliberü csapatnak.
Hehe, a BL2 Discordján azon megy a játékosok poénkodása (nem jókedvükben persze), hogy az egész sztori bűzlik a Ventrue-ktől, és hogy emiatt mindenki át akar állni a Camarillától az Anarch-okhoz.
Semmit nem tudni. Kirúgták még júli 16-án, de csak ma lett hír. Egyébként Mitsoda pont az az ember, aki elsőnek menne el BLM tüntetésre, szóval nem ez lesz itt a baj. Én inkább valami design-beli, koncepcióbeli összekülönbözést érzek és ez nem jó. Mitsoda nyilván olyasmit akart, mint az első rész, azon is dolgozott. Bármi mást akart a fejlesztő és a kiadó (utóbbi a tulajdonosa az előbbinek), az ettől eltért és ez nem jó.
Na, júliusban kirúgták Brian Mitsodát (az előző játék íróját és a mostani játék narratív igazgatóját) és Cluney-t, a játék kreatív igazgatóját. Lényegében a két legfontosabb embert. Mitsoda volt a marketing közepén, tudtommal még olyan ígéret is volt, hogy az ő narrációja is választható lesz a játék alatt. Elsőnek MCA, most Mitsoda, bár utóbbi nem internet dráma miatt lett kirúgva, de akkor is. Ez a játék valami nagyon-nagyon rossz irányba indult el. Nem lepődnék meg, ha jövőre coop vagy valami multi, esetleg live service elemekkel együtt jönne ki. Innentől teljesen lekerült a dolog a radaromról.
:(
na neeee hát ez fasza...........találó a cikkhez a fotó....
Nem tudom, az előző rész se volt nagy szám még az akkori színvonal szerint sem. De nem is a grafika miatt volt olyan jó, hanem a játékmenet és a történet miatt.
MCA az Chris Avellone, bocsánat. M az Mister, ha jól tudom, régi soc media név alapján és már rajta ragadt. A pontos eredetet nem tudom, szóval lehet, hogy tévedek ebben.
Én csak azért, mert érdekel a Bloodlines 2, megvettem az eredeti VTMB-t és most tolom életemben először. Hát ja, most már értem, mért emlegetik folyton mindenhol. Nagyon élvezem, nem a retró-sága ellenére, hanem pont azért, mert retró. Ilyen játékokat ma már nem csinálnak. Hogy kapsz küldetéseket, és nincsenek quest marker-ek? Hogy nincs mini-map? Hogy neked kell rájönni, hogy nyitod ki a páncélszekrényt, kihez kell visszamenni egy újabb párbeszédért, hogy jutsz be a szállodaszobába, hová rejtőzött el a célszemély, akit be kell cserkészni? Hogy ezt mind a játékosnak kell kilogikáznia (és ki lehet!), mert nem rágják a szájába, ilyen játékot ma már nem találsz. Egy gyöngyszem. Egyébként ahogy játszom, néha bevillan a GTA San Andreas, picit emlékeztet rá (nem csak L.A. miatt), de a GTA SA-ban voltak már quest markerek. Ezután érdekes lesz a VTMB 2. ...
A grafika és az animáció hagy kivetnivalót maga után, de a hangulat jön ezerrel és az a néhány játékmenet jelenet engem teljesen megvett.
"Nem csak PC-re, PS4-re és Xbox One-ra, de Xbox Series X-re is megjelenik idén a Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2, ráadásul a Paradox támogatja a Smart Delivery opciót, így az xboxos változatokért elég egyszer fizetnünk."
hmm mondtak hogy a jatek halaadas es karacsony kozti idoszakban jatszodik. Jo lenne akkor a hangulat miatt ha csak november vegen, december elejen jonne ki :) legalabb lesz idejuk rendbe rakni.
Engem csak a Fallen Order és a Bloodlines 2 érdekel azok közül ami jön. A Bloodlines-t pedig már fejből tudom, nem kell még egyszer végigjátszanom :D Mindegy, marad a malmozás. Ennyi év után pár hónap várakozás már igazán nem nagy dolog.
