Sziasztok. Az év végéig a 5.187.174.4:5121-n Nordock elérhető az érdeklődők (nosztalgiázni vágyok) számára.
kijött..
inkább nvn2 jönne már
A köv kieg. leghamarabb karácsony tájékán lesz kész. De Én inkább a köv. év elejére tippelek.
és mikorra ígérik? mert ha nemsokára, akkor inkább megvárom, mert most az új featek miatt is újat kellene kezdeni, hátha abban megint lesznek, és akkor egyenlõre nem kezdek neki.
Na végigvittem. Azaz igazság, hogy a sivatagos pálya is elég lineáris már, utánna meg végképp csak a gyakásé a fõszerep, igazi kalandozásról ott már nem beszélhetünk. A chapter One után a pályák roppant kicsik, a végefelé meg úgy akarják növelni a játékidõt, hogy szkilles momszterekel tömik tele a pályát, hullák hegyén valósággal keresztül kell mászni. Lett volna jó ötlet benne, de szerintem idõ hiánya miatt azt már nem dolgozták ki. Az NWN-nél is az volt az érzésem, hogy olyan nagy lendülettel nekikezdtek, aztán a végére úgy csökkentek apályák ahogy az erejük a programozóknak. Itt meg méginkább. Egyszóval nem volt rossz (a feléig), de hát....ez inkább egy jólmegcsinált modul, mint hivatalos kiegészítõ.
Tessék itt van pár: a Neverwinter Nights forumról kopiztam, de a SoU-hoz való
Tipp: ha valaki új karakterrel kezdi a játékot, csinálja a következõt: indítson új játékota normál NWN a legelejétõl, a kiképzõtábor végén autómatikusan kapsz egy szinetet és oda 5 perc alatt el lehet jutni. Mnej kifele ahol Ariabeth szeretõje ad majd mégegy szintet, kb újab 5 perc mulva. Normál esetben így kezdenéd az NWN Chapter One-t. Persze fosz ki mindent. Ha minden igaz akkor 10 perc játék után 3 szintû vagy, van egy rahedli gyógyitalod, némi ingoságod is. Mentsd el a karaktert, és indits új játékot a SoU ezzel a karival. A kihívás még bõven megvan, de 15 perc elõjáték után 3 szintû a karakter némi pénzmaggal.
Na hirtelen nem tudtam mi az a Desert Fury. De hogy nem tudok segíteni. Ez annál a résznél van ahol elapadt az víz az Oázisban. A lejárat a sírba a táborból nyílik és egy terem, amiben van egy sarkofág, körülöte 7 rúnakõ. Most már nem tudom mikor, talán a guardianok lemészárlása után, vagy ha az összes követ felszedted (jó nehezek), akkor a sarkofág elõtt megjelenik egy asszem 4x4 nyégyzetegyüttes. Na 7 kõböl 4-et tegyél a négy sarkára 3-at pedig a középsõ négyre, míg te állj rá a középen megmaradt egy négyzetre. Woilá, a sarkofág kinyílik. Na abban van ez a turbó buzogány a Desert Fury. Érdemes ezzel megközelíteni a tábortól északra fekvõ kriptát. Mondjuk én eladtam mert a Paladinom védett az élõhalottaktól, és falsújjal hatásosabb eszközeim voltak. A szükséges pálca egyébként a kriptában van a fõgenya sírjában, ha megvan akkor vissza, és a táborban lévõ templom oltárára kell helyezni. A fõ hulla addig meg se makkan. A kriptában számít mumiákra, csontváz minden fajta, Black knight, minden fajta zombi, csapdák, Gargolyok. Viszont rahedli lóvé, jó cuccok. Ha evil karaktered van, nyúld le a Black Knight cuccát. Nagyon tápos és faszán néz ki, de csak evil karakter használhatja.
Amúgy sztem csak 1 szintû karival érdemes elkezdeni, másképp rohadt unalmas... Én most egy anti paladint (blackguard) játszok, és egész jó. Nemrosszak ezek a prestige karakterosztályok.
A Great Palm oázisban hogy a francba kell megszerezni a Desert Furyt? Addig ok hogy lenyomod a négy guardiant, de a rune stoneokat milyen sorrendben/hogyan kell elhelyezni, hogy kinyíljon a kripta. Már fél órája ezzel szenvedek... Ha vki tudja az help plz.
Azért irtam, hogy a paladinnal, mert pl a rangerek tudnak komunikálni az álatokkal, és azok adnak küldit (én kettõrõl hallottam). Persze ilyen kis lépek kettõt azt kész, mondjuk a normál egyéb alküldiket is azon a mappon belül meg lehet oldan, a fõküldit kivéve. legalábbis ez jellemzõ. Szóval nem kell sokat talpalni.
