[Registers] eax 0cb13130 ebx 00000000 ecx 0cb2d4f8 edx 0012ee54 esi 094a5284 edi 00000001 ebp 00000001 esp 0012ee44 eip 000c0101
na ilyen hibaüziket kapok
srácok van 1 gondom:) gondolom unjátok már a sok kérést de ez az egy még belefér:) haverral probálnánk coopban játszani ami odáig jo ha én csinálok szervert akkor elindul viszont mentésnél kifagyok:) ha õ csinál akkor én nem tudok joinolni:(((( gamecopyworldrõl ma szedtem le a crackat! pls help me
Csá. Most láttam hogy megjelent ez a játék és megkérhetek valakit hogy elmondja milyen, jó-e multyban, érdemes e letölteni, fps/tps, van-e storya/vagy csak inkább multy elõre is thxÛ DS
hanem volt = hanem lehetett
Nem segítenétek?
de talán ezt nem a game-re értik, hanem volt egy korábbi verziója kiképzési célokra....volt is régebben errõl cikk, ahol az fsw-t és az ofp-t emelték ki mint kiképzésnél felhasznált szimulációs gyalogsági (féljáték)rendszereket. Még videók is vannak arról, ahogy távol-keleti katonák pl nyomják az ofp-t (még a vbs elõtt), de sztem az fsw-rõl is volt ilyen vid...na majd rákeresek.
Full Spectrum Warrior is based on a light infantry-training simulator designed by Pandemic Studios for the U.S. Army as a tool to reinforce Army doctrine and squad tactics amongst troops.
hi megvan a game, el is indítom new game töltés egyszercsak megfagy kijön egy ablak amin a térkép van és ilyen menüpontok vannak sava map stb. ez a crack hibája lenne jó lenne , ha vki szolgáltatna a mailcímemre egy normális cracket
én csak annyit olvastam, hogy szakértõként jelen volt egy-két hivatásos amerikai tiszt is, ezért kétlem, hogy összecseréltek volna akármit is a játékban
Az ign forumán valaki irta is, hogy az army verzió miben jobb a miénknél. Szal van köze a hadsereghez.
Furi, meg mertem volna esküdni, hogy támogatja a Hadsereg a programot. Én még egy olyan fejlesztõ interview-ra is emlékszem, amiben téme volt a katonai ill. a polgári verzió közötti eltérés. Egyébként a megoldás sztem az, hogy egy sime Infantry Brigade szerepel a gammában, nem?
A legkiábránditóbb dolog ez a 2*2 egymást fedezõs vonulás. Szinte teljesen kiszámithatatlan, mit fognak csinálni. Néha a célkörbe kerülõ az elsõ golyónktól halott, máskor meg nézünk, mint a lukinyúl. Coopban hosszú a töltés, egy ilyen értelmetlen halál nagyon el tudja venni az ember kedvét. Asszem abba is hagyjuk itt az 5 Chapter közepén (elértük a nagy CASEVACot). Vagy kijön valami patch, vagy le van tojva, úgyis láttunk már mindent a játékból valszeg.
Lehet új fejlesztésû, rakéta hajtású gránátot raknak az M203-asba :)))
Hmm, én a chapter 5-ben, kiszedtem az utca végérõl az RPGs csávót M203-mal. Szerintem ennél egyszerûbb nincs. BTW elég fura, hogy a kilõtt gránát egyenes vonalban közlekedik. Az RPG ok, az rakéta hajtás.
Csókolom a kezed. Végigjáccottam... 2x szállnak ki helikopterbõl. 1x a játék 3/4-énél körülbelül, egyszer meg az endgame múvíban szerepel helikopter :D
még egy kérdés, azok a frankó kis helibõl kiszállásos bejátszások, meg miegymás ami a korai trailerekben voltak ugye benne maradtak a játékban?
Ja :) Amikor közel van az utánpótlás és nincs kedvem szarozni rányomok 2 supress-t szegény kocsi mögött kusladó ellenségre és rommá lövöm a kocsival együtt :)
jaa én azt hittem ördögfiókát/nem tudom tudja e még vki mi az?/ dobálnak :) á pedig azt hittem hogy végre egy game ahol le lehet robbantani a fedezéket az ellen elõl, hát akkor ez továbra is elmarad, mondjuk a soldiersben egész jól meg volt oldva a rombolás
Kérdés: fa és egyébb könnyûszerkezetes dolgokat szét lehet lõni, ill. átmegy rajtuk a golyó? gránáttal le lehet robbantani faldarabokat, homokzsák odébbrepül stb?