Azert eleg eros lesz a 2019 vege/2020 eleje, valamit csak talalsz. De ha nem, akkor meg pont belefer egy Redemption es egy Bloodlines vegigjatszas (szigoruan rajongoi peccsekkel). :)
Oké de ettől még nem esik jól, hogy valószínűleg egy olyan játék miatt tolták el a megjelenést amivel sosem fogok játszani. Így csak tovább fogok malmozni és várni.
Én örülök, az összes eddigi anyagról lerítt, hogy félkész a játék, ráadásul jó néhány játékmeneti elem se az igazi. Csak kalapálják még nyugodtan amedig csak kell.
Ha most kéne fogadnom elég nagy pénzt tennék arra, hogy a "félkész" állapot helyett inkább a CP megjelenése volt az, ami miatt elhalasztották. First person nézetű RPG nem jön ki mindennap, pláne nem a W3 készítőitől - a fene sem akar ilyen konkurenciát.
Egyételmű, hogy eltolták békésebb hónapokra, teljesen megértem.
a kepen a plusz jelekre nyomkodva tovabbi info. Utoljára szerkesztette: ShaiHulud, 2019.08.28. 18:39:10
Hat van meg mit csiszolni rajta (lipsync, animacio, AI, aprosagok), az ketsegtelen, de siman jo volt az anyag egy evvel a megjelenes elott. A grafika szamomra rendben van (kvazi leszarom) a vilagot jol megjelenitettek, az UI nem volt rossz (bar az ilyen radial menutol hulyet kapok mindig), a vilag interaktiv resze egesz pofas es sokretunek tunik, illetve a karakternek is voltak "trukkjei", vagyis skillekbol sem lesz hiany, ahogy az illik.
Kontroller iranyitas miatt ugy erezetm magam, mint 20 evvel ezelotti renderelt helyszinek kozott jatszodo kalandjatekokban (amikor mintha drotkotelpalyan mozgott volna a kamera ket helyszin kozott), de egerrel biztos, hogy jobb lesz. Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2019.06.12. 23:46:12
hat ja de sajna nem, mert paradoxos jatszotta :( eleg gaz. itt van egy jobb gameplay amugy, de inkabb a pre-alpha allapotban legyen benacska mint a veglegesben, orulok meg van ido javitani rajta :):
"From Paradox Community Lead: "Hey people, I got some precisions from our team in LA about the setup of the press demo you've seen shared since this morning (full gameplay demo of ~20 min). Those demos are hands-off, it's a Paradox person playing the game, the journalist is making the decisions like choosing the thinblood discipline or dialog options, but not holding the pad (despite some claims I've seen that people actually played the game). I'll ask you to assume all lack of skills or bad melee gameplay is caused by our team on the floor of E3 being super exhausted :) On a more serious note, as soon as we have time to do and publish one, we'll have our own clean recording of the demo shared on the official accounts, and we promise it'll be played by someone who's good at punching people while remaining in front of them :D""
Nem végeleges gameplay mint a Fallen order. Nem AAA+ cég. Kicsit nem az amit vártam a video. De megvárom a véglegest nyilván nem Grebber vagyok aki a kocka/ másodperc sebességet nézi, nézi meg a pixel sűrűséget :) Esetleg a vércsorgás/secet :) Ha az jön le jó lesz a sztori, lesz döntési lehetőség nem csak felszínes. Ha jó karakterek lesznek benne, feleannyira mint az elsőben. Akkor vétel lesz. Mert ezt úgyis csak az érti aki nem a felszínt nézi csak.
sorry spam, de meg csak most nezem :D ez a gamepados iranyitas ez borzalmas, 5 masodperc amire megtesz 180 fokos fordulatot :D kia faszom tud igy jatszani, ez valami retardalt lehet amugy aki jatsza, miert nem valami olyan videot adtak ki ahol valami hozzaerto jatszik? o.O meleezni se tud mindig a levegot uti :D
pre-alpha. most az a lenyeg hogy meglegyen a fo story vonal a mellek kuldik stb, a helyszinek. aztan majd a releasig johet a finomhangulas meg az animaciokon javitas, egyertelmu hogy nem azzal kezdodik a jatekkeszites hogy megcsinaljuk a legjobb mocap animaciokat :) azt utolag barmikor hozza lehet adni. tuti hogy nem ilyen lesz a mozgas stb a veglegesben.