Nah, egyébként Chapter One túl vagyok, illetve a sivatagos pálya egy részén is. Vélemény: A NWN-bõl a karktert gond nélkül át lehet hozni cuccostúl mindenestûl. Nekem egy 18 szintû paladinom volt, persze csomó mágikus cuccal, meg rahedli lovéval, amit még az NWN-ben szedtem össze. Na ez mind megmaradt. Ezt csak azért mondom, mert amikor a fehér sárkányba botlotam és elég pimasz fenyegetõzõ volt, hát adtam neki két pofont...meg se tudott sebezni és kemény 6 XP kaptam érte. Képzelhetitek amikor egy csapat kobold ront rám, röhögve szétapostam õket(értek vagy 1 XP-t). Na ez végig jellemzõ, úgy hogy import karakterrel nincs ellenfél (eddig nem volt igazán), meg se tudok halni. Ami zavar, hogy az saját karakteren kívül meg a tény hogy ugyan az a világ, semmi köze sincs a NWN történetéhez. Én keményen próbáltam romantikázni az NWN-ben, de mint tudjuk semmi sem lett belõle. Aribeth gyûrûje ott figyel a táskámban (még most is), de hát sehol sincs a gameben, szóval a romantikázást el lehet felejteni. Partnert ugyan úgy fel lehet szedni (persze az NWN-bõl egyik sincs, csak újak), de õszintén, csak hátráltatnak. Viszont pozitívum, hogy már õket is lehet barbibaba módon öltöztetni, ergo turkálhatsz a cucosukban (persze mind csóró). Grafika, hang, hangulat ugyan az mint az NWN-ben. Én jól szórakozom, de zavar, hogy nem lehet olyan szervesen folytatni a játékot mint anno a Baldur's Gate-ben, az ottani romantikázás meg sehol sincs. A legtöbb, amit az NWN-ben elértem anno, hogy egy kis örömlánynál levezette a Paladinom a feszültséget. Kapott is érte kemény 50XP-t :).
Paladinnal az összes küldit megcsináltam a Chapter One-ban, ha valaki nem talál valakit, talán tudok segíteni.
A földszinten van a fater aki már megmakkant. Anál van a "shiny" gem ami kell neki. Add oda, azt hagyd lelépni. Akkor gond nélkül átadja a gyereket. Utánna eldöntheted, hogy visszaadod-e a mamának vagy sem...én visszaadtam, de így utólag kiváncsi lennék, mit szólna ha azt válaszolom megtartom.
bazz... meg kéne tanulnom végre angolul... Amikor a csaj megkér, hogy mentsem meg a családját a koboldoktól és a kobold megfenyeget, hogy megeszi a "baby"-t, akkor mit kell csinálni? Valami gem-rõl pofázik, de nem upgrade-lõdik a quest :(
Sztem inkabb privatban erdeklodj! Pl. az irc.extra.hu // #nwn.hu szobaban biztos fog neked mondani vki helyet. :)
hááhááháá nekem lejött belõle délelõtt 33 darab, aztán elmúlt a netem és csak most jött vissza... bekaphassa a kedves szolgáltató
nkm már megvan felraktam de még nem nyomattam csak holnap próbáljuk ki az expoansiont haverral coopban most pedig megkímélek mindenkit egy kis fejfájástól: az eredeti nwnhez beírsz egy cdkeyt utána exp installnál beírsz egy exp keyt ue. kell majd beírni amikor ajátékot elindítod és azt mondja hogy add meg az original nwn keyjét + kell még egy exp key mert utánna az exp keydet is elkéri újra végül mehet a gém ja nkm állandóan kifagyott betöltésnél meg kilépett ezt a problémát úgy tudtam orvoloslni hogy indít gém configure change texture packset compabilityre raktam
Na meguntam a 4 perces unreg várakozást. Közbe szedd a Wolfot bazeeee! :D
Persze ez várható volt. Gondolom hamarosan jön még kieg meg nem ártana egy NWN II! Nem illik sokáig váratni a fanokat :D
Kell!
A telepítõ el sem indul az alap NWN nélkül!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ .:: "Kész ill. nem kész játékmagyarítások" és "Játék Editorok" listája a Honlapjaimon ::..:: Sync Honlap ::.; .:: Extra Honlap ::.
Game Notes: ~~~~~~~~~~~ Neverwinter Nights: Shadows of Undrentide offers role playing fans even more D&D features than the groundbreaking original. Additions include, new skills, including Tumble and Appraise; new feats, such as Divine Might, Extra Music and Bullheaded; new weapons, such as Holy Water Flasks and Choking Powder; new prestige classes, like Harper Scout; new monsters from the D&D universe, including Medusa, Cockatrice, Sphinx, and Female Fire Giant; and dozens of new spells. In addition, the expansion pack equips amateur module makers with additional content for the Neverwinter Nights Aurora Toolset, the groundbreaking software included with the full game that allows you to create your own universes, quests and storylines. The toolset will be augmented with all new tile sets for creation of new environments as well as new "Wizards," or automated guides, to help you build and play adventures of your own creation.
Game Features: ~~~~~~~~~~~~~~ - New adventure with more than 40 hours of additional single-player gaming. - More than a dozen new monsters and two new prestige classes, plus new weapons feats, skills and spells. - Three new Neverwinter Aurora Toolset tilesets: Desert (for chasm, mountain, dune and badland terrain), Ruin (for for desert building interiors and ruins), and Snowy terrain (for rural winter landscapes). - New Toolset wizards aid in constructing plot elements and setting up projectile traps. - More features and groups for existing tilesets, providing even more variety.
bizony
Kijött a Shadows of Undrentide a Neverwinter Nights-hoz.