Jah... itt én is átrohangásztam a csapattal, elég feelinges volt :) De ha közelebb értem az RPG-shez, szép váltott fedezettûzzel hoztam ki a csapatokat a tûzvonalból :)
Persze, nekem is volt gondom vele, mert egyszer kétszer leszedték egy-egy emberem az elsõ utcánál, de csak addig volt gondom, míg az a két zekét nem lõttem ki. Dehát ugye több megoldási lehetõség is van hál istennek :)
hát én itt fél napig szenvedtem, mert akkor is mindig meghalt 1-2 emberem, ha az rpg-s csóka felõl fedezve voltam
egyszerûen a földbe lõtt tõlem 6-8 méterre, és feküdt a fél team....
a füstgránát nem jött be, oldalszél volt, és az egészet befújta a mellékutcákba
egyszer vissza is kellett mennem egy sebesülttel, mert SITREP-kor, az a csapat ugyan a körön belül volt, de a fal túloldalán :) az összes lehetséges megoldást kipróbáltam, mire összejött, de ráment az egyik team ammójának fele
Én legtöbbször point fire-el fedezek, néha suppress-el, ha van még elég lõszer vagy kettõnél több ellenségtõl kedd védeni a másik csapatot. De a legjobb megoldás bevágni egy füstgránátot eléjük és már mehet is a csapat...
kicsit beleugatok én is. :) Én pl. egyiket sem használtam. Se point fire-t se fedezõtüzet. Egyszerûen utcáról utcára mentem elõre.elõször balra egy betonoszlop mögé, onnan rögtön jobbra a beugró épülethez. Majd másik csapattal ugyanez. (itt ugye szemben is van egy utca, aminek a végén vagy egy csóka. Innen az egyik csapattal át balra a második utcába (itt is van egy kis beugró) itt a hûtõ mögül egy gránáttal leszedtem a srkon álló csókát, majd oldalról a másikat is (aki az elsõ utca végrõl sasolt kifelé. Közben a másik team-mel a félig leomlott fal mögül leszedtem hátulról a kocsi mögött (a save point-nál) áldogáló zekét. Lényegében ennyi volt, mert mire visszakerültem az RPG-s szeme elé, az eltünt :))
csak azért érdekel ennyire, mert az a köcsög 6-7 mp-enként köp egy RPG-t (és akkor sem változik, ha point fire-t kap, ami gyakorlatilag nem találhatja el), és medium szinten nem tudom elképzelni, hogy két csapat végigsétáljon közeli becsapódás nélkül
mondjuk az nekem a demoban legkönnyebb szinten sikerült egy lövés nélkül a standok mögött, de mediumon a fullban már csak fedezve vagy füsttel, nem emlékszem
Nem akarlak én meggyõzni, csak ez az én véleményem, én így csinálom. Point fire-t lövetek és úgy nyomulok a másik teammal aztán lövés, vagy frag, vagy puskagránát az arcukba. Szétlõhetõ fedezéket gránáttal kell szétkapni. Gyorsabb és hatásosabb.
És ott a maradék két kópét is le kellett szedni miután kicsináltad a géppuskásat? Vagy egybõl vége lett a mission-nek? (ha szembe állsz a géppuskással balra van egy ajtó, ott bent még van két zeke)
hehe :) rendben. Majdnem meggyõztél :) De nálam csak a vége felé volt ijesztõ a helyzet a lõszer mennyiségét illetõen. Pl. a reptéren, amikor a félig romos épületen belül mentem segíteni egy másik csapatnak. Mire szétszedtük a dobozt, ami mögött rejtõztek a zekék, az alfa team-nek elfogyott a lõszere :)
Lehet nem kell, de van mikor nincs más lehetõség. pl. 1 pálya, demó pálya: A végén nehéz lenne másképp megkerülni a géppuskás csókát, mint átrohanni a "tûzvonalon". Akkor itt jöhetne az, hogy füstgránát, tudom... De abból sincs csak 3 db :)
Lehet. Én mindig point fire-t lövetek és mindig meg tudom kerülni a gonoszt. Amúgy meg nem kell a tûzvonalban szaladgáltatni a másik csapatot az káros az egészségükre.
point fire-nél simán kihajol a zeke a fedezék mellõl, alól és visszalõ. Ami elég kellemetlen, ha a másik team épp átrohan a nyílt utcán és közéjük lõ egy aranyos sorozatot. Nekem nemegyszer szedték így le egy vagy több emberemet a demóban, míg rájöttem a fedezettûz lényegére.
ez jó. Csûrhetnénk csavarhatnánk, hogy ki mit és hogyan értett vagy értett félre, de ez asszem a lényeg szempontjából lényegtelen. (na ez is értelmesre sikeredett)
HOAHH!
Amúgy a fedezettüz (supressing fire) szar a játékban csak a lõszert zabálja: fél perc fedezettûz elviszi csapat fele löszerkészletét. Elég a célzott lövés(point fire), hogy fedezékben tartsa és lekösse az ellenséget.
Ez mind szép és jó, DE: 768-as hozzászólásból én azt olvastam ki, hogy ezt a játékot az Amerikai hadsereg felügyelte és szponzorálta. Ami nem igaz. Az, hogy egy olyan jtékot néztek ki példának a fejlesztõk, amit az amerikai hadsereg számára, mint kiképzõprogram fejlesztettek, nem egyenlõ azzal, hogy ezt is támogatták és felügyelték :)
Ahhoz képest, hogy az SFOD-D létezését még csak be sem ismerte az amerikai kormány, nagyon jól ismeri itt õket mindenki :)
Ezért írtam a vitát idézõjelbe. És elismerem egy lehellettel több civil belefért volna, de te elõször sokkal több civilt írtál. Ezzel a kifejezéssel nem értettem egyet
Ezek rangerek. Nem kell vitázni meg kell nézni a BHD címû filmet és egybõl kiderül. A HUAAAH! pedig a rangerek csatakiálltása. Összekeverték õket a játékban. Ennyi. Amúgy a két Deltás a 11. csapterban nem semmi. Egybõl kiszednek bárki bármilyen fedezék mögül.