raadasul ez nem a vegleges verzio. most kapjak majd a feedbackaket aztan valtoztatnak, vagy nem:) de akkor se nagy baj ha nem mert ahogy mar leirtak sosem a harc meg az animaciok volt a lenyege a jateknak. inkabb legyen az gyenge mint a story meg a tortenetmeseles, stb. hany olyan jatek van amiben jo a harc meg az animacio de amugy meg 4 ora utan halalunalmas?
Az előző részt sem a harcrendszer miatt szerettük és ott is lecsaptunk női ellenfeleket szép számmal. Lacroix tornyában konkrétan a vámpír ellenfelek 50%-a nő.
Tény, hogy nem a legjobb gameplay demók egyike de lényegtelen dolgokon ne akadjunk már fent.
Érdekes, szándékos vagy csak nem gondolták át, hogy az egyenlőségesdi következtében ez egy nőverő játék lett, a drogtanyás harcban az ellenfelek 90% nő, akiket persze ha harcolni akarunk, mind likvidálni kell, hiszen morál és más hasonlók szokás szerint nincsenek, az összes alvilági csoport utolsó lényig harcol.
Messze nem olyan rossz, de erre a trailerre én sem verném a mellem, mert kb. 10 évvel ezelőtti szint, sok szempontból.
Az hagyján de valami félkegyelmű tolhatta akinek élete első játéka lehet... A video alapján ez egy zsé kategoriás indie játék sajnos..full gagyi.. De nyilván nem én vagyok a célközönség.
FPS játékmenet oké, de az a kontrolleres irányítás baszki.
Nos úgy látom a lőfegyverek kb. annyira hasznosak a játék elején mint az első részben. :D
Annak örülök viszont, hogy a hírbemondó fickó él és virul.
Az ilyen bemutatókban mindig a harc dominál párbeszédekkel nem szoktak reklámozni egy játékot. Összeségében jófélének tünik de az elsö rész hangulata vagy ha ugy tetszik feelingje még nyomokban se érhetö tetten mivel többnyire csak harc van a demoban.
ui: a zene elég karcsú az elsö részhez képest de ez ízlés dolga. Utoljára szerkesztette: wedge31, 2019.06.12. 11:10:14
Q1 2020 ... nincs is olyan messze. Sűrű lesz a jövő év eleje: CP2077 és ez is.
bár mondjuk az 5. kiadás óta a Noszfik már nem embertelen kinézettel rendelkeznek, csak űberrondák..
egy kapucnis pulcsival elég jól elközlekednek akár az utcán is, max néhány szemfülesebb ember elborzad vagy kiröhögi Utoljára szerkesztette: Shiwo, 2019.05.31. 08:13:49
Teljesen vállalható volt a csatornán kívüli mászkálás is csak a sötét sikátorokat kellett használni (meg néha egy kis Obfuscate is jól jött)
hat nosferatuval ugye nem csak a karakteralkotas, hanem az egesz varosban kozlekedes stb macerasabb lenne. azt mondtak ne szamitsunk olyan csatornarendszerre mitn az 1 ben volt. en siman el tudom kepzelni hogy majd akkor jon a csatorna rendszer amikor bekerul a nosferatu is, mert gondolom idovel be kell annak is.
Szuper. DLC-t már nem kell venni :D Na jó, ha valami jó kis sztori DLC-t lesz akkor talán de a Treme-Malkavian-Brujah hármassal megvan minden klán amit ki akarok próbálni.
Nosfinak meg a kinézete miatt kellett volna extra dialógos, ráadásul még külön karkterfej-alkotást is kell hozzá, míg a többi mehet egy kaptafára...